Partyflock

Forumonderwerp · 997476
2 volgers · 36519x bekeken
Waarschuw beheerder
Het Europees kampioenschap voetbal 2008 vindt van 7 tot en met 29 juni plaats in Zwitserland en Oostenrijk. Na het EK 2000, dat werd gehouden in Nederland en België, zal dit de tweede keer zijn dat een EK door twee landen gezamenlijk wordt georganiseerd.

Nederland heeft zich gelukkig kunnen plaatsen maar zijn wel in de groep 'des doods' ingedeeld, namelijk in groep C:

* Nederland
* Frankrijk
* Italie
* Roemenie

De eerste wedstrijd van Nederland vindt plaats op 9 juni tegen Italie in Stade de Suisse... gelijk een dikke kraker dus :D

De andere landen:

Groep A:

* Zwitserland
* Portugal
* Turkije
* Tsjechie

Groep B:

* Oostenrijk
* Kroatie
* Duitsland
* Polen

Groep D:

* Griekenland
* Spanje
* Zweden
* Rusland

De laatste nieuwtjes, meningen etc.. kunnen hier allemaal vermeld worden :)

Mijn droomfinale: Zwitserland - Nederland :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op maandag 2 juni 2008 om 21:55:
nee, als het tegen jou gezegd wordt weer wel

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 16:20:
zware jongen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op maandag 2 juni 2008 om 21:37:
uhmm zijn opmerking was ook grappig

Heeeee! Hoe is het met je? Wat ben je toch een meelopertje he... je reactie verraad alweer hoe kansloos je bent maargoed. Je gaat in ieder geval nog naar feesten, of gebruikt PF om die reden. Een schrale troost voor een schrale nerd. Er lopen hier echter een aantal ontvangers van een bijstandsuitkering rond die werkelijk geen fuck te doen hebben, zoals:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 16:32:
haha blijkbaar was je niet gepland aan je reactie te zien

Deze niksnut...

Uitspraak van Ramirez Blanco op dinsdag 3 juni 2008 om 16:29:
hihi

Deze flikker...

eerst in het woordenboek opgezocht zware jongen?

Deze quasi-grappige mislukkeling... ik had jou al toch?

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 juni 2008 om 22:51:
jongen ga jij boeken kaften :loser:

kankellul

En jij...tsja. Jij moet gewoon je bek houden! Lijkt me vrij duidelijk... Moderators gaarne dit profiel bannen (voor altijd ja)

Ik zou zeggen: gebruik PF gewoon voor de eigenlijke doeleinden, het opzoeken en inplannen van feesten en de andere tools. Forum is natuurlijk leuk en prima, maar kom met wat reacties van niveau ipv ongelimiteerd te flamen en te spammen - voornamelijk omdat je zelf denkt dat je hilarisch bent, terwijl er ook nog iets bestaat als een sollicitatieplicht in Nederland. Doe iets met je leven...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zware jongen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SoulSearcher op dinsdag 3 juni 2008 om 17:54:
Doe iets met je leven

nee doe jij iets met je leve agtelijke
bepaal jij waar partyflock voor is

wknvdvoetbal en wknvhfeeste

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rangdy op dinsdag 3 juni 2008 om 18:12:
wknvdvoetbal en wknvhfeeste

Waarschuw beheerder
Heeeee! Hoe is het met je? Wat ben je toch een meelopertje he... je reactie verraad alweer hoe kansloos je bent maargoed. Je gaat in ieder geval nog naar feesten, of gebruikt PF om die reden. Een schrale troost voor een schrale nerd. Er lopen hier echter een aantal ontvangers van een bijstandsuitkering rond die werkelijk geen fuck te doen hebben, zoals:

:lol: krijg aids
Waarschuw beheerder
sticky steez dippy delic op die beats
Waarschuw beheerder
k zou zeggen: gebruik PF gewoon voor de eigenlijke doeleinden, het opzoeken en inplannen van feesten en de andere tools. Forum is natuurlijk leuk en prima, maar kom met wat reacties van niveau ipv ongelimiteerd te flamen en te spammen - voornamelijk omdat je zelf denkt dat je hilarisch bent, terwijl er ook nog iets bestaat als een sollicitatieplicht in Nederland. Doe iets met je leven...

niet dat het mij wat aangaat maar als ik jou was zou ik dat internet niet zo serieus nemen. 'ongelimiteerd flamen en spammen' pffff rot op 'ban voor het leven' haha pf forum is zeker heel belangrijk in jou leven.........?
Waarschuw beheerder
In plaats van zo oeverloos uit je nek te lullen, kun je ook even kijken hoeveel forumberichten ik hier in 3 a 4 jaar tijd heb geplaatst. Misschien heb je vervolgens een telraam nodig om tot de conclusie te komen dat dat er niet bijster veel zijn.
Waarschuw beheerder
mooi taalgebruik ook van die zieltjezoeker
Waarschuw beheerder
Kan jij nog een puntje aan zuigen. Maar je kan altijd nog als Engelse tolk aan de slag, nietwaar...

