wat een hork
Echt een trieste soldaat
Hij had die hond gewoon 10 meter verder kunnen gooien
Hij had die hond gewoon 10 meter verder kunnen gooien
zo te zien heeft ie een dikke ban
dat is natuurlijk nog 100X erger, daarom werden er ook duizenden manifestaties tegen de oorlog gehouden en lieten miljoenen mensen hun afkeer weten.
Maar het verschil is dat deze militair er niet zo stoer bijstaat en stoere taal uitpraat als hij en zijn stoere makker in een vuurgevecht terechtkomen en daarbij mensen moet doden.
Dan gaat hij wel anders piepen als zijn kogel per ongeluk een onschuldig irakees jongetje raakt
Doelde gewoon op de reacties hier op flock.
met de veiligheid van hun zelf
Stuur Bridget Maasland er maar op af, die heeft ook wat met hondjes geloof ik...
Stuur Bridget Maasland er maar op af, die heeft ook wat met hondjes geloof ik...
WTF?
![[img width=400 height=400]http://eefmeijerink.web-log.nl/photos/uncategorized/bullet_brushedjpg6c9dd3a4d7114ce6a9cc26c.jpg[/img]](http://eefmeijerink.web-log.nl/photos/uncategorized/bullet_brushedjpg6c9dd3a4d7114ce6a9cc26c.jpg)
Cor ,ik zie geen ezel,wel twee zingende eskimo`s met keelpijn in een roeibootje??
laten ons van beide dingen de rotzooi opruimen.
Er vallen daar in Irak dagelijks vele onschuldige slachtoffers onder de burgerbevolking en half internet gaat uit z'n stekker over een puppy...
Dierenleed is toch een punt waar iedereen het een beetje moeilijk mee heeeft blijkbaar. Zo moeilijk zelfs dat we maar de Partij voor de dieren opgericht hebben
waar moet het heen in Nederland.. ga eerst je burgers helpen en dan je beesten pas
Doe is normaal! De mens heeft meer kapot gemaakt dan wat dan ook. De mens helpt zelfs zijn eigen planeet naar de tering en dan vind jij dat wij nog meer van die achterlijke idioten op de planeet moeten zetten, die voortbestemd zijn om in een krot wijk te leven en een levenstijl opgelegdt krijgt waar alleen zijn soort geloof telt en de rest is allemaal EVIL. Die dieren zie je al met elkaar, vlaggen in de brand steken, kernbommen maken, onderscheid maken in wat wat voor kleur ze zijn.laatste aanpassing 4 maart 2008 22:01
Zielig voor dat hondje dat ze zich gewoon bezig houde met de veiligheid van hun zelf ipv dierenmishandeling
Ik zou zeggen; bellen...
deze was al dood
Veel veganisten...
Er waren meerdere pups, deze was al dood. Je ziet em ook niet bewegen als ie vliegt. Ze knijpen even in het pootje van een andere pup en je hebt geluid.
En op die andere filmpjes die ik liet zien,was die manke hond toch echt niet dood die ze met stenen bekogelden.
En die hond die naar zijn huis toe liep en werd neergeknald en bleef stuiptrekken en omhoog komen,die was ook eerst springlevend.
En moet er met VS soldaten gebeuren die vrouwen en kinderen kapot schieten?
VS soldaten die Iraqeze burgers dagelijks uit bed schoppen. En zo doende hun hele geestelijke gezondheid naar de klote helpen. Die zijn goed bezig
En...wat moet er gebeuren met Iraqeze burgers die berm bommen leggen voor Amerikaanse soldaten.
laten ze die marschal
afleveren bij de taliban!
WTF?
Er vallen daar in Irak dagelijks vele onschuldige slachtoffers onder de burgerbevolking en half internet gaat uit z'n stekker over een puppy...
Dat bepaal jij?
reageer hun emoties juist op mesen af, niet op dieren!
En goed. Ik ken er geen 1 land, waar je doodstraf of levenlang krijgt voor het doden van een dier
En moet er met VS soldaten gebeuren die vrouwen en kinderen kapot schieten?
Burgers zitten daar. Niemand heeft ze wat gevraagd. Soldaten met Burgers vergelijken is hetzelfde als Tank met Fiat Uno.
