Partyflock

Forumonderwerp · 999579
Waarschuw beheerder
donateur
Dis triest..

Waarschuw beheerder
Die gast moeten ze sponzen laten eten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 18:13:
te ziek gewoon

Dat ken ik.

Waarschuw beheerder
does niet zo lullig

ze hadden zo gauw geen dwerg man

ja in zo een situatie moet je toch met goede oplossingen komen
en dit was er 1
Waarschuw beheerder
donateur
minders heej (K)(K).
Waarschuw beheerder
te ziek gewoon

diep triest zeg :[ wat een hork :[
Waarschuw beheerder
Ze moeten hem eens weg gooien!!!! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van missy op maandag 3 maart 2008 om 18:26:
Ze moeten hem eens weg gooien!!!!

met een kattepult :[

Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie zelf van een ravijn afdondert als ie door vijandelijk vuur wordt geraakt...of dat ie een been draf geblazen krijgt door een landmijn o:)
Waarschuw beheerder
Echt een trieste soldaat :-s

Hij had die hond gewoon 10 meter verder kunnen gooien
Waarschuw beheerder
zal m een klaplong geven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bonaparte op maandag 3 maart 2008 om 18:25:
wat een hork

een hond steek je met een ....

eh bedoel soep eet je met een??
Uitspraak van :bier: Audiowaste :bier: op maandag 3 maart 2008 om 18:29:
Echt een trieste soldaat

:jaja:

:woop: :gooi: hond

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 18:28:
ik hoop gewoon dat ie zelf van een ravijn afdondert als ie door vijandelijk vuur wordt geraakt...of dat ie een been draf geblazen krijgt door een landmijn

:yes:
Waarschuw beheerder
Americans are stupid, throw rocks at them
Waarschuw beheerder

http://www.vkmag.com/videos/videos_amerikaanse_soldaten_gooien_puppy_van_berg/

:rot: :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk er niet eens naar

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jaapieee op maandag 3 maart 2008 om 19:27:
Ik kijk er niet eens naar

Nee inderdaad, walgelijk dat mensen zo met dieren om gaan.
Kapot skieteng!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 19:31:
Nee inderdaad, walgelijk dat mensen zo met dieren om gaan.

als je niet kijkt.....waarom weet je dan wel wat er gebeurd is? :rot:
Waarschuw beheerder
Vuile klootzak!
Gadverdamme!!!! Echt een .......................!!
:dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J.(F) op maandag 3 maart 2008 om 20:38:
Vuile klootzak!
Gadverdamme!!!! Echt een .......................!!

niet zo schelden GODVEREDOMME VIEZE ACHTERLIJKE piep piep piep

heb jij weleens een mug doodgeslageng?? :rot:

Waarschuw beheerder
Ze moesten juist kleine irakeesjes weggooien.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 20:54:
Ze moesten juist kleine irakeesjes weggooien.

:gooi: beebie irakaas kees

Waarschuw beheerder
Uitspraak van R E V I L op maandag 3 maart 2008 om 19:46:
Doelde op de ontelbare bombardementen van de Amerikanen op Irak, waarbij merendeels onschuldige slachtoffers omkwamen. En die er ook nooit voor oorlog gekozen hebben. En dus eigenlijk ook buiten dat conflict stonden.
Overigens,Kun je nagaan hoeveel dieren daarbij ook zijn gesneuveld.

dat is natuurlijk nog 100X erger, daarom werden er ook duizenden manifestaties tegen de oorlog gehouden en lieten miljoenen mensen hun afkeer weten.

Maar het verschil is dat deze militair er niet zo stoer bijstaat en stoere taal uitpraat als hij en zijn stoere makker in een vuurgevecht terechtkomen en daarbij mensen moet doden.
Dan gaat hij wel anders piepen als zijn kogel per ongeluk een onschuldig irakees jongetje raakt.
Dan staan hij en zijn makker niet meer zo stoer te doen.
Komt hij zielig bij de psychiater en heeft hijeen oorlogstrauma en de rest van zijn leven krijgt hij een mooie uitkering vanwege zijn trauma, vertel die psychiater dan ook dat je zo'n stoere jongen was toen je een onschuldig hondje van de berg afgooide.

Waarschuw beheerder
Ok ... die gene die mij kennen weten het: als ik dit mannetje in handen zou kunnen mogen krijgen dan trapte ik hem zijn helm, zijn stoere zonnebril, zijn stoere tunu én het lijkje van dat weerloze puppietje door zijn strot naar binnen.

Als ik zijn collega was geweest had hij huilend een verzoek in gediend om aub terug te mogen keren naar Nederland want iedere dag dat ik hem zou zien zou voor hem een living hell zijn en ik zou hem iedere dag blauw slaan..... zeker weten,

Maar....om even alles weer in de juiste context te zetten....het Amerika bashen wat hier zo populair is hangt mij zo de strot uit alhoewel ik tot mijn opperste verbazing gelukkig meer mensen zie reageren TERECHT zie reageren tegen deze rand debiel dan tegen "Amerika" maar toch....

Zelfde situatie maar dan van het eigen volk

http://www.vkmag.com/videos/videos_iraakse_ezel_leert_zwemmen/

Niet alleen Amerikanen zijn zo debiel, maar dit soort tyfuslijers heb je overal.

