Partyflock

Forumonderwerp · 998182
1 volger · 25008x bekeken
Betreft: evenement: Trance Energy, zaterdag 23 februari 2008 om 21:00
Waarschuw beheerder
Flockers...was het wat vanaaf @ Jaarbeurs Utrecht??
Trance Energy...15 jaar!!

Let me hear your story,s about this event!!!
...:D...of :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 25 februari 2008 om 16:09:
Schrijf ook eens een keer positief over een feest. Ferry Corsten zei vorige week nog in een interview met DAG: Schrijf eens een keer over het feest en niet over het aantal mensen die gearresteerd worden vanwege drugsbezit. Zo wordt een feest altijd negatief in het nieuws gebracht. En daar heeft Ferry 100% een punt in.

Beetje offtopic maar zelfde geldt voor het voetbal en voetbalsupporterTs :)
Artiest {SHOWLIST artist 53429, 65021}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op maandag 25 februari 2008 om 16:10:
Hoor het graag van je Ben in principe van plan om naar vegas te gaan maar moet nog even kijken

ok geen probleem. Vegas lijkt me ook wel een keer leuk om te zien en mee te maken.

Uitspraak van AdriaanB op maandag 25 februari 2008 om 16:10:
Beetje offtopic maar zelfde geldt voor het voetbal en voetbalsupporterTs

Ja geldt hetzelfde daarvoor, ben ik met je eens.
Waarschuw beheerder
Ik ben het net aan het lezen online.

Ja, ik vind 't echt top van ze! :D

Ferry Corsten zei vorige week nog in een interview met DAG: Schrijf eens een keer over het feest en niet over het aantal mensen die gearresteerd worden vanwege drugsbezit. Zo wordt een feest altijd negatief in het nieuws gebracht. En daar heeft Ferry 100% een punt in.

:yes: Had 't ook gelezen, en 100% gelijk heeft hij (Y)

Spits kon alleen maar vermelden hoeveel mensen er weer aangehouden waren met drugs enzo.

Dat is het enige persbericht wat achteraf via ANP verzonden is over Trance Energy. ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:10:
Opbokken met die clubstage of zet er net als vorig jaar Rank 1 &zo neer.

What she said...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AdriaanB op maandag 25 februari 2008 om 16:10:
Beetje offtopic maar zelfde geldt voor het voetbal en voetbalsupporterTs :)

Nederland blijkt massaal te houden van negatief nieuws (N) ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Metro had een mooi stukkie.. zal kijken of ik hem in kan scannen, stonden positieve berichten in, en het laatste stukje was dus over de arrestaties, en de metro vermelde ook dat dat altijd negatief was e.d. maar dat op Lowlands eer arrestaties waren, maar daar niet over gesproken werd..

Mooi gemeld van ze (Y)

Waarschuw beheerder
Geweldige avond gehad!
Dik minpunt waren de prijzen, maja zijn we wel een beetje gewend..
Erg zonde dat ze de main dicht moesten gooiden, omdat t gewoon boem & boem vol stond, maarja :)
Verder erg lekkere setjes gehoord! Ferry & Rank 1 was master, Marcel Woods, Ronald van Gelderen, Marco V & Sander van Doorn..
& Niet te vergeten Nic Chagall (Y).
Dj Joop vond ik persoonlijk wat minder, maar ach :)
TOP avond gehad!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 25 februari 2008 om 16:13:
Nederland blijkt massaal te houden van negatief nieuws (N) ;-)

Behalve SBS6 hoor :) Als de vrijwillige brandweer in Loon op Zand een kat uit een boom heeft gered dan wordt er uitgebreid melding van gemaakt en wordt de halve buurt geinterviewd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:15:
Erg zonde dat ze de main dicht moesten gooiden, omdat t gewoon boem & boem vol stond, maarja :)

Ja, maaar ALS de pleuris uitbreekt ;-)

Uitspraak van AdriaanB op maandag 25 februari 2008 om 16:15:
Behalve SBS6 hoor :) Als de vrijwillige brandweer in Loon op Zand een kat uit een boom heeft gered dan wordt er uitgebreid melding van gemaakt en wordt de halve buurt geinterviewd.

