2 volgers · 137459x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
zit ik 1 advertentie te bekijken echt een mooie grote studio helemaal geweldig staat er bij alleen reageren als je academisch niveau hebt......... gaat nergens over
of er staat bij werkende jonge dame gezocht ik vind dat soort advertenties echt creepy moet je dan nog wat anders erbij doen ofzo??
Vreemd zeg
Mijn vriendinnetje is onderweg naar hier, die heeft inbraak gehad in haar salon beneden 2 weken geleden en slaapt slecht sindsdien, wil een nachtje doorslapen en komt hier slapen.
Hooooi liefjes! Hoe is het hier??
Ik ben een beetje lam
Met mijn ma uit eten geweeest en samen flink aan de zuip! Heerlijk samen redelijk lam naar huis lopen
En zij nog aandringen dat ik nog een wijntje moest drinken bij mijn ouders thuis
Nee ma, ik heb genoeg!! Suus, niet zeiken, kom op!! 
Heerlijk, lam worden met mijn ma
Ik ben een beetje lam
Mijn vriendinnetje is onderweg naar hier, die heeft inbraak gehad in haar salon beneden 2 weken geleden en slaapt slecht sindsdien, wil een nachtje doorslapen en komt hier slapen. ik snurk dus dat wordt lachen, tijdens vakanties zei ze altijd al dat het net was of ze naast een vent sliep
Ow ik hoop echt dat ik geen vent krijg die snurkt
Ik ga ook Pulp Fiction kijken
oohh wat leuk samen met je ma!!! mijn ma drinkt niet dus ik doe dat wel eens met mn pa
ik snurk dus dat wordt lachen
he er is een wijf uit hvoet bij jensen ff zappen tussen PF en Jensen dus.....
t doe ik met mijn pa
oohh wat leuk samen met je ma!!! mijn ma drinkt niet dus ik doe dat wel eens met mn pa
Mijn ma en ik kunnen echt tanken! Laatst een weekendje weg samen, heb ik haar aan de sambuca gekregen
En het is een keurig, net dametje, maar ondertussen...
Hoi, k heb lekker gereden, zeker anderhalf uur
Ik heb dinsdag voor het eerst in mijn leven op een pony gezeten!
Alleen beetje jammer dat die helm zo voor lul stond en die laarzen vacuum waren gezogen aan mijn benen
Ik heb dinsdag voor het eerst in mijn leven op een pony gezeten! Geweldig! Zelfs in draf geweest
Alleen beetje jammer dat die helm zo voor lul stond en die laarzen vacuum waren gezogen aan mijn benen
Foto?
of nog beter: filmpje.
Ik heb binnekort misschien nieuwe fotos en filmpjes van me in actie
Foto?
of nog beter: filmpje.
Vond het wel superleuk, alleen in het begin wel ff eng, was bang dat ik evenwicht niet hield
Ik zat natuurlijk wel aan zo'n lus vast
k heb binnekort misschien nieuwe fotos en filmpjes van me in actie
Nice!!!
Longeer lijn?
Het was op het hoofdterrein van mijn werk, daar heb je een kleine ponyclub en daar worden lessen gegeven aan boefjes
Een collega van mij doet dat ook en we hadden een uurtje de tijd tussen 2 afspraken in, dus ik mocht ff!
blijven mooi
Ja zijn maar zelden films die je 2 keer wil zien of die je bij blijven
mystic river vond ik ook zeeer goed
k heb lekker gereden, zeker anderhalf uur
Foto?
ik had bijna eerste plaats met mijn homevideo gewonne als ik de camera niet had uitgezet
mijn broer heeft altijd goeie paarden niet van die manege beesten
ginge we een keer kijken me neef ook erbij en die neef hele tijd grappen maken voor de camera of ie al warmgelopen was enzo mocht me neef daarna het paardje van me broer droogstappen maar ging hem niet vlug genoeg
spoort ie dat beest aan zoals hij met een manegepaard deed dus dat beest kreeg die flinke por in zijn pens en zet het volle gas op een lopen
wat vloog ie door die bak zeg
liep ie op een hindernis af en me neef sprong van dat paard af omdat ie dacht dat ie ging springen
Wat leuk morgen spierpijn?
Het was dinsdag en ik heb geen spierpijn
Vroeg mijn collega ook al!
Maar kben na huis toe!!
Spreek jullie morgen!
Doei schatje!!
ginge we een keer kijken me neef ook erbij en die neef hele tijd grappen maken voor de camera of ie al warmgelopen was enzo mocht me neef daarna het paardje van me broer droogstappen maar ging hem niet vlug genoeg
spoort ie dat beest aan zoals hij met een manegepaard deed dus dat beest kreeg die flinke por in zijn pens en zet het volle gas op een lopen
wat vloog ie door die bak zeg
liep ie op een hindernis af en me neef sprong van dat paard af omdat ie dacht dat ie ging springen
ik ga ook slapen!! Trusten lieblingen!
laatste aanpassing
Maar kben na huis toe!!
