| Betreft: | evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00 |
iemand nog 'n filmpje van Out of the Blue tijdens Ferry?
Daarom staat er een zweeftrance DJ als Armin als nummer 1 van de wereld en zijn de zweeftrance feesten altijd uitverkocht, alsmede Dj Tiësto en niet te vergeten Sensation White
Begrijp nou eens dat het voor de echte trance liefhebber het een verschrikkelijke muzikale nacht was. Maar jij zult dit nooit kunnen begrijpen omdat jij simpelweg geen echte tranceliefhebber bent gezien je uitgebreide partyagenda van verschillende stijlen dan vind je ook al meerdere stijlen heerlijk.
Het blijft een kwestie van smaak. Hoe je het ook wendt of keert.
Daarom staat er een zweeftrance DJ als Armin als nummer 1 van de wereld en zijn de zweeftrance feesten altijd uitverkocht, alsmede Dj Tiësto en niet te vergeten Sensation White.
gemaakt. gewoon even het knopje om en gáán!
Kots. Met ditzelfde argument kom je al tig jaar aan zetten. Net alsof jij dan opeens de waarheid in pacht hebt. Als je al tig jaar geen trance muziek meer luistert en al tig jaar niet meer naar trance feesten gaat weet jij helemaal niet wat in de trance wereld leeft. Maar vervolgens probeer je wel iedereen jou mening op te dringen door hier een ellenlange post te droppen dat we moeten accepteren dat trance geevolueerd is en vervolgens als we wat klachten daar over hebben zijn we ineens verwende Nederlanders. Begrijp nou eens dat het voor de echte trance liefhebber het een verschrikkelijke muzikale nacht was. Maar jij zult dit nooit kunnen begrijpen omdat jij simpelweg geen echte tranceliefhebber bent gezien je uitgebreide partyagenda van verschillende stijlen dan vind je ook al meerdere stijlen heerlijk.
Ik wacht weer een meters lange post af waarin staat dat jij het evangelie aan het verkondigen bent want jij loopt maar liefst 15 jaar feesten af. Betere argumenten heb ik van je nog nooit gehoord. Maar goed jij weet natuurlijk dondersgoed hoe het werkt.
Jij moet echt je mond eens gaan houden. Je leest weer helemaal wat je wilt lezen. Ik denk ik HEEL wat meer wijsheid in pacht te hebben OVER DEZE LAATSTE TRANCE ENERGY dan jij!!! Want: JIJ WAS ER NIET EENS!!!!! Ik herhaal, JIJ WAS ER NIET EENS!!!
Jij pakt alleen de rode replies eruit.
Ten derde, ik werk samen met mensen die geen 15, maar misschien al wel 25 jaar in dit wereldje zitten.
Dat je nooit op forums als tranceaddict en trance.nu kijkt?
Volgens mij ben je nu pas 29 dus dan weet je nog lang niet hoe de wereld in elkaar zit.
Daarnaast kom je over alsof jij precies weet hoe het leven in elkaar zit. Dat is niet alleen op muzikaal gebied zo maar op allerlei andere onderwerpen. Je ratelt maar aan een stuk door, door overal ellenlange post te droppen hoe het volgens jou precies in elkaar zit.
- Toch wat doen aan een te volle Mainstage, maar wát weet ik niet.
Oja da's waar ook
dus je komt naar Miami over 4 weken?
Jij baseert je mening alleen op het feit dat in Nederland een feest uitverkocht en de enige reden die daarvoor is is de naam Tiesto.
Moet ik eerst even vrij proberen te krijgen van mijn werk hahaha.. zou het wel heel vet vinden
BTW.. hier een filmpje van mij van de set van Ferry.. hoe heet deze plaat?? .. KIPPEVEL!!!
Was me eerste editie, maar die van armin van buuren fan is wel de grootste pannekoek in deze topic ofniet?
e ratelt maar aan een stuk door, door overal ellenlange post te droppen hoe het volgens jou precies in elkaar zit.
Filmpje van het event! http://www.partypatrol.nl/index.php?play_video=797
Vet filmpje, die track is zo vet
Alleen van die plaat krijg ik al nachtmerries. Dat is toch een schande dat dit het thema is. Net zoals de afgelopen 2 jaar met Advanced en The Future. Dat is nou net niet de kant waar we waar naar toe op moeten gaan.