Haha ja :lol:
Waarschuw beheerder
Krantenartikel Metro over Trance Energy:

Vroeg los op Trance Energy

Jaarbeurshal decor voor succesvol dansfeest • ‘Prima soundje’

Trance Energy in Utrechtse Jaarbeurs: geslaagd feest, ondanks arrestaties.

EEN PAAR JAAR GELEDEN nog op sterven na dood, maar inmiddels weer
helemaal meetellend in het rijtje van event-klassiekers.
Al in januari wist ID&T te melden dat de vijftiende editie van Trance Energy uitverkocht zou gaan, de verwachtingen onder het 30.000 koppen
tellende publiek waren zaterdag dan ook hoog gespannen.

HET BLEEK EEN STERKE zet om trancemaster Ferry Corsten al in het begin van de line-up te plaatsen, waardoor het opvallend vroeg los
ging bij de mainstage. Wie in die grootste zaal kwam binnenlopen
viel ook meteen op dat kosten noch moeite waren gespaard om
de doorgaans saaie Jaarbeurshal de uitstraling van een warm nest
te geven. Missie geslaagd! De productieleiding van ’s werelds
grootste trance-evenement zal deze week nog wel meer complimenten
ontvangen en dat is volkomen terecht. Het continue spel tussen de 45 videowalls, lichtbakken, lasers, wanddecorstukken en vuurwerk waren een genot om naar te kijken. Wie overigens ook niet onvermeld mogen blijven zijn de geluidstechnici. Ze hadden een prima soundje weten te creëren in deze akoestisch gezien toch lastige omgeving.
EN DAN IS ER NATUURLIJK altijd nog het verhaal van het aantal aanhoudingen.
De teller bleef dit keer steken op veertig, zo meldde de politie
gisteren. De meeste mensen werden in de boeien geslagen wegens het bezit van verdovende middelen. Veel? Ach, op Lowlands waren het er dit jaar 114 en daar hoor je eigenlijk nooit iemand over.

Waarschuw beheerder
Ik moet trouwens zeggen dat het zoiezo positief was in de Metro, wat extra reclame voor www.vrij-uitgaan.nl, wat reclame voor de GHB/Ketamine-test strips & TE nartuurlijk.

Ik heb zo het stukje voor diegene die het niet gezien hebben (van TE)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:15:
Erg zonde dat ze de main dicht moesten gooiden,

Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 25 februari 2008 om 16:16:
Ja, maaar ALS de pleuris uitbreekt

Het kan aan mij liggen, maar ik heb echt maar 10 minuutjes iets gehad van wooow het is echt druk hier. Daarna liep het behoorlijk leeg.(YESS meer plaats ;)) Maargoed stond vrij vooraan misschien dat het daar aan lag :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Jordy Jurrius op maandag 25 februari 2008 om 16:18:
Krantenartikel Metro over Trance Energy:

Die ja ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:20:
Het kan aan mij liggen, maar ik heb echt maar 10 minuutjes iets gehad van wooow het is echt druk hier.

Ja, maar ik weet zeker dat als ze het niet af hadden gesloten op het begin er zeker 3.000 man bijgepropt was, dat is niet meer verantwoord.

Ik ben er zelf niet geweest op dat moment dus kan er niet over oordelen, maar ID&T heeft zich ook maar aan het beleid van Politie & Brandweer te houden.
Waarschuw beheerder
Linkje van het artikel in de metro:
http://www.imgdumper.com/file/img/2008/feb/25/img/px0m4gd1exha4359edbi4bb0i.png
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:22:
Wat dus ook al uitgebroken was..

Ik doelde meer op een grote brand oid, daar is de paniek vaak nog wat heftiger als bij ruzie's..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 25 februari 2008 om 16:25:
Ik doelde meer op een grote brand oid, daar is de paniek vaak nog wat heftiger als bij ruzie's..

