Partyflock

Forumonderwerp · 998182
1 volger · 26252x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00
Waarschuw beheerder
Flockers...was het wat vanaaf @ Jaarbeurs Utrecht??
Trance Energy...15 jaar!!

Let me hear your story,s about this event!!!
...:D...of :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kimmsallabimm op dinsdag 26 februari 2008 om 04:21:
Daarom staat er een zweeftrance DJ als Armin als nummer 1 van de wereld en zijn de zweeftrance feesten altijd uitverkocht, alsmede Dj Tiësto en niet te vergeten Sensation White

Was dat laatste nog maar waar, Sensation white al al twee jaar een pingel-house feest met weinig sfeer :nocheeR:
Maar voor de rest klopt het wel wat je zegt, zweeftrance is nog steeds erg populair.
Maar de hardere techtrance kan ik gelukkig ook wel waarderen.
Dat zou ik trouwens veel liever op sensation white zien dan die maffe pingelhouse :x
Ach en wie weet wat er over een paar jaar gebeurd met de trance, misschien zweven we dan allemaal wel weer b)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 26 februari 2008 om 01:30:
Begrijp nou eens dat het voor de echte trance liefhebber het een verschrikkelijke muzikale nacht was. Maar jij zult dit nooit kunnen begrijpen omdat jij simpelweg geen echte tranceliefhebber bent gezien je uitgebreide partyagenda van verschillende stijlen dan vind je ook al meerdere stijlen heerlijk.

ik had me nog zo voorgenomen om hier niet op te reageren, maar echt: doe ff normaal! ik houd ook vooral van zweeftrance, maar dat heeft mn avond echt niet minder gemaakt. gewoon even het knopje om en gáán! je kan natuurlijk ook heel aanstellerig en zielig gaan doen, maar ja. das je eigen keus natuurlijk.
gelukkig zijn er een heleboel feestjes waar wel zweeftrance gedraaid wordt, dan moet je daar maar heen de volgende keer. ik denk dat het juist koel is om open minded te zijn naar andere muziekstijlen, ik vind de afwisseling persoonlijk juist erg leuk!

Het blijft een kwestie van smaak. Hoe je het ook wendt of keert.

hehe. :yes:

dus dan moeten we daar maar lekker over twisten met zn allen ;)
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 140061, 48145}
Waarschuw beheerder
Daarom staat er een zweeftrance DJ als Armin als nummer 1 van de wereld en zijn de zweeftrance feesten altijd uitverkocht, alsmede Dj Tiësto en niet te vergeten Sensation White.

Dan moet je ook naar het grotere plaatje kijken. Armin draait tegenwoordig ook wat experimentelere (electro) plaatjes door zijn setjes heen. En hij is inderdaad nr 1 dj, maar heb je ook naar de andere dj's in de top 30 gekeken? Zijn er maar 3 ofzo die ik zou scharen onder zweeftrance, en zelfs die doen al meer dan dat alleen.
Je zal me niet horen zeggen dat het uit is, maar het is zeker niet zo populair meer als het was. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg.. als je elke avond hetzelfde eet komt het op een gegeven moment ook je strot uit. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van poemma op dinsdag 26 februari 2008 om 09:21:
gemaakt. gewoon even het knopje om en gáán!

Vindt ik ook.
Maar ik heb wel een paar mooie zweefmomentjes gehad, en iets minder dan dat ik had gehoopt. Maar desondanks heb ik me echt niet minder erom vermaakt (Y)

De mooiste zweefplaar die ik heb gehoord was volgens mij tijdens de set van tiesto maar dat weet ik niet zeker. (k ben nog steeds dingen bij elkaar aan het puzzellen :vaag: )
Ik ken die plaat iig van de set van Menno de jong op Intuition winter event.
Achteraf gezien begon de techtrance van sander van doorn precies op het juiste moment, k had toen tonnen energie. Misschien had zweeftrance me wel te sloom geweest ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op dinsdag 26 februari 2008 om 09:42:
Achteraf gezien begon de techtrance van sander van doorn precies op het juiste moment, k had toen tonnen energie. Misschien had zweeftrance me wel te sloom geweest ;p