Waarschuw beheerder
0-0 nog
Waarschuw beheerder
mja....

.. opzich mag het nu wel weer even over Euro 2008 gaan...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op dinsdag 3 juni 2008 om 18:22:
krijg aids

Meer zal der ook niet uitkomen he... :nee: :aai:

Uitspraak van Mr. Thompson op dinsdag 3 juni 2008 om 20:36:
.. opzich mag het nu wel weer even over Euro 2008 gaan...

Dat lijkt me een goed plan! :yes:
Waarschuw beheerder

Ha-ha? Vies meelopertje
Waarschuw beheerder

Ha-ha? Vies meelopertje dat je bent.

Waarschuw beheerder
Fleury 1keer is genoeg en ontopic blijven de stand was nog steeds 0-0

Waarschuw beheerder

Uitspraak van Zulu Warrior op dinsdag 3 juni 2008 om 16:32:

Deze niksnut...

hihi

Deze flikker...

Uitspraak van Zulu Warrior op dinsdag 3 juni 2008 om 16:20:

Uitspraak van Lee Luk op maandag 2 juni 2008 om 22:51:
jongen ga jij boeken kaften

kankellul

En jij...tsja. Jij moet gewoon je bek houden! Lijkt me vrij duidelijk... Moderators gaarne dit profiel bannen (voor altijd ja)

Ik zou zeggen: gebruik PF gewoon voor de eigenlijke doeleinden, het opzoeken en inplannen van feesten en de andere tools. Forum is natuurlijk leuk en prima, maar kom met wat reacties van niveau ipv ongelimiteerd te flamen en te spammen - voornamelijk omdat je zelf denkt dat je hilarisch bent, terwijl er ook nog iets bestaat als een sollicitatieplicht in Nederland. Doe iets met je leven...laatste aanpassing 3 juni 2008 17:57

Uitspraak van SteeZ op maandag 2 juni 2008 om 21:37:

Uitspraak van Zulu Warrior op dinsdag 3 juni 2008 om 16:32:

Deze niksnut...

hihi

Deze flikker...

Uitspraak van Zulu Warrior op dinsdag 3 juni 2008 om 16:20:

Uitspraak van Lee Luk op maandag 2 juni 2008 om 22:51:
jongen ga jij boeken kaften

kankellul

Ik zou zeggen: gebruik PF gewoon voor de eigenlijke doeleinden, het opzoeken en inplannen van feesten en de andere tools. Forum is natuurlijk leuk en prima, maar kom met wat reacties van niveau ipv ongelimiteerd te flamen en te spammen - voornamelijk omdat je zelf denkt dat je hilarisch bent, terwijl er ook nog iets bestaat als een sollicitatieplicht in Nederland. Doe iets met je leven...

waar maak jij je druk om gozer :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 22:18:
Fleury 1keer is genoeg

:lol:
Waarschuw beheerder
Ga het hele gelul anders nog even samenvatten joh, echte supporter. :|

En voor de mensen die moeite met tellen hebben, die soulsearcher heeft zeker al 2 keer raakgeschoten. (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op dinsdag 3 juni 2008 om 22:42:
En voor de mensen die moeite met tellen hebben, die soulsearcher heeft zeker al 2 keer raakgeschoten.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 22:29:
waar maak jij je druk om gozer

Waarschuw beheerder
:O:O:O wat gezellie hier :lol:

Heerlijk om ff te lezen tijdens een doodspel moment :d

Waarschuw beheerder
Na vanavond Frankrijk te hebben zien spelen, ben ik echt niet zo bang meer voor de Fransen. Ik weet zeker dat we ze kunnen hebben.

Italianen zijn de enige waar ik bang voor ben, maar men wat ben ik blij als we daar gelijk tegen spelen.. :D

5 of 6 punten moeten genoeg zijn om deze poule door te komen.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 juni 2008 om 23:30:
waar maak jij je druk om gozer

:gaap:

Zo druk ongeveer.

Hoopte wel wat EK praat te vinden hier, maar voetbal op PF is geloof ik een vrij kansloze aangelegenheid.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 00:21:
5 of 6 punten moeten genoeg zijn om deze poule door te komen.. :)

Zou lekker zijn, maar laten we hopen dat dit team vanaf het begin volop knalt en niet traditioneel in het toernooi moet groeien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuB Bass op woensdag 4 juni 2008 om 00:33:
Zou lekker zijn, maar laten we hopen dat dit team vanaf het begin volop knalt en niet traditioneel in het toernooi moet groeien.

