Partyflock
 
Profiel · 29807
Profielafbeelding · Swirl
De volgende editie van 7th Heaven, zal plaatsvinden op zaterdag 25 juli 2015 in club Rodenburg in Beesd....So be there and party on !!
NaamShirley
WoonplaatsSoest (Utrecht)
LandNederland 🇳🇱
Beroepmw. Servicedesk Arbo-dienst
Geboortedatum25 januari
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Relatieja, met Bandito
Organisatie7th Heaven
Favoriete genresclub, groove, hard trance, lounge, progressive trance, trance
downtempo, house, trance
Favoriete sites
Lid sinds28 augustus 2003 18:27
Statusactief
Laatst hier9 juli 2025
Laatste aanpassingmaandag 25 december 2023 om 12:41

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 25 januari 2020: 7th Heaven, Oscars, Raamsdonksveer

Statistieken

± 411070·pagina's bekeken
80·foto's
238Partyflockvrienden
80·favorieten
700·evenementen bezocht
7·oude interessante evenementen
16·winactie deelnemingen
1·verslag
1534×geciteerd
2813·opmerkingen
135·waarderingen
8·forumonderwerpen
228·forumberichten (onderwerpenlijst)
1·flockbericht (onderwerpenlijst)
130×positieve karma
65·positievelingen
17×negatieve karma
14·negatievelingen
10467·privéberichten verzonden
10097·privéberichten ontvangen

750 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
hey Shirley.

En heel fijne weekend he.

Liefs Wiebe(k)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is toch zondag 28 September :) hihi
Waarschuw beheerder
Kom zeker even kijken kan vaak helaas niet maar morgen eindelijk weer is heb ook nog is kaarten gewonnen op RPL FM haha
Keep on going the good work Wim en Swirl :respect:
 
Waarschuw beheerder
heey liefste

ik vind het echt heel erg jammer dat ik er nie bij kon zijn vandaag
gewoon de beste line up tot nu toe moeten missen :'(
anders had ik je wel geholpen met ijsjes en dingen
maar dat weet je wel

heel erg lief van je alsnog je weet wel

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke (K)
en zeker tot snel
xxx ook voor wim
 
Waarschuw beheerder
heeyheey jaah die foto heb ik al weer een tijdje maar hij is zckr wel heel erg leuk jaah:D
e het was ook heel leuk en gezellig om je te ontmoeten en met je gesproken te hebben?
 
Waarschuw beheerder
[img width=389 height=379 cacheid=001289bc00023b118a93d51f1001bdfcf7]http://i277.photobucket.com/albums/kk61/wijbrand100/woensdag3.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
tot zondag:):) ga ik je eindelijk weer eens zien..
word wel weer eens tijd....

(K)
 
Waarschuw beheerder
[img width=287 height=489 cacheid=0000521f00141e95dd6c3f3f1001c7be2e]http://i35.tinypic.com/5laubt.jpg[/img]

(K)je
 
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=300]http://image.blingee.com/images14/content/output/2007/12/13/330500999_19545387.gif[/img]

Fijne Feestdagen en een Gelukkig en Gezond 2009 !!!

Grtz en (k) Fred
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=400]http://www.animaatjes.nl/glitterplaatjes/k/kerst/MC252520FINAL2525201.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
[img width=125 height=146]http://i489.photobucket.com/albums/rr254/PJ071971/Kerst/kerst-64.gif[/img]

Wij wensen je hele fijne feestdagen toe en een heel goed ,gezond en gelukkig 2009.
(K) Martin en Jacqueline
En wie weet tot snel :knuf:
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=268]https://vip.partyflock.nl/images/user/914730_large.gif[/img]
Fijne feestdagen en een spetterend en gezond 2008
John & Angelique(K)(K)
 
Werkzaam bij Afterdreams
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=372 height=281 cacheid=00010ec7000241c8ba404a001001e7526e]http://i35.tinypic.com/n3ri9z.jpg[/img]

(K)(K)
Waarschuw beheerder
[img width=490 height=540]http://members.home.nl/freehomepage/Christmas/kerstmannen/kerstmis1146.gif[/img] een fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2009 gr en (k)jes yvon/tom
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=495 height=351]https://album.partyflock.nl/56686413.jpg[/img]

Veel partyplezier in 2009 ! :cheer:

(k)

Michiel & Fressy
Waarschuw beheerder
[img width=450 height=405]http://i43.photobucket.com/albums/e398/annie_chong520/2007-2.gif[/img]

Wij willen jullie hele fijne feestdagen en een liefdevol, gezond en party-vol 2009 toewensen!!!