"What te fuck" :kwijl: Lekkere plaat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 26 februari 2008 om 01:30:
Kots. Met ditzelfde argument kom je al tig jaar aan zetten. Net alsof jij dan opeens de waarheid in pacht hebt. Als je al tig jaar geen trance muziek meer luistert en al tig jaar niet meer naar trance feesten gaat weet jij helemaal niet wat in de trance wereld leeft. Maar vervolgens probeer je wel iedereen jou mening op te dringen door hier een ellenlange post te droppen dat we moeten accepteren dat trance geevolueerd is en vervolgens als we wat klachten daar over hebben zijn we ineens verwende Nederlanders. Begrijp nou eens dat het voor de echte trance liefhebber het een verschrikkelijke muzikale nacht was. Maar jij zult dit nooit kunnen begrijpen omdat jij simpelweg geen echte tranceliefhebber bent gezien je uitgebreide partyagenda van verschillende stijlen dan vind je ook al meerdere stijlen heerlijk.

Ik wacht weer een meters lange post af waarin staat dat jij het evangelie aan het verkondigen bent want jij loopt maar liefst 15 jaar feesten af. Betere argumenten heb ik van je nog nooit gehoord. Maar goed jij weet natuurlijk dondersgoed hoe het werkt.

Je wilt je evangelie? Nou hier komt 'ie dan. En dat is tevens de laatste reply die ik aan jou wijd. Ik snap steeds beter waarom zoveel mensen jou op negeer hebben staan.

Jij moet echt je mond eens gaan houden. Je leest weer helemaal wat je wilt lezen. Ik denk ik HEEL wat meer wijsheid in pacht te hebben OVER DEZE LAATSTE TRANCE ENERGY dan jij!!! Want: JIJ WAS ER NIET EENS!!!!! Ik herhaal, JIJ WAS ER NIET EENS!!!

Ten eerste: Waar haal jij het gore lef vandaan om tegen mij te zeggen dat ik geen echte tranceliefhebber ben? %) WAT een hokjesgeest heb jij. Dus als je daarnaast ook nog van andere muziekstijlen houdt kun je geen liefhebber meer zijn? Echt, zum kotzen deze opmerking.

Ten tweede, kom zelf eens een keer naar een feestje en heb dan de ballen om op al die mensen die jij altijd omlaag trekt af te stappen. Ik zal je eens wat argumenten geven dan. Maar nee, dat doe je niet. Jij trekt alleen je grote muil open als je achter je pjoetertje zit. En irl 'ben je heel anders dan op Inet'. Ben er maar trots op.

Ten derde, ik werk samen met mensen die geen 15, maar misschien al wel 25 jaar in dit wereldje zitten. Of nog veel langer. En ik zal je zeggen, ik heb daar juist altijd RESPECT voor gehad en tegen op gekeken. Zij weten echt wel waar ze over praten. Maar dat wil niet zeggen dat ik daardoor geen respect heb voor hen die pas beginnen. Integendeel, ik heb heel graag jonge mensen om me heen. Heerlijk juist. Zolang ze maar enthousiast zijn en willen genieten. Net als ik zelf doe.

Ten vierde hoef ik me door jou niet te laten beledigen. Ik geloof dat ik een van de weinigen ben die nog altijd normaal op jouw argumenten ingaat waar anderen je allang uitkotsen, uitschelden of zeggen dat je kapot kunt vallen. Moet je vooral zo gaan doen. Want ik trek dat onderscheid niet. Als jij hier zo'n grote waffel opzet krijg je dat nog een keer te horen als ik je tegenkom.

ALS ik je ooit tegenkom. Want ja, ik blijf erbij : Jij weet NIET waar je over praat. Jij leest alleen wat je wilt lezen. Dat de editie als 'zeer goed' gewaardeerd wordt zie je niet. Jij pakt alleen de rode replies eruit.

