Partyflock
 
Forumonderwerp · 990646

Onderwerp is dubbel!

Zie "Jaja alweer een nieuwe ANTM..." voor eenzelfde onderwerp.
Ik zag het net in een reclameblok, morgen rtl 5 20.30 is er weer ANTM!

Ik dacht ik waarschuw even de antm-kijkers onder ons :cheer:
 
Werkzaam bij Partyflock
no shit
 
bedankt he!
 
mieters
Uitspraak van ..*Snoebeltje*.. op zondag 6 januari 2008 om 20:59:
dubbel!!!


sorry 8)

had al gekeken of hij dubbel zou zijn maar dan heb ik waarschijnlijk net over die heengekeken!! 8)
 
wat is ANTM godverdomme?
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 21:11:
ANTM


Alleen neukende teenager moeders??
Uitspraak van Am:D op zondag 6 januari 2008 om 21:09:
had al gekeken of hij dubbel zou zijn maar dan heb ik waarschijnlijk net over die heengekeken!!


skele
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 21:11:
wat is ANTM godverdomme?


Dat wil je eigenlijk niet weten.. Het is dat ze een afkorting gebruiken, anders was het wel "reltopic-waardig".. :lol:
 
Eindelijk Weer!!!
zijn die anorexia kinderen toch?