13688x bekeken
| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 26 januari 2008 om 21:30 |
Ik heb mij er de hele avond over lopen verbazen hoeveel fucking lekkere nummers er wel niet werden gedraaid, vrienden van mij begonnen er ook al over! Echt
Inderdaad! Veel oudere plaatjes die ik totaal niet had verwacht
V Like Venusian, On the Edge, Sky High, Wroaw en weetikwatnogmeer!! Goddelijk!
Inderdaad! Veel oudere plaatjes die ik totaal niet had verwacht
V Like Venusian, On the Edge, Sky High, Wroaw en weetikwatnogmeer!! Goddelijk!
Loving you, cocaine (derb remix), decibel anthem 2005 en nog veeel meer ja, kreeg allemaal flashbacks van 5, 6 jaar terug man, toen ik als 16 jarig pikkie die allereerste hardhouse platen luisterde
Showtek Brothers
Ook goed
Helaas wel, we waren er om kwart over 11, toen hebben we buiten 20 minuten moeten wachten en 30 minutjes met de jassen ophangen, dat was beetje KUT geregeld. Maarja..
Jammer. Brennan Heart
Loving you, cocaine (derb remix), decibel anthem 2005 en nog veeel meer ja, kreeg allemaal flashbacks van 5, 6 jaar terug man, toen ik als 16 jarig pikkie die allereerste hardhouse platen luisterde
hier nog een, kreeg mijn oude bitte ein beat gevoel weer terug
en wat knalde 2 beste enemies - les drums er goed in zeg
hier nog een, kreeg mijn oude bitte ein beat gevoel weer terugwoooww wat was het bruut zeg
en wat knalde 2 beste enemies - les drums er goed in zeg
Bitte Ein Beat helaas nooit meegemaakt, maar ga wel naar de reünie in februari
Les Drums was verukkelijk inderdaad!
Overdrive(Bij Brennan Heart)
Die knalde ook stevig door...
Trouwens nog negatieve verhalen over Showtek? Want jij liep alleen maar te zeuren dat je ze er liever niet wilde hebben
donateur
fijn feessie
heb me prima vermaakt en ook weer heerlijk als n idioot naar buiten gelopen met van alles om de kop geslingerd maar dat maakt niet uit dondersgoed te passe
ben optimaal los gegaan op t eind
alleen begin btje softe nummertjes af en toe..
maar fijn feessie!!!
maar fijn feessie!!!
Trouwens nog negatieve verhalen over Showtek? Want jij liep alleen maar te zeuren dat je ze er liever niet wilde hebben
hehe.. nah ik ben hun producties de laatste tijd gewoon zat. En laat dat nu net ongeveer hetgene zijn wat ze altijd draaien, afgewisseld met platen als Green Stuff etc waar ik ook geen fan van ben. Ik was dus bang voor een avond vol met zulk spul, dat type plaat en niveau zeg maar.
Maar ik heb dus eigenlijk maar weinig van zulks spul gehoord! Volgens mij hebben ze lang nie alle eigen producties gedraaid..?
En wel platen als Evolutionz, Technoboy die van hen de ruimte krijgt om gewoon lekker italiaans te gaan, dikke early hardstyle-platen die ik niet verwachtte.. enz enz
Dus ja.. Mijn minpunten bestaan vooral uit de vreemde opbouw (boven al los, benee nog niet), een handjevol platen waar ik me heb staan dood ergeren en ik vond het beneden tot een uur of 3 niet heel boeiend, een enkel plaatje uitgezonderd.
Het viel me eigenlijk dus allemaal behoorlijk mee en heeft mn verwachtingen positief overtroffen
Ik geef het geen geweldig maar heb me wel prima vermaakt
Hey Lossiej! Jou heb ik ook nog wel gezien gister! In de gang ergens,je stond ineens met Hark te praten
Ja ik d8t bekend gezicht van X-Qlusive forum Spam.. zo ben ik er wel meer tegen gekomen
Meeting was ook grappig.. Heee Lossiej
Oeeeeh ik wil terug!
LoL die set met technoboy was aardig gruwelijk
Ze lieten hem idd gewoon zijn gang gaan
En dat merkte je meteen! Heb geen seconde stil gestaan 
Verder gewoon een top feest! Showtek draaide 7 uur lang goed imo, en tja op 7 uur tijd een aantal mixfoutjes maken moet kunnen vind ik. Probeer zelf maar eens 7 uur fanatiek te draaien dan piep je wel anders
Beste Xqlusive tot nu toe!
Verder gewoon een top feest! Showtek draaide 7 uur lang goed imo, en tja op 7 uur tijd een aantal mixfoutjes maken moet kunnen vind ik. Probeer zelf maar eens 7 uur fanatiek te draaien dan piep je wel anders
Beste Xqlusive tot nu toe!
als ik dit zie wil ik terug!!
post ze dan ook niet kerel
je geeft ons allemaal 'heimwee'
(boven al los, benee nog niet),
Vond het flink losgaan met deepack vs showtek..
Vond het flink losgaan met deepack vs showtek..
ik bedoelde meer:
Brennan Heart met oude en later nieuwe HS - Pascal Feliz trance
Dozer nieuwe Hs - Showtek early HS
met een dj extra en beetje anders programmeren was dat probleem er nie geweest
donateur
kortom: het was geweldig!!!
Maar ik heb dus eigenlijk maar weinig van zulks spul gehoord! Volgens mij hebben ze lang nie alle eigen producties gedraaid..?
Ze hadden al een zeer goed van me gekregen, maar hier door krijgen ze en geweldig!
met een dj extra en beetje anders programmeren was dat probleem er nie geweest
Ach ik vond het niet zo erg, hoeft ok niet zo persé op elkaar te lijken... Kan je precies heen waar je het leuk vind..
Technoboy die van hen de ruimte krijgt om gewoon lekker italiaans te gaan, dikke early hardstyle-platen die ik niet verwachtte.. enz enz
Die early verwachtte ik ook echt niet hoor, dat was echt gewoon genieten! Kippevel
Technoboy die van hen de ruimte krijgt om gewoon lekker italiaans te gaan, dikke early hardstyle-platen die ik niet verwachtte.. enz enz
By the way..
In de minimix van Showtek zaten ook veel Italiaanse platen..
Noisecontrollers :worship:
De anthem van Reverze van hun, echt niet normaal!
Wat een keiharde bass hebben die platen van hun!
Dissonance, Crump (XQ Edit), Macabre, Venom, Rushroom :love:
Ik dacht ook nog een nieuwe plaat van hun te horen met Shreek? erin ofzoiets of hoe je het schrijft
, deze plaat heb ik ook vrijdag op Graceland Zany horen draaien, dus misschien is dit wel de plaat van Zany & Noisecontrollers die ze nog zouden maken. Ik hoop het!
De anthem van Reverze van hun, echt niet normaal!
Wat een keiharde bass hebben die platen van hun!
Dissonance, Crump (XQ Edit), Macabre, Venom, Rushroom :love:
Ik dacht ook nog een nieuwe plaat van hun te horen met Shreek? erin ofzoiets of hoe je het schrijft
1tje nog danhij is wel kort maar de mensen die erbij waren weten hoe VET dit moment was
Was zeker een heerlijk moment!
Man wat draaide ze geweldig!
Gisteren rond deze tijd

![Jef [KFT] Snoeihard](/images/user/3846_1583303.jpg)