Damn jij weet echt het bloed onder iemands nagels vandaan te halen. Wat mij betreft blijf je ook lekker weg op feestjes. Echt iemand die zo goed weet de sfeer naar het negatieve te trekken blijft liever achter z'n beeldschermpje zitten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 26 februari 2008 om 10:42:
Jij moet echt je mond eens gaan houden. Je leest weer helemaal wat je wilt lezen. Ik denk ik HEEL wat meer wijsheid in pacht te hebben OVER DEZE LAATSTE TRANCE ENERGY dan jij!!! Want: JIJ WAS ER NIET EENS!!!!! Ik herhaal, JIJ WAS ER NIET EENS!!!

Ja inderdaad, dat begrijp ik ook allemaal niet :/

Jij pakt alleen de rode replies eruit.

Inderdaad, maar moet ik ook wel zeggen dat ik als ik eenmaal thuis ben ik ook wel meer m'n negatieve punten op een forum plaats als de positieve (daar post ik vaak maar een aantal post van met bv "GEWELDIG" e.d.) en dan de kritische post omdat de organisatie daar zelf ook iets aan heeft.

Er staat hier vast ook wel een stuk of 10 "negatieve" posts van me, terwijl ik 't echt GE-WEL-DIG vond :respect: Alleen blijven er nartuulijk verbeterpuntjes :)

O.a.:
- Future Stage -> Aankleding/Volume/Plaatsing op die plek
- Club stage gewoon weg
- Toch wat doen aan een te volle Mainstage, maar wát weet ik niet.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 22:23:
Hehe, k wens je veel suc6 met zoeken
Byna niet te vinden dus

ik vind m wel anders gwn ff setripje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ten derde, ik werk samen met mensen die geen 15, maar misschien al wel 25 jaar in dit wereldje zitten.

Hetzelfde bla bla verhaaltje waar je al tig jaar mee aankomt. Ik ga al 15 jaar naar feesten dus ik kan het evangelie vertellen, ik werk al met mensen die 25 jaar in het vak zitten. Je zoekt alleen maar waardering van andere mensen en je onderbouwt je mening alleen met die argumenten. Je geeft zelf aan dat je bijna nooit naar trancemuziek luistert? Dat je bijna nooit naar een feest gaat waar trance gedraaid wordt? Dat je nooit op forums als tranceaddict en trance.nu kijkt? Wat weet je dan in godsnaam hoe de trancescene ervoor staat en wat daar in leeft? Er bestaat ontzettend veel frustratie dat er zoveel classics remakes uitkomen, dat de echte trancemuziek aan het uitsterven is etc. Maar dat lees jij niet. Jij baseert je mening alleen op het feit dat in Nederland een feest uitverkocht en de enige reden die daarvoor is is de naam Tiesto.

Daarnaast kom je over alsof jij precies weet hoe het leven in elkaar zit. Dat is niet alleen op muzikaal gebied zo maar op allerlei andere onderwerpen. Je ratelt maar aan een stuk door, door overal ellenlange post te droppen hoe het volgens jou precies in elkaar zit. En als iemand iets anders denkt dan jou kom je weer aanzetten met jou levenservaring etc. Volgens mij ben je nu pas 29 dus dan weet je nog lang niet hoe de wereld in elkaar zit. En val dan mensen niet lastig door in elk forum je evangelie te verkondigen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 26 februari 2008 om 11:28:
Dat je nooit op forums als tranceaddict en trance.nu kijkt?

Ik kijk er ook nooit, dat wil niet zeggen dat ik geen "echte" tranceliefhebber ben?

Volgens mij ben je nu pas 29 dus dan weet je nog lang niet hoe de wereld in elkaar zit.

Jij doet dat met je 21 jaartjes op de teller al? :s

Waarschuw beheerder
jongensss hou t gezellig :)
Waarschuw beheerder
Daarnaast kom je over alsof jij precies weet hoe het leven in elkaar zit. Dat is niet alleen op muzikaal gebied zo maar op allerlei andere onderwerpen. Je ratelt maar aan een stuk door, door overal ellenlange post te droppen hoe het volgens jou precies in elkaar zit.