Zo zie je maar....er zijn mensen die volslagen debiel zijn, laffe tering lijers die alleen onschuldige wezens zeer kunnen doen en bij een echte tegenstander waarschijnlijk staan te huilen van angst.
Dat heft niets te maken met Amerika, Moslim of wat dan ook, maar gewoon met ethiek en norm besef
Waarschuw beheerder
ik hoop gewoon dat ie zelf van een ravijn afdondert als ie door vijandelijk vuur wordt geraakt...of dat ie een been draf geblazen krijgt door een landmijn

Waarschuw beheerder
zielig :(

echt dat blafje als ie valt :'( doe je toch niet :no:
Waarschuw beheerder
waarschijnlijk dachten ze dat het een moslim puppy was?

Waarschuw beheerder
slapen is voor mietjes zegt de Nachtbraker.... man man man wat zal jij dan véél slapen zeg!
Waarschuw beheerder
zo te zien heeft ie een dikke ban ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Shadowseal op maandag 3 maart 2008 om 22:54:
zo te zien heeft ie een dikke ban

(y) goede zet van PF

Waarschuw beheerder
aaah gosj!! :[

Jaa is verdient!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 maart 2008 om 21:04:
dat is natuurlijk nog 100X erger, daarom werden er ook duizenden manifestaties tegen de oorlog gehouden en lieten miljoenen mensen hun afkeer weten.

Doelde gewoon op de reacties hier op flock.
Maar het verschil is dat deze militair er niet zo stoer bijstaat en stoere taal uitpraat als hij en zijn stoere makker in een vuurgevecht terechtkomen en daarbij mensen moet doden.
Dan gaat hij wel anders piepen als zijn kogel per ongeluk een onschuldig irakees jongetje raakt

Okay, point taken (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 10:39:
Doelde gewoon op de reacties hier op flock.

Tuurlijk dat begrijp ik ook, maar een zielig piepende puppy en 2 mannen die dan ook nog zo stoer in die video moeten doen, heeft gewoon veel impact en maakt veel gevoelens los, die kinderen die neergeschoten worden zie je van tevoren niet, en daar praten ze niet zo stoer over.

Maar durf te wedden, als er zo'n Amerikaan net zo doet met een kind, stoer praten van aah zieleig kindje en bla bla bla met zijn zonnebril op, en hem daarna keihard door zijn kop schiet, nou dan is de jacht echt geopend.
Waarschuw beheerder
Zielig voor dat hondje dat ze zich gewoon bezig houde met de veiligheid van hun zelf ipv dierenmishandeling

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nl jimmy nl op dinsdag 4 maart 2008 om 11:34:
met de veiligheid van hun zelf

is nu wel heel moeilijk, iin eigen land is deze jongen straks niet meer veilig.
Waarschuw beheerder
WTF?
Er vallen daar in Irak dagelijks vele onschuldige slachtoffers onder de burgerbevolking en half internet gaat uit z'n stekker over een puppy... :/

Rare wereld leven we toch in.

Stuur Bridget Maasland er maar op af, die heeft ook wat met hondjes geloof ik...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 4 maart 2008 om 11:51:
Stuur Bridget Maasland er maar op af, die heeft ook wat met hondjes geloof ik...

Ik ook..............

Waarschuw beheerder

die heeft een boek gepromoot over een amerikaan ie juist een puppie redde uit oorlogsgebied.

Waarschuw beheerder
WTF?

BBQ :[ !

maar goed, das altijd zo. Als er een moord wordt gepleegd en het staat in de krant lezen de meeste mensen het en zeggen: ''naja, het is ook de maatschappij waar we in leven hé.''

Dierenleed is toch een punt waar iedereen het een beetje moeilijk mee heeeft blijkbaar. Zo moeilijk zelfs dat we maar de Partij voor de dieren opgericht hebben :S

waar moet het heen in Nederland.. ga eerst je burgers helpen en dan je beesten pas :o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op dinsdag 4 maart 2008 om 11:57:
http://www.dutchypuppy.nl/

:yes: is bekent!

Waarschuw beheerder
http://youtube.com/watch?v=ULcj-Epr1rI

http://nl.youtube.com/watch?v=2i60f3vnlDw

Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=wj32twJXxsY&NR=1

Ja.....ook tussen amerikanen zitten tyfushonden, maar waarom laat iedereen hier alleen maar Amerikaanse dierenbeulen zien zoals ik eerder al liet zien:

http://www.vkmag.com/videos/videos_iraakse_ezel_leert_zwemmen/

Er zijn gewoon nou eenmaal zieke mensen over de hele wereld te vinden. Dit soort lui? Amerikaan of Moslim.......

[img width=400 height=400]http://eefmeijerink.web-log.nl/photos/uncategorized/bullet_brushedjpg6c9dd3a4d7114ce6a9cc26c.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Cor ,ik zie geen ezel,wel twee zingende eskimo`s met keelpijn in een roeibootje??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Amerikanen moeten ze sowieso allemaal uitroeien, nergens goed voor dat volk, ze vervuilen onze planeet en voeren oorlog tegen de moslims en laten ons van beide dingen de rotzooi opruimen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 18:56:
Amerikanen moeten ze sowieso allemaal uitroeien, nergens goed voor dat volk, ze vervuilen onze planeet en voeren oorlog tegen de moslims en laten ons van beide dingen de rotzooi opruimen.

Zit wat in. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 17:45:
Cor ,ik zie geen ezel,wel twee zingende eskimo`s met keelpijn in een roeibootje??

