Partyflock
 
Profiel · 817913

Agenda

Statistieken

65511·pagina's bekeken
36Partyflockvrienden
6×geciteerd
276·opmerkingen
143·privéberichten verzonden
246·privéberichten ontvangen

51 opmerkingen

:bye: wolves man....How are ya??
 
Heej
ja hooor en met jou?

(K)
HAAAAAAAAAAAI !!!

alles goed daar?

tot gauw
doeiiii

xxx
 
Hans
 
Uitspraak van wolves op dinsdag 11 maart 2008 om 11:04:
GEEF MIJ NAAR AMSTERDAM.A.F.C.A


:CHEER: AZ ALKMAAR :CHEER:
Hans .
Alles goeed dn :D .
Hiier wel euur :P
kzie jee wel weer by alien heá :P
Altyd geselliee mt jou dr by Haha . XD

XXJ (F)
 
de gr uit berghem AFCA NO SURRENDER
 
no surrender steve from the wolves
 
hey wolvie hows live
 
hey je hebt die foto van die bitch al verwijderd
 
hey gilly thank you for your support....
 
he big guy zaterdag gaan we los
 
hey gilly zat.dag gaan we los samen met die sjaak...
no surrender sam
 
sam wilkes from the west midlands
 
heej kerel

nieuwe kroeg in wezep ??! > binnenkort eens zuipen daar !!>
:D
 
Heeeée hanss:P
Hoe is t dan:P
Dubbel dubbel O O.
Ga je vndaag nog na de voetbal dan(A) ?

Naja ik zie je wel weer.


dOegg (L)
DADYY :P:D .

Alles goed ?
Vanavond gaa je naa voetbal ofniet :P ahaha
moet k je weer missen mneertjee :P haha .
Nou doe je rustig aan :) .
ik gaa naa alien werkee :P

XX J (F)
thanks for de opmerking in me gastenboek:D:D(L)
 
heeee hansie.. bedankt he!
Hey Gilly
Alles goed man ;)

Dubbel Dubbel O O
Zaterdag weer paar biertjes nuttigen he bij dikke Sjon:P
En maybe komt die Trucker er ook nog haha :)
Spreek je wel weer Laterzzzzzzzzzzzzzzzz :)
 
A.F.C.A. Can't Be Stopped!!!

greetz uit Mokum!!!
 
[img width=844 height=364]https://album.partyflock.nl/38152412.jpg?nocache;31013820[/img]{non-image link}
 
Heeejj Hannss

Hoe is het dan ?


LIefs (K)
england.no surrender.meiden. hoeso staat dat onder een foto van mij
jow alles goed met mij wel hoor later
 
jow alles goed dan?
 
dubbel o o
 
binnenkort gaan we los ouwe samen met de sjaak
 
Hey
Alles goed.
D8 ik zet effe wat bij.
XXX Angela
 
Hey
Alles goed???
alles lekker hier dan? spreek je, ciao :bier:
 
Dankje(L)
 
Dankjewel 8)
 
thnx
 
samen met de SJAAK.
 
Hanssjjjee:)

Alles goed?
Ga je vanacht nog naa centrum ?

(K)
 
hee Dankjee:D