Partyflock

Forumonderwerp · 998182
1 volger · 24950x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00
Waarschuw beheerder
Flockers...was het wat vanaaf @ Jaarbeurs Utrecht??
Trance Energy...15 jaar!!

Let me hear your story,s about this event!!!
...:D...of :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 25 februari 2008 om 09:39:
Trouwens, deze moet wel nog effe, toch wel mijn favo moment van de nacht:

Inderdaad, voor zulke dingen kom je gewoon naar TE :D!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Caba op zondag 24 februari 2008 om 16:22:
iemand die even een wel werkende link kan posten?

Hieroww!

Link:
http://rapidshare.de/files/38659466/Marco_V_-_Live___Trance_Energy_2008_-_2008-03-23.mp3.html
Mirror 1:
http://www.filebox.ro/download.php?key=e62a3bba085a55e66dc45c47ac0a95ca
Mirror 2:
http://www.qsound.eu/download/party/te2008/03-MarcoV-TE08.rar

Die rapidshare link moet het zeker doen :)
Waarschuw beheerder
Ik ga mijn mening over deze TE ook maar eens ventileren:

Organisatorisch is het te zien dat ID&T vele vele jaren ervaring heeft. Ik was snel binnen via de normale ingang, 5 minuten incl ticketscan en controle door de beveiliging die zochten naar drugs en wapens. Ik moest zelfs mijn batterij uit de telefoon halen. Persoonlijk heb ik hier geen moeite mee :).

WC's, barren, muntverkoop, nergens stonden lange rijen, enige minpuntJE was toch wel dat de drank weer duurder was geworden. Maar ja, 2,50 betaal je ook in Amsterdam centrum voor een pils.

Begonnen bij Sied van Riel, sfeer zat er al goed in, maar dat kwam voornamelijk ook doordat de helft van dat publiek, mensen van partyflock waren. Zoiezo zeer veel mensen daar die je altijd op de kleinere Nederlandse clubtrancefeesten ziet. Na Sied door naar de Mainstage gegaan. Ik had 3 engelsen bij me, 2 daarvan waren nog nooit op TE geweest. En zij konden simpelweg alleen maar met een open mond van verbazing staan kijken. Hun woorden:

Massive, MASSIVVEEEE, ROB, this is NUTS, MAssive, what the fuck?

Voor mensen die zeuren waar dat speciale nu was... de beeldschermen die er hingen waren de allernieuwste generatie LED Schermen, wellicht pas een aantal maanden oud, en zeker nog nooit op een feest gezien. Het nieuwe was dat deze schermen doorzichtig waren, en je er dus vanachteruit andere visuals kon laten zien. (Die sterrendoeken, zoals ze bij de intro van Ferry te zien waren...).

Ook hingen er 4 enorme lampen, ben de naam kwijt, in ieder geval schenen deze tot aan de andere kant van de zaal, en dit zijn dan ook de enige 4 van dit soort in de hele wereld.

Nu, wij hollanders zijn natuurlijk enorm verwend geraakt, maar wereldwijd gezien is trance energy samen met sensation het beste dat er op het moment is. En dan heb ik het over een indoor trance/club/house of whatever event.

Het geluid was ook erg goed te noemen, alleen maar V-dosc, zuiver overal, wellicht vooraan bij het hek was de BASS beetje TE voor mij :).

Mijn indrukken van de DJ's die ik na Sied heb gehoord:

Kyau vs Albert - perfecte opener, lekkere platen, lekkere trance set, volgend jaar 2de dj ipv opener.

Ferry Corsten - YES ! , en met out of the blue en gouryella echt kippenvel gehad, beste set van hem voor mij in tijden !

Marco V - waar was ik toen..?

Alex Morph & Nic Chagall - vette muziekjes, maar klein stukje gehoord van beiden helaas, toen riep MAIN, Tiesto wilde ik toch echt niet missen.

Tiesto - openen met Universal Nation.... IMMENSE, helaas ook wat teveel hitjes gehoord, he is a pirate sloeg nergens op. Tiesto's set was 3kwart goed, 1kwart slecht, niets daartussenin. Overall vette set, maar niet zoooo speciaal als velen hadden verwacht. (Inclusief mezelf).

