Partyflock
 
Profiel · 29807
Profielafbeelding · Swirl
De volgende editie van 7th Heaven, zal plaatsvinden op zaterdag 25 juli 2015 in club Rodenburg in Beesd....So be there and party on !!
NaamShirley
WoonplaatsSoest (Utrecht)
LandNederland 🇳🇱
Beroepmw. Servicedesk Arbo-dienst
Geboortedatum25 januari
Geslachtvrouw
Geaardheidhetero
Relatieja, met Bandito
Organisatie7th Heaven
Favoriete genresclub, groove, hard trance, lounge, progressive trance, trance
downtempo, house, trance
Lid sinds28 augustus 2003 18:27
Statusactief
Laatst hier9 juli 2025
Laatste aanpassingmaandag 25 december 2023 om 12:41

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 25 januari 2020: 7th Heaven, Oscars, Raamsdonksveer

Statistieken

± 411070·pagina's bekeken
80·foto's
241Partyflockvrienden
80·favorieten
700·evenementen bezocht
7·oude interessante evenementen
16·winactie deelnemingen
1·verslag
1534×geciteerd
2813·opmerkingen
135·waarderingen
8·forumonderwerpen
228·forumberichten (onderwerpenlijst)
1·flockbericht (onderwerpenlijst)
130×positieve karma
65·positievelingen
17×negatieve karma
14·negatievelingen
10467·privéberichten verzonden
10097·privéberichten ontvangen

750 opmerkingen

 
hey Shirley.

En heel fijne weekend he.

Liefs Wiebe(k)
laatste aanpassing
Het is toch zondag 28 September :) hihi
Kom zeker even kijken kan vaak helaas niet maar morgen eindelijk weer is heb ook nog is kaarten gewonnen op RPL FM haha
Keep on going the good work Wim en Swirl :respect:
 
heey liefste

ik vind het echt heel erg jammer dat ik er nie bij kon zijn vandaag
gewoon de beste line up tot nu toe moeten missen :'(
anders had ik je wel geholpen met ijsjes en dingen
maar dat weet je wel

heel erg lief van je alsnog je weet wel

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke (K)
en zeker tot snel
xxx ook voor wim
 
heeyheey jaah die foto heb ik al weer een tijdje maar hij is zckr wel heel erg leuk jaah:D
e het was ook heel leuk en gezellig om je te ontmoeten en met je gesproken te hebben?
 
 
tot zondag:):) ga ik je eindelijk weer eens zien..
word wel weer eens tijd....

(K)
 


(K)je
 


Fijne Feestdagen en een Gelukkig en Gezond 2009 !!!

Grtz en (k) Fred
 


Wij wensen je hele fijne feestdagen toe en een heel goed ,gezond en gelukkig 2009.
(K) Martin en Jacqueline
En wie weet tot snel :knuf:

Fijne feestdagen en een spetterend en gezond 2008
John & Angelique(K)(K)
een fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2009 gr en (k)jes yvon/tom
 


Veel partyplezier in 2009 ! :cheer:

(k)

Michiel & Fressy


Wij willen jullie hele fijne feestdagen en een liefdevol, gezond en party-vol 2009 toewensen!!!

Dikke (K)(K)(K)
Pas en Tam
 

Fijne feestdagen
 




MAY ALL YOU'RE WISHES COME TRUE

Liefs
Lia
hierbij wil ik jullie fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen :cheer:



:kusje2: gert
 


Wij wensen jullie/jou een gezond liefdevolle en swingende 2009 toe


Hele DIKKE

(K)(K)(K)

Dennis & Carla




Fijne kerstdagen en een liefdevol 2009!!
(K) en :hug:
Danny

And a happy new year!!!(k):hug::cheer:
Shirley,



Omdat de kerstman het niet meer kan doen, wens ik je fijne dagen, en de beste wensen voor 2009



Ruud
:knuf: (k)
Hopelijk tot gauw weer eens
 


Fijne feestdagen en een gezond 2009.
(K) F & M


hele fijne en liefdevolle kerstdagen lieverd......

tot zaterdag skattie dikke kus triessie
 




Gezellige feestdagen en een super mooi en gezond 2009
dikke (k) Patricia en Johnny
 

MERRY X- MAS AND A HAPPY 2009!!!!

LIEFS PEET & MIEK (k)(k)(k)