1130x bekeken
donateur
Wat vonden jullie ervan?
ja echt een van de beste films
maar neukt je vriendje je wel hard genoeg?
neem aan dat het over cloverfield gaat
The mist
Ook jij bent ziek........stakker
schandalig zulke vragen ja
laatste aanpassing
The mist
Gave film, maar wat een k*t einde zeg.
Die is toch net in de bioscoop uit ?
donateur
Ook jij bent ziek........
bedoel je niet prettig gestoord?
neuk jij hem wel goed?
ze is een kreunert
heb ik ook maar van horen zeggen hoor
Die is toch net in de bioscoop uit ?
yep
Ik heb het boek gelezen en die is wel heeeeeeeel goed! Écht één van de beste verhalen van S. King. In het boek zit echter een open einde, hoe is dat nu dan?
Ze zijn weten weg te komen uit de supermarkt en vertrekken met de auto om net zo lang door te rijden tot ze uit de mist zijn en benzine op is.
Ze komen geen stukje leven meer tegen onderweg en ondertussen is hun benzine ook op.
Ze zijn met z'n vijfen in de auto en hij heeft een gun met 4 kogels.
Ze besluiten er een einde aan te maken dus schiet hij alle inzittenden dood incl zijn eigen zoontje om vervolgens zelf naar buiten te gaan en zich te laten grijpen door de wezens.
op het moment dat hij buiten de auto stapt en wacht tot ze hem pakken trekt de mist op en komt het leger erraan met allemaal overlevenden.
k*t he....
ook, het is geen kuteind, maar wel kut voor de hoofdpersoon natuurlijk
top film
LES: NEVER GIVE UP
donateur
Ze zijn weten weg te komen uit de supermarkt en vertrekken met de auto om net zo lang door te rijden tot ze uit de mist zijn en benzine op is.
Ze komen geen stukje leven meer tegen onderweg en ondertussen is hun benzine ook op.
Ze zijn met z'n vijfen in de auto en hij heeft een gun met 4 kogels.
Ze besluiten er een einde aan te maken dus schiet hij alle inzittenden dood incl zijn eigen zoontje om vervolgens zelf naar buiten te gaan en zich te laten grijpen door de wezens.
op het moment dat hij buiten de auto stapt en wacht tot ze hem pakken trekt de mist op en komt het leger erraan met allemaal overlevenden.
k*t he....
zo dat is kut
Kep em ook gezien afgelopen weekend. Vond het boek geweldig, een echt Stephen King einde! Maar dit einde van de film... echt bagger. De mist is ook 'opeens' weggetrokken, was wel jammer! Ze hadden gewoon het einde van het boek moeten aanhouden, vind ik dan. En die sex-scene is ook weggegelaten he...??
In het boek heeft die hoofdrolspeler (kom zo ff niet op zijn naam) een gezellig onderonsje met die blonde, die steeds op zijn zoontje past. 's Nachts ze glippen dan een voorraad-ruimte in. Zoiets, maar is al een hele tijd geleden dak het boek heb gelezen! Vond het zowieso wel een vreemde ontwikkeling...
Stephen King
eigenlijk maar 1 goede film gezien die op zijn verhaal gebasseerd was en die was juist slecht volgens King zelf. Dus dit nodigt niet echt uit tot kijken van Mist.
seks-scene is ook weggegelaten
censuur?!!
kut
k*t
laatste aanpassing
In het boek heeft die hoofdrolspeler (kom zo ff niet op zijn naam) een gezellig onderonsje met die blonde, die steeds op zijn zoontje past. 's Nachts ze glippen dan een voorraad-ruimte in.
oowh ja idd, en dan gaat de hoofdpersoon terwijl hij haar paalt zich ontzettend zorgen maken om zn vrouw
eigenlijk maar 1 goede film gezien die op zijn verhaal gebasseerd was en die was juist slecht volgens King zelf.
Welke bedoel je?
donateur
Echte kogels ipv losse flodders, krijg je ook wel ziek einde.
Zaten geen kogels in het boek
ja het einde was wel echt kut, kan me niet voorstellen hoe die vent zich voelde, maar vin het wel stom dat ze echt laten weten hoe dat die beesten daar komen, alleen der een 'deur ' geopend was
en die ene vrouw die als eerste weg gaat om naar haar kinderen te gaan die leeft wel, maar iedere ander die de winkel uit loopt, word vermoord
en die ene vrouw die als eerste weg gaat om naar haar kinderen te gaan die leeft wel, maar iedere ander die de winkel uit loopt, word vermoord
laatste aanpassing
Andere die ik zag (o.a. Misery die juist veel lof krijgt) vond ik erg B- of TV-film.
Ennuh, is de vervloeking nou al eens verfilmd?
laatste aanpassing
te emo
maar wel goed verfilmd
Was vooral de horror/thriller kant.
Ik dacht ook al dat je die bedoelde
donateur
Was vooral de horror/thriller kant.
Horror ?
In The Shawshank Redemption ???
Wat vonden jullie ervan?
Niet gezien. Boek wel gelezen en dat vond ik best leuk!
The mist
Wat vonden jullie ervan?
Vette film, goed einde....
donateur
Ben gisteren geweest met wat vrienden.
Wat een waardeloze film, veels te langdradig, veelsteveel religieus gedoe.
We werden echt schijtziek van die griet die continue van alles en nog wat uit de bijbel aan het opnoemen was.
Gelukkig kreeg ze een kogel door dr kop.
Samengevat:
Gelovigen blijven in 'fort', ongelovigen gaan op pad om een uitweg te vinden. Ongelovigen sterven, op 1 na, en vervolgens worden de gelovigen worden gered..
Hele plot van de film: Geloof in een god en je wordt gered.
Film krijgt van mij een 6.
Wat een waardeloze film, veels te langdradig, veelsteveel religieus gedoe.
Gelukkig kreeg ze een kogel door dr kop.
Samengevat:
Gelovigen blijven in 'fort', ongelovigen gaan op pad om een uitweg te vinden. Ongelovigen sterven, op 1 na, en vervolgens worden de gelovigen worden gered..
Hele plot van de film: Geloof in een god en je wordt gered.
Film krijgt van mij een 6.
is het nou een ziek einde of kut einde
is namelijk nog al een wereld van verschil
laatste aanpassing
The mist
Wat vonden jullie ervan?
Einde was juist
Ik heb hem een paar weken geleden al gezien in de sneak previeuw
en ik vond het toen wel grappig dat ik nog nooit zo'n hard aplaus heb gehoord in de bios bij een dode. ( diegene die hem gezien hebbe snappen wel wie )

![[img width=263 height=475]http://www.movieprop.com/tvandmovie/reviews/thinner.jpg[/img]](http://www.movieprop.com/tvandmovie/reviews/thinner.jpg)