Uitspraak van Proud^Blond op maandag 21 januari 2008 om 17:04:
ik doe tuning van auto's
-- instalatie
-- spoiler ontwerpen
-- vleugels ontwerpen
-- bodykit bevestigen
-- neon inbouwe
-- motor's vervange
tjhaaa gewoon teveel,.ben ermee opgegroeid,er komen binnekort foto's van de auto's die ik heb getunend op me PF,.moet je maar ff kijke !!
ennee welke club zit je dnn ???
Godverteringtyfus, ik blijf hier lachen...
Uitspraak van Proud^Blond op maandag 21 januari 2008 om 17:04:
ik doe tuning van auto's
-- instalatie
-- spoiler ontwerpen
-- vleugels ontwerpen
-- bodykit bevestigen
-- neon inbouwen
tjhaaa gewoon teveel,.ben ermee opgegroeid,er komen binnekort foto's van de auto's die ik heb getunend op me PF,.moet je maar ff kijke !!
ennee welke club zit je dnn ???
Godverteringtyfus, ik blijf hier lachen...
Eindelijk zeg je iets 'nuttigs' Bontje
Niet zelf geschreven?
Niet zelf geschreven?
ja die is nog erger idd , iedereen volgt bontje of ze stroop aan haar kont heeft hangen
iedereen volgt bontje of ze stroop aan haar kont heeft hangen
nou nou nou dat valt ook wel weer mee.
behalve haas, maar die belooft mij een inloopkast
Niet iedereen
normaal zeikt iedereen alles tot het bot af
precies, het grootste deel vindt me eenzijdig irritant en vervelend, smachtend en vragend om aandacht van mannen
normaal zeikt iedereen alles tot het bot af
neem nou die rexel jij hebt wel een goeie invloed op hem iig
hahahaha nou das niet helemaal waar
maar eerlijk is eerlijk, de auto's die sommige mensen hier neerzetten zijn toch gemaakt om afgezeken te worden.
niet helemaal waar ? ik denk dat zijn mama op de blote knietjes god dankt dat jij hem hebt geholpen met zijn probleem
met zijn probleem
Wat is mijn probleem dan?
ik heb t gewoon niet op de meeste "getunede" auto's.....geef gewoon overal mijn mening op. heb jouw corvette ook nooit afgezeken toch?
maar viel me gewoon op dat jij en haas nogal vriendelijk tegen bontje deden
was maar een grapje ik heb het ook niet op de meeste gestylede wagens , maar viel me gewoon op dat jij en haas nogal vriendelijk tegen bontje deden
torenhoge spoiler
Kijk ieder zijn ding, maar ik houd er indd ook niet van als vrouwen teveel praatjes hebben over auto's als ze er eigenlijk niets van snappen. Dat soort chickies die zich meer druk maken over welke geur luchtverfrisser er nu weer in de wagen moet komen
idd schatje jwt inloopkast,ontbijt op bed,spiegel