2 volgers · 133271x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Nee jij moet zwaaien ofzo , ik heb m'n cam niet aan
KUTZOOI mn leuke plaatje doet het niet
joehoeeeeee
Nog menseng interesse?
laatste aanpassing
(permanent verbannen)
Mietjengs den geksteng
Pepslet
heheheh dat swaffelmanneke zat bij een vriend van mij op school
Mjah ik zie het echt nog wel een sport worden. Allemaal van die ventjes die inneens met hun pik tegen historische gebouwen aan gaan slaan
(permanent verbannen)
Om eerlijk te zijn nee...half/half
lekker tok
ik draai voor iemand anders
Geeft niet vind je toch wel lief hoor
Tuurlijk schatje
Dat is hetzelfde als je tijd in de prullenbak gooien Zonde
Zal jou eens in een prullebakje stoppen prulletje van me
(permanent verbannen)
;geevtong;
Mmmmmmmm lekkere liktornado schatje
Pepslet
Ach ben er niet vies van
Allemaal van die ventjes die inneens met hun pik tegen historische gebouwen aan gaan slaan
Laat Grote Neger dat niet horen
ik zal kijken of er 36 bijzit, maar denk dat je het toch niet leuk vind haha is niet echt jouw stijl
ik pas zelfs nog 164
Ja die jurkjes waren echt lief
Mijn zusje ook maar daar ben ik gisteren van geschrokken toen ik haar in haar onderbroekje zag die is vel over been, eng gewoon
Nadja is heel klein en absoluut niet vel over been gelukkig ik heb ook echt lang maatje 34 gehad en baal dat ik die niet meer heb
Maar mn jas was wel maat S
(permanent verbannen)
rest is allemaal XS en 34
Pas jij dat?
Mijn zusje ook maar daar ben ik gisteren van geschrokken toen ik haar in haar onderbroekje zag die is vel over been, eng gewoon
Is dat gewoon haar bouw of.....?
Heb ook een vriendin die echt zoooo slank is van zichzelf, eet gewoon normaal..
laatste aanpassing
Nadja is heel klein en absoluut niet vel over been gelukkig ik heb ook echt lang maatje 34 gehad en baal dat ik die niet meer heb
Maar mn jas was wel maat S
Als je de bouw er voor hebt staat het prima maar anders niet. Ik heb ook niet de bouw van maatje 36 en toen ik het jaren geleden, door stress enzo, het wel had zag ik er verschrikkelijk uit.
Was je nou vrij morgen of niet?
moet de hele dag werken
Als je de bouw er voor hebt staat het prima maar anders niet. Ik heb ook niet de bouw van maatje 36 en toen ik het jaren geleden, door stress enzo, het wel had zag ik er verschrikkelijk uit.
ja heb er de bouw voor
moet de hele dag werken
Ik ook
ja heb er de bouw voor
Dan scheelt dat echt
hehehe 1.56 ben ik
Ik 1.70