| Betreft: | evenement: X-Qlusive, zaterdag 26 januari 2008 om 21:30 |
Die moeten ook hun brood verdienen. Dus koop zo'n mp3'tje dan gewoon voor een paar euro. En als je 'm dan toch download, hou 'm voor jezelf ipv 'm te gaan sharen
Ik euuh herken jou alleen niet?
Nee maar wel een scooterhelm
en nee ik heb er geen centjes voor betaald
Ok dan jammer dan staat de foto er niet bij
Die erg springerig was enz? Dan weet ik het wel weer ja
Mooi geschreven
Ja? jou kan ik zo snel ff niet herinderen
Betuurrrrrrrrr
j begon eerder
Nee geintje Leuk gehad?
Geeft niet! We komen niet echt om mensen te bestuderen op zo'n feest Als je iemand ziet is 't net omdat je die kant op kijkt..
Ik heb ze allebei gezien
Ben er nog emotioneel van
Kan ook niet samen he werken en flocken
jou bedoelde ik idd met die waaier
Ik heb ze allebei gezien
jemig ik heb niemand gezien
Had je de oogkleppen op Nel?
True. Maar artiesten moeten ook BLIJ zijn met internet. Want zonder internet was hardstyle lang niet zo wereldwijd, en daar verdienen zij nu hun brood (waarschijnlijk gevuld met allerlei heerlijkheden zoals pitjes en rozijntjes) mee. Tis allemaal behoorlijk hypocriet vind ik. Zonder internet waren de grootheden niet wat ze nu zijn
En de kleinere producers hebben dankzij internet ook de kans om hun muziek onder een groter publiek te verspreiden.
Als ze eenmaal succesvol zijn denken mensen alleen maar aan meermeer en nog eens meer geld.
en ze was met iemand.. Maar die kende ik nie
ik ben ook nog helemaal van de rel
Ja hilarisch . Niels uiteindelijk nog gezien? Hij zei ik loop aldoor gebogen rond maar ik zie Jordi maar niet!
Mir heeft hardstyle is my style, En ik was present met m'n Cavello waaiert
Duh, met Mirjampie!
Jazeker heb ik Niels nog gezien
Weet iemand nog sites waar foto's op staan..ben foto's kwijt!
jullie hadden een weddenschap toch?
ik heb je verlinkt
ik heb nog een kaartje van www.dr-hb.nl
www.hardcoredates.de
www.tw-magazine.com (staat nog niks op)
Ik wacht nog op part 2 van liquid-motion
True. Maar artiesten moeten ook BLIJ zijn met internet. Want zonder internet was hardstyle lang niet zo wereldwijd, en daar verdienen zij nu hun brood (waarschijnlijk gevuld met allerlei heerlijkheden zoals pitjes en rozijntjes) mee. Tis allemaal behoorlijk hypocriet vind ik. Zonder internet waren de grootheden niet wat ze nu zijn
En de kleinere producers hebben dankzij internet ook de kans om hun muziek onder een groter publiek te verspreiden.
Als ze eenmaal succesvol zijn denken mensen alleen maar aan meermeer en nog eens meer geld.