:roflol:
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 18:56:
laten ons van beide dingen de rotzooi opruimen.

welke beide dingen??
ik heb zin in rodekool :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Van hun milieuvervuiling en van hun oorlog tegen de islam.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waarom draagt dat hondje geen burkini? :rot:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 maart 2008 om 19:27:
Waarom draagt dat hondje geen burkini?

idd.....mijn konijng wel b)

Waarschuw beheerder
als iemand dat in mijn bijzijn doet, heeft ie een groot probleem !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er vallen daar in Irak dagelijks vele onschuldige slachtoffers onder de burgerbevolking en half internet gaat uit z'n stekker over een puppy...

liever dieren dan mensen (F)
dieren zijn pas onschuldig
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 17:55:
Dat heeft Al Quida veranderd hoor....ik zweer het je

Geloof je direct:lol:

Maar heb nu de ezel zien gaan,hou van die filmpjes een klote dag over....:frusty:
Waarschuw beheerder
vieze vuile !@%$^#& mongool :@
Die zielige kleuter verdient zo'n harde trap in z'n ballen dat hij er impotentie aan over houd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 11:58:
Dierenleed is toch een punt waar iedereen het een beetje moeilijk mee heeeft blijkbaar. Zo moeilijk zelfs dat we maar de Partij voor de dieren opgericht hebben

waar moet het heen in Nederland.. ga eerst je burgers helpen en dan je beesten pas

Doe is normaal! De mens heeft meer kapot gemaakt dan wat dan ook. De mens helpt zelfs zijn eigen planeet naar de tering en dan vind jij dat wij nog meer van die achterlijke idioten op de planeet moeten zetten, die voortbestemd zijn om in een krot wijk te leven en een levenstijl opgelegdt krijgt waar alleen zijn soort geloof telt en de rest is allemaal EVIL. Die dieren zie je al met elkaar, vlaggen in de brand steken, kernbommen maken, onderscheid maken in wat wat voor kleur ze zijn.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat ze de soldaten en al die vieze klootzakken maar weggooien,
ziek in hun kop!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk niet eens..:no:
Ik vind dit zo ziekelijk :@

Waarschuw beheerder
Hoef dit niet te zien, kan echt niet tegen dat soort dingen.. Mogen ter plekke dood neervallen van mij, die mensen die dat soort dingen doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 21:59:
Doe is normaal! De mens heeft meer kapot gemaakt dan wat dan ook. De mens helpt zelfs zijn eigen planeet naar de tering en dan vind jij dat wij nog meer van die achterlijke idioten op de planeet moeten zetten, die voortbestemd zijn om in een krot wijk te leven en een levenstijl opgelegdt krijgt waar alleen zijn soort geloof telt en de rest is allemaal EVIL. Die dieren zie je al met elkaar, vlaggen in de brand steken, kernbommen maken, onderscheid maken in wat wat voor kleur ze zijn.laatste aanpassing 4 maart 2008 22:01

Zwerfhonden zijn in veel landen ook een probleem. :kots:

Waarschuw beheerder
Echt erg dit :S Vieze rot vent. Ik snap ook niet hoe die collega er zo bij kan staan zonder wat te doen of zeggen.

Zal ook lekker voor het thuisfront zijn ,om zo'n filmpje te zien.

Ik heb er eigenlijk gewoon geen woorden voor :no:

Waarschuw beheerder
donateur
vraag me af, hoe achterlijke je bent om dit te doen? om te beginnen.
tweede vraag hoe achterlijk ben je om dit te filmen?
Hier geen dood doener, maar ik haat blehren zonder reden, vraag we wel af of die puppy nog leefde.
Waarschuw beheerder
dan ben je echt niet goed bij je hoofd als je zo'n schattig wezentje zonder blikken of blozen hartstikke dood gooit..k*tkneus..
Waarschuw beheerder
Hoef het niet te zien :/

Waarschuw beheerder
Wat een k*nkerlijer.
Ik hoop dat die triesteling een granaat in zijn penis krijgt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van nl jimmy nl op dinsdag 4 maart 2008 om 11:34:
Zielig voor dat hondje dat ze zich gewoon bezig houde met de veiligheid van hun zelf ipv dierenmishandeling

Inderdaad, hadden ze even niks beters te doen ofzo? Volgens mij zitten ze daar om de veiligheid te herstellen, niet om dieren te mishandelen.

Echt een t*ringlijer.

Waarschuw beheerder
hehehe...dit stond op liveleak.com:

tha guys name is David Mortari
24419 Florence Acres Rd
Monroe, WA 98272-9662
Phone: (360) 794-7191
(714) 330-0418

Ik zou zeggen; bellen...8)
Waarschuw beheerder
donateur
NIEMAND denkt of zoekt ook iets verder heh...

Als je bijvoorbeeld op liveleak kijkt staat er een verklaring bij.

Er waren meerdere pups, deze was al dood. Je ziet em ook niet bewegen als ie vliegt. Ze knijpen even in het pootje van een andere pup en je hebt geluid.

Sjonge jonge altijd drukte makers...

Maarja dat is natuurlijk ook het doel van deze video, jullie lege geesten weer vullen met allemaal complotten en andere shit, uiteindelijk heeft bush het gedaan. Klaar einde topic!

Over al die shit die daar in die gebieden af speelt geven we geen fuck, maar als er dan een hondje zogenaamd van een rots gegooid wordt is iedereen in rep en roer.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 22:29:
Ik zou zeggen; bellen...

Jah, huh huh bellen...

:loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 5 maart 2008 om 23:07:
deze was al dood

Dan nog doe je dit soort dingen niet,het is en blijft ziekelijk!

