Partyflock

Forumonderwerp · 997476
2 volgers · 38819x bekeken
Waarschuw beheerder
Het Europees kampioenschap voetbal 2008 vindt van 7 tot en met 29 juni plaats in Zwitserland en Oostenrijk. Na het EK 2000, dat werd gehouden in Nederland en België, zal dit de tweede keer zijn dat een EK door twee landen gezamenlijk wordt georganiseerd.

Nederland heeft zich gelukkig kunnen plaatsen maar zijn wel in de groep 'des doods' ingedeeld, namelijk in groep C:

* Nederland
* Frankrijk
* Italie
* Roemenie

De eerste wedstrijd van Nederland vindt plaats op 9 juni tegen Italie in Stade de Suisse... gelijk een dikke kraker dus :D

De andere landen:

Groep A:

* Zwitserland
* Portugal
* Turkije
* Tsjechie

Groep B:

* Oostenrijk
* Kroatie
* Duitsland
* Polen

Groep D:

* Griekenland
* Spanje
* Zweden
* Rusland

De laatste nieuwtjes, meningen etc.. kunnen hier allemaal vermeld worden :)

Mijn droomfinale: Zwitserland - Nederland :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 18 juni 2008 om 11:12:
Nog een beetje strenge controles daar?

Ga je pillen meenemen dan :P?

Als je met de auto gaat moet je wel rekening houden met controle aan de grens. Steeksproefgewijs pikken ze daar mensen eruit. En als je er uit gepikt wordt hoeft dat nog niks te betekenen. Maar vertrouwen ze het niet, dan wordt je auto echt helemaal binnenste buiten gekeerd. Maar ik denk dat ze met het EK wel wat soepeler zullen zijn. Vooral voor 'Ollanders.

Vergeet alleen niet dat je een vignet moet hebben!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 11:14:
Spanje heeft volgens mij laatst nog 1-0 gewonnen van Italie in een oefenduel

Dat geeft de burger moed :D

Maar op een serieus toernooi al geen 88 jaar meer hoorde ik van een collega.

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK?????????????? :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Spanje heeft volgens mij laatst nog 1-0 gewonnen van Italie in een oefenduel. Maar op een serieus toernooi al geen 88 jaar meer hoorde ik van een collega.

En volgens mij komt Spanje de laatste jaren niet echt ver op de grote toernooien :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op woensdag 18 juni 2008 om 11:51:
nu heb je me

:lol:

Waarschuw beheerder
Ik hoop dat Spanje gehakt maakt van Italië, speel liever niet nog een keer tegen de Italianen..

Eindelijk is op een eindtoernooi tegen het frivole Spanje spelen, lijkt me ook niet verkeerd, mooi pot bal.. (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 12:16:
Ik hoop dat Spanje gehakt maakt van Italië, speel liever niet nog een keer tegen de Italianen..

Eindelijk is op een eindtoernooi tegen het frivole Spanje spelen, lijkt me ook niet verkeerd, mooi pot bal

spanje gaat wel vaker makkelijk door...en dan denkt iedereen, eindelijk maken ze het eens waar en dan gaan ze er alsnog heel knullig uit :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 12:26:
en dan denkt iedereen, eindelijk maken ze het eens waar

komt ook door Cruyff :D

eeyz
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 11:49:
Hè, komen we bij Oranje ook al niet voor het voetbal..

Als ik alleen voor het voetbal daarheen zou gaan ken ik net zo goed hier blijven :D Voor de beleving eromheen en bierplatzen en shit gaan we daarheen. Beetje dom meehossen met die Oranjeclowns _o_ Op één of andere manier houdt niemand ervan maar de laatste week toch stiekem wel :$ :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 18 juni 2008 om 12:39:
Als ik alleen voor het voetbal daarheen zou gaan ken ik net zo goed hier blijven Voor de beleving eromheen en bierplatzen en shit gaan we daarheen. Beetje dom meehossen met die Oranjeclowns Op één of andere manier houdt niemand ervan maar de laatste week toch stiekem wel

hehe maar op gegeven moment ben je ook wel weer klaar hoor met de boeren om je heen.
Waarschuw beheerder
eyzz kroatie,onderschat die niet jwz
Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op woensdag 18 juni 2008 om 12:42:
hehe maar op gegeven moment ben je ook wel weer klaar hoor met de boeren om je heen.

dat denk ik ook 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op woensdag 18 juni 2008 om 12:39:
Als ik alleen voor het voetbal daarheen zou gaan ken ik net zo goed hier blijven Voor de beleving eromheen en bierplatzen en shit gaan we daarheen. Beetje dom meehossen met die Oranjeclowns Op één of andere manier houdt niemand ervan maar de laatste week toch stiekem wel

(y)

Beetje dom meehossen met die Oranjeclowns

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
speel liever niet nog een keer tegen de Italianen..

Knikkende knieen???? :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 juni 2008 om 13:06:
Knikkende knieen????

