Partyflock
 
Profiel · 46536
Profielafbeelding · Arjan || Dj Syro
Me, @ Monkeybass Outdoor
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
NaamArjan
WoonplaatsDe Krim (Overijssel)
LandNederland 🇳🇱
BeroepStudent Economie marketing & communicatie../..Producer../..Dj
Geboortedatum
Leeftijd42
Geslachtman
Geaardheidhetero
ArtiestSyro
Favoriete genreshard dance, hard house, hard trance, hardcore, hardstyle, jump, oldschool, progressive trance, techno, trance
hardcore, hardstyle, house, techno, trance
Favoriete site
Lid sinds4 december 2003 12:49
Statusinactief
Laatst hier25 februari 2020 11:31
Laatste aanpassingmaandag 22 september 2008 om 20:13

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 27 juni 2009: Bas & Ram, Central Studios, Utrecht

Statistieken

139047·pagina's bekeken
3·foto's
125Partyflockvrienden
45·favorieten
172·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
3·winactie deelnemingen
22×geciteerd
146·opmerkingen
24·waarderingen
3·forumonderwerpen
73·forumberichten (onderwerpenlijst)
26·flockberichten (onderwerpenlijst)
6558·privéberichten verzonden
6301·privéberichten ontvangen
Waarschuw beheerder
Hier filmpje van DJ Syro - Shocked Future op Q-Base 2007 door The Prophet @ Scantraxx stage, deze komt met "no more hardtraxx" uit op Scantraxx eind dit jaar/begin 2008



DJ Syro - No More "Hardtraxx", is gedraaid op QLIMAX, hieronder kun je een fragment ervan bekijke.







[img width=146 height=36]http://www.state28records.com/images/logo_id&t.jpg[/img]
The Released Tracks @ ID&T dance-tunes.com !


MIJN VINYLS!

*DJ Syro - People In Tha House (State28/ST28003)
*DJ Syro - Shiney Disco Balls (State28/ST28006)
*DJ Syro - This Way I Get There (State28/ST28007)
*Dj Syro - MF your style EP (State28/ST28009)
*Dj Syro - The Bass Keeps Pumpin (Dj's United rec. RED/dju013)
*DJ Syro - Whorez EP (State28/ST011)
*Dj Syro - No More Hardtraxx & Shocked Phuture (november) [SCANTRAXX]
*DJ Syro Pres. TechnoTexx mts. Da Hollow - Jump to it (Jump It 001)
*X Project - Total Blackout E.P. (State28/ST28004)
*Zero2Sixx - Endless Emotions (Symphonic Music Records/001) [trance]

REMIXEN:

*Mindhacker ft. MC Da Syndrome - Hardtraxx 4ure Mind (DJ Syro Remix) (Audio Attack/AA003)
*The daywalker - Rhythmatic (Dj Syro Mix) (D-Traxx 001)
*Dj Yves mts. Chaps & Rolay - Devils Fiction (Dj Syro 2006 Remix) (Dynamik Traxx 003)
*Brutal Disorder - You can't kill me (Dj Syro mts. Brain Crusherz remix) (Tersikore Records 003)
*Dj N3ck Vs Caffiene - Hard'onez Bitch (Dj Syro remix) (Explosive Rec.)
*Dj Millo - Schizophrenik in panik (Dj Syro rmx) (D.F.C. records)


BINNENKORT:


2007:

***Dj Syro pres. Technotexx - Feel da bazz Ep (incl. Tek Soldierz rmx) (Januari) ["Jump it 006"]

***Technotexx - Clubsound & Bounce it yo! ep (Maart) ["Jump it 007"]

***Dj Syro vs. The Vision - Hardstyle NRG (Syro mix & The Vision mix) [.......]

-----------------------------------------------
***Dj Syro - The Harder Side & Bazz Jumpin
---------------------------------------------------
***Technotexx mts. Looney Tunez - Dance F*ckerz
---------------------------------------------------


djsyro.nl !!!!!!of state28records.com !


>>>>> Repect The Music <<<<<<

Dan dit nog ff!! _0_ KIPPEVEL!!