En op die andere filmpjes die ik liet zien,was die manke hond toch echt niet dood die ze met stenen bekogelden.

En die hond die naar zijn huis toe liep en werd neergeknald en bleef stuiptrekken en omhoog komen,die was ook eerst springlevend.
Waarschuw beheerder
donateur
Veel veganisten... (l)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Audionysos op woensdag 5 maart 2008 om 23:46:
Veel veganisten...

En moet er met VS soldaten gebeuren die vrouwen en kinderen kapot schieten?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 16:29:
Wat een k*nkerlijer.
Ik hoop dat die triesteling een granaat in zijn penis krijgt.

VS soldaten die Iraqeze burgers dagelijks uit bed schoppen. En zo doende hun hele geestelijke gezondheid naar de klote helpen. Die zijn goed bezig (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 23:50:

gehaktmolen (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
[img width=445 height=594 cacheid=000f1f46002abbdd54b584c51a022edd73]http://www.chris-floyd.com/march/children.jpg[/img]

Hoe je het ook went of keert. Die soldaten zijn mensen. Mensen op opgekroopte woede. En frustraties. Beter dat ze dan op honder afreageren dan op mensen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
{argument 'id' ontbreekt}
Dit is wat CNN(!) Uitzend.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van actief op dinsdag 4 maart 2008 om 20:14:
dieren zijn pas onschuldig

We praten verder als je ouder.. en/of kinder aan oorlogs geweld verloren hebt :bye:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Welluk...?! op woensdag 5 maart 2008 om 23:07:
Er waren meerdere pups, deze was al dood. Je ziet em ook niet bewegen als ie vliegt. Ze knijpen even in het pootje van een andere pup en je hebt geluid.

J aklopt, en weet je wat nog meer hé....de mensen zijn ook nooit op de maan geweest, die beelden hebben ze gewoon opgenomen in een studio. Ik ben blij dat ik eindelijk iemand gevonden heb die ook niet in die onzin gelooft. Zullen we vriendjes worden?

Moet je dit ook zien....die is écht dom....
Uitspraak van verwijderd op woensdag 5 maart 2008 om 23:45:
En op die andere filmpjes die ik liet zien,was die manke hond toch echt niet dood die ze met stenen bekogelden.

En die hond die naar zijn huis toe liep en werd neergeknald en bleef stuiptrekken en omhoog komen,die was ook eerst springlevend.

Als of dat echte stenen waren :lol: dat waren in werkelijkheid botjes en hondesnoepjes maar met filmtruukjes hupla je hebt stenen...
Dat mank lopen :lol: ik snap niet dat die Luister daar in trapt....dat was natuurlijk gewoon zo nu en dan een stukje uit de film knippen en dan lijkt het net of de hond mank loopt, dat stuiptrekken was gewoon telkens de film een stukje vooruit en terug spoelen....tsssss wat zijn die mensen allemaal dom dat ze dat niet door hebben.

Waarschuw beheerder

En...wat moet er gebeuren met mensen die rood haar hebben die door groen licht rijden?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 23:54:
VS soldaten die Iraqeze burgers dagelijks uit bed schoppen. En zo doende hun hele geestelijke gezondheid naar de klote helpen. Die zijn goed bezig

En...wat moet er gebeuren met Iraqeze burgers die berm bommen leggen voor Amerikaanse soldaten. En zo doende hun hele geestelijke gezondheid naar de kloten helpen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Te triest voor woorden!

laten ze die marschal maar lekker ingewikkeld in de amerikaanse vlag afleveren bij de taliban!

zielig mannetje!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 01:50:
En...wat moet er gebeuren met Iraqeze burgers die berm bommen leggen voor Amerikaanse soldaten.

Daar gaat het niet om he. En bij SOLDATEN hoort het bij hun vak. Burgers zitten daar. Niemand heeft ze wat gevraagd. Soldaten met Burgers vergelijken is hetzelfde als Tank met Fiat Uno.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van WILLIEADHD op donderdag 6 maart 2008 om 08:48:
laten ze die marschal

Hun? :vaag:
Uitspraak van WILLIEADHD op donderdag 6 maart 2008 om 08:48:
afleveren bij de taliban!

Huh Huh :vaag: :vaag:

Waarschuw beheerder
WTF?
Er vallen daar in Irak dagelijks vele onschuldige slachtoffers onder de burgerbevolking en half internet gaat uit z'n stekker over een puppy...

aaaaaaaaah zit dat zo.....

dus als ik in een oorlogsgebied zit. mag ik dieren mishandelen omdat er toch wel nog ergere dingen gebeuren.

idd de mensenslachtoffers zijn heus wel erger. maar daarom is dit niet minder lomp.
Waarschuw beheerder
nou zeg hier valt me de bek van open....

niet normaal, geen woorden voor!
Waarschuw beheerder
ja eigenlijk wel, mensen kunnen nog auw roepen, maar weerloze dieren niet!!!!

Dit is echt te misselijk!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vieze vuile kut amerikanen, hier kan ik echt niet tegen dus.....
reageer hun emoties juist op mesen af, niet op dieren!
idd nekschot die gast
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 23:59:
Beter dat ze dan op honder afreageren dan op mensen.

Dat bepaal jij? :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ronnai op donderdag 6 maart 2008 om 13:30:
Dat bepaal jij?

Dus heb je liefer dat je Vader doorzeeft word. Dan je hond?
Uitspraak van Deja-V op donderdag 6 maart 2008 om 11:14:
reageer hun emoties juist op mesen af, niet op dieren!