Sander van Doorn - hele hele vette set, moddervette tracks, en hij straalt ook echt wat uit. Een van Nederlands beste djs van het moment !

Overall gezien een top TE, maar een trance feest in een club vind ik qua sfeer toch beter ! Ik geef een 7,5 aan dit feest, puur omdat de sfeer er niet altijd echt inzat.

Over de muziekdiscussie... Trance is a state of mind, ik kan net zo goed op een set van Sander, Marco V in trance raken, dan op een set van Armin of Tiesto. En dat is weer een kwestie van smaak.

Met andere woorden.... FUCK DIE HOKJES ! En dat is mijn laatste woord :).

Op naar de vele trance feestjes die er tot aan de zomer gepland staan !
Waarschuw beheerder
Hierbij dan ook maar even mijn verslagje! Ik vond TE een erg geslaagd feestje, maar er waren ook wat mindere momenten...
De muziek in de Future stond echt TE zacht, echt zonde, want ik had er graag langer willen staan bij Sean Tyas. En ik was ook een van de ongelukkigen die voor de main mocht wachten toen Tiesto begon met draaien...

Toen zijn we maar naar Marcel Woods gegaan op de hardstage en die draaide me het laatste half uur weer goed! Ik ben nog steeds verliefd op zijn mix van Greece 2000!

Later gelukkig toch nog de main binnengekomen, net toen hij dat nummer van the pirates ging draaien. En mijn reactie was net als alle andere pf-ers hier, alleen de rest van het publiek achterin ging wel uit hun dak :s.

Verder heb ik me de hele avond prima geamuseerd en weer wat nieuwe partyflockers ontmoet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RobKC op maandag 25 februari 2008 om 11:51:
Ik moest zelfs mijn batterij uit de telefoon halen.

Ik mocht gewoon doorlopen:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ook hingen er 4 enorme lampen, ben de naam kwijt, in ieder geval schenen deze tot aan de andere kant van de zaal, en dit zijn dan ook de enige 4 van dit soort in de hele wereld.

die ronde onder de lasers? Ik zat me al af te vragen wat het idee daarvan was.. Dat krijg je niet echt mee als je vooraan staat :loL:

Het nieuwe was dat deze schermen doorzichtig waren

dat was wel vet ja :D We waren eerst teleurgesteld omdat we geen schermen zagen.. maar toch :lief:

Het geluid was ook erg goed te noemen, alleen maar V-dosc, zuiver overal

kan ik beamen! Ik ben tijdens Tiesto van midvoor helemaal naar mid-achter gelopen, geluid was constant, hard genoeg en zuiver op mn hele route! Dat heb ik weleens anders gezien..
Vooraan stond het misschien af en toe een beetje te hard / schel maar dat was maar op een paar momentjes.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanovic b) op maandag 25 februari 2008 om 11:57:
die ronde onder de lasers? Ik zat me al af te vragen wat het idee daarvan was.. Dat krijg je niet echt mee als je vooraan staat

Hehe ja, ze zijn echt heeeel duur :D
Waarschuw beheerder
Trance is a state of mind

ja, maar je moet er toch ook een paar muziekelementen aan verbinden.. ik bedoel sommige mensen raken ook in 'trance' van ballads of hardcore, dat hoort toch ook niet thuis op trance energy?

Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1762, 1736}
Artiest Just-D
Waarschuw beheerder
Zooo ik ben ook weer in het land der levenden..... :D

My 2 dice:

Ferry zette echt een meesterlijk setje neer :kwijl:
Marco V: Onverwachts goed! Lekkere set!
Tijs: As usual. Openen met Universal Nation (zucht, droom, vlieg, energie 2000 flashback). Meesterlijk gewoon! Jammer alleen van pirates, die kennen we nou wel....
Sander van Doorn: Wat doet hij in godsnaam op trance energie? Wat een baggerset zet. Kon me totaal niet bekoren, ik kakte gewoon in.
Mark Sherry: Nog nooit van deze man gehoord, maar man man wat ging het los..... Ongekend beuken, heerlijk om zo'n nacht mee af te sluiten!
Waarschuw beheerder
behalve die hardcoreintro van tiesto dan dit x ;):p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op zondag 24 februari 2008 om 21:38:
Ik weet niet of je ze vorig jaar gezien hebt...in hun set zat alles, trance, techtrance, electro, house, noem maar op...dus snap niet waarom je hun dan in de line-up van volgend jaar zet als ze niet alleen maar "zweefplaatjes" draaien.