Oh ja, dat ja.. dan nog, werden echt veel mensen de main uitgehaald.. blij dat ik daar niet tussen stond :lol:
Waarschuw beheerder
Sja, over de main... Ik moet zeggen dat het me niet zoveel boeide dat ik Tiesto niet kon zien. Daarnaast vind ik dat de mensen die Tiesto koste wat kost wilden zien er simpelweg een uur van te voren moeten gaan staan en anders niet moeten ouwe-pijpzeiken...

Je ken zoiets verwachten natuurlijk. Dit jaar staat ie verder nergens in NL gepland dus mensen denken dat ze hem MOETEN zien...

Ik moet niet lullen ook, ik was een vrijdag al in Amsterdam wezen kijken :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:27:
dan nog, werden echt veel mensen de main uitgehaald..

Opzich is het niet verder geëscaleerd dan daarna, aangezien er maar 6 aanhoudingen waren voor geweld/mishandeling.

En dat er een dode was lijkt me ook niet, dan stond dat heeeeeeeeeeeeeel groot in de krant.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 25 februari 2008 om 16:34:
En dat er een dode was lijkt me ook niet, dan stond dat heeeeeeeeeeeeeel groot in de krant.

Ik hoorde het van verschillende.. staat idd nergens vermeld, snap dat ze dat ook niet zomaar ff naar buiten brengen, dan kan ID&T het wel shaken ;)

Kan ook zijn dat ie nok geslagen is oid.. waren wel veel ambulance broeders en ehbo 'ers toen die menigte eruit geleid werden, rennend met koffertjes enzo..

Waarschuw beheerder
set van Kyau & Albert op (L) Jezus man alleen al hoe ze beginnen, dat eerste nummer :D Gweldig!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:36:
snap dat ze dat ook niet zomaar ff naar buiten brengen

Als 't echt gebeurd was, was zoiets wel naar buiten gebracht hoor..

dan kan ID&T het wel shaken ;)

Ja dat wel ;p
Waarschuw beheerder
Vond het wel goed hoor dat de main 'dicht' was. Ben er zelf op tijd heen gegaan omdat het natuurlijk te verwachten was dat het druk zou zijn bij Tiesto. Het gebeurd vaak genoeg dat het bij grote DJ's zo druk is dat mensen gaan douwen en trekken en het vervolgens op boze gezichten en soms zelf vechten uitdraait. Vond het prima zo!
Waarschuw beheerder
Kan ook zijn dat ie nok geslagen is oid.. waren wel veel ambulance broeders en ehbo 'ers toen die menigte eruit geleid werden, rennend met koffertjes enzo..

Liep toen wij voor tiesto stonden te wachten en er niet in mochten wel 7 EHBO'ers en 4 bewakers met 1 iemand welke ze echt meesleepten en renden richting een ehbopost. Die had kerel stond helemaal strak, waarvan weet ik niet maar zag er niet goed uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .Timmeh op maandag 25 februari 2008 om 16:41:
Liep toen wij voor tiesto stonden te wachten en er niet in mochten wel 7 EHBO'ers en 4 bewakers met 1 iemand welke ze echt meesleepten en renden richting een ehbopost. Die had kerel stond helemaal strak, waarvan weet ik niet maar zag er niet goed uit.

Volgends de weblog van een EHBO'er was alles relatief rustig verlopen, dus zal uiteindelijk allemaal goed zijn verlopen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 25 februari 2008 om 16:44:
Volgends de weblog van een EHBO'er was alles relatief rustig verlopen, dus zal uiteindelijk allemaal goed zijn verlopen

Ja waarschijnlijk wel, heb wel vaker mensen zien afgevoerd worden wegens wat voor reden dan ook. Maar dit...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 12:14:
Dat lukt ook echt he,als je moet plassen en je wil de zaal uit om naar een andere plee te gaan en dan mag je de zaal niet terug in voor de komende 2 uur. ( Dat werd verteld door de beveiligingmannen )