:aai: Dus volgende keer mag ik jou kappot knuppelen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 14:24:
Dus heb je liefer dat je Vader doorzeeft word. Dan je hond?

Ik heb liever dat jouw vader doorzeefd wordt dan mijn kat inderdaad.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ronnai op donderdag 6 maart 2008 om 17:54:
Ik heb liever dat jouw vader doorzeefd wordt dan mijn kat inderdaad.

Ja.. duidelijk antwoord op me vraag ja :)
:aai:
En goed. Ik ken er geen 1 land, waar je doodstraf of levenlang krijgt voor het doden van een dier ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 17:58:
Ik ken er geen 1 land, waar je doodstraf of levenlang krijgt voor het doden van een dier

Ik ook niet, maar wat mij betreft mogen ze dat invoeren.
Waarschuw beheerder
Das echt te zielig. Kwou dat ik hem en die ander daar in kon gooien met die lelijke klote smile van ze.

BAH

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 17:58:
En goed. Ik ken er geen 1 land, waar je doodstraf of levenlang krijgt voor het doden van een dier

en dat maakt het dan ok?

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 10:12:
Burgers zitten daar. Niemand heeft ze wat gevraagd. Soldaten met Burgers vergelijken is hetzelfde als Tank met Fiat Uno.

Dieren zitten daar. Niemand heeft ze wat gevraagd. Soldaten met dieren vergelijken is hetzelfde als Jou met Slim.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 18:44:
Soldaten met dieren vergelijken is hetzelfde als Jou met Slim.

Ik vegelijk Soldaten met dieren? Aan welke geestelijke aandoening leid jij?
en dat maakt het dan ok?

Nee.
Uitspraak van Ronnai op donderdag 6 maart 2008 om 18:19:
Ik ook niet, maar wat mij betreft mogen ze dat invoeren.

Vind ik beetje extreem. Maar goed. Dat is dan een mening.
Maar mag ik toch antwoord op deze vraag:
Als je keuze had tussen een persoon van wie je enorm veel houd(Pa Ma Broer Zus etc) en je huisdier. Wie zou je laten leven dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 20:24:
Als je keuze had tussen een persoon van wie je enorm veel houd(Pa Ma Broer Zus etc) en je huisdier. Wie zou je laten leven dan?

Waar slaat dit allemaal op?

Die soldaten zijn getraind,ze zijn voorbereid op hun taak.
Er zijn geestelijken bij en er zijn psychiaters bij,als ze zich vervelen gaan ze maar aan hun pik trekken of wat sporten,maar om frustraties of verveling uit te leven op iets wat leeft is gewoon totaal a-sociaal.

Deze lui moeten direct worden ontslagen,huppa oneervol ontslag.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 20:47:
Die soldaten zijn getraind,ze zijn voorbereid op hun taak.
Er zijn geestelijken bij en er zijn psychiaters bij,als ze zich vervelen gaan ze maar aan hun pik trekken of wat sporten,maar om frustraties of verveling uit te leven op iets wat leeft is gewoon totaal a-sociaal.

Dit slaat op dat mensen zeggen dat ze beter hun woede op mensen afreageren. Daar slaap dit op. Het slaat op dat mensen meteen Nekschot roepen. En ik zeg dat het overdreven is. En ik zeg, beter op een hond of een puppy, dan op een kind.

Ja, maar geen nekschot ;)
Waarschuw beheerder

Mjah wat denk je zelf :rot:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ronnai op donderdag 6 maart 2008 om 21:08:
Mjah wat denk je zelf

Zoals ik het las. Kies je huisdier of je naaste, dus ik weet het niet. Want, doden van het dier, moet ook zwaar gestraft worden.

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
vieze gore stakker is die vent!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 maart 2008 om 21:59:
Die dieren zie je al met elkaar, vlaggen in de brand steken, kernbommen maken, onderscheid maken in wat wat voor kleur ze zijn

Als er in het wild een invalide aapje geboren wordt, schaamt zijn moeder zich voor hem en gaat het dood van de honger.

Als er een mannetjes leeuw over de pislijn van een ander stap wordt hij zo snel mogelijk vermoord.

Welleens 2 bavianen-stammen tekeer zien gaan?

Of stokstaartjes? die lieve schattige beestjes die ook de nek van hun rivalen door bijten.

Fasisme is natuurlijk, Als ik voor ajax ben ga ik tog ook niet zeggn "ja maar feyenoord is eigenlijk net zo goed, ze hebben alleen een ander shirtje aan"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 21:19:
Kies je huisdier of je naaste, dus ik weet het niet.

Ik verkies geen huisdier boven familie, maar in het algemeen wel dieren boven mensen.

Want, doden van het dier, moet ook zwaar gestraft worden.

Inderdaad!

Waarschuw beheerder
Aan welke geestelijke aandoening leid jij?

Een ziekte die ze Svarog noemen, ken je die?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 20:49:
Ja, maar dan wel na hun nekschot

Waarschuw beheerder
heb het altijd al gezecht, amerika, ziek land. Altijd alles in het extreme

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 22:57:
gezecht

gezecht en niet cheswegen?
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 20:49:
Dit slaat op dat mensen zeggen dat ze beter hun woede op mensen afreageren

Die zijn inderdaad ook niet lekker nee.
Je woede reageer je maar af op dat stuk staal,die tank.
Sla daar je klauwen maar op verrot.
om frustraties of verveling uit te leven op iets wat leeft is gewoon totaal a-sociaal

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 22:57:
heb het altijd al gezecht, amerika, ziek land. Altijd alles in het extreme

Schattig dit.....op jouw leeftijd hoor je dit te zeggen, maar geloof me.....hier kom je nog op terug als je ouder bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 maart 2008 om 14:24:
Dus volgende keer mag ik jou kappot knuppelen?

ja jij wel, ik kan terug slaan.........
en daar gaat het om.
Waarschuw beheerder
Dieren zitten daar. Niemand heeft ze wat gevraagd.