He.. praat je nu tegen een spiegel ofzo? Die beschrijving doet me akelig aan jou zelf denken :P

Jij denkt precies te weten hoe de trance wereld in elkaar zit, en hoe trance energy was en had moeten zijn terwijl je er zelf niet eens bent geweest. Tiesto is niet de enige reden dat Trance Energy is uitverkocht, heel de trance scene doet het gewoon weer beter. Labels krijgen weer steeds meer trance binnen, en er wordt steeds meer uitgebracht, ook zijn er weer meer trance feesten in het hele land. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 26 februari 2008 om 10:54:
- Toch wat doen aan een te volle Mainstage, maar wát weet ik niet.

Kan je daar wel wat aan doen? als je in het redelijke blijft bedoel ik?

Op een feest van 30.000 man wil misschien 25.000 de opening van Tiesto meemaken, dat past gewoon niet in die Mainstage! Wat kan je dan doen?
- Tiesto niet meer uitnodigen ---> Sorry Thijs, je trekt TEVEEL bezoekers?
- Feest kleiner maken naar 20.000 zodat alles ongeveer op de Mainstage past? Wordt schraal op het moment dat je geen volle zaal trekt want dan is alles maar halfvol.

Het begin van de set van John O'Callaghan op de future stage, die inderdaad beter verzorgd had kunnen worden, was ook afgeladen. Daar wilden volgens mij ook 2x zoveel mensen naarbinnen als konden.

Ik vraag me ook af: was de Mainstage wel ZO vol? Ik hoor van verschillende mensen die Tiesto vanaf het begin meemaakten dat het aan de zijkanten en de achterkant echt wel meeviel. Vooraan was het natuurlijk stampensdruk, mja daar had ik ook echt niet willen staan zegmaar...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 25 februari 2008 om 13:35:
Oja da's waar ook

dus je komt naar Miami over 4 weken?

Moet ik eerst even vrij proberen te krijgen van mijn werk :$ hahaha.. zou het wel heel vet vinden!

BTW.. hier een filmpje van mij van de set van Ferry.. hoe heet deze plaat?? :$.. KIPPEVEL!!!

{argument 'id' ontbreekt}
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Seth Hutton feat. Judie Tzuke - Don't Look Behind You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)

Waarschuw beheerder
Jij baseert je mening alleen op het feit dat in Nederland een feest uitverkocht en de enige reden die daarvoor is is de naam Tiesto.

vorig jaar ook uitverkocht zonder Tiesto, leg uit....
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:43:
Moet ik eerst even vrij proberen te krijgen van mijn werk hahaha.. zou het wel heel vet vinden

nou wat let je: Naar je baas NU!!!! :P
Ga het regelen :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:43:
BTW.. hier een filmpje van mij van de set van Ferry.. hoe heet deze plaat?? .. KIPPEVEL!!!

Vet filmpje, die track is zo vet :kwijl:
Ik kan niet op de naam komen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob 1987 op dinsdag 26 februari 2008 om 11:47:
Seth Hutton feat. Judie Tzuke - Don't Look Behind You (Mike Shiver's Catching Sun Mix)

Thanx.. Mijn dank is groot.. wat een geweldig nummer :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:48:
vorig jaar ook uitverkocht zonder Tiesto, leg uit....

idd...:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:49:
Was me eerste editie, maar die van armin van buuren fan is wel de grootste pannekoek in deze topic ofniet?

Dat is nog licht uitgedrukt. Die gast heeft een plaat voor zijn hoofd echt ziekelijk gewoon.

Maar goed, hij weet niet beter denk ik :no:.

e ratelt maar aan een stuk door, door overal ellenlange post te droppen hoe het volgens jou precies in elkaar zit.

Jij doet dat niet zeker????

Get a life en rot op hier man, ga andere mensen vervelen met je waanzin!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob 1987 op dinsdag 26 februari 2008 om 11:40:
Wat kan je dan doen?

