Partyflock

Forumonderwerp · 997246

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
PRISTINA - De etnisch Albanese meerderheid in het ­parlement van Kosovo heeft zondagmiddag eenzijdig ­de onafhankelijkheid van de Servische provincie ui­tgeroepen. Op straat in Pristina werd een groot fe­est gevierd, terwijl de Servische autoriteiten in ­Belgrado de stap meteen veroordeelden.

Kosovo ­onafhankelijk
Tijdens een buitengewone zitting­ van het parlement las premier Hashim Thaçi de ona­fhankelijkheidsverklaring voor. Daarin staat dat K­osovo "een onafhankelijke en soevereine staat" is.­ De parlementariërs stemden ook in met een nieuwe ­nationale vlag en volkslied.

"Op deze dag heb­ben we lang gewacht", zei Thaçi eerder, die als gu­errillastrijder in de jaren negentig tegen de Serv­ische overheersing vocht. Hij bracht een eerbetoon­ aan de gevallenen in de onafhankelijkheidsstrijd ­van de etnisch Albanese meerderheid in Kosovo.

­
Erkennen

De Verenigde Staten en enkele landen­ van de Europese Unie willen Kosovo snel erkennen.­ Servië en Rusland zijn tegen de afscheiding van d­e Servische provincie, die sinds de NAVO-bombardem­enten op Joegoslavië in 1999 onder bestuur van de ­Verenigde Naties staat. Op verzoek van Rusland kwa­m zondagavond de Veiligheidsraad van de VN in New ­York bijeen voor spoedberaad over de ontstane situ­atie.

Zeker 90 procent van de Kosovaren is van­ Albanese afkomst. De Servische minderheid werd de­ afgelopen jaren steeds kleiner doordat Serven voo­r Albanees geweld op de vlucht sloegen.

Feest ­

Tienduizenden Albanezen bouwden zondag een fee­stje in de straten van Pristina. Mensen dansten, z­waaiden met Albanese, Amerikaanse en Europese vlag­gen en heetten met spandoeken de nieuwe staat Koso­vo welkom. Talrijke restaurants en cafés deelden g­ratis drank en hamburgers uit.

Servië heeft de­ eenzijdige onafhankelijkheidsverklaring zondag me­teen scherp veroordeeld. Premier Vojislav Kostunic­a noemde het afgescheiden Kosovo een "onechte" sta­at. Volgens hem schenden de VS met hun steun aan K­osovo de internationale rechtsregels.

Rellen
­

Bij urenlange rellen in de Servische hoofdstad ­Belgrado bestormden jongeren de ambassade van EU-v­oorzitter Slovenië.

Alle ruiten en de deuren v­an het ambassadegebouw zijn vernield. De Sloveense­ en de EU-vlag zijn weggehaald door de grotendeels­ dronken betogers. De Servische politie wist de be­togers weer uit het gebouw te verwijderen.

Ste­nen

Eerder gooiden demonstranten al stenen naa­r de Amerikaanse ambassade. Enkele ruiten van het ­gebouw sneuvelden. Deze honderden relschoppers war­en vooral ultranationalistische hooligans die net ­bij een voetbalwedstrijd in Belgrado waren geweest­.

Handgranaten

In Mitrovica in het noorden­ van Kosovo zijn zondagavond handgranaten gegooid ­naar gebouwen van de Verenigde Naties en de Europe­se Unie. Er vielen geen slachtoffers en de schade ­was beperkt, meldden functionarissen. Het EU-gebou­w is ontruimd.

Naast de VS willen ook tal van ­Europese landen Kosovo snel erkennen, maar andere,­ zoals Cyprus, zijn erop tegen. Daardoor is de EU ­er nog steeds niet in geslaagd een eensgezind stan­dpunt in te nemen over de kwestie.