Ik geloof niet dat de Iraakse burgers de Amerikanen hebben uitgenodigd...
Artiest V.E.R.S.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ronnai op donderdag 6 maart 2008 om 21:59:
Ik verkies geen huisdier boven familie, maar in het algemeen wel dieren boven mensen.

Zo is dat!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 5 maart 2008 om 23:59:
Hoe je het ook went of keert. Die soldaten zijn mensen. Mensen op opgekroopte woede. En frustraties. Beter dat ze dan op honder afreageren dan op mensen.

Nergens op afreageren. Dat ze het maar op elkaar afreageren. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op vrijdag 7 maart 2008 om 13:26:
Ik geloof niet dat de Iraakse burgers de Amerikanen hebben uitgenodigd...

Oh.......dáárom moeten dieren mishandeld worden......

Wat voor kronkels hebben jullie eigenlijk dat jullie dit gedrag proberen goed proberen te praten?

Maar troost je links schaapherdertje....De Nederlandse TV heeft al gebogen voor jouw vriendjes uit het verre oosten en hun dreigementen. De film van Wilders komt niet op TV. Nu de rest van de vrije meningsuiting de nek nog omdraaien, kwestie van tijd, en dan is alles wat het boze westen is verleden tijd.

De slechte Amerikaantjes en andere boze westerlingen zullen daar dan ook niet lang meer zitten en kunnen ze daar allemaal weer terug naar hun oude vertrouwde bestaantje......
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 09:09:
hier kom je nog op terug als je ouder bent

Denk het niet
Als je geen werk hebt, en geen geld word je op straat gezet. Amerika maakt overal een probleem van, alles moet in het extreme bij hun.

Waarschuw beheerder
zo hallow wat denk die kk mongool wel niet joh:S
heb dei geen gevoelens ofsows~
laat hem zelf ff wegkkeren ofsow
kk trieste mensne:loser:

Waarschuw beheerder
indd kk mongole :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 20:03:
zo hallow wat denk die kk mongool wel niet joh
heb dei geen gevoelens ofsows~
laat hem zelf ff wegkkeren ofsow
kk trieste mensne

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 20:04:
indd kk mongole

Mensen die met Kanker spotten zijn ook behoorlijk triest

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van LovelySilence :aai: op vrijdag 7 maart 2008 om 14:22:
Nergens op afreageren. Dat ze het maar op elkaar afreageren.

Heheh.. ja okai :) Maar soms moet er kueze gemaakt tussen twee kwaden. Dan liefst voor minder erge. Helaas. Het blijft triest. Oorlog is triest.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 14:23:
Oh.......dáárom moeten dieren mishandeld worden......

Wat heb je toch jongee.. Hij zegt het toch helemaal niet.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 22:48:
Een ziekte die ze Svarog noemen, ken je die?

Ga maar je rechte handje in de lucht zwaaien dan of zo :S

Normaal reageren zit bij jou ook niet in :gaag:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 maart 2008 om 20:44:

Haha dat zijn mensen die behoren tot de laagste klasse van de nederlandse maatschappij. Zulke mensen hebben weinig tot helemaal geen Algemeen beschaafde nederlandse opvoeding gehad. En dat heeft dan commentaar op mensen die een andere huidskleur hebben :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Dat heft niets te maken met Amerika, Moslim of wat dan ook, maar gewoon met ethiek en norm besef

Nee idd het heeft te maken met MENS zijn! Algemeen bewezen dat de mens zelf het kwade is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 22:19:
Zulke mensen hebben weinig tot helemaal geen Algemeen beschaafde nederlandse opvoeding gehad.

O,ga niet de fout in hoor.
Mensen met een prima opvoeding kunnen de vreemdste dingen doen/zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 23:41:
Mensen met een prima opvoeding kunnen de vreemdste dingen doen/zeggen.

Ok ok ok mijn excuses.
Wel jammer dat deze mensen zich dan zo verlagen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 maart 2008 om 20:47:
Ga maar je rechte handje in de lucht zwaaien dan of zo

Vertel me eens reuze stakker, waarom zou ik dat doen?

Omdat jij met die rotkop van je als ultra linkse arrafat stakker in een kraak woning woont, de hele dag loopt te blowen met óók je rechterhandje omhoog, maar dan bij de uitkerings instantie betekent dat nog niet dat iedereen die wel werkt voor zijn geld met rechterhandjes in de lucht zwaait hoor....

Wat heb je toch jongee.. Hij zegt het toch helemaal niet.

ik heb een probleem met jou, als van waar de fok bemoei je je mee?