Ja, niks inderdaad.. Haha :p ;-) Denk trouwens dat ze goed gehandeld hebben met het (tijdelijk) afsluiten van de Main... :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:49:
maar die van armin van buuren fan is wel de grootste pannekoek in deze topic ofniet:lol:?

Haha niet alleen in dit topic hoor :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 26 februari 2008 om 11:49:
Vet filmpje, die track is zo vet

Kwaliteit viel mij ook heel erg mee... met een ixus v3 uit 19prik.. toch balen dat ik mijn powershot g7 niet mee kan nemen omdat deze.. het schijnt te profesioneel blijkt te zijn.. Raaaarrrrr

Idd.. kippevel.. volledig van de kaart hahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Armin van Buuren RIP op dinsdag 26 februari 2008 om 11:52:
Alleen van die plaat krijg ik al nachtmerries. Dat is toch een schande dat dit het thema is. Net zoals de afgelopen 2 jaar met Advanced en The Future. Dat is nou net niet de kant waar we waar naar toe op moeten gaan.

Daar heb je toch wel een punt ja...
The Future vond ik gewoon een brute plaat, die was naar mijn mening wel ok, maar Thrill vind ik niet echt iets trancerigs aan. Had liever iets upliftends gehad als thema, met een mooie melodie er in ofzo
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:54:
toch balen dat ik mijn powershot g7 niet mee kan nemen omdat deze.. het schijnt te profesioneel blijkt te zijn.. Raaaarrrrr

Ook niet als je het vooraf aanvraagd? :o
Waarschuw beheerder
Alleen van die plaat krijg ik al nachtmerries. Dat is toch een schande dat dit het thema is. Net zoals de afgelopen 2 jaar met Advanced en The Future. Dat is nou net niet de kant waar we waar naar toe op moeten gaan.

Dat is waar, maar heb dat nummer verder niet één keer gehoord @ TE :roflol: Alleen tijdens de intro's van de artiesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op dinsdag 26 februari 2008 om 11:57:
Ook niet als je het vooraf aanvraagd?

goede vraag.. maar weet niet.. hoe doe je dat?? heb je daar ervaringen mee :$

Waarschuw beheerder
Alleen van die plaat krijg ik al nachtmerries. Dat is toch een schande dat dit het thema is. Net zoals de afgelopen 2 jaar met Advanced en The Future.

Klopt, maar niks tegen advanced & the future!!!

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Volgens mij is iemand hier zwaar gefrustreerd :lol: :lol:

AvBfan, niemand neemt jou en je meningen nog serieus. Get a life!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:59:
goede vraag.. maar weet niet.. hoe doe je dat?? heb je daar ervaringen mee :$

Organisatie emailen/bellen, zijn de fotos voor ene website oid bedoeld?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:59:
Klopt, maar niks tegen advanced & the future!!!

+1 :P

Waarschuw beheerder
Nee gewoon prive gebruik..voor eigen album op bijv. pf.. ik wil eigenlijk voorkomen dat hij er niet in komt en in de auto of kluisje moet worden gelegd..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 12:00:
Volgens mij is iemand hier zwaar gefrustreerd

Zou dat komen OMDAT hij er niet bij was? Omdat hij het stiekum (nu hij de livesets aan het luisteren is) het toch wel gaaf had gevonden om er bij te zijn? En gewoon rete jaloers is! hahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 12:02:
Nee gewoon prive gebruik..voor eigen album op bijv. pf.. ik wil eigenlijk voorkomen dat hij er niet in komt en in de auto of kluisje moet worden gelegd..

Dan wordt 't lastiger, ik stuur je straks even een PB met een soort van aanbod ofzoiets :lol: :p

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 12:00:
Volgens mij is iemand hier zwaar gefrustreerd :lol: :lol:

:roflol: :D :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob 1987 op dinsdag 26 februari 2008 om 12:02:
Uitspraak van Just-D op dinsdag 26 februari 2008 om 12:00:
Volgens mij is iemand hier zwaar gefrustreerd

Zou dat komen OMDAT hij er niet bij was? Omdat hij het stiekum (nu hij de livesets aan het luisteren is) het toch wel gaaf had gevonden om er bij te zijn? En gewoon rete jaloers is! hahahaha

Lijkt er wel op... ben PF ook zeer dankbaar dat je sommige kan negeren :P;)
Waarschuw beheerder
Je geeft zelf aan dat je bijna nooit naar trancemuziek luistert?