Alleen van die plaat krijg ik al nachtmerries. Dat is toch een schande dat dit het thema is. Net zoals de afgelopen 2 jaar met Advanced en The Future. Dat is nou net niet de kant waar we waar naar toe op moeten gaan.
Ook niet als je het vooraf aanvraagd?
Alleen van die plaat krijg ik al nachtmerries. Dat is toch een schande dat dit het thema is. Net zoals de afgelopen 2 jaar met Advanced en The Future.
Nee gewoon prive gebruik..voor eigen album op bijv. pf.. ik wil eigenlijk voorkomen dat hij er niet in komt en in de auto of kluisje moet worden gelegd..
Volgens mij is iemand hier zwaar gefrustreerd![]()
Uitspraak van Just-D op dinsdag 26 februari 2008 om 12:00:
Volgens mij is iemand hier zwaar gefrustreerd
Zou dat komen OMDAT hij er niet bij was? Omdat hij het stiekum (nu hij de livesets aan het luisteren is) het toch wel gaaf had gevonden om er bij te zijn? En gewoon rete jaloers is! hahahaha
Je geeft zelf aan dat je bijna nooit naar trancemuziek luistert?
Dat je bijna nooit naar een feest gaat waar trance gedraaid wordt? Dat je nooit op forums als tranceaddict en trance.nu kijkt? Wat weet je dan in godsnaam hoe de trancescene ervoor staat en wat daar in leeft? Er bestaat ontzettend veel frustratie dat er zoveel classics remakes uitkomen, dat de echte trancemuziek aan het uitsterven is etc. Maar dat lees jij niet. Jij baseert je mening alleen op het feit dat in Nederland een feest uitverkocht en de enige reden die daarvoor is is de naam Tiesto.
Daarnaast kom je over alsof jij precies weet hoe het leven in elkaar zit. Dat is niet alleen op muzikaal gebied zo maar op allerlei andere onderwerpen. Je ratelt maar aan een stuk door, door overal ellenlange post te droppen hoe het volgens jou precies in elkaar zit. En als iemand iets anders denkt dan jou kom je weer aanzetten met jou levenservaring etc. Volgens mij ben je nu pas 29 dus dan weet je nog lang niet hoe de wereld in elkaar zit. En val dan mensen niet lastig door in elk forum je evangelie te verkondigen.
He.. praat je nu tegen een spiegel ofzo? Die beschrijving doet me akelig aan jou zelf denken
Jij denkt precies te weten hoe de trance wereld in elkaar zit, en hoe trance energy was en had moeten zijn terwijl je er zelf niet eens bent geweest. Tiesto is niet de enige reden dat Trance Energy is uitverkocht, heel de trance scene doet het gewoon weer beter. Labels krijgen weer steeds meer trance binnen, en er wordt steeds meer uitgebracht, ook zijn er weer meer trance feesten in het hele land
Dankjewel. Mijn God je zou nog bijna gaan denken dat je gek wordt ook. Echt, zelden zo geirriteerd geweest door iemand op het Inet als momenteel door dit ventje zeg. Die wil ik echt ZO hard uitdagen om eens wat ballen te laten groeien en zo'n zelfde grote bek tegen me te komen opentrekken in real life.
Kwaliteit viel mij ook heel erg mee... met een ixus v3 uit 19prik.. toch balen dat ik mijn powershot g7 niet mee kan nemen omdat deze.. het schijnt te profesioneel blijkt te zijn.. Raaaarrrrr
goede kwaliteit. ik heb mn Sony Cybershot DSC-W80 meegenomen uiteraard
Vanavond is mijn video klaar, de welbekende Magik Movie Maker video, met veel foto's en 24 video's
saven en dan daarna over de nacht uploaden naar Google Video.
Er zitten nu al aardig wat kippenvel momenten in mn video en dan heb ik alleen de intro en foto's erin geplaatst, de muziek die ik hebt gebruikt, is op een aantal momenten echt vet getimed, waardoor het helemaal zo'n kippenvel moment bezorgd
Dat ze maar gauw hardcore gaan draaien op trance-events.
Dat ze maar gauw hardcore gaan draaien op trance-events.
Echt, Armin zal er blij mee zijn dat z'n grootste fan zo heeeeeeerlijk narrowminded is.