Partyflock
 
Profiel · 884217

Agenda

Statistieken

5099·pagina's bekeken
1·poll
21·opmerkingen
1·forumbericht (onderwerpenlijst)
46·privéberichten verzonden
40·privéberichten ontvangen

21 opmerkingen

Waarschuw beheerder
IK BEN DE EERSTE IN JE GASTENBOEK:D:D:D
Waarschuw beheerder
Ik de 2e in je gastenBoek:D:D
Esje Je Bent De Liefste Nichje Van heel De Wereld
Ik Hou SUpper Veel Van Jou, En Je Weet We Hebben Altijd
LoL:p Mja Ik Spreek Je NoG Well DoeGG xx Angela(L)

Groetjes Aan KokosNootKop,, En PalemBoomHooft:p
Whhahaaa(hyper)
Laterzz(K)
Waarschuw beheerder
Heey esjee..
haha doe de groeten maar trug
aan kokosnoot kop. en palemboom hooft..:p
en niet te vergeten aap:p
Ja Wij zekker zingen hea:d
doegg xx anss:p
Waarschuw beheerder
whahaaa wij en beroemd worden
ja turlijk da komt goed:p
maar ik heb geen mooiee stem
jij wel hoorr whhaa xx angela XD:p
Waarschuw beheerder
haha ja esje wij lipglose verslaaft
en lolly verslaaft (nie door denken):p
whahaaa en voor we gaan slapen doen we
allah makbi:p whahah hoezo om 3 uur in de nacht
boterham en een appel eten whahahaXD
wij zijn echt gestoord :p
Maar dat wist je al hea:p
en hoeso 4 weken achter elkaar bij jou slapen :p whahahaaaa xx angela(L)
Waarschuw beheerder
whahahaa:p nee die appel was echt niet te pruimen:p
majaa:p die hagelslag van kabouterplop was zekker wel lekker:p
esje je bent mijn nichje
vriendin
hartsvriendin
kokosnooit vriendin:p
en gaan we zo ijsje halen xx angelaaaaaa:p
Waarschuw beheerder
Heeey esje(L)
was net leuk he met mijn opa die half dronken was:p
en wij hebben 3 ijsjes op een frietje een frikandel
3 keer redbull :p wow.. nu heb je zekker n og meer honger:p
whahaha iik ga hier echt dood man:o whaha ik heb honger:o whahaha turlijk niet:p
xx angela:p
Waarschuw beheerder
zet is wa foto's op je pf:P
Waarschuw beheerder
idd
Waarschuw beheerder
haaaaj esje hoe is ie mejou? mej mij goedd hoooaaar;)
kweet eiglk nix te ll:p
doeii(K)
Waarschuw beheerder
haaj joel
met mij goed hoor :P mooi zow:P
ik ook niej:P
doegg(l)
Waarschuw beheerder
esjee..:D
wrm typ je hier iets naar joel?
je kan da ook op sen pro doen he;)
als je hulp nodig hebt met pf
help ik je wel xx angela(L)
Waarschuw beheerder
haha ja maar als ik da hier doe he
dan heb ik meer berichten in mn gastenboek:P
tnx angelafist(l)
 
Waarschuw beheerder
ej zusje alles goed leuke pf
Waarschuw beheerder
HONEY (L)
Met mij is alles wel goedxD
Gister bleef Tom slapen ^^
Bill ging niet mee want die was toch bij jou xD

JIJ BENT MIJN ALLES :]
IK HOU SUPER VEEL VAN JOU !
JIJ + ICK NTB.;D

loveu honey (L)

XX
 
Waarschuw beheerder
esmeralda wa is dat voor een partyflock:O
Waarschuw beheerder
Heejj Esmaralda :P
Schoonzusj xD

Zin om zaterdag mee na Heeswijk-Dinther te komen samen met Sylvester :P?

Groetjesss :P
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
heey lala:P
alles goed met mijn zusje.
ben je al weer een beetje beter.
ik hoop het wel
doei zussie ik ga weer naar de les
live vanuit school:P
doei(K)
Waarschuw beheerder
whahah egt weer syl's opmerking he

live vanuit school:p
whahhaaxD lOveYou Esjuhh(l)
Waarschuw beheerder
`Schatje
vanavond word leukk:d
ckkr wij gaan lol maken
je weet wel wat ik allemaal bedoel he:p
nouwja ik ga weer
doeidoei houvanje(L)Knzjj(L)