931x bekeken
hij is zwart he kan wel kloppen
Moest hij weer janke zeker...Leonardo moet haulen
![[img width=201 height=141]http://www.skolle.cybercomm.nl/kuijt-tranen-ajaxthuis230406.jpg[/img]](http://www.skolle.cybercomm.nl/kuijt-tranen-ajaxthuis230406.jpg)
Dat doet kuijt alleen
laatste aanpassing
verschil tussen schreeuwen vd pijn of huilen om verdriet oftewel een 2-4 nederlaag op de aartsrivaal 
(permanent verbannen)
verschil tussen schreeuwen vd pijn of huilen om verdriet oftewel een 2-4 nederlaag op de aartsrivaal
idd.. Kuijt zal nooit huilen van de pijn... Dat doen alleen watjes cq ajacieden.
Huilen omdat je van je cluppie houdt --> :worship: Ze bestaan nog :worship:
(permanent verbannen)
hij houd ook van utrecht, en nog meer van Liverpool
Ja, mooi toch.
(permanent verbannen)
beetje huilen omdat je niks bereikt hebt ghehehe
mooi toch
idd... doe ik al jaren, bevalt me goed
Huilen omdat je van je cluppie houdt --> Ze bestaan nog
*proest* schei toch uit
Volgens mij zij dirkie kut het zelfde bij de kakkies als wat die ook bij Utreg en Liverpool zei, laat me niet lache dus! hij zegt precies wat alle simpele zieltjes willen horen en jij en vele andere trappen erin
Overschatte speler
(permanent verbannen)
*proest* schei toch uit
Volgens mij zij dirkie kut het zelfde bij de kakkies als wat die ook bij Utreg en Liverpool zei, laat me niet lache dus! hij zegt precies wat alle simpele zieltjes willen horen en jij en vele andere trappen erin
ja man.. ik trap erin
(permanent verbannen)
Nu overschat je jezelf heel erg, want poepoe wat debiel zeg
Naja, debiel is idd een groot woord. Raar klinkt beter he?
(permanent verbannen)
Uitspraak van --)(:::---->>(--)) Raar ___((<,,,))-- op dinsdag 12 februari 2008 om 22:36:
Kuijt?
Uitspraak van --)(:::---->>(--)) Raar ___((<,,,))-- op dinsdag 12 februari 2008 om 22:25:
is
Uitspraak van BretPut op dinsdag 12 februari 2008 om 18:21:
een
Uitspraak van Dassel. op dinsdag 12 februari 2008 om 22:20:
Overschatte speler
jup, zei je net ook al... compenseert veel door z'n harde werken
(permanent verbannen)
Goh die heb ik nog nooit gehoord man, kom je uit een ei ofzo?
Ehm,,, jij misschien door te denken dat ik denk dat je die nog nooit gehoord hebt?
(permanent verbannen)
ja vast
uhu.. zit hier al een paar jaar hoor
omdat ze daar zit te pisse
ja, zat al te kijken, maar zag geen straal .. Whehehe bigup voor die vent
(permanent verbannen)
Goh had ik niet in de gaten, wie ben je dan?
geen namen, geen namen
Goh die heb ik nog nooit gehoord man,
mocht je wille kev, zo knap ben je niet en zo goed kan je nou ook weer niet zinge
compenseert veel door z'n harde werken
ik werk ook hard maar daardoor wordt ik echt niet beter in me werk, houdt toch op en schei toch uit je lult de media na
kenker Leonardo.
Hadden ze nooit moeten halen, Braziliaans junkie.
Ben er ook geen fan van
geen namen, geen namen
mocht je wille kev, zo knap ben je niet en zo goed kan je nou ook weer niet zinge
Was het maar waar ouwe, dikke doekoe
Was het maar waar ouwe, dikke doekoe
dat wel, en ook een mooie vrouw toch ??
dan was ik zeker weten je zaakwaarnemer, jwt 45% in mijn eigen zak
(permanent verbannen)
ik werk ook hard maar daardoor wordt ik echt niet beter in me werk, houdt toch op en schei toch uit je lult de media na
Ehm... lekkere vergelijking. Door keihard te werken zit Kuijt nu bij Liverpool, met zijn voetbalkwaliteiten alleen had hij het nooit zo ver geschopt. Als ik hard werk achter me computer maakt ik eerder sneller fouten, als je hard werkt op het veld heeft dat zeker vele voordelen... Niet voor niks dat topclubs tegenwoordig vaak op mentaliteit geklopt worden
Door keihard te werken zit Kuijt nu bij Liverpool
op de bank
ik hard werk achter me computer maakt ik eerder sneller fouten, als je hard werkt op het veld heeft dat zeker vele voordelen... Niet voor niks dat topclubs tegenwoordig vaak op mentaliteit geklopt worden
de gast heeft niets toe te voegen aan een club, daar is liverpool nu achter gekomen en de eerst volgende die hem koopt komt daar ook achter, dat zeg ik niet alleen als jood zijnde want als die bij ons had gespeeld had ik sws hetzelfde gezegt
geen namen, geen namen
Man, jij bent geen bekende joh, dus jou naam boeit niet eens..
