Partyflock

Forumonderwerp · 998420
Ik vind alleen de plaatjes van vroeger leuk. Maar een maatje van me kwam voor de grap met deze plaat aanzetten, en hij klinkt echt lekker. :yes:

Alleen het eind is typisch partyanimals. (vanaf 2.10 mag je em afzetten) Ik betwijfel eerlijk gezegd of dit wel partyanimals is. Het is volgens mij een mix....maarja...oordeel zelf!
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 56346, 63293}
Uitspraak van Flamman op woensdag 27 februari 2008 om 23:25:
kweenie, er zijn volgens mij genoeg nerds die de meest waanzinnige vage duistere sh*t produceren maar te onzeker of verlegen zijn om er iets mee te doen..

ik zal dan binnenkort een van m'n nummers sturen (is nog niet helemaal af) :) waanzinnig is het niet maar wel vaag en duister :P

Artiest Balbasaur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 28 februari 2008 om 01:19:
Kan wel zo zijn, maar toch zijn het meestal de meer analythischere types die meer voor dat vage alternatieve gedoe gaan en meer "gezelligere" types die ook voor de "gezelligere" feestmuziek gaan, als ik het even zo mag uitdrukken. Althans, dat zijn mijn bevindingen.

Ligt eraan wat je definitie van ''gezellig'' is. Als jij vind dat een feestje alleen gezellig als er HEEEE, HOOOOO wordt geschreeuwd, met bier wordt gegooid en iedereen loopt te bleren, tsja dan moet je niet naar dat ''vage'' gedoe zijn...maar gezellig kan ook betekenen gewoon relaxen met paar mensen, subtiele humor door bijv. alleen maar elkaar aan te kijken, ... gezelligheid is ook weer voor iedereen anders vind ik

Ik heb de mix nu trouwens ook eens geluisterd. Bij 0.35 ongeveer is wel erg vet vind ik! En dat daarna ook. Maar dat ervoor vind ik helemaal niks met dat happy de peppy geluid. Voor de rest wel lekkere shit eigenlijk (Y)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 februari 2008 om 01:27:
Ligt eraan wat je definitie van ''gezellig'' is. Als jij vind dat een feestje alleen gezellig als er HEEEE, HOOOOO wordt geschreeuwd, met bier wordt gegooid en iedereen loopt te bleren, tsja dan moet je niet naar dat ''vage'' gedoe zijn...maar gezellig kan ook betekenen gewoon relaxen met paar mensen, subtiele humor door bijv. alleen maar elkaar aan te kijken, ... gezelligheid is ook weer voor iedereen anders vind ik

Weinig aan toe te voegen. :)

:respect: party animals :respect:
ik vind hem leuk!

iedereen zijn eigen smaak!!!!!niemand is het zelfde!

:respect: party animals my way of life:bounce:
doe mij dan maar Fierce Ruling Divaaaa B)
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 28 februari 2008 om 02:03:
Ik heb de mix nu trouwens ook eens geluisterd. Bij 0.35 ongeveer is wel erg vet vind ik! En dat daarna ook. Maar dat ervoor vind ik helemaal niks met dat happy de peppy geluid. Voor de rest wel lekkere shit eigenlijk

Dat bedoel ik! Al die happy stukjes mogen van mij ook wegblijven. Ik was zelf gewoon even overdonderd door die zagende bass die je opeens hoort. Ik dacht: PARTYANIMALS!? maar al snel kwam ik erachter dat het een mix was.
wtf.
laatste aanpassing
Uitspraak van Ben Lik op zaterdag 1 maart 2008 om 15:33:
wtf.laatste aanpassing 1 maart 2008 15:38

Jochie...ga nou eerst maar is luisteren. Geouwehoer. Ik heb toch duidelijk aangegeven welk stuk ik vet vind. Zo erg is het nou ook weer niet.
"jochie", was geen reactie op jou post maar over het onderwerp zelf

@ Michiel Wou net zeggen;)

word maar eens tijd voor Fierce ruling diva plaatje:)
En nee geen spiritual records remixje of whatever;)

nieuwe spul:honger:
Artiest Jumix
ik vind m echt helemaal Top!
lekker te mixen en weer lekker stevig :D
party animals are back ;)
hij is idd erg lekker die Electricity! kopen zou ik zeggen! :)