Partyflock
 
Forumonderwerp · 997188
14080x bekeken

Onderwerp is dubbel!

Zie "14-06-2008 Defqon 1." voor eenzelfde onderwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
ZET het in je agenda,

op 14-06-2008 gaat defqon plaatsvinden op almere strand.

aangezien een vriend van mij voor een vervoerder rijd die spullen aanleverd op festivals en die vervoerders ver voor tijd een lijst krijgen met datums van festivals weet ik uit betrouwbare bron dat dit de datum gaat zijn.

aangezien de vrachtwagens en chauffeurs voor die datum beschikbaar moeten zijn krijgen hun die lijst ver voor het publiek het weet.

en soms lekt er wat...de goede kant op....

:woeptiedoe:
Waarschuw beheerder
er staat ook dat ze t duurder verkopen enzo... maar ik heb t alleen over de datum maargoed:P

maar mag de rest niet ff lekker doorouwehoeren(A)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
staat inderdaad dat de hun prijs hoger is dan de verkoop prijs, ik wacht gewoon totdat q-dance wat bekend maakt!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zondag 17 februari 2008 om 21:18:
totdat qdance nog niks officieels heeft uitgegeven,
geloof ik er nog helemaal niks van


Had toch al eerder een gerucht gehoord dat het niet meer op almere strand mocht.. Maar ben blij dat het toch doorgaat.... :D
 
Waarschuw beheerder
hoelaat is de meeting?
 
Waarschuw beheerder
is er strenge controle?
 
Waarschuw beheerder
zijn er honden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 15:16:
hoelaat is de honden meeting?


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTijn:bier: op maandag 18 februari 2008 om 15:26:
Uitspraak van made in hilversum op maandag 18 februari 2008 om 15:16:
hoelaat is de honden meeting?


zou je aan martin gaus moeten vragen(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ze het niet op het floriade terrein houden :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 februari 2008 om 16:21:
zou je aan martin gaus moeten vragen(Y)


oja:d thanx maar wanneer is de martin gaus meeting dan?
Waarschuw beheerder
14 juni zou geweldig zijn. Weekend daarop komt zeer slecht uit. ZIjn we ook een weekend weg met de voetbal!!
Waarschuw beheerder
Defqon.1
Locatie: Almere Strand-Almere, Zaterdag 14 juni 2008

Prijs: €89,00
Aantal:


¿?¿?


venement : DefQon 1 2008
Locatie : Almere Strand
Plaats : Almere
Datum : 14-6-2008
Tijd : 0:00
Beschikbaar : Staanplaatsen

Prijs vanaf : € 85,00




wat zouden zitplaatsen kosten :lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Pffffffff

Ze durven wel zeg met hun €90.-
Waarschuw beheerder
donateur
Zucht, dat zijn van die illegale sites.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MarkB op dinsdag 19 februari 2008 om 10:59:
Zucht, dat zijn van die illegale sites.


daar hebben sommige mensen nog nooit wat van gehoord :gaap:
en die zijn dus al verre van betrouwbaar :gaap:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 22:03:
Mag je jumpen?


Als je daar tevens je afscheidsfeestje wilt geven wel ja (Y)
Waarschuw beheerder
Ckerr bijzijn :D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nick (L) Demi op dinsdag 19 februari 2008 om 19:53:
Ckerr bijzijn


+1 :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nick (L) Demi op dinsdag 19 februari 2008 om 19:53:
Ckerr bijzijn


het is vanaf 18! dus jij mag dan niet eens binnen komen
dus blijf maar lekker weg
Waarschuw beheerder
Het word idd 14-06-08 of 21-06-08 het het vergeleke met voor gaande jaren en was bijna altijd tusse 13-19 dus 14 o:)heb ik al vrij genomen en voor zekerheid 21ste ook:D:bounce: zeker wete aanwezig voor 1ste x!!!!!!!!!:D:woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leviathan op maandag 18 februari 2008 om 23:46:
Prijs vanaf : € 85,00


Als dat echt zo is hou ik het voor gezien:)
Decibel vond ik vorig jaar toch veel beter...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TTijn:bier: op maandag 18 februari 2008 om 21:15:
oja:d thanx maar wanneer is de martin gaus meeting dan?


dacht smiddags om 15:00 bij de main(H)
is inclusief hondenshow:9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
denk je dat mijn hond dan wel binnenkomt..? hij is nog geen 18+? zo ja. dan is mijn hond zeker aanwezig. ik kan helaas niet:(
Waarschuw beheerder
Ben benieuwd wat Q gaat brengen dit jaar qua area's :jaja: Dit jaar hopelijk een hardtrance/early hardstyle area :kwijl: en een hardtechno/schranz area :D Arkus P was vorig jaar echt megavet :jaja:
laatste aanpassing