Ik weet niet hoe jij er bij komt dat ik alleen maar zweeftrance wil horen :S? Ik heb me goed vermaakt zaterdag, sterker nog het was geweldig :D maar wat meer afwisseling op de main was mooi geweest, vandaar dat ik Cosmic gate tussen die line up had gezet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zo, ik heb ook weer een PC tot mijn beschikking. Heb gelukkig wel m'n verslag kunnen maken, dat ik zometeen ga uittikken.

Man man man, wat heb ik een topavond gehad! :cheer:
Geweldige optredens; veel flockers gezien ook.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 25 februari 2008 om 11:29:
@Tam: Mischien minder het kuddedier uithangen en de menigte volgen wat betreft de WC's (niet lullig bedoeld).. Ik heb nooit hoeven wachten bij de WC's, nog geen seconde.

Ja heel handig.
Dat lukt ook echt he,als je moet plassen en je wil de zaal uit om naar een andere plee te gaan en dan mag je de zaal niet terug in voor de komende 2 uur. ( Dat werd verteld door de beveiligingmannen )
Dus moet je toch maar in de rij gaan staan bij de plee omdat al je vrienden ook in die zaal zijn.
Die plee was mn enige optie. ( Heb 40 min moeten wachten en toen ben ik maar bij de mannenplee gegaan waar ik nog weer 15 min moest wachten:S )

Gedraag me zeker niet als een kudedier, heb heel de avond op verschillende tijdstippen rondgelopen en was gewoon elke keer bagger.
Ook was het gewoon elke keer te druk om te lopen...Voorin bij de in en uitgang bij de mainstage.

En het mooie is ben helemaal geen zeikerd normaal gesproken over deze dingen maar dit vond ik echt TE extreem.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RobKC op maandag 25 februari 2008 om 12:04:
Hehe ja, ze zijn echt heeeel duur

ahh :)
toch heb ik volgend jaar liever gewoon wat betere lasers :[
Achterin was het prima met die 3 dikke multi-colors maar in het voorste stuk (ik schat een meter of 20-30) scheen het alleen maar keihard over je heen :(
Dan heb ik liever nog wat lasertjes lager hangen die ook dat deel van de zaal bestrijken.
Waarschuw beheerder
Dit zijn mijn filmpjes

Tiesto

Sied Van Riel

Ferry Corsten

Marco V

Marco V

Rank 1

Mark Sherry

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Nu alles een beetje is gezakt moet ik zeggen...topfeest! Zin in de volgende.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&G op maandag 25 februari 2008 om 11:41:
Dat MOET mijn favoriete plaat zijn: Recoil van de Signalrunners in de Matzo remix...3e plaat op zn tracklist.

jep ;) probeer hem te downloaden maar kan hem nergens vinden (legaal he ;)) en dan durven sommige mensen nog te zeggen dat er geen zweef platen werden gedraaid ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Voor mensen die zeuren waar dat speciale nu was... de beeldschermen die er hingen waren de allernieuwste generatie LED Schermen, wellicht pas een aantal maanden oud, en zeker nog nooit op een feest gezien. Het nieuwe was dat deze schermen doorzichtig waren, en je er dus vanachteruit andere visuals kon laten zien. (Die sterrendoeken, zoals ze bij de intro van Ferry te zien waren...).

:lol: die waren idd erg vet. :d
Ik heb ze idd nog nooit eerder gezien, een maat van me miste de video-wall. Maar toen we vooraan kwamen zag ik dat die schermen er hingen :d

Op Q-base idd voor het eerst gezien. Daar hingen ze toen boven de Booth in de hangaar, vette dingen :d

Uitspraak van **djdemik** op maandag 25 februari 2008 om 12:09:
behalve die hardcoreintro van tiesto dan dit x

Dat was juist vet man :devil:

Waarschuw beheerder
Iemand nog een pb met de livesetjes :$ had gister alles aangezet maar ging niet helemaal goed :P Kan het nu niet meer terugvinden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 25 februari 2008 om 12:26:
Dat was juist vet man

Hakkkkkkkkkkkkkuh :devil:
volgend jaar Tiësto op main afsluiten met hardcoresetje

Looooooooool!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat ik trouwens ook wel vet vond was dat bij intro van Sander Van Doorn een nummer van Leftfield werd gedraaid :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op maandag 25 februari 2008 om 12:23:
jep ;) probeer hem te downloaden maar kan hem nergens vinden (legaal he ;)) en dan durven sommige mensen nog te zeggen dat er geen zweef platen werden gedraaid ?

