Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
het veranderd steeds meer naar een soort van techno-clubje en het publiek veranderd ook wat mee.
wat heb je trouwens gestudeerd in Grunn dan suus? Hanze of de Uni
https://partyflock.nl/user/227306/comments.html#bottom
Niet vies doen met mn foto's!
Zitten/zaten wel lekkere chicks
ik zit in het gebouw van de vroeger LTS, er zitten dus alleen maar gasten (boeren) die opleiding volgen tot metsleaar/lasser/electrotechneutje. op de hele school lopen misschien 10 vrouwen rond waarvan 8 tot het personeel horen. beetje jammer
k doe Human Technology en ben heeeeeel blij dat ik er bijna klaar mee ben want het is niks voor mij.
hierna ga ik een jaartje toeren door Australie weet je nog wel? en daarna is het de bedoeling nog een HBO te gaan doen maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
Zitten toch 2 vlak bij elkaar?
Nou, genoeg tijd om nog te bedenken of je gaat doorstuderen dan
Uitspraak van vagepaul op donderdag 17 april 2008 om 12:11:zo gevelieziue teert..
met vier jaar dag en dat je nog een hoop mooie daagen mag heben..
heb je boel mooie kado,s gehad taart gegeete tot dat het je neus uit kwam..
gezelig met je vriende het geviert zak loope en andere raare spelletje,s gedaan of lekker weze feesten..
en ik wens je nog een fijn e vier jaar dag toe dat je nog lang mag feesten en gek doen!!
je bent maak een keer echt jaarig dus maak er wat mooi,s van daag..
groetje,s
dag!
linkje
Hij natuurlijk meteen iedereen vloppen en ook dreigen dat hij namen zou noteren, foto's uitprinten en de politie inschakelen.
En linkje van zijn profiel? Die kan ik niet vinden! ( de echte dan
je moet hem af en toe bezig zien in dat topic van wat beter zou kunnen op pf.. echt..Karian en Tommie worden echt knetter van die gast
Ik rook ook de hele dag niet, alleen 's avonds
Hoewel ik normaal wel van ranzigheid hou, gaat dit me ook te ver!
Gefeliciteerd Rob
van harte
Gefeliciteerd pik
Gefeliciteerd he Bob
Jij vraagt, wij slaan
ff een fake silverfaust is leuk maar deze is nog erger als de orginele