Partyflock
 

Informatie …

42 opmerkingen

Waarschuw beheerder
Hele strakke aftermovie! Weer top gedaan Qdance(y)
Waarschuw beheerder
Ge-wel-dig!!!:bounce:

:respect:Q-dance.
Waarschuw beheerder
WOOEEEIIII dat was een lekker filmpje!!
Brengt heel de avond weer lekker naar boven:D
Q-DANCE!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een heeeerlijk feestje was dit!
Waarschuw beheerder
donateur
Filmpje is nice, maar dat nummer vind ik nog steeds niks.
Begint na n tijdje storend te worden dat geskreeuw (N)
Waarschuw beheerder
Woeiii !! ik sta erop,, 0:47 !!

was zo een superfeestje,, kippenvel komt weer terug(L)
Artiest Malua
Waarschuw beheerder
Hahaha, Beens & Lulu staan er weer op noh.. :cheer:
 
Artiest Two Gunkid
Waarschuw beheerder
Eindelijk een echte aftermovie waar moeite voor is gedaan! super vette aftermovie :cheer:
 
Waarschuw beheerder
dat ziet er ff vet uit zeg...zelfs zonder geluid is het een kicke feest om te zien.
Waarschuw beheerder
Wat een avond <3
Waarschuw beheerder
Geweldige aftermovie!! Was top! :d
Waarschuw beheerder
Super aftermovie!!! :cheer: Alleen blijft het een schijtnummer, had wel een beter nummer bij gemogen!
Waarschuw beheerder
geweldig die aftermovie!!! was een top feest.

het laatste feestje dat ik met je heb mogen meemaken:)

*rust zacht lieve vita* + 25 juli +
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gewoon kippevel momentje weer!! Wat een top feest was het toch jó...
 
Waarschuw beheerder
Leuke aftermovie!
Maar de muziek doet hem niet voor mij;)
Where's the Hardcore?!
Waarschuw beheerder
Mooie beelden, ongeloofelijk KUT nummer!
Artiest {SHOWLIST artist 50412, 79238}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Clitty :bounce: op zondag 1 augustus 2010 om 14:03:
komt er ook dvd van?


Wat ik heb begrepen.....

JA er komt een dvd ;p:respect:
 
Waarschuw beheerder
ben er niet eens geweest en heb zelfs een rilling over me lijf

aleen die nummer was wel beetje matig man
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwedibbus op zaterdag 31 juli 2010 om 11:28:
Hele strakke aftermovie! Weer top gedaan Qdance


Dat kon natuurlijk ook niet anders dan vette movie worden.
Ik blijf het zeggen, het was voor mij de beste indoor productie van de afgelopen 10 jaar!

:respect:
Uitspraak van Dj SiarnaQ / Gluttony op zondag 1 augustus 2010 om 15:46:
JA er komt een dvd


En hopa

:respect:
Waarschuw beheerder
Vette aftermovie
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor die gast die van 3:02 - 3:04 in een rubber bootje over 't publiek surft :lol:
Waarschuw beheerder
beste aftermovie !. en spontaan weer kippevel :P wou dat ik er weer was.
Waarschuw beheerder
Vette aftermovie.. wat was het een dik feest :respect: for Q
Alleen dat nummer :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tuurrrrrlijk op zondag 1 augustus 2010 om 21:10:
:respect: voor die gast die van 3:02 - 3:04 in een rubber bootje over 't publiek surft :lol:


Da's Zany ;)
Waarschuw beheerder
:respect: ik wil trug
Waarschuw beheerder
Feest was zeker leuk!!.

Ben het mee eens dat het geschreeuw door het nummer niet echt vet is.
Waarschuw beheerder
Wat een aankleding!! Super.. heb geloof ik wel wat gemist :( het nummer zelf vind ik wat eentonig.. maar wat een topvideo!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjoowie_NL op zondag 1 augustus 2010 om 11:56:
Mooie beelden, ongeloofelijk KUT nummer!


Waarschuw beheerder
Was een vet feesie en ik sta er op 3:13:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
leuk filmpje, kutsaai liedje
laatste aanpassing
Werkzaam bij Explosive Sounds
Artiest {SHOWLIST artist 32642, 60114}
Waarschuw beheerder
donateur
Kippenvel toen ik Ruffian weer eens hoorde, die maakt zulke evenementen toch wel af :jaja:
Waarschuw beheerder
HAHAHA! Willem in z'n leeuwenpak :respect:
Waarschuw beheerder
het is weer lekker op gang zo als altijd bij Q-DANCE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! helemaal top
Waarschuw beheerder
-1
Ik snap werkelijk niet dat iedereen dit een "VET" feest vond. :s

Creditcard systeem is onoverzichtelijk en je word belazerd waar je bij staat, geluid galmde, enkel VIP kon podium op.
Geen inter aktie met de DJ's, kon enkel hun gezicht op scherm zien.
Niet eens welke plaat erop gelegd werd.
En de 25 beste platen waren kwa tempo gewoonweg niet aan mekaar te mixen fatsoenlijk.
Had dit op cd gezet ofzo...
Zaten teveel show elementen in op een onoverzichtelijk terein!

Ik heb me mateloos lopen irriteren op dit feest! :@
Enige positieve was de aankleding.
Maar dat mag ook wel voor die belachelijk hoge prijs!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond dit feest ook zeer jammer, tzag er opzich wel leuk uit, maar om nou alleen het laatste half uur dramatische hardcore te gaan draaien...