Zal 's ff kijken of ik die link nog ergens kan vinden...als ik 'm heb stuur ik wel via PB.

Nummer zit trouwens ook in de Andy Moor mix (Moor Music) van juli '07

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op maandag 25 februari 2008 om 12:26:
Dat was juist vet man

Ja dat was echt gaaf :D

Waarschuw beheerder
voor het eerstte trance feestje was het wel mooi :D.. vooral TIESTO!!
Waarschuw beheerder
donateur
wat een feest zeg :kwijl:

we hadden zo'n leuke groep.. eindelijk weer es met ze alle (L)

tiesto (L) wat een held zeg (L) heb echt met tranen in me ogen
gestaan (L) deed me echt denken aan konniginnedag dag vorig jaar :kwijl:
waren een paar mooie uurtjes :respecT:

jammer dat die sander van doorn dan ineens hele andere stijl gaat draaien :( maar ja... ff erdoorheen en het ging ook weer wel :yes:
nog ff langs hardstage gelopen toen.. waar rank 1 draaide.. maar was veel te soft :( geluid slecht.. en geen sfeer (N)
geweldige nacht (L)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 25 februari 2008 om 00:31:
Uitspraak van Kimmsallabimm op maandag 25 februari 2008 om 00:22:
Panama? Je bedoelt HMH?

Ja ik denk het ook dat hij de HMH bedoelt

Uitspraak van Kimmsallabimm op maandag 25 februari 2008 om 00:22:
ISOS in November was zooooo genieten

Dat was gewoon een topfeest. een en al genieten geblazen van Tijs zn set
en ja voor mij ook met alle bekende PF-ers en nieuwe PF-ers ontmoet.

En David: Ook daar hebben we elkaar misgelopen volgens mij of niet?

Nee ik bedoel echt de panama of paradiso.. omdat ik de panama laatst niet heb meegemaakt en er erg goede verhalen over gehoord heb.. of de paradiso.. het intiem, goede sfeer.. deze avond bleef me lang in een soort roes houden.. HMH is ook zeer ok vooral qua geluid maar ben een beetje te vaak in de HMH geweest.. veel tiesto, teqnology, awakenings etc.

Ja inderdaad.. in de HMH hebben we elkaar ook misgelopen :$.. weet je wat ik ga wel mee naar Miami ;) :roflol:... wat zou dat vet zijn :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daantje^^ op maandag 25 februari 2008 om 12:31:
Hakkkkkkkkkkkkkuh

:roflol:
Ik denk dat veel mensen dat op TE toch niet trekken :p

Looooooooool!!!!!!!!!!

:devil:

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 12:33:
Dat was juist vet man

Ja dat was echt gaaf

Ze zaal werd mooi wakker geschudt op die manier :d
Waarschuw beheerder
donateur
Gemengde gevoelens heb ik over dit feest :lol:

Organisatorisch zat het allemaal prima in elkaar (Y) Geen lange wachtrijen bij binnenkomst, barren waren ook goed geregeld. Ik lig alleen dubbel van mensen die gelijk aan het begin van een bar gaan wachten, loop ff door naar het midden en je bent zo aan de beurt (Y)
Alleen die drankprijzen.. dat vind ik niet normaal. Ik ben echt niet iemand die zeurt over prijzen maar nog geen 3 jaar tijd van 5 bonnen voor 10 euro naar 4 bonnen voor 10 euro is echt bizar!!!!!! Prijsstijging van 25% :vaag: Ik heb vorig jaar achter de bar gewerkt bij Trance Energy.. Je kan minimaal 8 bekertjes uit een colafles schenken.. Nou zo'n colafles kost misschien een euro.. 8 bekertjes x 2,50 per beker is 20 euro opbrengst!!! :| Nu weet ik dat die opbrengst van 20 euro nog zwart/wit is (kosten catering, personeel blabla) maar dan nog vind ik het bizar!
En dan kan er wel gezegd dat alles duurder is maar betaal je voor de kapper of bakker ook een entree van minimaal 40 euro?? :frusty:

