2 volgers · 140413x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Buiten het kleine feitje dat ie een wazig junk is?
nou
als je een beetje je best hebt gedaan om te begrijpen waar die wazige gast het over heeft
dan weet je ook dat ie niet zo achterlijk is als ie overkomt
hij is alleen een pephoer
laatste aanpassing
maar weet ook nie precies hoeveel hij gebruikt....
dagelijks, wekelijks?
Niet eens wekelijks maar wilde mij doen geloven dat het al maanden niet meer voorkwam. Op zich was ie op de goede weg, maar ik duld geen verzwegen misstapjes. Dat wordt van kwaad naar erger.
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
weet ik veel
ik heb het te druk met me eigen gerel
Mjah ik weet het ook niet precies meer maar t was best vaag allemaal.
zal allemaal wel meevallen anders zou die ook geen account meer hebben, denk je wel?
Volgens mij heeft ie d'r aardig wat versleten hoor
Heb m toen volgens mij nog ergens z'n excuses zien aanbieden naar de mensen van flock maar goed.
donateur
Als je dat maar weet
Ik onthou het..
Maar het wordt geen dagelijkse kost
5x in de week is voldoende
https://vip.partyflock.nl/user/341940:SimBeSim.html
Aparte man ja..
Maar goed, boeiend.. Je kan iedereen wel af lopen zeiken, dat is ook de favoriete bezigheid van de PF-leden hier
(permanent verbannen)
Aparte man ja..
Maar goed, boeiend.. Je kan iedereen wel af lopen zeiken, dat is ook de favoriete bezigheid van de PF-leden hier
Mjah ik hoef m niet af te zeiken. Maar tis gewoon een wazig figuur.
Ik bedoel moetie zelf weten dattie zoveel drugs wilt gebruiken maar als je daardoor andere mensen lastig gaat vallen omdat je niet meer weet wat normaal is vind ik het knap triest.
laatste aanpassing
Maar het wordt geen dagelijkse kost
5x in de week is voldoende
Maar het is zo triest als mensen zichzelf d'r mee kapot maken
donateur
Mjah ik hoef m niet af te zeiken. Maar tis gewoon een wazig figuur.
Ik bedoel moetie zelf weten dattie zoveel drugs wilt gebruiken maar als je daardoor andere mensen lastig gaat vallen omdat je niet meer weet wat normaal is vind ik het knap triest.
Ach joh, als ik in een dip zit dan ga ik ook andere mensen lastig vallen met mijn gezeik..
iemand neuqeng?
Heb mn portie afgelopen middag voor het laatst nog gehad
Dus ik sla ff over
donateur
ik mijn eerste sexloze weekend sinds 15 maanden
Valt zwaar hè..
Jah ok maar dat is anders gezeik.
Soms, als ik het teruglees, snap ik er dan ook geen bal meer van
Heerlijk, dat schelden op tere zieltjes