Jij uitgescheurde aars he van die Ito's

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 juni 2008 om 13:08:
Jij uitgescheurde aars he van die Ito's

Vind je lekker he jij valse nicht:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van j.hertog op woensdag 18 juni 2008 om 12:46:
eyzz kroatie,onderschat die niet jwz

met Bilic als coach :respect: rechtstreeks uit een maffiafilm :d

weet nog mooie wedstrijd op ek 96 duitsland kroatie. Bij elk duel werd er een mof over de boarding geschopt :respect: met Bilic voorop
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 juni 2008 om 13:15:
valse nicht

Zegt hij :lol:

*meneer ik post alleen maar plaatjes van Italiaanse mannen*

:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leipe shit ouwe manne geilerd en enveloppiesklikker :aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 juni 2008 om 13:20:
Zegt hij

:yes:

Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 juni 2008 om 13:20:
*meneer ik post alleen maar plaatjes van Italiaanse mannen*

hehehehe nogmaals:

jij valse nicht

:bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van wil-lems op woensdag 18 juni 2008 om 13:19:
weet nog mooie wedstrijd op ek 96 duitsland kroatie. Bij elk duel werd er een mof over de boarding geschopt met Bilic voorop

Argentijnse toestanden:D

Waarschuw beheerder
Als ik alleen voor het voetbal daarheen zou gaan ken ik net zo goed hier blijven :D Voor de beleving eromheen en bierplatzen en shit gaan we daarheen. Beetje dom meehossen met die Oranjeclowns _o_ Op één of andere manier houdt niemand ervan maar de laatste week toch stiekem wel :$ :lol:

Hou altijd wel van gekkigheid, en aangezien Carnaval voor boeren is, doen de 'grote-stad-menschen' het maar op deze manier.. B)

Ga alleen niet mee in de verkleedparade, gewoon Nike shirtje van het vorig WK. (de mooiste ooit!)

En ach, als we in de halve finale zitten doe ik ook nog wel me Heineken Toeterhoed op.. B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 juni 2008 om 13:21:
leipe shit ouwe manne geilerd en enveloppiesklikker

:yes:
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 juni 2008 om 13:23:
hehehehe nogmaals:

:lol: kan je je niet meer verdedigen knul :roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 juni 2008 om 13:30:
kan je je niet meer verdedigen knul

mwohaaaa valt mee hoor:D
Jij:

valse nicht

(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 18 juni 2008 om 13:29:
En ach, als we in de halve finale zitten doe ik ook nog wel me Heineken Toeterhoed op..

[img width=468 height=250]http://www.ad.nl/multimedia/archive/00160/gio_sar_160675b.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 juni 2008 om 13:30:
kan je je niet meer verdedigen knul

Waarschuw beheerder

Eindelijk is op een eindtoernooi tegen het frivole Spanje spelen, lijkt me ook niet verkeerd, mooi pot bal..

Dat gaat um worden :yes:

Of die kut Italianen winnen weer net aan :[

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
http://www.sportwereld.nl/voetbal/nederlandselftal/2376346/Fotoserie_Verkleedpartij_bij_Oranje.html whe te erg :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 juni 2008 om 14:08:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/nederlandselftal­/2376346/Fotoserie_Verkleedpartij_bij_Oranje.html whe te erg

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 juni 2008 om 14:08:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/nederlandselftal­/2376346/Fotoserie_Verkleedpartij_bij_Oranje.html whe te erg

Whhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahahahahaha:roflol::lol:

Whahaha:roflol:
Middenstip Bern voor fans Oranje
BERN - De supportersvereniging Oranje krijgt van het stadsbestuur van Bern de middenstip van het Stade de Suisse cadeau. Dat kreeg voorzitter Lloyd Vandenberg dinsdag na de laatste groepswedstrijd tegen Roemenië (2-0 winst) te horen.

,,De mensen in Bern willen ons op die manier bedanken voor de afgelopen twee weken,’’ aldus Vandenberg. ,,De middenstip halen ze deze week uit het stadion en vervolgens stoppen ze het stuk gras in een glazen kist. Een leuk aandenken, het is toch de middenstip van het veld waarop Oranje liefst negen keer heeft gescoord.’’

Nederland en Roemenië waren dinsdag de laatste twee teams die tijdens het Europees kampioenschap in het Stade de Suisse van Bern speelden. Vanaf de kwartfinales zijn alle wedstrijden in Basel en Wenen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Silver Corvette. op woensdag 18 juni 2008 om 14:13:
Whahahahahahahaha

Jezus man:lol:
En die Italianen en Fransen zichzelf maar afvragen hoe ze daarvan hebben kunnen verliezen:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 18 juni 2008 om 14:22:
Jezus man
En die Italianen en Fransen zichzelf maar afvragen hoe ze daarvan hebben kunnen verliezen

Is geen voetballer hoor op dat plaatje mocht je dat denken :x 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 18 juni 2008 om 14:23:
Is geen voetballer hoor op dat plaatje mocht je dat denken

:$

Waarschuw beheerder
Khalid Boulahrouz heeft de uitlooptraining van Oranje woensdag voortijdig verlaten, meldt de website van De Pers.

Onder politiebegeleiding verliet Boulahrouz het stadion in Lausanne, aldus de site. Een woordvoerder van de KNVB kon de reden van zijn vertrek niet onthullen.
laatste aanpassing