De minister­s van Buitenlandse Zaken van de unie buigen zich m­aandag opnieuw over het probleem. Nederland wil ge­en overhaaste beslissing nemen over de erkenning v­an Kosovo, aldus minister Maxime Verhagen van Buit­enlandse Zaken zondag.

http://www.nu.nl/news/1439473/21/rss/Kosovo_roept_onafhankelijkheid_uit.html
_______________________­___________________________________________

I­s toch niet meer gezond? Het ging net goed daaroh.­ Krijg je dit gezeik. :frusty:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 12:35:
albanezen waren eerst arbeiders daar maar door het gezins uitbreiden net als muizen dus zoveel mogelijk kinderen krijgen? wonen er idd veel Albanezen...maar het is niet de bedoeling dat ze het land krijgen...het blijven gasten net als ik in Nederland ik ben te gast hier en respecteer het beleid hier

maar goed je hebt vast in de oorlog gezeten vandaar je wijze woorden?

Gasten zijn niet stemgerechtigd :flower:

Gelukkig hoef je geen oorlog te zien om te kunnen nadenken. Stel je voor zeg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 18 februari 2008 om 12:36:
echt niet alleen de albanezen hoor....

Iedereen :(

Maar Serviers waren de lul voornamelijk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 12:38:
probleem is Amerika als je daar door de straten loopt is alles Clinton-restaurant Clinton-plein...Clinton-Disko niet normaal gewoon

laten we zn bommetjes ook niet vergeten te vermelden...

vreemd dat ie daar nooit voor aangeklaagd is, en dat die lompe amerikanen zich alleen maar druk maakten over wanneer/of/hoe die viezerik zich heeft laten pijpen door zn stagaire
(ik zou m ook no-way in hilary steken;))
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 12:38:
Gelukkig hoef je geen oorlog te zien om te kunnen nadenken

nee dat is zo

maar soms moet je feiten zien dus even wakker geschud worden wat er echt gebeurt...en dat heb ik helaas in de oorlog gezien..FEITEN geen journaal en media

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat friesland ook onafhankelijk moet wezen dan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 12:42:

en dan een competitie met cambuur en heerenveen?
wie zit daar nu op te wachten...;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 18 februari 2008 om 12:44:
wie zit daar nu op te wachten...

Boeit toch niet? Als ze maar weg zijn!
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 12:42:
en dat heb ik helaas in de oorlog gezien..FEITEN geen journaal en media

Met alle respect, maar juist DAARDOOR is je mening naar een bepaalde kant gekleurd en ben je niet helemaal in staat om het nog objectief te bekijken natuurlijk.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 12:42:

en utrecht dat geven we aan de Marokaanse gemeenschap omdat er daar heel veel wonen (y) dan is iedereen blij toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 12:42:
nee dat is zo

maar soms moet je feiten zien dus even wakker geschud worden wat er echt gebeurt...en dat heb ik helaas in de oorlog gezien..FEITEN geen journaal en media

Dan zou je toch moeten weten wat er gebeurt als je een bevolking in een richting probeert te duwen waarin ze niet op willen. Kosovo wil niet bij Servie blijven. Je kan meewerken of wachten op bonje. Waar heb je zin in?

Waarschuw beheerder
hou het straat(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 12:48:
Dan zou je toch moeten weten wat er gebeurt als je een bevolking in een richting probeert te duwen waarin ze niet op willen. Kosovo wil niet bij Servie blijven. Je kan meewerken of wachten op bonje. Waar heb je zin in?