Wij krijgen de kans niet om 'in het toernooi' te groeien, als we daar 3 wedstrijden voor nodig hebben, mogen we gelijk weer naar huis.. 8)
Waarschuw beheerder
maar voetbal op PF is geloof ik een vrij kansloze aangelegenheid.

valt mee toch :lol:
Waarschuw beheerder
Hoopte wel wat EK praat te vinden hier, maar voetbal op PF is geloof ik een vrij kansloze aangelegenheid.

Inderdaad(Y)

Tot dat er een paar hersenloze figuren beetje begonnen met nutteloze opmerkingen te plaatsen.. :loser:

Italie mist de aanvoerder, we maken zeker wel een goede kans tegen ze :)
Waarschuw beheerder
ach we kunnen alle wedstrijden winnen, we kunnen ze ook allemaal verliezen. ligt beetjj aan de vorm van de dag en die van de tegenstander... lastig word ut sowiezo
Waarschuw beheerder
We hebben in ieder geval altijd nog s'werelds fanatiekste supporters achter ons staan:

Britten scharen zich op EK achter Oranje
Uitgegeven: 4 juni 2008 06:03
Laatst gewijzigd: 4 juni 2008 06:07

LONDEN - De steun voor Nederland op het EK voetbal zal niet alleen van landgenoten komen. Ook de meeste Britten hopen op een nieuwe Europese titel voor Oranje, nu geen enkel Brits team zich voor het kampioenschap wist te kwalificeren.

Dat blijkt uit een peiling van de Britse krant The Guardian, waarvan de resultaten woensdag zijn gepubliceerd.

Ruim 48.000 stemmen zijn uitgebracht. Van de deelnemers aan het onderzoek liet 96,2 procent weten zich achter het Nederlands elftal te scharen.

Spanje eindigde op de tweede stek met een score van slechts 1,8 procent. Voor Zweden, de nummer drie in de peiling, wil 0,4 procent juichen.

GeenStijl

Volgens The Guardian heeft de website GeenStijl campagne gevoerd om de uitslag van de peiling ten gunste van Oranje te beïnvloeden. De krant stelt dat Nederland ook zonder bedrog zou hebben gewonnen en dat het daarom niet nodig was Oranje uit de uitslag te schrappen.

De Nederlandse ambassadeur in Groot-Brittannië, Pim Waldeck, liet weten "zeer vereerd te zijn dat een land dat de wieg van het voetbal is" heeft gekozen voor het steunen van Nederland.

Populair

De Engelse oud-international Geoff Hurst vindt het niet vreemd dat Nederland in Groot-Brittannië zo populair is. Hurst heeft veel respect voor de manier waarop Oranje voetbalt. Hij rept van een combinatie van "techniek en het spelen met fantasie".

---------------------------------------

Lekker relleng :cheer:
Waarschuw beheerder
? :/

jullie zijn het hele afgelopen seizoen niet op het voetbalforum geweest en dan denk je degenen die hier wel bijna elke dag zijn even te kunnen vertellen hoe wij ons moeten gedragen hier?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op woensdag 4 juni 2008 om 00:41:
Tot dat er een paar hersenloze figuren beetje begonnen met nutteloze opmerkingen te plaatsen

hehehe als het je niet bevalt, dan ga je toch mooi in de feestagenda kijken

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 00:34:
Wij krijgen de kans niet om 'in het toernooi' te groeien, als we daar 3 wedstrijden voor nodig hebben, mogen we gelijk weer naar huis

denk ik ook. kan alleen maar meevallen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op woensdag 4 juni 2008 om 10:08:
jullie zijn het hele afgelopen seizoen niet op het voetbalforum geweest en dan denk je degenen die hier wel bijna elke dag zijn even te kunnen vertellen hoe wij ons moeten gedragen hier?

Uitspraak van HardZwiza op dinsdag 3 juni 2008 om 20:43:
Meer zal der ook niet uitkomen he... :aai:

Uitspraak van Ramirez Blanco op woensdag 4 juni 2008 om 10:21:
hehehe als het je niet bevalt, dan ga je toch mooi in de feestagenda kijken

Als jij het op je (zogenaamde) 32e normaal vind om kansloze opmerkingen te plaatsen in een EK forum :lol:

En feest agenda, ja daar kijk ik zeker ook, maar gelukkig boeit mijn eigen topic me ook nog wel :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op woensdag 4 juni 2008 om 10:40:
Als jij het op je (zogenaamde) 32e normaal vind om kansloze opmerkingen te plaatsen in een EK forum

ach beetje tijdverdrijf tijdens het werk, helpt je de dag door he :d
Uitspraak van HardZwiza op woensdag 4 juni 2008 om 10:40:
En feest agenda, ja daar kijk ik zeker ook, maar gelukkig boeit mijn eigen topic me ook nog wel

van mij mag je hoor, maar als jij alleen serieuze reacties gaat verwachten, dan zit je op een verkeerde site.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van SoulSearcher op dinsdag 3 juni 2008 om 20:19:
kun je ook even kijken hoeveel forumberichten ik hier in 3 a 4 jaar tijd heb geplaatst. Misschien heb je vervolgens een telraam nodig om tot de conclusie te komen dat dat er niet bijster veel zijn.

hihi pootje, ik heb meer berichten in 1 week dan jij in 3/4 jaar!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van HardZwiza op dinsdag 19 februari 2008 om 19:09:
Mijn droomfinale: Zwitserland - Nederland

Nederland-Duitsland :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ramirez Blanco op woensdag 4 juni 2008 om 10:47:
van mij mag je hoor, maar als jij alleen serieuze reacties gaat verwachten, dan zit je op een verkeerde site.

Je hebt helemaal gelijk, het is en blijft PF.

Maar reacties als:

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 juni 2008 om 11:30:
hihi pootje, ik heb meer berichten in 1 week dan jij in 3/4 jaar!

:frusty: ... Zo moeilijk is et toch niet om je best te doen om een normale reactie neer te zetten waar op zn minst iets meer inhoud inzit.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van HardZwiza op woensdag 4 juni 2008 om 11:51:
... Zo moeilijk is et toch niet om je best te doen om een normale reactie neer te zetten waar op zn minst iets meer inhoud inzit.

Jah

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hvratska hvratska
Waarschuw beheerder
Canavarro geblesseerd ook mooi nieuws en italie is nooit op zijn best 1e wedstrijd en nu is de spelverdeler ook niet aanwezig :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 00:21:
Na vanavond Frankrijk te hebben zien spelen, ben ik echt niet zo bang meer voor de Fransen. Ik weet zeker dat we ze kunnen hebben.

Italianen zijn de enige waar ik bang voor ben, maar men wat ben ik blij als we daar gelijk tegen spelen..

5 of 6 punten moeten genoeg zijn om deze poule door te komen..

@ Oxygen

Ik hoor je niet over Roemenie en de "sterkte" van Oranje...
Dit is volgens mij (als collectief) het zwakste Nederlands elftal sinds jaren..
En iedereen kijkt te snel naar de zwaktes van Italie en Frankrijk en laat Roemenie helemaal weg voor het gemak:/
Maar we vergeten dat we van die laatste (Roemenie) de uit- en thuiswedstrijd niet hebben kunnen winnen en al onze winstpartijtjes tegen relatief "kleine" voetballanden waren:S
Vergeet je dat niet??
Les 1: pas op voor onderschatting..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 00:34:
Wij krijgen de kans niet om 'in het toernooi' te groeien, als we daar 3 wedstrijden voor nodig hebben, mogen we gelijk weer naar huis..

Idd, de 1e wedstrijd is al meteen een finale voor Oranje die we zonder al teveel kleerscheuren moeten zien door te komen...
Anders kan het weleens heel snel voorbij zijn dit toernooi voor ons:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juni 2008 om 11:43:
Mijn droomfinale: Zwitserland - Nederland

Spanje-Italie :cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Kan me niet schelen wie wint ofzo...gewoon lekker 3 weken voetbal...heerlijk!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 juni 2008 om 12:36:
...gewoon lekker 3 weken voetbal...heerlijk!

Idd, dat staat buiten kijf:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
90% van Nederland volgt het ek niet meer als Nederland eruit ligt!
En volgen het voetbal verder nooit maar hebben wel een mening hoe er gespeelt moet worden en wie in de basis moet enzo!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 juni 2008 om 12:28:
Ik hoor je niet over Roemenie en de "sterkte" van Oranje...
Vergeet je dat niet??
Les 1: pas op voor onderschatting..

Roemenië speelt leuk voetbal, ik onderschat ze ook niet. Maar we moeten ook niet doen alsof het één of andere onneembare vesting is. Van Roemenië moeten we kunnen winnen.

Iedereen zit maar te zeiken op onze verdediging, maar we hebben de beste voorhoede en aanvallend middenveld van Europa. Andere teams hebben wat toppers staan daar, maar bij ons staan er alléén maar toppers (Robben, Persie, Nistelrooy, Sneijder, v/d Vaart, Affelay, Kuyt, Huntelaar)

Maakt het uit als we een tegendoelpunt krijgen, als we er daarna maar gewoon 3 inleggen.. ;)