Ze kunnen wel meer zeggen. Ik heb daar geen last van gehad.
Waarschuw beheerder
Ik vond het eerlijk gezegd toch ook niet zo'n superfeest, en dat kwam dan vooral door Tiësto zijn set, normaal vind ik zijn sets altijd wel héél goed, vooral in clubs en middelgrote locaties (zoals de HMH) maar op zo'n megaevent als TE doet hij toch niet helemaal mijn ding precies.
Er zaten zeker wel goeie platen in zijn set, hoogtepunt vond ik Nyana, mooi deze nog eens te horen. Maar dan wat later He's A Pirate, komaan seg!
2 en half uur beuken was niet wat ik van hem verwacht had, er hadden zeker wat meer rustige en vocale nummers ingemogen.
Nouja, volgende keer beter! :)

Kyau & Albert (eindelijk live gezien) vond ik wel héél goed, zo leuk Tiny Dancer eens live te horen.
Nic Chagall zijn set beviel me zeker ook, net als het stukje dat we van Phynn en Tom Cloud hebben meegemaakt.
En als ik de tracklist van Marco V bekijk, vind ik het wel jammer die gemist te hebben. Nog net zijn laatste plaat mogen meepikken, zo vet toch die Muranyi !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ' B) Minister van Sterke Drank B) op maandag 25 februari 2008 om 16:39:
Als 't echt gebeurd was, was zoiets wel naar buiten gebracht hoor..

Of niet haha.. is al vaker gebeurt dat mensen zijn gestorven op feesten, door drugs OF vechtpartijen, lang niet alles word naar buiten gebracht ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 16:20:
Maargoed stond vrij vooraan misschien dat het daar aan lag

Volgens mij heb ik jou voor me in de rij bij de entree gezien met je aanhang. Je kwam me al bekend voor en pas toen ik m'n kaartje liet zien aan de medewerkers, schoot het me te binnen. Maar toen wij er ook eindelijk door waren, waren jullie nergens meer te bekennen. Ik dacht: Ach die kom ik in de Main nog wel een keer tegen. Maar helaas.

En Deadmau5 (Ron) heb ik ook niet gezien. Had me nog wel zo verheugd op dat Deadmau5 hoofddeksel. :roflol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
EN DAN IS ER NATUURLIJK altijd nog het verhaal van het aantal aanhoudingen.
De teller bleef dit keer steken op veertig, zo meldde de politie
gisteren. De meeste mensen werden in de boeien geslagen wegens het bezit van verdovende middelen. Veel? Ach, op Lowlands waren het er dit jaar 114 en daar hoor je eigenlijk nooit iemand over.

haha idd! de pers is over het algemeen sterk bevooroordeeld, sowieso pinkpop lowlands e.d. worden zelfs uitgezonden op tv (door de 'publieke' omroep), en dance valley bvb niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 17:59:
En Deadmau5 (Ron) heb ik ook niet gezien. Had me nog wel zo verheugd op dat Deadmau5 hoofddeksel.

Je hebt niks gemist. Ron had hem niet op:P
Waarschuw beheerder
donateur
De meeste mensen werden in de boeien geslagen wegens het bezit van verdovende middelen. Veel? Ach, op Lowlands waren het er dit jaar 114 en daar hoor je eigenlijk nooit iemand over.

:respect: voor deze journalist.. eindelijk!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 17:24:
Ze kunnen wel meer zeggen. Ik heb daar geen last van gehad.

Nou ik ben wel 4 keer bij een ingang van een zaal geweigerd. Of moest helemaal omlopen weer:S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 18:29:
Nou ik ben wel 4 keer bij een ingang van een zaal geweigerd. Of moest helemaal omlopen weer:S

voorgaande jaren was het constant éénrichtingsverkeer.. stonden er ook borden boven de ingangen meen ik..
Doe mij dat maar.. is het in één keer duidelijk. :) Zaterdag was het maar net wanneer het uitkwam leek het wel..
Drama's zoals op IC in '99 hoef ik niet meer mee te maken.. :S

zit hier trouwens zwaar na te genieten dankzij de filmpjes en verslagen.. :lief: heerlijk feest zeg!
Waarschuw beheerder
:D pedro! Dat filmpje! Haha wat ontzettend grappig, ik hoor mezelf echt wel 3x "dit is toch niet normaal" roepen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quick op zondag 24 februari 2008 om 12:07:
01. Ferry Corsten & Howard Jones - Into The Dark (Ferry Corsten Intro Dub Fix)

