| Betreft: | evenement: Fuckparade, zaterdag 9 augustus 2008 om 15:00 |
Uitspraak van hardcorefoto.nl op zondag 24 februari 2008 om 21:03:hopen dat ze ditkeer welmijn tas laten liggen in het hotel
wel handig he
Uitspraak van Smack my Pitch up op zondag 24 februari 2008 om 18:13:Niemand weet waar het over gaat want ze hebben het 3e gedeelte niet gezien
hahaha ja en ik maar zoeke naar stromend water
dat hadde ze niet
Uitspraak van Smack my Pitch up op zondag 24 februari 2008 om 18:13:Niemand weet waar het over gaat want ze hebben het 3e gedeelte niet gezien
Ik weet wel waar jullie het over hebben
het was tussen area 1 & 2 in
Uitspraak van TerrOriginalManiac op woensdag 27 februari 2008 om 05:48:het was tussen area 1 & 2 in
haha volgens mij heb ik er wel meer mensen naar gewezen
https://partyflock.nl/party/117880:Fuckparade.html
moet je ff koppelen aan dit topic
Uitspraak van TerrOriginalManiac op woensdag 27 februari 2008 om 05:48:Ik weet wel waar jullie het over hebben
het was tussen area 1 & 2 in
haha ja daar hebbe we het ook ngo wel over gehad laterna nog
Uitspraak van Screamcore op maandag 3 maart 2008 om 22:43:anwnn filmpje van 2006
Dik filmpje
Als er oostblok tekno is kom ik opzekers
Uitspraak van Smack my Pitch up op woensdag 5 maart 2008 om 19:51:Hostel hebben wij vorig jaar ook gedaan.
jep, was zeker wel goed voor dat geld
het leek wel op een fuckin gevangenis, maarja, wat wil je voor dat geld
wel redelijk in de buurt van de parade zelf, dus dat is zeker wel een pluspunt
enja... durum op de hoek.
ik krijg nou al honger
Uitspraak van Screamcore op woensdag 5 maart 2008 om 21:56:vergeet niet de tram te betalen
tjah.. ik heb geen boete ontvangen
ghe ghe
lucky me
wat n kut muziek ga dan an echteloveparade 
Uitspraak van [PVV] De Asbestman [PVV] op donderdag 6 maart 2008 om 23:46:de loveparade heeft echt kutmuziek
Uitspraak van Black Messiah op woensdag 5 maart 2008 om 19:46:je kan ook zo'n (youth) hostell nemen, kost je ongeveer 20 euro per nacht incl. ontbijt
Uitspraak van TerrOriginalManiac op woensdag 5 maart 2008 om 21:40:het leek wel op een fuckin gevangenis, maarja, wat wil je voor dat geld
jaaah en waar in de buurt dan of hoe moet k t prcies zeggen
boeit mij niet of ik in een kippenhok lig of in een gevangenis
Uitspraak van Screamcore op zaterdag 8 maart 2008 om 02:03:of je gaat je flink misdragen @ fuckparade..
deste beter, polizei toch genoeg
Uitspraak van Screamcore op zaterdag 8 maart 2008 om 02:03:heb denk ik nog wel een kippehok vrij voor je bij boer heinz geef maar ff belletje..
is ongeveer 35 km van berlijn af richting poolse grens
hmm nee kippenhok midden in de stad wil ik dan
Uitspraak van Screamcore op zaterdag 8 maart 2008 om 02:03:dan heb jedaarna gratis overnachting in de duitse politiecel
flink misdragen ... en dan nog es flink misdrage en gewoon een keet inklimmen
Dít jaar doe ik het zelfs al rustiger aan op de pre party
.
Of jaa iedergeval het niet zo op een zuipen zetten op de heenreis in de trein
.
Ja idd, op het laatst aan waren we rest van de mensen enzo ook kwijt, die naar de after gingen..
Wat wel dikke lol was, was een ouwe boze buurman in een flat die met bloempotten en dergelijke begon te gooien.
Of jaa iedergeval het niet zo op een zuipen zetten op de heenreis in de trein
Uitspraak van Smack my Pitch up op maandag 10 maart 2008 om 17:27:dit jaar zeker doen
Ja idd, op het laatst aan waren we rest van de mensen enzo ook kwijt, die naar de after gingen..
Wat wel dikke lol was, was een ouwe boze buurman in een flat die met bloempotten en dergelijke begon te gooien.