Partyflock
 
Profiel · 884217

Agenda

Statistieken

5099·pagina's bekeken
1·poll
21·opmerkingen
1·forumbericht (onderwerpenlijst)
46·privéberichten verzonden
40·privéberichten ontvangen

21 opmerkingen

IK BEN DE EERSTE IN JE GASTENBOEK:D:D:D
Ik de 2e in je gastenBoek:D:D
Esje Je Bent De Liefste Nichje Van heel De Wereld
Ik Hou SUpper Veel Van Jou, En Je Weet We Hebben Altijd
LoL:p Mja Ik Spreek Je NoG Well DoeGG xx Angela(L)

Groetjes Aan KokosNootKop,, En PalemBoomHooft:p
Whhahaaa(hyper)
Laterzz(K)
Heey esjee..
haha doe de groeten maar trug
aan kokosnoot kop. en palemboom hooft..:p
en niet te vergeten aap:p
Ja Wij zekker zingen hea:d
doegg xx anss:p
whahaaa wij en beroemd worden
ja turlijk da komt goed:p
maar ik heb geen mooiee stem
jij wel hoorr whhaa xx angela XD:p
haha ja esje wij lipglose verslaaft
en lolly verslaaft (nie door denken):p
whahaaa en voor we gaan slapen doen we
allah makbi:p whahah hoezo om 3 uur in de nacht
boterham en een appel eten whahahaXD
wij zijn echt gestoord :p
Maar dat wist je al hea:p
en hoeso 4 weken achter elkaar bij jou slapen :p whahahaaaa xx angela(L)
whahahaa:p nee die appel was echt niet te pruimen:p
majaa:p die hagelslag van kabouterplop was zekker wel lekker:p
esje je bent mijn nichje
vriendin
hartsvriendin
kokosnooit vriendin:p
en gaan we zo ijsje halen xx angelaaaaaa:p
Heeey esje(L)
was net leuk he met mijn opa die half dronken was:p
en wij hebben 3 ijsjes op een frietje een frikandel
3 keer redbull :p wow.. nu heb je zekker n og meer honger:p
whahaha iik ga hier echt dood man:o whaha ik heb honger:o whahaha turlijk niet:p
xx angela:p
zet is wa foto's op je pf:P
idd
haaaaj esje hoe is ie mejou? mej mij goedd hoooaaar;)
kweet eiglk nix te ll:p
doeii(K)
haaj joel
met mij goed hoor :P mooi zow:P
ik ook niej:P
doegg(l)
esjee..:D
wrm typ je hier iets naar joel?
je kan da ook op sen pro doen he;)
als je hulp nodig hebt met pf
help ik je wel xx angela(L)
haha ja maar als ik da hier doe he
dan heb ik meer berichten in mn gastenboek:P
tnx angelafist(l)
 
ej zusje alles goed leuke pf
HONEY (L)
Met mij is alles wel goedxD
Gister bleef Tom slapen ^^
Bill ging niet mee want die was toch bij jou xD

JIJ BENT MIJN ALLES :]
IK HOU SUPER VEEL VAN JOU !
JIJ + ICK NTB.;D

loveu honey (L)

XX
 
esmeralda wa is dat voor een partyflock:O
Heejj Esmaralda :P
Schoonzusj xD

Zin om zaterdag mee na Heeswijk-Dinther te komen samen met Sylvester :P?

Groetjesss :P
laatste aanpassing
 
heey lala:P
alles goed met mijn zusje.
ben je al weer een beetje beter.
ik hoop het wel
doei zussie ik ga weer naar de les
live vanuit school:P
doei(K)
whahah egt weer syl's opmerking he

live vanuit school:p
whahhaaxD lOveYou Esjuhh(l)
`Schatje
vanavond word leukk:d
ckkr wij gaan lol maken
je weet wel wat ik allemaal bedoel he:p
nouwja ik ga weer
doeidoei houvanje(L)Knzjj(L)