Uitspraak van Dieter Beukenoot op donderdag 17 januari 2008 om 00:34:wat is er met uitschakeling in de beker dan veranderd aan 'kampioenskandidaat' ?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 00:29:"RIP AJAX
18 maart 1900 - 16 januari 2008"
Uitspraak van Dieter Beukenoot op donderdag 17 januari 2008 om 00:34:ben een arme knul, zo zwakbegaafd
whahahaha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 00:50:whahahaha
gelukkig kan je er zelf om lachen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 januari 2008 om 00:54:nou pierter beukenoot slaap leker he die champions league is dit jaar weer binne zoals elk jaar
Bedankt! Jij ook lekker slapen, containers tellen
Nac supporters.. van harte met deze overwinning, voor jullie een grote overwinning, voor ons een teleurstelling, terechte uitslag.. ajax was slap, nam geen initiatief en had weinig creatie.. we kunnen er lang of kort over lullen, jullie waren dit seizoen 2 keer de baas over ons.. puur qua inzet en mentaliteit, respect hiervoor, dat ontbreekt bij ons ajax. verder hoop ik niet een al te grote mond van jullie kant, want reeel en objectief gezien staat ajax er gewoon beter voor dan jullie.. ik hoop dat ajax hier een goede les uit kan leren.. groet, van een zeer, zeer teleurgestelde ajacied..
Nac supporters.. van harte met deze overwinning, voor jullie een grote overwinning, voor ons een teleurstelling, terechte uitslag.. ajax was slap, nam geen initiatief en had weinig creatie.. we kunnen er lang of kort over lullen, jullie waren dit seizoen 2 keer de baas over ons.. puur qua inzet en mentaliteit, respect hiervoor, dat ontbreekt bij ons ajax. verder hoop ik niet een al te grote mond van jullie kant, want reeel en objectief gezien staat ajax er gewoon beter voor dan jullie.. ik hoop dat ajax hier een goede les uit kan leren.. groet, van een zeer, zeer teleurgestelde ajacied..
Dat ik dat ooit is zou horen van een amsterdammer
flikker op vieze boer
Gefrustreerd mannetje
waar waren jullie deze bekerronde
Wij waren naar een topclub aan het kijken die ergens in Breda moest spelen, we hebben er heel erg van genoten.
whehehe gast ik uitgeluld heb je niet zo maar voor elkaar! Kom je snel achter als je mij zou kennen.
En ik niks van voetbal weten , dat is pas makkelijk lullen. O het is een vrouw die weet niks van voetbal! Laat me niet lachen, dat is pas jezelf leren kennen, meisje wil niet afspreken oooh nou dan maar lullig doen!
En ik niks van voetbal weten , dat is pas makkelijk lullen. O het is een vrouw die weet niks van voetbal! Laat me niet lachen, dat is pas jezelf leren kennen, meisje wil niet afspreken oooh nou dan maar lullig doen!
zoals ik al zei tegen je ben ik gewoon fucked up over deze hele kut avond.. en volgens mij ben ik wel een van de weinige Ajacieden hier die een sc heeft en regelmatig uitwedstrijden bezoekt? want kijk, babbeltjes via internet is prima, dat heb ik ook, absoluut, maar vertoon ze in de werkelijkheid dan ook..