Partyflock
 
Profiel · 761891

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 15 december 2007: Hard nature, Effenaar, Eindhoven

Statistieken

3474·pagina's bekeken
3Partyflockvrienden
1·evenement bezocht
30·opmerkingen
1·privébericht verzonden
1·privébericht ontvangen

13 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Haiii mijn twee lieve klasgenootjes die mijn haartjes heel mooi hebben geverfd. (L)
Bij deze heb ik jullie gastenboek ff burgemeester gemaakt, eindelijk een keer bij iemand als eerste erin geschreven! Jeej. :cheer:
Wat dachten jullie, dan maar samen een PF maken? :P
Wel leuke foto'tjes hoor. (Y) Vooral die met dat neuze, welke GOEDE fotograaf heeft die gemaakt? B)
Nou lieve schatten ik ben er weer weg van,
tot donderdag :bye:

Love joehh. (L)
xxxx' Moontje :cheer:
Waarschuw beheerder
Hee Meiden :D
Ff eem vraag leoke, ik moet zaterdag werken en en dan om 23:00 klaar zou ik dan nog naar dat feest kunnne ofniet? Anders ga ik een keer mee naar een ander feestje:D

Kuss Maartje Hou van jullie *_ (L)
Waarschuw beheerder
__________________I Have
_________________Come Here
________________To Wish You
_______________Merry Christmas
______________And Also, A Happy
_____________New Year To You For
____________2008... I Hope The New
___________Year Brings You Loads Of
__________Happiness And Good Health.
_________I Hope You Have A Nice Day On
________Christmas Day, Filled With Lots Of
_______Family Time.....And Of Course Eating
______Lots Of Nice Foods, And Candys. I Hope
_____That Santa Is Good To You As Well And He
___Brings You Loads Of Presants On Christmas Day
_________________.*(¨`•.•´¨)`•.¸
______________.`•.¸.(¨`•.•´¨) `•.¸.
________. ×`•.¸.•´×. (¨`•.•´¨)`•.¸`•.¸
_________________. .(¨`•.•´¨). .×`•.¸.
_________________,××`•.¸.•´×× .`•.¸

Kuss !Maartje*_ (L) :kusje2:
 
Waarschuw beheerder
heej meiskes
leuke site :)

ik hou van jullie (K)
tot morge :)
Waarschuw beheerder
jazeker...
ziet er goed uit dames da neuze...
de groeten daar
en tot sientjes..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
hey mevrouw..

jaah dat is alweer ff tjes geleden
zeker alles goed met mij .. met jou ?
ga je morgen ook naar hardnature..
we spreken elkaar nog wel.. (K)
 
Waarschuw beheerder
He mafkeze

hadde jullie niks beters te doen ofzo?
Vnv wordt weer helemaal losgaan..

Kusjes
 
Waarschuw beheerder
[img width=396 height=258]https://album.partyflock.nl/27678683.jpg[/img]


Liefs, Raymon & Simone. (L)
Waarschuw beheerder
[img width=259 height=88 cacheid=00001024000021daf569dc8d1000ff6fb8]http://members.chello.nl/j.berendsen87/kerstteksten/27.gif[/img]


Xx Liefs Silvia! (K)
 
Waarschuw beheerder
[img width=464 height=261 cacheid=0000ca6400019cdffb4d0425100101de5a]http://www.startpleintje.com/pics/schijfruimte/mooielinken//Animation2.gif[/img]

Ik wens je fijne kerstdagen
En een knallend 2008 !

Liefs,
Amy.(K)(F)

 
Waarschuw beheerder
Je hebt net een wens Gekregen.
Van een Elfje: vannacht om stipt 12 uur zal iemand zich gaan realiseren dat die echt van je houdt.
Veel s zal er gebeuren rond 1 uur & 4 uur morgenmiddag.
Het kan overal zijn hou je dus gereed voor de grootste schrik van je leven.
Als je deze ketting verbreekt wordt je vervloekt met relatieproblemen.
Stuur dit doOr binnen een kwartier naar 15 mensen
 
Waarschuw beheerder
Heej :)

Ik zou graag deze foto shoot willen winnen
Zou je me willen helpen??
Alvast bedankt!!! :D
en geen stem..Jammer maar helaas
:bye:



http://www.ikwileenfotoshoot.nl/page.asp?page=profiel&subpage=bekijkprofiel&profielID=ca49625f20b3c47e04357c5dfa805e9b&categorieID=2