Limburgse kakkie, de enige boeiende scf uit Limburg was Limbo
die donkere. Owjah en spagethi armpje Carlo natuurlijk, maar die
zal nu wel met een taxi chauffeur staan te praten,,
Ben er ook geen fan van nooit geweest ook
Alles goed ouwe?
(permanent verbannen)
op de bank
zondag nog 90 minuten tegen Chelsea gespeeld
de gast heeft niets toe te voegen aan een club, daar is liverpool nu achter gekomen en de eerst volgende die hem koopt komt daar ook achter, dat zeg ik niet alleen als jood zijnde want als die bij ons had gespeeld had ik sws hetzelfde gezegt
20, 29 en 22 goals en vele assists in de drie seizoen bij Feyenoord... genoeg toe te voegen dus. Ik behoordeel spitsen graag op hun cijfers, daar staan ze voor... niet om prachtige dingen te laten zien.
Liverpool is te hoog gegrepen voor hem, maar zou hem graag terug zien in de Kuip hoor
Heb ik al
ja jij wel ja
(permanent verbannen)
Man, jij bent geen bekende joh, dus jou naam boeit niet eens..
Limburgse kakkie, de enige boeiende scf uit Limburg was Limbo
die donkere. Owjah en spagethi armpje Carlo natuurlijk, maar die
zal nu wel met een taxi chauffeur staan te praten,,
Ehm...ik kom niet uit Limburg topb0i OZ.
laatste aanpassing
Lekker man en daar?
jaja ook lekker man.
Heb je niet gezien de 2de?
denk dat we dat beide ken je vergeten ouwe
jammer genoeg wel ja, moet nu een andere manier vinden om slapend rijk te worden
In april ben ik weer in Nederland, dat biertje staat nog he
Simong maar ook even vragen of die nog mee gaat
moet nu een andere manier vinden om slapend rijk te worden
anders ik wel
In april ben ik weer in Nederland, dat biertje staat nog he
Simong maar ook even vragen of die nog mee gaat
Is goed man, ben regelmatig met hem op stap
anders ik wel
gaan we tegen die tijd nog wel bespreken, heb nog wel wat plannen
Is goed man, ben regelmatig met hem op stap
valt die nog wel eens in slaap dan ??
waar
kwas nog ff op Rembrand met J. en R. en de jongens.
Maar was niet zolang gebleven, was toch alweer snel
duidelijk dat t niks zou zijn..
Ehm...ik kom niet uit Limburg topb0i OZ.
Kenker nou is op met dat ge OZ joh, kijk is profielen na
dan weet je tegen wie je praat.
gaan we tegen die tijd nog wel bespreken, heb nog wel wat plannen
ok
valt die nog wel eens in slaap dan ??
weinig
kwas nog ff op Rembrand met J. en R. en de jongens.
Maar was niet zolang gebleven, was toch alweer snel
duidelijk dat t niks zou zijn..
ff andere dingen, huisie enz
weinig
vind je het gek met al die medicijnen en drank
weinig
vind je het gek met al die medicijnen en drank
Meen je ??
tegen medicijnen dan
(permanent verbannen)
hahhaha je verwacht het niet he.
Leonardo wil duidelijkheid bij Ajax
AMSTERDAM - Leonardo is niet tevreden over zijn situatie bij Ajax. De Braziliaan wil daarover snel in gesprek met de clubleiding.
Leonardo schreeuwt het uit na een treffer voor Ajax. FOTO ANP
,,Ik wil duidelijkheid over mijn rol,’’ zegt de aanvaller, die onlangs terugkeerde na een lange periode van blessureleed. Leonardo heeft het gevoel dat interim-trainer Adrie Koster niet hetzelfde vertrouwen in hem heeft als de vorige Ajax-coach Henk ten Cate.
Die maakte Leonardo warm voor de overstap van NAC naar Ajax. Koster liet Leonardo afgelopen weekeinde nog uit de selectie nadat de speler te laat kwam bij de laatste training.
Leonardo wil duidelijkheid bij Ajax
AMSTERDAM - Leonardo is niet tevreden over zijn situatie bij Ajax. De Braziliaan wil daarover snel in gesprek met de clubleiding.
Leonardo schreeuwt het uit na een treffer voor Ajax. FOTO ANP
,,Ik wil duidelijkheid over mijn rol,’’ zegt de aanvaller, die onlangs terugkeerde na een lange periode van blessureleed. Leonardo heeft het gevoel dat interim-trainer Adrie Koster niet hetzelfde vertrouwen in hem heeft als de vorige Ajax-coach Henk ten Cate.
Die maakte Leonardo warm voor de overstap van NAC naar Ajax. Koster liet Leonardo afgelopen weekeinde nog uit de selectie nadat de speler te laat kwam bij de laatste training.
ff andere dingen, huisie enz komt wel weer
Gelijk heb je ouwe. De tijd komt vanzelf weer.

![[img width=600 height=600]http://eredivisie.infostradasports.com/images/lib/news/large/PRO_291601_LeonardoOpBrancard2.jpg[/img]](http://eredivisie.infostradasports.com/images/lib/news/large/PRO_291601_LeonardoOpBrancard2.jpg)