Soldaten met dieren vergelijken is hetzelfde als Jou met Slim.
en dat maakt het dan ok?
Ik ook niet, maar wat mij betreft mogen ze dat invoeren.
Als je keuze had tussen een persoon van wie je enorm veel houd(Pa Ma Broer Zus etc) en je huisdier. Wie zou je laten leven dan?
Die soldaten zijn getraind,ze zijn voorbereid op hun taak.
Er zijn geestelijken bij en er zijn psychiaters bij,als ze zich vervelen gaan ze maar aan hun pik trekken of wat sporten,maar om frustraties of verveling uit te leven op iets wat leeft is gewoon totaal a-sociaal.
Deze lui moeten direct worden ontslagen,huppa oneervol ontslag.
Deze lui moeten direct worden ontslagen,huppa oneervol ontslag.
Die dieren zie je al met elkaar, vlaggen in de brand steken, kernbommen maken, onderscheid maken in wat wat voor kleur ze zijn
Kies je huisdier of je naaste, dus ik weet het niet.
Want, doden van het dier, moet ook zwaar gestraft worden.
gezecht
Dit slaat op dat mensen zeggen dat ze beter hun woede op mensen afreageren
om frustraties of verveling uit te leven op iets wat leeft is gewoon totaal a-sociaal
Ik geloof niet dat de Iraakse burgers de Amerikanen hebben uitgenodigd...
zo hallow wat denk die kk mongool wel niet joh
heb dei geen gevoelens ofsows~
laat hem zelf ff wegkkeren ofsow
kk trieste mensne
indd kk mongole
Nergens op afreageren. Dat ze het maar op elkaar afreageren.
Oh.......dáárom moeten dieren mishandeld worden......
Een ziekte die ze Svarog noemen, ken je die?
Mensen die met Kanker spotten zijn ook behoorlijk triest
Ga maar je rechte handje in de lucht zwaaien dan of zo
Wat heb je toch jongee.. Hij zegt het toch helemaal niet.
:gaag:
http://www.dumpert.nl/mediabase/44118/b73d5f46/hond_neemt_wraak_op_puppie_gooier.html
als je in het leger zit dan word je wel gek ja. Ik vind daar niks geks aan.
kun je je afvragen hoe ze dan met mensen omgaan...
De meeste psychopaten beginnen met dieren mishandeling voordat ze aan mensen beginnen...
Vind t echt klote dat onze nederlanders daar ook zitten, maar van mij mogen ze al die amerikanen wegvegen snel & hard
Wie denken ze godverdomme wel niet dat ze zijn
Beter?
Alleen daarom? Ik hoop het niet. Want dan kun je praktisch ook hele latijns america mee nemen.
De wereld
We hebben daar niks te zoeken
Niet mijn wereld
Stieren vechten.
Jij bent een woonderbaarlijke figuur.
Die nooit bij MaC en co eet?
En cola vet goor vind?
En Europese films beter vind dan Hollywood?
Jeetje, je bent goed op de hoogte, glazen bol in huis?
ik HAAT de westerse cultuur, de weggooimaatschappij
Ik omschreef me zelf
Haat is voor mij een grote woord.
En westerse cultuur? Wat versta je onder?
Kopen, kopen, kopen. Snel, sneller, snelst. Geen normen en waarden meer hebben. Egoistisch. Koud. Beton. 24uurs economie. Verwend.
Maar ik geloof in de natuur, en de krachten daarvan.
maar t heeft nog weinig met "het hondje" te maken
Gewoon tijd, waar nog je geen doelgroep was. Of een product.
Massaproductie daar aan toe. Maar dan niet met levende organisme.
Iwana Kupala
In Rusland en Oekranie leeft Heidendom nog best wel
Eigenlijk zou je hier apparte topic over moeten maken of zo
& mensen met gevoelens doen zoiets niet ..
En het woord "kankeren" mag dat dan wel?
Maar zorg beetje voor dat niemand het hoort(in mezelf jwt).
Sommige woorden worden met de rotterdamse paplepel ingegoten
Maar vind het alleen bizar en belachelijk dat sommige mensen het om het woord gebruiken
hij werd duidelijk aangevallen door een opgefokte rottweiler dat was duidelijk te zien