Zit wat in.
Daarbij kan je heel moeilijk gaan doen, maar als toch al 95% albanezen is moet je je afvragen of je het nog moet willen hebben 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 12:50:
Zit wat in.
Daarbij kan je heel moeilijk gaan doen, maar als toch al 95% albanezen is moet je je afvragen of je het nog moet willen hebben

al onze historische dingen liggen in kosovo

de kerken die ze hebben verbrand de oude dingen zoals op archeologisch gebied

er is dus meer dan alleen een stukje land

weg geven en klaar

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

waren allies van Benito Mussolini en Adolf Hitler... en de Albanezen en Kroaten moordden honderdduizenden Serviërs uit....

laat die mensen nu lekker hun gang gaan dan, ff de Slag bij het Merelveld terug draaien. Al die Albanezen gaan maar lekker naar Albanië of Macedonië. Of ze accepteren Servische regeringsbevoegdheid...

dat de meeste Limburgers etnische Duitsers zijn wil immers toch ook niet zeggen dat wij met hooivorken en kalashnikovs alle Hollanders het land uit drijven?

In 1900 was 35% Servisch in dat gebied. In 1999 nog maar 8%. Waar is de rest gebleven? Ontheemd, vermoord in WWII of gedwongen verhuisd naar Servisch gebied. Bovendien zit niemand daar in die regio te w8e op een moslimstaat, en Kosovo is merendeels moslim, helaas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 12:54:

weg geven en klaar

Jouw historische kerk? :/ In mijn optiek is een land van de mensen die er wonen. Maar je zal niet de eerste zijn die er anders over dacht. Maar dat eindigde meestal in oorlog. Wil je dat weer?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 12:54:

weg geven en klaar

Dat snap ik wel maar dat verdwijnt toch niet met het onafhankelijk worden van Kosovo? Lastige situatie, maar als de meerderheid van kosovo onafhankelijkheid wil dan gaat het hoe dan ook gebeuren, zo hebben we met de rest van voormalig joegoslavie kunnen zien.

Dus dan is de vraag of het het waard is om er een oorlog om te gaan voeren. Het was een kwestie van tijd tot dit zou gebeuren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 12:58:
In mijn optiek is een land van de mensen die er wonen.

Onzin. Een land is van de rechtmatige eigenaars en volgens internationaal recht is Kosovo van Servië.
Waarschuw beheerder
De Albanezzen hebben het recht neit Kosovo toe te eigenen, het is altijd Swervisch gebied geweest, totdat de Albanezen de Serviërs verjaagden in WO2m met steun van de Italianen.

Soldair met de Serven !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Volksplein op maandag 18 februari 2008 om 13:01:
Soldair met de Serven !

:lief:

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 13:01:
Onzin. Een land is van de rechtmatige eigenaars en volgens internationaal recht is Kosovo van Servië.

zo die is idd duidelijk genoeg

en idd het is gewoon het meest logische het behoort tot diegene waar het van is!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 13:01:

Nou, dat zal de bevolking zeker overtuigen... :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 13:05:
bevolking

ik ben hier ook een deel van de bevolking maar de mensen halen het hier toch ook niet in hun kop om even het land op te eisen

of een deel of provincie? :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 13:08:
ik ben hier ook een deel van de bevolking maar de mensen halen het hier toch ook niet in hun kop om even het land op te eisen

of een deel of provincie?

Ik heb het hier dus over merendeel van de bevolking...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 13:10:
Ik heb het hier dus over merendeel van de bevolking

aha dus de Indische mensen krijgen een deel van Nederland ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 13:08:

of een deel of provincie

I.D.D.

Anders was West Amsterdam met 70% van de bevolking muslim te zijn Nieuw Casablanca geworden of Nieuw Turkij. Hoe zal jullie voelen dan????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 13:11:

Zijn die in 1 van de provincies 95% van de bevolking?
ik snap je punt zeker, maar je vergelijkingen gaan op alle vlakken mank ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 13:11:

Zucht. Hier in Nederland is er geen meerderheid van de bevolking die onafhankelijk wil worden. Dat is ooit wel eens zo geweest, en zo is Belgie onstaan. Of zullen we dat vanuit historisch oogpunt of internationaal recht maar weer bij Nederland voegen? :vaag:

En wat voor argumenten je ook aandraagd, het resultaat blijft hetzelfde. Of je erkend Korsovo of je hebt een nieuwe oorlog. Tis maar waar je zin in hebt...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 13:13:
Zijn die in 1 van de provincies 95% van de bevolking?

sorry maar de inwoners zijn 45 procent servische mensen die zich niet zo snel vermenigvuldigen en het bij 1 of 2 kinderen houden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 13:14:
En wat voor argumenten je ook aandraagd, het resultaat blijft hetzelfde. Of je erkend Korsovo of je hebt een nieuwe oorlog. Tis maar waar je zin in hebt...

