Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 maart 2008 om 23:13:
Pentium 4 is niks ik heb zelf ook 1,5 jaar Pentium 4 gehad en ook dezelfde soort gelijk problemen wat jij hebt o.a dat ik ook P4 3ghz processor had op het eerst liep die op een Asus Barebone en dat liep goed, maar toen heb ik een keer de cpu koeler een beetje te hard uitgestoft dat ik iets had gesloopt want de pc plofte en begon te stinken nadat ik power had gedrukt
Nooit problemen gehad met mijn P4.
Op dit vreemde kleinigheidje die binnenkort word verholpen door een vriend van mij na is er niets aan de hand.
Toen ben ik naar computer winkel gegaan en die hadden uiteindelijk nog een moederbordje voor me voor die ''oude'' P4 processor en die herkende ook maar 1.8ghz stom is dat, half jaar later begon me pc spontaan om de 5 min uit te vallen werd er gek van alles nagekeken uitgestoft want als pc uitvalt is dat meestal omdat ie overhit raakt (moet ik wel zeggen dat pentium 4's echt heethoofden zijn) maar vond niks, ik ben uiteindelijk overgestapt naar AMD Athlon X2 is jaar geleden onderhand ben altijd ruim tevreden geweest met AMD.
Mijn Pc is een keer te heet geweest.
Dit was omdat de coolfan een stuk was na tig jaar draaien.
Een fan maak je ook schoon doormiddel van een stofzuiger erop te zetten
let wel: steek er licht een schroevendraaier tussen zodat hij niet als een debiel gaat spinnen !
En zolang hij het prima doet, hoef ik geen nieuwe.
Nooit echt problemen gehad met mijn Pc.
Af en toe een mankementje, maar daar kijk je gewoon doorheen.
Ik raad je ook aan om echt voor een andere pc te gaan kijken, want ik weet zelf hoeveel tijd en geld ik in mijn P4 heb gestoken en dat was het echt niet waard, en tegenwoordig kosten pc's haast niks meer 300 a 400 euro heb je al een AMD Athlon X2 of Intel Dualcore al zou ik nu op dit moment wel voor Intel Dualcore/Quadcore gaan omdat dit op moment de koploper is.
Ik heb genoeg aan mijn P4.
Mijn ouders hebben sinds 2000 een Pc (P2) en zelfs DIE runt nog als de beste!
(Hoewel ik ze al vaker gezegd heb een sterkere te kopen

)
En een Pc is voor mij geen 400 €!
Ik ga altijd all-in, neem gelijk grove spullen met een flinke snelheid (deze
was een paar jaar geleden ook snel ja) en neem nooit een DEL setje of wat dan ook.
Zelfbouw de gekste!
Je opstart fout kan zoals vele hier al zeggen aan veel dingen liggen.
Ik raad je aan om ff http://www.tuneup-software.nl/ te downloaden en installeren en dan even fouten opzoeken en defragmenteren, dat heeft bij een kennis van mij altijd geholpen die heeft een paar keer dezelfde situatie gehad.
Ik download niets meer qua dit soort programma's.
Je moet je altijd registreren, hij vind ineens 4000000 fouten die niet eens waar zijn en hij zegt er maar 2 te repareren tot je betaald.
Dus i'm not falling for that again!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 maart 2008 om 08:46:
ict-er is een student aan het ICT lyceum, een ict-beheerder is het hoogst genoten vak als afstuderende
Netjes
HAHAHAHHAA
Een P4 runt bij voorbaat niet meer als 1Gb werkgeheugen.
Mits hij bezig is met een zwaar programma.
Dus wat heb ik aan meer pikkie ?