Partyflock

Forumonderwerp · 994691
Waarschuw beheerder
Partypeepz,

Ik kwam in het Ape magazine van februari het volgende tegen.
...Time Warp straalt zodoende iets bijzonders uit, een bepaald keurmerk waar zowel artiesten als publiek vertrouwen in hebben. Niet voor niets organiseert Cosmopop sinds vorig jaar ook edities in steden als Praag en Wenen. Dit jaar is Rotterdam aan de beurt, te beginnen met een kleine club-editie in Off Corso, zaterdag 8 maart, waar dj’s Karotte en Loco Dice de headliners zullen zijn. In november volgt een groot Time Warp in de Maassilo, gegevens hierover worden na de Duitse editie bekendgemaakt. “We willen de Time Warp-sfeer naar meerdere plekken brengen”, aldus Ebinger. “De club-edities zijn een soort sneak-preview van het grote feest in Mannheim, zowel
qau line-up als de aankleding van het podium. Nee, dat is niet iets typisch Duits hoor, die expansie. Cocoon doet het ook wel, maar ik las net nog iets over een Sensation White in Sao Paulo, Nederlandse organisaties zijn daar net zo sterk in…”...

Bron: http://www.apemagazine.nl/apemagazinefebruari.pdf

Woeiiiiiii :D
laatste aanpassing

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 14:34:
echt hulde voor cosmopop en evotions! geluid, aankleding, dj's... niets op aan te merken

+1
Waarschuw beheerder
zeer goed georganisseerd idd, for the short time being dat ik er was heb ik er van genoten.
(Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lorrie! op maandag 1 december 2008 om 14:59:
ik heb een hele mooie brief meegekregen waar in staat;
hoewel de maasilo enige vorm van aansprakelijkheid nadrukkelijk uitsluit, zullen we uiteraard ons uiterste best doen om je jas terug te vinden..enz

volgens mij keer bij spuiten en slikken of een dergelijk programma ook zoiets gezien. gast zn jas was gejat uit een club terwijl hij wel betaald had voor garderobe.

als je het bonnetje hebt hoor je 75% van het aankoopbedrag van de jas terug te moeten krijgen of iets dergelijks.

ga dr maar even achteraan ouwe.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 1 december 2008 om 15:02:
je betaalt voor een dienst die zij vervolgens niet leveren.

Maar als "in de kleine lettertjes" aangegeven wordt dat ze met hun diensten niet aansprakelijk zijn voor eventuele schade of diefstal dan ga je hiermee akkoord zodra je betaalt...

Hoe krom of recht het ook is...
Waarschuw beheerder
ik vind het maar maffiapraktijken..:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 15:06:
als je het bonnetje hebt hoor je 75% van het aankoopbedrag van de jas terug te moeten krijgen

Als je zelf verzekerd bent mischien?

Op pakjes sigaretten staat ook klein (groot) vermeld dat het schadelijk is. Maar de eventuele schade aan longkanker kun je ook niet verhalen op het sigarettenmerk.
Waarschuw beheerder
Klachten over de garderobe vernemen we graag via info@evotions.nl

Voor de goede orde, wij als externe organisatie zijn NIET verantwoordelijk voor de garderobe. Alle inkomsten hiervan, personeel en werkwijze ligt bij de locatie.

Maar we willen wel de bevindingen van onze bezoekers horen (inclusief tijdstip van wegbrengen en ophalen) zodat we dit mee kunnen nemen in de evaluatie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 1 december 2008 om 15:12:
Maar de eventuele schade aan longkanker kun je ook niet verhalen op het sigarettenmerk

in amerika wel8)
Waarschuw beheerder
Dat dan weer wel. Maar in Amerika heb je bij arbeidsongeschiktheid dan ook nergens recht op. Tenzij je stinkend rijk bent en de zorgverzekering kunt betalen :)