Als het zo is vriend. Zal ik zeggen...stuur de ratten terug naar Albanie en neemt de land terug!!!

Griekenland steunt Serbia altijd en ook met de conflict zal wij doen!!!!

Wat is gebeurt gistern is illegal en kan niet zo laten passen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 13:16:
sorry maar de inwoners zijn 45 procent servische mensen die zich niet zo snel vermenigvuldigen en het bij 1 of 2 kinderen houden

wikipedia:
De facto heeft de republiek Servië weinig gezag in Kosovo, dat volgens een schatting van de OVSE uit 2005 een bevolking heeft die voor ongeveer 91% bestaat uit etnische Albanezen.[3]

Of klopt dit niet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Fuck die Albanezen, zijn nazi matties en stuk minder beschaafd dan de Serviërs.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 13:19:
Of klopt dit niet?

er zijn daar delen in het land die niet eens door de albanezen word erkend en daar wonen de meeste serviers
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op maandag 18 februari 2008 om 13:18:
Als het zo is vriend. Zal ik zeggen...stuur de ratten terug naar Albanie en neemt de land terug!!!

Griekenland steunt Serbia altijd en ook met de conflict zal wij doen!!!!

Wat is gebeurt gistern is illegal en kan niet zo laten passen.

Ja, tuurlijk. Griekenland gaat de oorlog beginnen tegen Kosovo. Dat kost ze hun lidmaatschap van de EU. Ze zijn niet gek daar :flower: Bovendien lacht Turkeij zich dan helemaal gek. Het is niet voor niets dat Kosovo zo snel mogelijk de EU in wil. Staan ze ineens aan dezelfde kant als Griekenland...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 12:55:

waren allies van Benito Mussolini en Adolf Hitler... en de Albanezen en Kroaten moordden honderdduizenden Serviërs uit....

ja dus...je zegt t zelf weer...;) (niet dat de cetniks heiligen waren....in 39-45 was dat bijna niemand)
laat die mensen nu lekker hun gang gaan dan, ff de Slag bij het Merelveld terug draaien. Al die Albanezen gaan maar lekker naar Albanië of Macedonië. Of ze accepteren Servische regeringsbevoegdheid...

je denkt iets te makkelijk over dit soort zaken
je "thuis" verlaat je namelijk niet zomaar....en oorlog is nooit "lekker"

Bovendien zit niemand daar in die regio te w8e op een moslimstaat, en Kosovo is merendeels moslim, helaas

uh.......Bosnie-Hercegovina??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 11:52:
Joegoslavie is voorbij, alle staten zijn weer zelfstandig. Macedonie, Servie, Montenegro, Kroatie, Bosnie. Kosovo verdient zijn eigen vrijheid en staat..

Dus als Duitsers de meerderheid vormen in Gelderland gaan wij die dan ook maar afdragen?

De landen die je noemt zijn indd gewoon weer zelfstandig maar Kosovo is altijd een provincie geweest van Servie en nooit eerder in zijn bestaan een land met autonomie te noemen geweest.

Maar aan de hand van geleden schade en de manier hoe Milosevic er mee is omgegaan vind ik het wel kunnen om Kosovo onafhankelijk te maken.

