Partyflock
 
Profiel · 706495

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 12 juni 2010: Defqon.1 Festival, Almeerderstrand, Almere

Statistieken

16034·pagina's bekeken
17Partyflockvrienden
24·favorieten
10·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
1×geciteerd
38·opmerkingen
324·privéberichten verzonden
261·privéberichten ontvangen

34 opmerkingen

 
Zoooo heeft t meisje ook partyflock he! :D

Ik moet nu snel naar school maar ik spreek je snel weer!

Dikke kus (K)
Hey meis,

Alles top, zitten lekker in Turkije te genieten van de zon! Al begint het hýer ineens zwaar te stormen......nou ja zonnetje komt vast wel weer terug! Met jou ook alles goed, ook maar aan de partyflock begonnen?

(k)
Thanks! Ben hier met Roel en zijn ouders, ouders hebben hier een appartementje. Erg lekker ff ontsnappen aan het nederlandse rotweer!
See ya! (k)
Schatje!

Hoe issie?
heb je ook vakantie?


xxx
 
HOOOOOOII ;)
Meissieee;)
en tot morgeee
(K)
 


een Fijne Kerst en Gelukkig Nieuwjaar gewenst..

X liefs Angela!(F)


fijne feestdagen en de beste wensen voor 2008 :lief:


Hele fijne feestdagen!!
Liefs xx Manon





Fijne feestdagen & en gelukkig nieuwjaar!

Dikke (K) Merlissa



 
mirjaaam'
fijnee kerstdagen met je vriend waar je ook heeen gaaat, hahaa;)
alvast gelukkig nieuwjaaar!
spreeekje (K)
 
Snel weer afspreken :bounce:
Mis jou beetjeeeee :(

Tot snel meis

Kusje (K)
heee kiend
Meissie!

Alles goed?
Heb je al ff niet meer gesproken!

Snel weer afspreken!

(L)
Hmm nee niet echt nieuwtjes;)
alleen dat ik een vriend heb haha

Hoe gaat het met ruud?

xx
PROOST! ... op ons ....
voor de mannen die ons hebben,
voor de losers die ons hadden,
en de gelukkigen die ons nog gaan ontmoete!!:9

(K)

 
Snel weeeeer afsprekenn !!! :-( haha
Kusje (L) youuuu
proficiat!
fyne dag nog, xx.
Gefeliciteeerd meiske!
en tot vnaaaaf!(K)
 
Proficiat. x
 
Gefeliciteeeeerddddd meissieeee !!
En nog heel veel gezonde gelukkige jaren! :D
(K)(L)
Meissie!

Hoe was je vakantie? lekker bruin geworden?;)
Snel weer x afspreken. kunnen we weer bijkletsen

Gaan jullie nou na Decibel ofniet?

(K)
Mimi!

Hoe gaat het?
van dat afspreken komt ook weinig van he;)
jullie moeten maar x komen als maikel zn huis af is!

Tot snel(L)
 
Hee meissie !
Hoe is het met je?
Laat binnekort maar ff weten wanneer je een plekje vrij hebt in je agenda ;) haha
Spreken we snel weer een dagje af.. Kom ik weer gezellig een keer naar Deurne !
Dikke kus (L)
heey meissie,
Gefeliciteerd met je verjaardag! tot zaterdag dikke kus (K)
hey meid
Gefeliciteerd met je verjaardag!!!fijne dag nog(k)
 
gefeliciteerd meid...

maak der nog een leuke dag van!!(K)
 
Gefeliciteerd met je verjaardag en maak er n leuke dag van ;)

(K)
gefeliciteerd meid (F)
heej blondje....:P

Ik heb al ongeveer 300 jaar een verzoekje uitstaan voor jou hihi...en jij add mij niet :S...zaterdag krijg jij billenkoek van mij hihihihi....;)

(K)(F)