Waarschuw beheerder
en je mag iemand in zn kop schieten als hij een brief in je brievenbus wilt doen. bats! geweldig land is het toch ook. ggheghe
Waarschuw beheerder
geloof dat je daar voor het spuiten van graffiti ook ongeveer dezelfde straf krijgt als wat je hier krijgt wanneer je de kop van je pasgeboren baby inslaat met het afgerukte been van je vrouw :P

God bless America!
Waarschuw beheerder
of paar miljoen dollar schadevergoeding krijgen omdat er niet bij de gebruiksaanwijzing van de magnetron stond dat je je kat er niet mee kan drogen en toen overleed..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 1 december 2008 om 15:08:
Maar als "in de kleine lettertjes" aangegeven wordt dat ze met hun diensten niet aansprakelijk zijn voor eventuele schade of diefstal dan ga je hiermee akkoord zodra je betaalt...

Die kleine lettertjes stonden toch alleen in die brief achteraf? Op die manier kun je je aansprakelijkheid altijd wel afschuiven. Zolang er bij de garderobe geen bord stond met: " De organisatie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal" of iets dergelijks zou de Maassilo best 's aansprakelijk kunnen zijn, dus
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 15:06:
ga dr maar even achteraan ouwe.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gustav op maandag 1 december 2008 om 15:36:
Zolang er bij de garderobe geen bord stond met: " De organisatie is niet aansprakelijk voor verlies of diefstal" of iets dergelijks zou de Maassilo best 's aansprakelijk kunnen zijn, dus

Volgens mij hing er ook een a4'tje met daarop die tekst. Meestal wel iig.

Maar ik zou het zeker even goed uitzoeken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 1 december 2008 om 15:43:
Volgens mij hing er ook een a4'tje met daarop die tekst. Meestal wel iig.

niet gezien..
Waarschuw beheerder
Heb zelf gelukkig geen last gehad met m'n spullen, ook niet van lange rijen bij garderobe/wc's/bar..

Wel met de Security, wat een eikels. Zou verboden moeten worden

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 1 december 2008 om 15:52:
lange rijen

nergens een lange rij gezien,bij wc's,lift,ingang,garderobe,bar, nergens:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 15:55:
om over de prijzen nog maar niet te spreken...

Tsja ach, of je nou 2,50 of 2,20 voor een Cola betaald. Boeiend
Waarschuw beheerder
Wat vonden jullie er eigenlijk zelf van Tjeerdo en ALmightyRi­xxi, hadden jullie ooit durven dromen dat Laurent Garnier op zulke legendarische wijze zo lang door zou draaien?
Waarschuw beheerder
Hoe kan je iets nou Legendarisch vinden als ik je de eerste uren alleen maar hoorde klagen dat het zo kut was?

Waarschuw beheerder
haha ja meneer met zn gevouwen armen... en ik maar mn best doen hem in beweging te krijgen
Waarschuw beheerder
Ja en ik om hem naar boven te krijgen.

Maar omdat ie de laatste twee uur opeens zn klappers begon te draaien is het opeens 'Legendarisch'?
Ik snap dat niet

Vond Garnier echt heel vet draaien, vanaf het begin al, maar haalde het bij verre na niet bij Doornroosje en Timewarp DE
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 1 december 2008 om 16:06:
Maar omdat ie de laatste twee uur opeens zn klappers begon te draaien is het opeens 'Legendarisch'?
Ik snap dat niet

nee dat snap ik ook niet! wat vond ik die factory10 trouwens een te dikke locatie zeg!
Waarschuw beheerder
Eerlijk?

Ik had het wel gedacht... :P

Hij was maar voor 4 uur geboekt, maar bewust hebben we altijd de mogelijkheid open gehouden dat hij langer door zou gaan. Daarom ook nooit een line-up bevestigd voor area 2 na dat tijdstip en uiteindelijk vorige week aangegeven in het laatste persbericht dat Factory 10 om 10.00 uur zou sluiten en area 2 nog door zou gaan tot 12 uur...