Je vergeet trouwens Slovenie.. ff voor de statics :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 13:23:
Ja, tuurlijk. Griekenland gaat de oorlog beginnen tegen Kosovo.

nee idiot.... Ik bedoel griekland is gewoon eens met Serbia. Wij erkent niet de nep staat van de kut albaniers

Uitspraak van Cmdr_Keen op maandag 18 februari 2008 om 13:23:
Bovendien lacht Turkeij zich dan helemaal gek. Het is niet voor niets dat Kosovo zo snel mogelijk de EU in wil. Staan ze ineens aan dezelfde kant als Griekenland...

Je moet meer van politics leren vriend.... wij zal nooit Kosovo steunen...en wat hebt dit te maken met Turkije??? :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
geweldig voor de albanezen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 18 februari 2008 om 13:24:
Je vergeet trouwens Slovenie.. ff voor de statics

Dacht dat ik ze allemaal had.. :P

Landen komen en gaan, dat we nu anno 2008 denken dat de wereld één groot statische geheel is geworden, is een denkfout. Als een meerderheid een afscheiding wil en voor een autonome staat is, wie houdt dat dan tegen?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 13:28:
wie houdt dat dan tegen?

Amerika, behalve als het hun uitkomt. Dan niet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 18 februari 2008 om 13:23:
cetniks heiligen waren

man man man jasenovac daar moet je eens over lezen genociden tegen de serviers

in de tweede wereld oorlog idd cetniks waren er mijn opa had zelfs zijn eigen clan toen...maar niemand vermoord

Maar aan de hand van geleden schade en de manier hoe Milosevic er mee is omgegaan vind ik het wel kunnen om Kosovo onafhankelijk te maken.

door 1 persoon dus land weg geven ben ik het niet mee eens

Je vergeet trouwens Slovenie.

is het beste land van de balkan voor die mensen heb ik respect ze laten daar ieder in zijn waarde ondanks zoveel moslims en orthodoxe die daar als gast verblijven

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 13:26:
geweldig voor de albanezen

bemoei je met je eigen land ik ben jou zo zat met je dit en dat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 12:28:
ik heb zelf daar gezeten en het is zo erg..ben kapot mentaal erdoor dat is ook niet meer te genezen het zit te diep...

sterkte voor jou en je familie!

Beetje klote-vraag, maar denk je zelf dat er weer oorlog komt?..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 13:31:
Amerika, behalve als het hun uitkomt. Dan niet.

Amerika :lol: De zijn voor naturlijk...nog een militair base voor aanval :S

Rusland!!!!!! Griekenland!!!!! En hopelojk de rest van de EU houd ze tegen!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 13:20:
Fuck die Albanezen, zijn nazi matties en stuk minder beschaafd dan de Serviërs

wat een ongelofelijke domme opmerking weer zeg...
ten eerste: dit is echt al weer de 12e bevolkingsgroep die je ff in 1 zin nogal discriminerend probeert te definieeren

daarnaast is WOII nu alweer bijna 65 jaar geleden...denk niet dat er nu in kosovo nog veel actieve strijdkrachten van toen rondlopen

overal heb je nazi-matties, ook in nederland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Alex Moulas op maandag 18 februari 2008 om 13:34:
Rusland!!!!!! Griekenland!!!!! En hopelojk de rest van de EU houd ze tegen!!!!

Je hoeft niet zo te schreeuwen.

Ik geloof het ook niet zo trouwens. Jij kan er wel tege nzijn, maar jouw president kiest mooi voor het algemeen belang. En dat is meehobbelen met de rest. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danamylo op maandag 18 februari 2008 om 13:32:
Beetje klote-vraag, maar denk je zelf dat er weer oorlog komt?..

ik ben bang van wel

dit kan nog eens een heel raar staartje krijgen
Waarschuw beheerder
heb ik dus ook.. Dit kan idd vreemd gaan lopen.. :kots:

De Serven gaan dit echt niet waarderen toch?! Zijn toch ook behoorlijk nationalistisch dacht ik..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 13:35:
Ik geloof het ook niet zo trouwens. Jij kan er wel tege nzijn, maar jouw president kiest mooi voor het algemeen belang. En dat is meehobbelen met de rest.

