Into the Wild 26 oktober 2012 18:07Uitspraak van Bakara op vrijdag 26 oktober 2012 om 17:34:▶The dj producer
+1 28 oktober 2012 13:44Uitspraak van Bakara op vrijdag 26 oktober 2012 om 17:34:▶The dj producer Uitspraak van gwn-ann op vrijdag 26 oktober 2012 om 19:51:▶MEANDER Als deze twee op het zelfde tijdstip draaien, ga ik huilen!
Bakara +1-1 28 oktober 2012 21:12Uitspraak van verwijderd op zondag 28 oktober 2012 om 13:44:▶Als deze twee op het zelfde tijdstip draaien, ga ik huilen! Dat gaat sowiezo niet gebeuren, Q-dance is stom maar zo stom ook weer niet denk ik.