Partyflock

Forumonderwerp · 992132
Waarschuw beheerder
wat vinden jullie van mannen die nog aan bodybuilding doen op een leeftijd van boven de 50 jaar.
Waarschuw beheerder
Dat heet de LEGPRESS die is idd heerlijk ja :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 januari 2008 om 11:24:
Even een vraagje, doen bodybuilders ook wel eens dat Beendruk apparaat (weet niet de juiste naam ervoor), dit vind ik zelf altijd heerlijk! dat verzuurde gevoel in je benen!

natuurlijk doen bodybuilders dat...standaard na de squat:P

Waarschuw beheerder
Die is idd echt lekker!, setjes van 20 en beginnen bij 140 en eindigen bij 260 en daarna op je beentjes staan!:P dan voel jewel dat je goed hebt getraintXD
Waarschuw beheerder
Ja ik ga weleens zo diep dat als ik opsta ik gewoon naar de grond ga :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [ NeLiZ ] op vrijdag 25 januari 2008 om 08:39:
Ja ik ga weleens zo diep dat als ik opsta ik gewoon naar de grond ga

Joh dat is een lekker gevoel hahaha.

Ik moet ben een beetje overtraind dus ga even een week niks doen, behalve cardio. Vooral mijn armen blijven de hele dag pijn doen. Voelt niet als spierpijn, maar steken. Ben al vanaf de zomer aan het knallen zonder ooit een training over te slaan :S

Weekje rust kan geen kwaad, maar moet niet langer duren.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [Lies] op woensdag 16 januari 2008 om 11:49:
Vind het sowieso smerig, bodybuilding!

wtf lul jij nou bodybuilding hoeft niet meteen te zeggen dat je er als de hulk uitziet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 januari 2008 om 12:55:
Joh dat is een lekker gevoel hahaha.

Ik moet ben een beetje overtraind dus ga even een week niks doen, behalve cardio. Vooral mijn armen blijven de hele dag pijn doen. Voelt niet als spierpijn, maar steken. Ben al vanaf de zomer aan het knallen zonder ooit een training over te slaan

Weekje rust kan geen kwaad, maar moet niet langer duren.

Als ik jouw was zou ik IDD snel rust nemen!, je lichaam heeft ook rust nodig na het trainen (anders heeft het alleen maar een averechts effect)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :facepalm: op zaterdag 26 januari 2008 om 19:11:
wtf lul jij nou bodybuilding hoeft niet meteen te zeggen dat je er als de hulk uitziet

denk dat mevrouw bedoelt dat alle bodybuilders het hele jaar op 3% staanen met aders rondlopen:x