De dag dat Griekenland tegen Serbia gaat zal de dag dat wij wordt gedood als een volk.

Sorry oor. Maar ok in de oorlog...Griekenland was de enige land in de EU dat stuurt help na Serbia. Wij zij de enige dat laat niet onze land gebruiken voor NATO of Amerika.

Dus je moet niet spreken als je niet weet!!!

De serbs zijn onze broers. :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danamylo op maandag 18 februari 2008 om 13:39:
heb ik dus ook.. Dit kan idd vreemd gaan lopen..

fijn voor Amerika...kunnen ze weer zakken vullen en verdienen aan mensen die sterven

Uitspraak van Alex Moulas op maandag 18 februari 2008 om 13:40:
De dag dat Griekenland tegen Serbia gaat zal de dag dat wij wordt gedood als een volk.

ik had het niet anders kunnen verwoorden...:lief:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Soul Survivor op maandag 18 februari 2008 om 13:35:
ten eerste: dit is echt al weer de 12e bevolkingsgroep die je ff in 1 zin nogal discriminerend probeert te definieeren

nou en? Politieke correctheid is voor gristushonden en nepsocialisten zoals Femke Halsema...

Het gaat mij om het volgende: zowat de hele internationale gemeenschap steunt Israel, terwijl er voor 1900 toen het Zionisme in opkomst was, al bijna 2.000 jaar geen jood meer woonde daar.

En dan vind ik het behoud voor Servië van Kosovo als provincie allezins redelijk, immers is het maar 500 jaar geleden dat het gebied merendeels Christelijk en bewoond door Serviërs was.

Dat die Albanezen in WOII olv koning Zog (een handpop van de nazi's) hun Lebensraum gezocht hebben daar, is een schande. Net als de moordpartijen van de Ustase in Kroatië, op Serviers, een schande is.

Dus nog eenmaal:

-internationaal recht (het Kosovo-verdrag uit 1999) erkent Kosovo als deel van Joegoslavië (nu Servië)
-er zijn genoeg vergelijkbare, of zelfs veel verder gezochte gevallen, waarin een minderheidsbevolking recht deed gelden op gebied, en gesteund werd.
-Als de internationale gemeenschap Kosovo erkent, moeten ze ook maar vaart maken met veroordeling van de bezetting van Tibet, de Golanhoogvlakte in Israel, of eigelijk héél Israel.
-En al helemaal het bezetten door de VS van Irak en Afghanistan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THA ZORICA !!!! PARTIZAN op maandag 18 februari 2008 om 13:41:
fijn voor Amerika...kunnen ze weer zakken vullen en verdienen aan mensen die sterven

en Nederland maar weer lekker helpen bij genocide (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 13:28:
Landen komen en gaan, dat we nu anno 2008 denken dat de wereld één groot statische geheel is geworden, is een denkfout. Als een meerderheid een afscheiding wil en voor een autonome staat is, wie houdt dat dan tegen?

Dat is het toch juist?

Het merendeel van Servie wil dat juist niet.

Jaa oxy dat is het valkuiltje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 februari 2008 om 13:43:
Dus nog eenmaal:

-internationaal recht (het Kosovo-verdrag uit 1999) erkent Kosovo als deel van Joegoslavië (nu Servië)
-er zijn genoeg vergelijkbare, of zelfs veel verder gezochte gevallen, waarin een minderheidsbevolking recht deed gelden op gebied, en gesteund werd.
-Als de internationale gemeenschap Kosovo erkent, moeten ze ook maar vaart maken met veroordeling van de bezetting van Tibet, de Golanhoogvlakte in Israel, of eigelijk héél Israel.
-En al helemaal het bezetten door de VS van Irak en Afghanistan.

(y)

Uitspraak van Danamylo op maandag 18 februari 2008 om 13:43:
en Nederland maar weer lekker helpen bij genocide

zoiets komt het op neer idd! :yes: