laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 februari 2008 om 23:45:je snapt niet eens wat ik bedoel... die gast is een gast zingt als een wijf en een stereotype homo is verwijfd. Mjah je bent natuurlijk niet echt snugger als je dat soort dingen letterlijk gaat nemen
grappig dat je mij niet zo snugger noemt, terwijl je praat als een puberende 16 jarige.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 februari 2008 om 19:59:Ik beheers het Engels en Duits net zo goed als Nederlands
ik spreek het ook vloeiend, maar dat betekent nog lang niet dat je het spreekt als een native. of ben je 3-talig opgegroeid?
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 13 februari 2008 om 23:45:een stereotype homo is verwijfd
'een stereotype nederlander is kaal en nationalistisch'
laat me niet lachen man.
Uitspraak van [ ] [ ] [x] $$$$$$ op vrijdag 15 februari 2008 om 12:24:ik spreek het ook vloeiend, maar dat betekent nog lang niet dat je het spreekt als een native. of ben je 3-talig opgegroeid?
Ik spreek Engels op native-niveau en Duits op near-native niveau, mn pa is leraar Duits en heb tweetalig VWO gedaan, in totaal 3500 uur les int Engels gedurende de hele middelbare schooltijd
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 februari 2008 om 13:14:Jongens, jongens, jongens...
Geen ruzie maken he?
We maken mekaar nog net niet voor rotte vis uit dus gaat lekkah zo
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 15 februari 2008 om 13:37:Ik spreek Engels op native-niveau en Duits op near-native niveau, mn pa is leraar Duits en heb tweetalig VWO gedaan, in totaal 3500 uur les int Engels gedurende de hele middelbare schooltijd
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 februari 2008 om 15:54:De sexfoto’s van Basshunter en wijffie die nutte haha
OMFG
Wel lekker wijf trouwens...
en bedankt 

![[ ] [ ] [x] $$$$$$](/images/user/84963_2986576.jpg)

![[SBC] Da Highlandz :[](/images/user/4771_2485722.jpg)