Partyflock
 
Profiel · 572079
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Naamrene
WoonplaatsAlmelo (Overijssel)
LandNederland 🇳🇱
Beroepstudent civiele techniek HBO
Geboortedatum
Leeftijd36
Geslachtman
Geaardheidhetero
Relatienee
ArtiestenHakkuhbar Power Hour & Renedy
Favoriete genresdarkcore, early hardcore, early hardstyle, early rave, frenchcore, hardcore, industrial hardcore, oldschool, schranz, terror
hard techno, hardcore, hardstyle
Lid sinds8 april 2007 19:10
Statusinactief
Laatst hier27 oktober 2018
Laatste aanpassingvrijdag 20 december 2013 om 15:39

Agenda

Laatst bezochte feest was op zondag 1 juli 2018: Awakenings Festival, Spaarnwoude Houtrak, Halfweg

Statistieken

± 101606·pagina's bekeken
4·foto's
78Partyflockvrienden
148·favorieten
323·evenementen bezocht
57·oude interessante evenementen
8·winactie deelnemingen
65×geciteerd
107·opmerkingen
28·waarderingen
1·forumonderwerp
12·forumberichten (onderwerpenlijst)
5·flockonderwerpen
157·flockberichten (onderwerpenlijst)
8×positieve karma
8·positievelingen
2×negatieve karma
2·negatievelingen
714·privéberichten verzonden
940·privéberichten ontvangen

46 opmerkingen

hanSS
Artiest {SHOWLIST artist 169295, 53365}
battie!
 
Dat wordt het zekerz :yes:
 
Mooi zo (Y) Dank u wel :yes:

Groeten Danny
 
 
Lijkt nog best wel een beetje onie? :P
hahaha ja beetje wa jah idd;)
gefeliciteerd;)
Hey, Gefeliciteerd man! Fijne dag nog ;)

Gr!
yo kerel,

gefeliciteerd met je verjaardag

kallem an gr
Gefeliciteerd:cheer:
Fijne dag nog :bier:

(K)
heeeejj reneeetjeee :D

gefeliciflapstaart met je verjaardag.. :cheer:
en nog vele jaartjes drbij.. 8)

Dikkeeee (K)
laatste aanpassing
:CHEER::CHEER::CHEER::CHEER::CHEER::CHEER::CHEER:
Gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er n geweldig feest van:BEER:
:CHEER::CHEER::CHEER::CHEER::CHEER::CHEER::CHEER:

(K)Anous.
bedankt allemaal!!:D
Was weer een mooi feestje heb het erg naar mijn zin gehad op qlimax.
 


Double D. wenst je fijne kerstdagen!!
En een goed en gezond 2010 :D
 
Okey dan (Y)
Dat gaan we zekerz proberen :yes:

Groeten
Eeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyy hoe heb ie t dan?
Ja prima aan deze kant. Ja die maat van je reageerd ook niet...iets minder smoken hahaha!
Ja 27e naar het zak Enzyme avond. Jullie gaan toch ook..
Heey,

Leuk je vorige week weer ff gesproken te hebben;)
Wou ff snuffelen bij je foto's, maar kon er geen vinden van Nightmare..:(

Nog andere feestje in de planning..?

Misschien tot snel maar weer... Kom anders n keertje langs;)
Heb je mn nummer nog..? Ik joune nie meer, heb nieuwe foon...:(

Fijn weekend in ieder geval!

(K)
Joow, gefeliciteerd:)
 
gefeliciteerd jonge
Gefeliciteerd kerel! (Y)

Zie je! Grtz :)
Gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd gekkie :D (K)
Nogmaals gefeliciteerd (L)
alvast gefeliciteerd skunkiee(K)!
 
Gefeliciteerd (K)
 
Artiest {SHOWLIST artist 88435, 126737, 118935, 49038}
Proficiat kerel! :D



laatste aanpassing
Thanks!
tot zaterdag.. wordt mooi feestje :D x
 
(Y) goed gedraaid in Cerberus!! See you next time :D
DAg kerel hoe heb ie t da?
Uitspraak van Dali op zondag 27 januari 2013 om 21:31:
DAg kerel hoe heb ie t da?


Joo Dali! Goed man:) En daar da?
Hier alles stabiel ga de 15e ok wa knappen!
Hehe ok dan! gezellig man:) Drinkt wie der een paar! Binnenkort ergens nog ff keer chillen?
Eyy gappie!! hoessie dan? Ga je nog naar Ground Zero?
laatste aanpassing
Uitspraak van Bewn op zaterdag 27 juli 2013 om 14:04:
Eyy gappie!! hoessie dan? Ga je nog naar Ground Zero?


Eeej kerel ja gaat lekker! met jou da? Nog vermaakt op dominator? Denk dat ik der wel ff kijkje ga nemen;) Eerst decibel 17 augustus
Jaa tuulk, lekker genieten van vakantie :) Was de heletijd verdwaald haha maar was wel dik feest, volgend jaar weer vol gas! Jij dan? Ohh vet, die sla ik jammer genoeg over, skeere tijden hahah. Bij ground zero zie ik je daar nog wel!
Uitspraak van Bewn op dinsdag 30 juli 2013 om 13:56:
Jaa tuulk, lekker genieten van vakantie :) Was de heletijd verdwaald haha maar was wel dik feest, volgend jaar weer vol gas! Jij dan? Ohh vet, die sla ik jammer genoeg over, skeere tijden hahah. Bij ground zero zie ik je daar nog wel!


Hehe beste! Ja ik heb ook echt supervet feest gehad en volgend jaar zowiezo weer aanwezig! Komt goed man(Y) Geniet nog ff van je vakantie
Dag Kearlke hoe ist nu?
Uitspraak van Dali op donderdag 28 november 2013 om 13:47:
Dag Kearlke hoe ist nu?


Joo Dali:) Ja gaat goed man, druk met school nog en morgen mooi draaien in Antwerpen;) hoe ist met jou da? Gauw weer ff keer chillm:cheers:
Beetje laat ben hier nie meer zo vaak. Zie oe vrijdag!
Gefeliciteerd met je verjaardag ! (Y)