Uitspraak van Johan says: op donderdag 31 januari 2008 om 09:08:Jij was ook al weg?
jwt eerst lekker kankeren op iedereen die in de 85e minuut weg gaat om er vervolgens achteraan te gaan
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op donderdag 31 januari 2008 om 10:18:Domme actie van em gister maar wel een van de weinigen die door lijkt te hebben wat er op het spel staat.
Ja dat misschien wel. Maar ja, nu wel weer 3 wedstrijden zonder hem
Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op donderdag 31 januari 2008 om 10:18:Domme actie van em gister maar wel een van de weinigen die door lijkt te hebben wat er op het spel staat.
Ik hou ook wel van spelers die erop klappen, maar wel als de wedstrijd het nodig heeft en op een manier dat je er wat aan heb.
Nu is het gewoon dom
tenminste iemand die ervoor gaat
voor wat? het breken van de poten van iemand anders?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 11:00:breken van de poten van iemand anders?
respekt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 11:00:Ik hou ook wel van spelers die erop klappen, maar wel als de wedstrijd het nodig heeft en op een manier dat je er wat aan heb.
Nu is het gewoon dom
Inderdaad.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 11:00:het breken van de poten van iemand anders?
had ie beter zondag kunnen doen.
Uitspraak van Johan says: op donderdag 31 januari 2008 om 11:04:had ie beter zondag kunnen doen.
heeft inderdaad meer nut. maar is nu eenmaal gebeurt
Uitspraak van Johan says: op donderdag 31 januari 2008 om 11:22:Gio brengt allang niet wat er van hem verwacht werd!
zijn meer bejaarden in NL, 1 Cocu maakt nog geen zomer
Uitspraak van Johan says: op donderdag 31 januari 2008 om 11:04:had ie beter zondag kunnen doen.
in 2 pogingen lukt het hem nog niet, en moet er ook nog af.
voor ons ook beter alstie het zondag had gedaan idd.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 11:26:voor ons ook beter alstie het zondag had gedaan idd.
Ach, ik ga er vanuit dat het ook zondag in de 93e minuut al gespeeld is
Uitspraak van Terrace Casual op donderdag 31 januari 2008 om 11:23:zijn meer bejaarden in NL, 1 Cocu maakt nog geen zomer
Klaarblijkelijk!
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 31 januari 2008 om 11:30:dat zal het zijn ja
nee ik denk eerder frustratie omdat hij zelf geen bal goed raakt en bijna heel de rest van zijn team uit debielen bestaat. Die kapt er dalijk ook gewoon mee, net als stam
2 wedstrijden schorsing, valt nog mee 
Uitspraak van Johan says: op donderdag 31 januari 2008 om 15:21:Davids en rust brengen??? tuuuuuuuuuuurlijk! haha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 31 januari 2008 om 15:27:vrouwen en voebal....pff
tjah weer een bevestiging dat het niet samen gaat.
Die actie op Farfan was ook gewoon donkerrood. Maar daar wordt geen onderzoek naar ingesteld omdat de scheidsrechter wel had gefloten voor de overtreding, dan is dat niet meer mogelijk
Ik ben zelf Ajax-supporter, maar voor acties als die tegen Farfan, en die tegen Mendez zou hij wel 5 wedstrijden mogen krijgen. Edgar mag zijn handjes dichtknijpen met 3 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk. Dat zal hij zelf ook wel weten, en daarom heeft hij het voorstel maar snel geaccepteerd.
Acties als deze horen niet op het voetbalveld thuis, dat Hij gefrustreerd is kan ik begrijpen, ik zou het zelf ook zijn, maar met zijn ervaring mag dit nooit gebeuren
Ik ben zelf Ajax-supporter, maar voor acties als die tegen Farfan, en die tegen Mendez zou hij wel 5 wedstrijden mogen krijgen. Edgar mag zijn handjes dichtknijpen met 3 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk. Dat zal hij zelf ook wel weten, en daarom heeft hij het voorstel maar snel geaccepteerd.
Acties als deze horen niet op het voetbalveld thuis, dat Hij gefrustreerd is kan ik begrijpen, ik zou het zelf ook zijn, maar met zijn ervaring mag dit nooit gebeuren
Uitspraak van <carpe diem> op donderdag 31 januari 2008 om 15:17:tjah 2 wedstrijden maar. trieste zaak. mochten er 5 zijn!
idd Keller krijgt er 4 wat bij lange na niet de overtreding haalt die Davids deed plus die overtreding daarvoor op Farfan
Hopelijk krijg die daar minimaal 10 wedstrijden voor, beetje kokmeijer taferelen hoe hij in kwam
Die actie op Farfan was ook gewoon donkerrood. Maar daar wordt geen onderzoek naar ingesteld omdat de scheidsrechter wel had gefloten voor de overtreding, dan is dat niet meer mogelijk
wereld actie man