%) %) %) Spoor jij niet ofzo? Er gaat geen dag voorbij dat ik NIET naar trance luister. Ik heb alleen het afgelopen jaar niet zo dik bovenop elke release gezeten als bij hardstyle. Waar haal je dit idiote idee in hemelsnaam vandaan?

Dat je bijna nooit naar een feest gaat waar trance gedraaid wordt? Dat je nooit op forums als tranceaddict en trance.nu kijkt? Wat weet je dan in godsnaam hoe de trancescene ervoor staat en wat daar in leeft? Er bestaat ontzettend veel frustratie dat er zoveel classics remakes uitkomen, dat de echte trancemuziek aan het uitsterven is etc. Maar dat lees jij niet. Jij baseert je mening alleen op het feit dat in Nederland een feest uitverkocht en de enige reden die daarvoor is is de naam Tiesto.

Ok, nu breekt helemaal m'n klomp :D Hoe vaak kom jij op trancefeestjes? Ik kom er niet meer iedere week nee. Maar nog altijd heel wat vaker dan jij. Wie zegt dat ik niet op trance-addict kijk? %) Het is m'n WERK gozer. Ik kijk de hele dag op fora. En ja, nogmaals, het is m'n werk. Dus ik zal niet weten wat er leeft in Nederland. Haha ik zal niet weten hoe 't werkt bij Trance Energy.

:D :D :D Sorry maar jij snapt echt niet hoe diep ik in dit wereldje zit.

Daarnaast kom je over alsof jij precies weet hoe het leven in elkaar zit. Dat is niet alleen op muzikaal gebied zo maar op allerlei andere onderwerpen. Je ratelt maar aan een stuk door, door overal ellenlange post te droppen hoe het volgens jou precies in elkaar zit. En als iemand iets anders denkt dan jou kom je weer aanzetten met jou levenservaring etc. Volgens mij ben je nu pas 29 dus dan weet je nog lang niet hoe de wereld in elkaar zit. En val dan mensen niet lastig door in elk forum je evangelie te verkondigen.

:D ga JIJ nou bepalen wat IK moet doen? Dit is een openbaar forum. Jij hangt hier ook nog steeds rond dus lijkt me niet dat ik nou m'n biezen zou moeten pakken, wel? Ik zal weten hoe de wereld in elkaar zit... :D Waarom denk je dat ik nou juist zoveel respect heb voor degenen die een stuk ouder zijn? Waarom denk je dat ik me net heb ingeschreven voor vrijwilligerswerk met bejaarden? IK realiseer me heel goed dat ik nog niet zoveel weet. Maar tevens ben ik wel weer een stukkie verder dan bepaalde 21-jarige negatieve snotneuzen die denken dat ze wel alles weten.

Uitspraak van MDK_2 op dinsdag 26 februari 2008 om 11:37:
He.. praat je nu tegen een spiegel ofzo? Die beschrijving doet me akelig aan jou zelf denken

Jij denkt precies te weten hoe de trance wereld in elkaar zit, en hoe trance energy was en had moeten zijn terwijl je er zelf niet eens bent geweest. Tiesto is niet de enige reden dat Trance Energy is uitverkocht, heel de trance scene doet het gewoon weer beter. Labels krijgen weer steeds meer trance binnen, en er wordt steeds meer uitgebracht, ook zijn er weer meer trance feesten in het hele land

Dankjewel. Mijn God je zou nog bijna gaan denken dat je gek wordt ook. Echt, zelden zo geirriteerd geweest door iemand op het Inet als momenteel door dit ventje zeg. Die wil ik echt ZO hard uitdagen om eens wat ballen te laten groeien en zo'n zelfde grote bek tegen me te komen opentrekken in real life.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 26 februari 2008 om 12:06:
Dankjewel. Mijn God je zou nog bijna gaan denken dat je gek wordt ook. Echt, zelden zo geirriteerd geweest door iemand op het Inet als momenteel door dit ventje zeg. Die wil ik echt ZO hard uitdagen om eens wat ballen te laten groeien en zo'n zelfde grote bek tegen me te komen opentrekken in real life.