Aankleding was ook vet! Kicke LED shizzle, die gele strobo's deden hun werk ook goed :lol: Je moet er alleen niet lang in kijken :P Lasers waren slecht.. Wel mooi 3 van die full color dingen maar ze waren helemaal niet spectaculair :S

Intro van Tiesto :cheer: HOE geweldig :respect: Ik wist niet wat ik hoorde toen er een stukje hardcore werd gedraaid B)

Qua drukte vond ik het wel meevallen. Gewoon lekker blijven staan waar je staat en je hebt nergens last van :)

Sfeer vond ik na 02.00 uur echt inkakken.. Totaal afgetaaid in vergeleken met de sfeer van 23.00 - 01.00 uur :S

Maargoed, opzich nog vermaakt met het groepje met wie ik was :)
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 25 februari 2008 om 09:56:
Nee ik bedoel dat deze 15e editie voor mij de 8e of 9e was

Je vat m'n post dus helemaal verkeerd op. Ik was er niet bij in de Jaarbeurs in 2002, wel in Thialf en in 2003 weer in de Jaarbeurs... maar de editie van afgelopen weekend heeft deze beide moeiteloos overtroffen.

Oh sorry,dan heb ik het inderdaad verkeert gelezen en begrepen.
Mijn excusses daarvoor.

MVG Kobus
Waarschuw beheerder
volgend jaar Tiësto op main afsluiten met hardcoresetje

back to his roots (was vroeger hardcore dj)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van J Q R D I :banana: op maandag 25 februari 2008 om 12:38:
Sfeer vond ik na 02.00 uur echt inkakken..Totaal afgetaaid in vergeleken met de sfeer van 23.00 - 01.00 uur

komt omdat de set van ferry zo goed was :P
Waarschuw beheerder
een aantal livesets zijn te vinden op www.musicincontrol.nl :)
Waarschuw beheerder
Was echt te gaaf!
had kaarten via marktplaats pas om half 2 opgehaald dus was daarom ook pas half 3 in de jaarbeurs maarjah had 2 kaarten voor €40 ;)
Wil ik vervolgens gelijk de mainstage in waar tiesto op dat moment draaide, sloten ze die af! Hij was te vol, mensen vielen flauw enz. Laatste 3 kwartier mog je er weer in.
En voor degene die 12 eur betaalde voor parkeerplaats: ik stond gewoon op een bedrijventerein 1 min naast parkeerplaats en dat was gratis!
Waarschuw beheerder
donateur
Maargoed, opzich nog vermaakt met het groepje met wie ik was

Tuurlijk wij zijn altijd gezellig b)

die gele strobo's deden hun werk ook goed Je moet er alleen niet lang in kijken

K ging op een gegeven moment gele vierkantjes zien :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C&G op maandag 25 februari 2008 om 12:33:
...als ik 'm heb stuur ik wel via PB.

en bedankt... zit nog even na te spacen nu
Waarschuw beheerder
donateur
Heb me goed vermaakt in de clubzaal! ;)
Rest wordt toch te soft :Yes:
Jean draaide bagger, veeel fouten en gekraak en een ratjetoe aan platen! Wat een arrogante kwal zeg naast Roy Gates! *kots*
Mike S :respect:
Verder alles goed geregeld, nergens lang hoeven wachten! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op maandag 25 februari 2008 om 11:25:
Toen was ik heel wat minder positief. Dus je punt gaat helemaal niet op.

Het gaat erom dat jij altijd negatieve punten wegzwaaid, zelfs in sommige gevallen waar mensen wel recht van klagen hebben omdat het gewoon slecht geregeld was. Heb weleens gezien dat mensen klaagde over een lange rij en dat jij dan begint over hoe het vroeger ging. Begrijpelijk maar toen waren de organisaties zelf nog niet echt bekend met hoe ze een feestje moeten organiseren, inmiddels zou je denken dat ze dat wel zouden weten.

