Partyflock
 
Profiel · 7273

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 29 november 2025: 90's Forever, MECC Maastricht, Maastricht

Statistieken

± 289870·pagina's bekeken
14·foto's
75Partyflockvrienden
56·favorieten
300·evenementen bezocht
22·oude interessante evenementen
12·winactie deelnemingen
65×geciteerd
262·opmerkingen
152·waarderingen
7·forumonderwerpen
486·forumberichten (onderwerpenlijst)
4·flockberichten (onderwerpenlijst)
2×negatieve karma
2·negatievelingen
3661·privéberichten verzonden
3199·privéberichten ontvangen
" IN THIS COUNTRY YOU GOTTA MAKE THE MONEY FIRST, THEN WHEN YOU GET THE MONEY, YOU GET THE POWER, THEN WHEN YOU GET THE POWER, THEN YOU GET THE WOMEN".

"NEIJ-WIERT LOCO'S"
"NEIJ-WIERT NOTHING ELSE WILL STAND"
"IF U AIN'T A LOCO, BECOME A LOCO"





De posse


idem.


V, ik, Wouter en Roeg.


De posse bij Darkraver in de Palladio


Janssen, Witte, Vermeulen, Jetten, Maas op de achtergrond, en dan ik.


Aandekapel, ik en Vermeulen




Gezellig in de Carte.


Samen met Iris en Nancy.


Esther en ik op de kermis.


Aniek en ik op Chakra. Vet vet feest!!


Allan en ik in de mad.


Koeks, ik, Wiellie, Deben, en Kevin. Dullie dullie op zondag!


Fons ik en Blauwe ramdull in de Pittt.


Ik, Estherke en Witte op de kermis pangaar!


Kickin' hard vs friday dulheid.


Michelle en ik in Budel


Bende van ellende!!


Kickin' hard vs friday dulheid.


Witte, Vermeulen, Ik en Bouwels.


Dick, Diddy Reindert, onderaan Jay en ik.


Mijn mattie Syl en ik


Ik, Paul Sjeng en Roeg




Mijn maat Giel en ik


Chris en ik.





Giel Koeks en ik


Watskeburt in die skuur??


Moenuh en ik


Victor en ik


De Ruigste! Met Ilona en Aniek :hug:


Ronald en ik


Stukkie van de groep tijd geleden


Aniek en haar beschermengel ;)


Bartje en ik Ramdull in de Carte






Oud op nieuw 2004/2005


Renesse 2004


Op de oele


Mijn maat Tommy en ik!


Ook nieuwgaar 2005


Wouter Witte en Ik.


Renesse 2004


Michelle en ik.



-------------------------------------------------
Je noemt jezelf een gabber..
Maar ik vind je maar een zwabber..
Je bent irritant..
Je staat in de lucht met je rechterhand..
Naar mensen die zijn gevlucht uit hun vaderland..
Discriminatie is voor jou een sensatie..
Maar je wekt bij mij alleen maar irritatie..
En wil je weten waarom ik me voor je schaam..?
DANKZIJ ZWABBERS ZOALS JULLIE HEBBEN WIJ EEN SLECHTE NAAM!!!
-------------------------------------------------
Je weet niet wat je ziet.
Schuim, klef en wit.
Rode uitgescheurde mond met een half gebit.
Alles ongezond, geen spieren, geen vet.
Dooie ogen onder je vieze pet.
Ik heb je gemogen, maar je weet inderdaad niet.
Hoe je eruit ziet sinds je hem kent.
Je smerige vriendje:
speed. (WIE KENT M NIET!?)