Hahaha maak je niet druk joh, tis maar internet ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 februari 2008 om 11:54:
Kwaliteit viel mij ook heel erg mee... met een ixus v3 uit 19prik.. toch balen dat ik mijn powershot g7 niet mee kan nemen omdat deze.. het schijnt te profesioneel blijkt te zijn.. Raaaarrrrr

goede kwaliteit. ik heb mn Sony Cybershot DSC-W80 meegenomen uiteraard :P
Vanavond is mijn video klaar, de welbekende Magik Movie Maker video, met veel foto's en 24 video's :P
saven en dan daarna over de nacht uploaden naar Google Video.
Er zitten nu al aardig wat kippenvel momenten in mn video en dan heb ik alleen de intro en foto's erin geplaatst, de muziek die ik hebt gebruikt, is op een aantal momenten echt vet getimed, waardoor het helemaal zo'n kippenvel moment bezorgd :kwijl:

Hij gaat denk ik rond een uur en 20 minuten duren denk ik :kwijl:
Waarschuw beheerder
Wat een kansloos gebrabbel van dat knulletje joh...
Waarschuw beheerder

Wat mij betreft gaat het nog veeeeel erger worden. Dat ze maar gauw hardcore gaan draaien op trance-events. Weten we tenminste zeker dat jij heleMAAL nooit meer komt opdagen.

Sjezus, gaat 'ie lekker daar achter je geraniums? %) Echt, Armin zal er blij mee zijn dat z'n grootste fan zo heeeeeeerlijk narrowminded is. :D Ik zou echt graag een soort 2Girsl1Cup idee willen opzetten. laat een aantal prominente figuren in de dancescene (Dj's, organisaties) jouw reacties in dit topic lezen en film dan hun reacties...

:D :D :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op dinsdag 26 februari 2008 om 12:10:
goede kwaliteit. ik heb mn Sony Cybershot DSC-W80 meegenomen uiteraard
Vanavond is mijn video klaar, de welbekende Magik Movie Maker video, met veel foto's en 24 video's
saven en dan daarna over de nacht uploaden naar Google Video.
Er zitten nu al aardig wat kippenvel momenten in mn video en dan heb ik alleen de intro en foto's erin geplaatst, de muziek die ik hebt gebruikt, is op een aantal momenten echt vet getimed, waardoor het helemaal zo'n kippenvel moment bezorgd

Maak me gek ;) :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op dinsdag 26 februari 2008 om 12:10:
Dat ze maar gauw hardcore gaan draaien op trance-events.

Precies wat Tiesto deed tijdens zijn opening :P lol
Waarschuw beheerder
Een beetje variatie in de Nederlandse keuken is nooit weg he :)

Waarschuw beheerder
Dat ze maar gauw hardcore gaan draaien op trance-events.

Nou asjeblieft niet zeg :P Die ene minuut was vet voor een keer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob 1987 op dinsdag 26 februari 2008 om 12:11:
Precies wat Tiesto deed tijdens zijn opening lol

Dat hoeft van mij niet echt :$.. hard vind ik ok.. dan zou ik zeggen.. Techno invloeden :P :cheer:
Waarschuw beheerder
Echt, Armin zal er blij mee zijn dat z'n grootste fan zo heeeeeeerlijk narrowminded is.

hahahahaha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op dinsdag 26 februari 2008 om 12:13:
Een beetje variatie in de Nederlandse keuken is nooit weg he

Tja bepaalde mensen eten blijkbaar liever iedere avond aardappelen, vlees en groente. Wat de boer niet kent vreet 'ie blijkbaar echt niet.