Alleen toen het rond uurtje of 08.30 vrij rustig was bij Garnier dacht ik even van 'die stopt er zo mee'. Maar dan toch willen blijven draaien, al is het maar 40 man dat geeft toch aan dat de man liefde heeft voor de muziek. En zeker omdat dit er tien minuten later alweer 400 waren voor z'n neus...

Hij stond ook echt met z'n ogen dicht te genieten en pakte de microfoon regelmatig (DJ oude stempel) 'this is such a beautiful record!'... DJ oude stijl, dat hij nog maar lang maar doorgaan met draaien! :respect:

Verder vond ik eigenlijk alles wat ik heb gehoord wel erg goed tot subliem. Meeste blij was ik denk ik nog met Ilario Alicante omdat dit voor ons ook de eerste keer was dat we hem boekten en dan meteen op zo'n cruciaal tijdstip in de grootste zaal. Maar het was geweldig om te zien hoe makkelijk hij het publiek meekreeg en de zaal vol bleef terwijl op dat moment ook Garnier begon.

Ik wil ook nog even een melding maken van Area 5 waar Olivier Weiter lekker stond te rocken en ik de zaal moest sluiten. Op dat moment was er net even teveel drukte bij de EHBO en moesten we echt zalen gaan sluiten. Area 5 was de eerste plek die dichtmoest omdat hij moeilijk te bereiken is. Met Olivier - die er enorm van baalde want hij ging net zo lekker! - hebben we een passende oplossing gevonden waardoor zijn draaitijd alleen maar is vergroot. Dit wordt op korte termijn wel duidelijk! o:)
Waarschuw beheerder
Zo wat was dat trouwens voor vechtpartij die midden door de zaal viel. Tussen security en iemand geloof ik. HEt was tijdens garnier. Dat was echt achterlijk. Ze vlogen elkaar aan door de zaal heen. Wij werden opeens heel hard naar achter geduwd doordat het gevecht onze kant op kwam. En kreeg nog een flinke klap op mijn hoofd.
Waarschuw beheerder
Ha ja ik weet wie dat was! Gebeurde aan de linkerkant van het Podium:)

Misschien dat de betreffende 'Techno Overlord' even uitleg kan komen geven over wat er nou precies gebeurde.
En zo niet, dan doe ik het wel aangezien ik er met m'n neus boven op zat. Maar laten we hem even een eerlijke kans geven

Diep triest echt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 1 december 2008 om 16:10:
Hij stond ook echt met z'n ogen dicht te genieten en pakte de microfoon regelmatig (DJ oude stempel) 'this is such a beautiful record!'... DJ oude stijl, dat hij nog maar lang maar doorgaan met draaien

ook this is the very very last track!
en dan weer een uur verder gaan :lol:

Werkzaam bij Bar27
Waarschuw beheerder
Ik wil ook nog even een melding maken van Area 5 waar Olivier Weiter lekker stond te rocken en ik de zaal moest sluiten. Op dat moment was er net even teveel drukte bij de EHBO en moesten we echt zalen gaan sluiten. Area 5 was de eerste plek die dichtmoest omdat hij moeilijk te bereiken is. Met Olivier - die er enorm van baalde want hij ging net zo lekker! - hebben we een passende oplossing gevonden waardoor zijn draaitijd alleen maar is vergroot. Dit wordt op korte termijn wel duidelijk!

:flower:
Waarschuw beheerder
Maar je noemt verder geen namen... ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tjeerdo op maandag 1 december 2008 om 16:10:
tien minuten later alweer 400 waren voor z'n neus...

vond sowieso erg goed te zien dat het tot laat druk bleef... zegt ook iets over de kwaliteit van de dj's die toen stonden te draaien.
Waarschuw beheerder
Heb ook eigenlijk geen slechte muziek gehoord.. complimenten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 16:20:
vond sowieso erg goed te zien dat het tot laat druk bleef... zegt ook iets over de kwaliteit van de dj's die toen stonden te draaien.

zo kan je het ook zien ja :D

Waarschuw beheerder
vond t een dikke tegenvaller! :(

miss te hoge verwachtingen vooraf

veel tegenvallende sets gehoord van o.a. Carola maar vooral Karotte die ik erg vond tegenvallen, wat een verschil met de week ervoor toen tie Bootshaus op z'n kop zetten.