Hieronder ff wat foto's


[img width=27 height=22]https://partyflock.nl/images/light/smileys/woopwoop.gif[/img]


-----------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------

[img width=280 height=210 cacheid=0005cd91000f3dc8819958351e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikaug2006podium.jpg[/img]
ik weet ook niet :P

[img width=320 height=240 cacheid=0005cd93000f3dee39c652721e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/jefiknewyork3.jpg[/img]
Me & jeff @ NY


[img width=360 height=480 cacheid=0005cdb9000f3dfc57b720f51e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikdapauli2.jpg[/img]
Me @ Planet XXL a giant discjockey again

[img width=280 height=210 cacheid=000044f40000877944a86bed1e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikbridge.jpg[/img]
Me @ Bridge (meppen)

[img width=300 height=400 cacheid=0005cdc4000f3e6cad6dffa31e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikartofconfusion3.jpg[/img]
@ Art of confusion

[img width=300 height=225 cacheid=0005cdcb000f3e8e1f4d23b31e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikartofconfusion4.jpg[/img]
@ Art of confusion

[img width=300 height=400 cacheid=0005cdd6000f3ea4900dd6131e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikartofconfusion2.jpg[/img]
ook....

[img width=290 height=218 cacheid=0005cde0000f3ebc76f32e141e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/tja.jpg[/img]
Was't lachuh?? :mixje:

[img width=300 height=200 cacheid=00055563000dd09fce9c59f51e0000b5c8]http://storage.msn.com/x1p9_i2454FXcRE-H27-Jq9Kn0I3Km4LShnnOImznZ-HS53h6UXOOvAL53wOc0Js-tw5UmBtBtPCNLxeNeE4Rv6L-fm3wWVsVrOWxduyl4pjKv6qTWIWw1ioBQtNFqay5HIFHOXrc55Q0YHvpCV1wcqwQ[/img]
Ikke mooi aant belle met thuisfront hoe mooi het is op Tiësto ;) & Jos

[img width=300 height=225 cacheid=0005c30c000f1c8fbe2c2bfc1e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/tja2.jpg[/img]
Tis weer die carona hé...word veel te verslavend!! tijd om die wolterink maar is aan te geve ;)



[img width=240 height=180 cacheid=0005cde7000f3ed31d1652701e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ohja.jpg[/img]

Wie heb deze foto nou weer gemaakt dan?....?!?!?! ;)


[img width=300 height=225 cacheid=0005cdf2000f3edf31d3b0ee1e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikronald.jpg[/img]
topEXcollega's, Savio, Ronald, ik

[img width=270 height=203 cacheid=0005cdff000f3efeea7546821e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/ikenjampie.jpg[/img]
Ik en Erwin

-----------DRAAIE IN HAMBURG IN DE "tunnel"..:D-----------------
[img width=380 height=285 cacheid=0005ce09000f3f1eaa2d70391e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/IMG_0014.jpg[/img]


[img width=380 height=285 cacheid=0005ce15000f3f46256d85991e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/IMG_0012.jpg[/img]
...

[img width=380 height=285 cacheid=0005ce1d000f3f61d0ed23591e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/IMG_0016.jpg[/img]
...

[img width=380 height=285 cacheid=0005ce2a000f3f7e180dac291e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/IMG_0013.jpg[/img]
...


[img width=200 height=267 cacheid=0005ce2f000f3f9ff536f0d31e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/Syrotunnel.jpg[/img]
...

[img width=380 height=285 cacheid=0005ce39000f3fae3f100c8b1e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/IMG_0048.jpg[/img]
't hotel in Hamburg waar we hebben overnacht..:)!

[img width=380 height=285 cacheid=0005ce49000f3fcdc780c83a1e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/IMG_0045.jpg[/img]

[img width=320 height=240 cacheid=0005ce4f000f3ff92cb902971e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/IMG_0024.jpg[/img]
ja en toen s morgens ff aan de fitness daar :P



[img width=225 height=171 cacheid=0005ce54000f401cc77c24e91e0000b5c8]http://i24.photobucket.com/albums/c24/arjan10v/Corona_Fles.jpg[/img]
:D :kwijl: :cheer: