Onderwerp is dubbel!
Zie "Jaja alweer een nieuwe ANTM..." voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zondag 6 januari 2008 om 20:59:dubbel!!!
Ik ga wel wat foto's posten komt die weer naar boven...
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zondag 6 januari 2008 om 20:59:dubbel!!!
sorry
had al gekeken of hij dubbel zou zijn maar dan heb ik waarschijnlijk net over die heengekeken!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 21:11:wat is ANTM godverdomme?
Dat wil je eigenlijk niet weten.. Het is dat ze een afkorting gebruiken, anders was het wel "reltopic-waardig"..






![Para J [JWT]](/images/user/124699_3173121.jpg)