Gelukkig tot 5 uur gewacht totdat Sims begon, nog ff heerlijk los gegaan! :D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Raresh, Rhadoo & Pedro HELDEN! Heerlijk meeslepende set :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 16:20:
kwaliteit van de dj's

of die van de drugs ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Thomassi op maandag 1 december 2008 om 18:05:
of die van de drugs

dat is precies wat ik bedoelde ja :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 12:12:
In de zaal van Garnier liep er eentje rond die je peuk uit je mond trok en hem demonstratief doormidden brak terwijl hij je cool aan probeerde te kijken

:roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op maandag 1 december 2008 om 18:09:
dat is precies wat ik bedoelde ja

begrijpend lezen is niet mijn sterkste kant :lol:
Waarschuw beheerder
half 1 binnen, geen idee wie er toen draaide, maar was wel lekker.. Carola super relax! Goeie funky platen..Ben Sims is toch niet meer mijn ding, wel leuk dat hij in de laatste uur oude platen draaide..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 1 december 2008 om 14:30:
Ik vond het alleen wel echt té fucking druk

aanstellert! wat is er nou mooier om met zoveel anderen te staan housen en lekker uit je dak te gaan???

was echt geniaal. lekker 13 uur staan knallen :D Garnier!! en sandeep ging ook lekker :respect:

Waarschuw beheerder
Prima vermaakt zaterdag Ben Sims & Remy waren de beste sets.
Was leuk om remy weer eens na een lange tijd te horen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 1 december 2008 om 16:18:
Ik wil ook nog even een melding maken van Area 5 waar Olivier Weiter lekker stond te rocken en ik de zaal moest sluiten. Op dat moment was er net even teveel drukte bij de EHBO en moesten we echt zalen gaan sluiten. Area 5 was de eerste plek die dichtmoest omdat hij moeilijk te bereiken is. Met Olivier - die er enorm van baalde want hij ging net zo lekker! - hebben we een passende oplossing gevonden waardoor zijn draaitijd alleen maar is vergroot. Dit wordt op korte termijn wel duidelijk!

Fijn dat er een oplossing is gekomen, want het kappen was idd een domper....hier ging men pas echt los!

Maar ik heb ook genoten van Karotte, Ben Sims en Remy!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietjepotlood op maandag 1 december 2008 om 16:16:
Misschien dat de betreffende 'Techno Overlord' even uitleg kan komen geven over wat er nou precies gebeurde.
En zo niet, dan doe ik het wel aangezien ik er met m'n neus boven op zat. Maar laten we hem even een eerlijke kans geven

haha die gasten weer
Waarschuw beheerder
kheb nog nooit een ruzie gezien op een techno feest
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel ! op dinsdag 2 december 2008 om 10:48:
kheb nog nooit een ruzie gezien op een techno feest

ik op afgelopen awakenings nog :/

best sneu om te gaan slaan op een feestje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van acco op dinsdag 2 december 2008 om 10:56:
ik op afgelopen awakenings nog

best sneu om te gaan slaan op een feestje..

beetje rellen met konings en jacobs altijd lachen toch :P :P
Waarschuw beheerder
Aftermovie online Time Warp NL: http://www.danceconnection.tv/index.php/Bekijk/?ID=ews99e
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lotgenootje op maandag 1 december 2008 om 22:42:
Uitspraak van PINK FLOW op maandag 1 december 2008 om 14:30:
Ik vond het alleen wel echt té fucking druk

aanstellert! wat is er nou mooier om met zoveel anderen te staan housen en lekker uit je dak te gaan???

was echt geniaal. lekker 13 uur staan knallen Garnier!! en sandeep ging ook lekker

jongen loopt altijd te zeuren...