Dikke (K)(K)(K)
Pas en Tam
 
Waarschuw beheerder
[img width=327 height=301]http://www.animaatjes.nl/glitterplaatjes/k/kerst/12.gif[/img]
Fijne feestdagen
 
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=280]http://images.catlinedancer.multiply.com/image/9/photos/5/500x500/5/kerstdans.gif?et=e6zuWC7G9hYAXhUztROvCw&nmid=72264744[/img]

[img width=205 height=35]http://www.hellasmultimedia.com/webimages/christ-htm/images/greetings/merryhappyb.gif[/img]

MAY ALL YOU'RE WISHES COME TRUE

Liefs
Lia
Waarschuw beheerder
hierbij wil ik jullie fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen :cheer:



:kusje2: gert
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img] [img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img]

[img width=480 height=50]http://i40.tinypic.com/2qv4e3p.gif[/img]

Wij wensen jullie/jou een gezond liefdevolle en swingende 2009 toe

[img width=270 height=400]http://i43.tinypic.com/wqsxar.gif[/img]

Hele DIKKE

(K)(K)(K)

Dennis & Carla

[img width=480 height=50]http://i40.tinypic.com/2qv4e3p.gif[/img]

[img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img] [img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img][img width=65 height=80]http://i44.tinypic.com/1lys3.gif[/img]

Waarschuw beheerder
[img width=375 height=375]http://img139.imageshack.us/img139/5532/1catschris5bq5.gif[/img]
Fijne kerstdagen en een liefdevol 2009!!
(K) en :hug:
Danny
Waarschuw beheerder
[img width=400 height=450 cacheid=0000d1bf0001af7b2fd44b401001ec2473]http://i38.tinypic.com/1rq9u9.gif[/img]
(k) rick
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=408 height=408 cacheid=0000bd8e00017d07079898a81001ec615c]http://i40.tinypic.com/20tqx07.gif[/img]
And a happy new year!!!(k):hug::cheer:
Waarschuw beheerder
Shirley,

[img width=383 height=274]http://i499.photobucket.com/albums/rr354/smileyfacewaitress/Christmas/Santa20Fainted.jpg[/img]

Omdat de kerstman het niet meer kan doen, wens ik je fijne dagen, en de beste wensen voor 2009

[img width=392 height=251]http://i239.photobucket.com/albums/ff253/aquilesrj/christmas1919.gif[/img]

Ruud
:knuf: (k)
Hopelijk tot gauw weer eens
 
Waarschuw beheerder
[img width=175 height=175]http://alyssa.knuffelt.nl/homepage/show/1132672.gif[/img]

Fijne feestdagen en een gezond 2009.
(K) F & M
Waarschuw beheerder
[img width=444 height=318]http://pl.funzooi.nl/kaartjesweb/kerstwens2.gif[/img]

hele fijne en liefdevolle kerstdagen lieverd......

tot zaterdag skattie dikke kus triessie
 
Waarschuw beheerder
[img width=416 height=96]http://www.startpleintje.com/pics/schijfruimte/mooielinken//xmasmerrytopjani.gif[/img]
[img width=464 height=261]http://www.startpleintje.com/pics/schijfruimte/mooielinken//Animation2.gif[/img]
[img width=299 height=262]http://i293.photobucket.com/albums/mm60/funpagina/krabbelplaatjes/Feestdagen/oud_en_nieuw/Feestdagen-oud_en_nieuw-0002.gif[/img]

Gezellige feestdagen en een super mooi en gezond 2009
dikke (k) Patricia en Johnny
 
Waarschuw beheerder

MERRY X- MAS AND A HAPPY 2009!!!!

LIEFS PEET & MIEK (k)(k)(k)