Ik ben helemaal geen werknemer daar, ik werk voor mezelf (freelance).

Maar volgens mij doe je wel heel veel voor Q en ID&T dus zo gek is mijn opmerking niet.

Maar op TE heb ik gewoon amper wat aan te merken. Nergens lang hoeven wachten, muziek was gewoon prima, de sfeer ook.

Mooi dan heb jij schijnbaar mazzel gehad. Maar geef mensen die bv steeds pech hadden bij de wc dan wel de kans om daar hun zegje over te doen ipv ze meteen voor verwend uit te maken. ;)

Maar goed, laten we deze discussie maar stoppen voor het een ordinair afzeik gesprek wordt. ;)

Uitspraak van Daantje^^ op maandag 25 februari 2008 om 11:47:
Anders doe jy effe normaal en hou jy je meer bezig met Armin van buuren zyn gezyk hier

Gelukkig kan zij er een stuk volwassener op reageren dan jij. :gaap:
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 12:37:
Nee ik bedoel echt de panama of paradiso.. omdat ik de panama laatst niet heb meegemaakt en er erg goede verhalen over gehoord heb.. of de paradiso.. het intiem, goede sfeer.. deze avond bleef me lang in een soort roes houden.. HMH is ook zeer ok vooral qua geluid maar ben een beetje te vaak in de HMH geweest.. veel tiesto, teqnology, awakenings etc.

geef mij maar de HMH :P

Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 12:37:
Ja inderdaad.. in de HMH hebben we elkaar ook misgelopen .. weet je wat ik ga wel mee naar Miami ... wat zou dat vet zijn

Ik vindt het prima. gezellig samen feesten in Miami :D
En dat zou zeker vet zijn. ik vlieg over exact 4 weken. Dus snel boeken zou ik zeggen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op maandag 25 februari 2008 om 13:17:
beetje erg duur nu

is dat zo?

oh wacht je bedoelt natuurlijk ff duur nu omdat je net een feest hebt gehad zeker en 4 weken te vroeg voor je is om ff naar Miami te vliegen om te feesten?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karin 8) op maandag 25 februari 2008 om 13:06:
Rest wordt toch te soft :Yes:

Volgens mij is de clubstage toch meer softy dan wat er op de main en de high contrast stond hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op maandag 25 februari 2008 om 13:17:
beetje erg duur nu

euro-dollarkoers is toch gunstig nu? :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 25 februari 2008 om 13:29:
euro-dollarkoers is toch gunstig nu? :P

Jammer genoeg wel jah... Als je alles in die stinkdollars krijgt uitbetaald lol
Waarschuw beheerder
Uitspraak van **djdemik** op maandag 25 februari 2008 om 13:29:
euro-dollarkoers is toch gunstig nu?

heel erg gunstig. je kunt beter een vlucht boeken in dollars.
www.kayak.com

ik was nu 651 dollar kwijt voor een retourvlucht, echter hoef ik geen hotel enzo te boeken, want die is gratis voor mij, blijf bij haar natuurlijk :P
Kun je beter naar de VS vliegen en daar ter plekke wat regelen voor verblijf, is veel goedkoper, vooral juist nu met die dollarkoers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 25 februari 2008 om 13:16:
Ik vindt het prima. gezellig samen feesten in Miami
En dat zou zeker vet zijn. ik vlieg over exact 4 weken. Dus snel boeken zou ik zeggen

Hey Jor.. je weet toch dat ik voordelig vlieg ;):P:P

:roflol:
Waarschuw beheerder
Overigens.. Ben ik de enige de voornamelijk op de HC stage geweest is? Was vrijdag al naar Tiesto geweest en dat vond ik heerlijk. Alleen Marcel Woods en Ernesto & Bastian waren niet zo werelds.

De rest.. Rank 1, Ronald van Gelderen, Jochen Miller, Nic Chagall & Alex Morph waren lekker bezig :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 13:33:
Hey Jor.. je weet toch dat ik voordelig vlieg

Oja da's waar ook :D

dus je komt naar Miami over 4 weken? :bounce: :D