:gaag:

???? wat is dat? iemand als jij zou juist moeten weten wat het is om te gapen toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van bonaparte op maandag 3 maart 2008 om 18:25:
diep triest zeg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schaapherder op zondag 9 maart 2008 om 18:14:
http://www.dumpert.nl/mediabase/44118/b73d5f46/hon­d_neemt_wraak_op_puppie_gooier.html

kut...je was me voor :\

Waarschuw beheerder
[img width=160 height=122 cacheid=000f24c6002ac7a70d4e4d591a022ffca7]http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/48e6df6f_1205006071426.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Want, doden van het dier, moet ook zwaar gestraft worden.

idd alle slachthuizen opdoeken!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PPetra op dinsdag 11 maart 2008 om 13:23:
idd alle slachthuizen opdoeken

val jij altijd van het ene uiterste in het andere?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PPetra op dinsdag 11 maart 2008 om 13:23:
idd alle slachthuizen opdoeken!

Ja en alle bejaardenhuizen ook, en alle rijkswegen, en ponypark Slagharen!
Waarschuw beheerder
Het land van ooit ook!

Waarschuw beheerder
Het land van wanneer?
Waarschuw beheerder
Van toen :p

Waarschuw beheerder
Mooi land man!
Waarschuw beheerder
te ziek gewoon

als je in het leger zit dan word je wel gek ja. Ik vind daar niks geks aan.

Waarschuw beheerder
Zolang mensen denken dat dieren niet voelen, moeten dieren helaas voelen dat mensen niet denken

Het verschil tussen mensen en dieren is dat dieren naar de stem van hun instinct luisteren en mensen niet naar de stem van hun verstand
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 12 maart 2008 om 09:07:
als je in het leger zit dan word je wel gek ja. Ik vind daar niks geks aan.

Als het goed is krijg je vantevoren een idee van hoe het zal zijn en hoe het zal worden. Het is dus helemaal aan de persoon zelf hoe die ermee om gaat. Wat die kerel doet kan gewoon niet, dan had hij een ander beroep moeten kiezen.

Dit is gewoon zwak.
Waarschuw beheerder
Kenker, ben ik nou de enige die ziet dat het kaulonep is? Het is gewoon een knuffel...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sunboom op zondag 16 maart 2008 om 00:17:
Het is gewoon een knuffel...

nee hoor is geen knuffel maarja.. vind het ook een beetje dom van hun gaat nergens over dat, ik gun die tali strijders graag de kogel! maar zo'n ontschuldig hondje vind ik toch wel weer dom van ze
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ahhhh dat arme hondje :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
5 jaar in Iraq :gaap:

Werkzaam bij St®eetwave
Waarschuw beheerder
Als ze al zo met dieren omgaan, kun je je afvragen hoe ze dan met mensen omgaan...
De meeste psychopaten beginnen met dieren mishandeling voordat ze aan mensen beginnen...

Vind t echt klote dat onze nederlanders daar ook zitten, maar van mij mogen ze al die amerikanen wegvegen :rot: snel & hard (f)

Wie denken ze godverdomme wel niet dat ze zijn :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van * SZY! op woensdag 19 maart 2008 om 11:57:
Ahhhh dat arme hondje

:knuffel::aai::kusje2:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 14:12:
kun je je afvragen hoe ze dan met mensen omgaan...

Beter?
De meeste psychopaten beginnen met dieren mishandeling voordat ze aan mensen beginnen...

Hij is daar te oud voor.
Vind t echt klote dat onze nederlanders daar ook zitten, maar van mij mogen ze al die amerikanen wegvegen snel & hard

Alleen daarom? Ik hoop het niet. Want dan kun je praktisch ook hele latijns america mee nemen.
Wie denken ze godverdomme wel niet dat ze zijn

De wereld

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 18:38:
Beter?

:aai:

Alleen daarom? Ik hoop het niet. Want dan kun je praktisch ook hele latijns america mee nemen.

We hebben daar niks te zoeken :no:

De wereld

:rot: Niet mijn wereld :no:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 18:45:
We hebben daar niks te zoeken

Stieren vechten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 18:45:
Niet mijn wereld

Jij bent een woonderbaarlijke figuur. Die nooit bij MaC en co eet?
En cola vet goor vind? En Europese films beter vind dan Hollywood?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 18:59:
Stieren vechten.

:frusty: :rot:

Jij bent een woonderbaarlijke figuur.

:yes:

Die nooit bij MaC en co eet?

:no: sorry...

En cola vet goor vind?

:yes: idd, niet te zuipen :vaag:

En Europese films beter vind dan Hollywood?

Jeetje, je bent goed op de hoogte, glazen bol in huis? ;P

Ff serieus, ik doe mn best om zo min mogelijk westers te leven, ik HAAT de westerse cultuur, de weggooimaatschappij :rot:
We doen maar, en we doen maar. Niemand die over de gevolgen nadenkt.
Doe mij maar een hutje in het bos, ben ik niemand tot last, en zei mij ook niet.(Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 19:04:
Jeetje, je bent goed op de hoogte, glazen bol in huis?

Ik omschreef me zelf :$
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 19:04:
ik HAAT de westerse cultuur, de weggooimaatschappij

Haat is voor mij een grote woord. En westerse cultuur? Wat versta je onder?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 19:06:
Ik omschreef me zelf

:lol: (Y)

Haat is voor mij een grote woord.

Dat is het ook, misschien is verafschuwen een beter woord ;)

En westerse cultuur? Wat versta je onder?

Kopen, kopen, kopen. Snel, sneller, snelst. Geen normen en waarden meer hebben. Egoistisch. Koud. Beton. 24uurs economie. Verwend.