OOOOOOOH MY GOODDDD (L)

Zwaar aant spacen hier :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Interceptor op maandag 25 februari 2008 om 17:27:
Ik vond het eerlijk gezegd toch ook niet zo'n superfeest, en dat kwam dan vooral door Tiësto zijn set, normaal vind ik zijn sets altijd wel héél goed, vooral in clubs en middelgrote locaties (zoals de HMH) maar op zo'n megaevent als TE doet hij toch niet helemaal mijn ding precies.
Er zaten zeker wel goeie platen in zijn set, hoogtepunt vond ik Nyana, mooi deze nog eens te horen. Maar dan wat later He's A Pirate, komaan seg!
2 en half uur beuken was niet wat ik van hem verwacht had, er hadden zeker wat meer rustige en vocale nummers ingemogen.
Nouja, volgende keer beter!

Dat is Tiësto, ook op zijn concert in zowel NL als Be heeft hij staaan knallen, ik vond zijn set 1 van de beter :) mja je moet er van houden..

:respect: Tiësto :respect:
Waarschuw beheerder
Nouja, volgende keer beter!

Voor mij was dit echt wel de laatste x tiesto, op zijn concert in belgie vond ik hem al niet super en nu had hij mij op TE echt in een dipje gebracht en ik kwam er gewoon niet meer bovenop...
Waarschuw beheerder
Maar dan wat later He's A Pirate, komaan seg!

Om maar niet te spreken van die Elements of life track, wat een kermisdeuntje. Beter had ie Elements of life van CG gedraaid. :P

Trouwens, ook weer zwaar top hoe id-t deze editie weer vorm heeft gegeven qua productie! :respect::respect::respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 19:11:
01. Ferry Corsten & Howard Jones - Into The Dark (Ferry Corsten Intro Dub Fix)

Kippenvel track! Zeker als die melodie er in knalt! :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jmbosch op maandag 25 februari 2008 om 16:41:
Vond het wel goed hoor dat de main 'dicht' was.

Vond ik ook, het viel me positief op dat het niet te druk was. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op maandag 25 februari 2008 om 19:27:
Kippenvel track! Zeker als die melodie er in knalt!

Jepjep :D zo'n platen hebben we gewoon te weinig gehoord zaterdag. Dit is voor mij ultieme Trance!!!!
Waarschuw beheerder
ik vond Tiësto nochtans erg vet , maarja,je houdt er van of niet he
als iedereen dezelfde smaak zou hebben zou het ook wat zijn:)
ik heb me in ieder geval erg vermaakt maar volgend jaar mag er iets meer zweef trance in zitten zoals vorig jaar en mag Above & Beyond + Markus schulz & Armin terug bij de line up zitten,voor mij mag Tiësto in elk geval terugkeren hoor maar dan liever in de stijl van In search of sunrise :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Neillcee op maandag 25 februari 2008 om 18:47:
Zaterdag was het maar net wanneer het uitkwam leek het wel..

Haha dat leek niet zo, dat was ook echt zo.
Dat was omdat ze anders de veiligheid niet konden garanderen ;)
Bijv. bij tiesto werd het gewoon TE druk...Maarja begrijpelijk.

De sfeer bleef TOP!:P:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 februari 2008 om 19:30:
Dit is voor mij ultieme Trance!!!!

Ja voor mij ook, heel die set van Ferry is perfectie. Ach Armin Only komt er nog aan, das de hele avond mijn trancesound + de Jaarbeurs. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van UltraVibe! op maandag 25 februari 2008 om 19:38:
Ach Armin Only komt er nog aan, das de hele avond mijn trancesound + de Jaarbeurs.

Jaa ach er komt zoveel aan, ik denk dat het voor mij wat kleinere feestjes worden. Armin only is meteen weer zo duur enzo.