Spreek jullie morgen!
oke slaap lekker
mooi verhaal!
Ja helemaal met het commentaar van hem van te voren erbij wat wel op tape staat allemaal opscheppen en was hij op een moment op de hond van bert ruttte gaan zitten net of dat een paard was enzo
en ik met me stomme kop denk droogstappen=saai dus camera weg
ik ga ook slapen!! Trusten lieblingen
doei suuske
donateur
*als ik er over nadenk lijkt hij mn ex wel...die kan daar ook wat van *
Tot 17:00u onbeperkt Flocken
En dan weekend
Lekker! Ik moet nog wel flink aan de bak vandaag
Goedemorgen leute
donateur
Lekker! Ik moet nog wel flink aan de bak vandaag
Das minder..
Mijn collega heeft het helemaal krankzinnig druk.. Van de 7 artsen zijn er maar 3 aanwezig en de huisarts waarvoor ze werkt heeft vanavond dienst, dus die is ook eerder weg.
Ik ga vanmiddag wel ff voor de invallen, heb ik ook nog wat nuttigs te doen
donateur
Mijn collega heeft het helemaal krankzinnig druk.. Van de 7 artsen zijn er maar 3 aanwezig en de huisarts waarvoor ze werkt heeft vanavond dienst, dus die is ook eerder weg.
Ik ga vanmiddag wel ff voor de invallen, heb ik ook nog wat nuttigs te doen
donateur
bloedsuiker..sorry
Oh daar heb ik geen verstand van
Al plannen?
Ja vanaaf naar 'zomerhitte' met mam, morgen gordijnrails halen en barkrukken hopelijk en 's avonds verjaardag
en morgen heb ik last van de roseetjes van vanavond en zondag heb ik last van de roseetjes van zaterdag
Heerlijk
donateur
beetje last van de roseetjes van gisteren...en morgen heb ik last van de roseetjes van vanavond en zondag heb ik last van de roseetjes van zaterdag
Vanavond een ..... *tatatatataaaaaaaaaaa tromgeroffel*
sieradenparty
Das dus net zoiets als een Tupperware party, maar dan met sieraden..
Man, ik heb nog 3 bakken vol liggen met sieraden, heb nooit wat aan *moet er toch eens wat mee gaan doen*
En dan daarna een verjaardag, rosébiertjes drinken
Morgen shoppen, 's avonds naar die jongen van 2wkn geleden
En zondag zie ik wel
Wrsch bijkomen van een kater van zaterdagavond, qua drank. Hij heeft weer rosébier in huis gehaald
Ja vanaaf naar 'zomerhitte' met mam, morgen gordijnrails halen en barkrukken hopelijk en 's avonds verjaardag
Oooh, ik wil die film ook wel zien
laatste aanpassing
a vanaaf naar 'zomerhitte' met mam
Leuk! Benieuwd hoe ie is!!
Vanavond een ..... *tatatatataaaaaaaaaaa tromgeroffel*
sieradenparty
Das dus net zoiets als een Tupperware party, maar dan met sieraden..
Heb ik ook een keer gehad met vriendinnen, is leuk hoor!!
En dan daarna een verjaardag, rosébiertjes drinken
Morgen shoppen, 's avonds naar die jongen van 2wkn geleden en daar blijf ik slapen..
Ben benieuwd!!
donateur
Heb ik ook een keer gehad met vriendinnen, is leuk hoor!!
Ik kom om in de party's..
Had laatst een uitnodiging voor een speelgoedparty.. Bleek het dus geen speelgoed voor mezelf te zijn, maar daadwerkelijk speelgoed voor kleine kinderen
Bij speelgoedparty denk ik aan iets heel anders
Ben benieuwd!!
Ja, ik eigenlijk ook wel
Nou ja, we zien wel. Open vizier en genieten
Ik kom om in de party's..
Had laatst een uitnodiging voor een speelgoedparty.. Bleek het dus geen speelgoed voor mezelf te zijn, maar daadwerkelijk speelgoed voor kleine kinderen Wat heb ik dáár nou aan...
Bij speelgoedparty denk ik aan iets heel anders
Ja, ik eigenlijk ook wel
Nou ja, we zien wel. Open vizier en genieten
Daarom!!!
donateur
Jij..... viezerik!
Nee, Cindy. Aangenaam *sjeek hends*
Nou inderdaad, als het nou speelgoed voor jezelf was geweest! Speelgoed voor kleine kinderen
Was van een collega van me.. Kind van haar is net 4 maanden.
Pliesss, geen speelgoedparty's meer
Daarom!!!
Ga niets meer verwachten, vorige keer vond ik het geweldig en toen 2 dagen later was het zo'n domper..
Not again no no no no no
ik kwam via hyves een vriendinnetje van de middelbare school tegen... Ze is 26 en heeft al 5 kinderen!!
Kweekvijver