Euh... dit klinkt misschien een beetje geitenwollensokken-achtig :bloos: Maar ik geloof in de natuur, en de krachten daarvan.
Mensen zijn door alle snelheid vergeten dat ze naar zichzelf moeten luisteren, het stemmetje binnen in je. ipv dat alles opgelegd word en uitgekauwd is. :rot:

Kan daar uren over doorgaan, maar t heeft nog weinig met "het hondje" te maken ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 19:14:
Kopen, kopen, kopen. Snel, sneller, snelst. Geen normen en waarden meer hebben. Egoistisch. Koud. Beton. 24uurs economie. Verwend.

:dood: Ja geld uitgeven. Als je geen geld uitgeeft. Ben je slechte burger.
Maar ik geloof in de natuur, en de krachten daarvan.

:lief: Heiden jwz
maar t heeft nog weinig met "het hondje" te maken

Soms is off topic gaan leukkkkkkk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 19:16:
Ja geld uitgeven. Als je geen geld uitgeeft. Ben je slechte burger.

precies :@ Geef mij de tijd maar dat we ruilden met geiten en kippen ;P

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 19:16:
Heiden

:yes: :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 19:19:
precies Geef mij de tijd maar dat we ruilden met geiten en kippen

Gewoon tijd, waar nog je geen doelgroep was. Of een product. :S
Massaproductie daar aan toe. Maar dan niet met levende organisme.

Waarschuw beheerder
Zoiets als die foto bij jou eigen tekst... :respect: (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 19:23:
Gewoon tijd, waar nog je geen doelgroep was. Of een product.

Jij snapt m :cheer:

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 19:23:
Massaproductie daar aan toe. Maar dan niet met levende organisme.

Bah walgelijk, die kalfjes, varkens, etc. Ganzeleverpate :frusty:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 maart 2008 om 19:23:
Zoiets als die foto bij jou eigen tekst...

Iwana Kupala :lief:
In Rusland en Oekranie leeft Heidendom nog best wel :D.

Eigenlijk zou je hier apparte topic over moeten maken of zo :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 19:28:
Iwana Kupala

Strax ff google'n ;)

In Rusland en Oekranie leeft Heidendom nog best wel

:yes: staat ook echt wel op mn lijstje om daar ooit heen te gaan. Daar staan de mensen nog dicht bij de natuur, en zijn de mensen nog dankbaar, puur.

Eigenlijk zou je hier apparte topic over moeten maken of zo

Weet niet of partyflock daar echt de plek voor is, mensen vinden het leuker en MAKKELIJKER om dingen af te zeiken, dan er serieus op in te gaan. Ga ik me weer zitten ergeren, en voor mij staat negativiteit gelijk aan vergif. Dus ik waag me er niet aan. Maar leef je uit, ik post wel ;P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Muha.. je hebt pb van iemand ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 22 maart 2008 om 19:39:
je hebt pb van iemand

hahahaha :X (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 maart 2008 om 20:44:

Jhaa idd..

& mensen met gevoelens doen zoiets niet ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 maart 2008 om 11:35:
& mensen met gevoelens doen zoiets niet ..

Sommige woorden worden met de rotterdamse paplepel ingegoten (f) Maar dan spreek ik even alleen voor mijzelf O:)

En het woord "kankeren" mag dat dan wel? Staat ook gewoon in het Van Dale woordenboek...

kan·ke·ren (onovergankelijk werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)
1 (pejoratief) hevig klagen
2 zich woekerend verspreiden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 12:14:
En het woord "kankeren" mag dat dan wel?

Ja dat mag. Wettenlijk gezien dan. Maar vind het ook naar klinken.
Zelf ben ook beetje schuldig aan. Maar zorg beetje voor dat niemand het hoort(in mezelf jwt). Maar vind het alleen bizar en belachelijk dat sommige mensen het om het woord gebruiken :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 14:19:
Maar zorg beetje voor dat niemand het hoort(in mezelf jwt).

Ik snap m, maar t lucht soms zo ontzettend op, en bij mij is ie vaak mn bek al uit voordat ik er erg in heb :bloos: En als ik echt pissig ben, en iemand uitscheld (ook dat gebeurd wel is helaas) Gaat dat 9 vd 10 gepaard met dat woord ....hoer, ....lijer.

Wat ik al zei...
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 12:14:
Sommige woorden worden met de rotterdamse paplepel ingegoten

Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 14:19:
Maar vind het alleen bizar en belachelijk dat sommige mensen het om het woord gebruiken

Het woord te pas en te onpas gebruikt, dat ben ik met je eens. Kijk hier bij de jeugd, in ieder zinnetje vind je kk terug, is gewoon stoerdoenerij :loser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 16:03:
kk terug, is gewoon stoerdoenerij

Breezer generatie. Ze zijn 13 jaar oud. En denken dat ze oud wijs en alles zijn. :frusty:. Dus hoort kk dit kk zo er bij. Als of het een bijvoegelijkenaam word is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 maart 2008 om 16:06:
Breezer generatie. Ze zijn 13 jaar oud. En denken dat ze oud wijs en alles zijn.

Amen :respect:

Waarschuw beheerder
kom niet spammen in mijn meesterlijke draadje:@:@:@

ontopic :[ !!!

Waarschuw beheerder
Wees blij dat je replays hier krijgt. Blijf ie langer open.
Waarschuw beheerder
donateur
hij werd duidelijk aangevallen door een opgefokte rottweiler dat was duidelijk te zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op maandag 24 maart 2008 om 19:13:
hij werd duidelijk aangevallen door een opgefokte rottweiler dat was duidelijk te zien

levensgevaarlijk:o