Partyflock

Forumonderwerp · 990401

Onderwerp is dubbel!

Zie "Het grote Geert Wilders/PVV topic" voor eenzelfde onderwerp.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Den Haag - Geert Wilders overweegt zijn anti-Koranfilm op de gratis filmpjeswebsite YouTube in première te laten gaan.

Dat zegt de PVV-leider nu onderhandelingen over uitzending op tv moeizaam verlopen. Wilders zegt een aantal gesprekken met Nova te hebben gevoerd, maar dat zou slechts delen willen uitzenden. De politicus wil zijn film integraal op de buis hebben. Dat zou evenmin kunnen in de zendtijd voor politieke partijen. "Als het niet lukt, nodig ik gewoon alle pers uit om in Den Haag te komen kijken en zet ik de film op YouTube", aldus Wilders.

Hij denkt de film eind januari of begin februari te kunnen lanceren. Duidelijk is al wel dat de PVV'er taferelen uit de Koran gaat verfilmen en dat deze beelden kwetsend zullen zijn voor moslims.

De overheid houdt rekening met felle reacties uit moslimhoek in binnen- en buitenland.

Bron:www.telegraaf.nl
Waarschuw beheerder
donateur
(s).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 13:05:
Welten noemde de op stapel staande film van Wilders ''pure provocatie''. Hij gaf wel toe niet te weten wat de inhoud van de film precies wordt: ''Maar persoonlijk ervaar ik de film als een provocatie. Ik kan me voorstellen dat anderen het ook zo ervaren.''

Ja het is provocatie, maar als iemand zich beledigt voelt dan is het doodsimpel om een reactie op de film te maken met behulp van windows movie maker en die up te loaden op youtube. Brengt de discussie in ieder geval op gang (y).

Waarschuw beheerder
ik wil hem helemaal zien kijken wat voor opschudding het veroorzaakt!
Waarschuw beheerder
hoelang zal het duren voordat geertje kapot word geschote of opgeblaze?? :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 13:40:
ik wil hem helemaal zien kijken wat voor opschudding het veroorzaakt!

zal het snel te horen krijgen,op ze website komt die ook te staan dus zal wel n nieuwsbrief krijgen in de komende weken,ben echt benieuwd wat er uit voort gaat komen
Waarschuw beheerder
Als andere wat over Wilders op internet zetten is het janken geblazen.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Tony T op zaterdag 5 januari 2008 om 13:46:
hoelang zal het duren voordat geertje kapot word geschote of opgeblaze??

als dat gebeurt toont het maar weer is wat voor agressief volk het is, en nogmaals n moslim hoeft er niet naar te kijken, daarom is het ook positief dat het op internet verschijnt,en niet op de tv.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 13:51:
daarom is het ook positief dat het op internet verschijnt,en niet op de tv.

Ben je wel verplicht te kijken als het op tv is dan?

als dat gebeurt toont het maar weer is wat voor agressief volk het is

Net zoals bij Pim zeker? :vaag: :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 januari 2008 om 13:50:
Als andere wat over Wilders op internet zetten is het janken geblazen.

inderdaad, doet die aangifte die kakkerlak

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tony T op zaterdag 5 januari 2008 om 13:46:
hoelang zal het duren voordat geertje kapot word geschote of opgeblaze??

Kan me niet snel genoeg zijn.
Zijn we van deze pleuristopics en zijn kop op tv ook af.
Hij doet het er gewoon om.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 januari 2008 om 14:08:
Ben je wel verplicht te kijken als het op tv is dan?

natuurlijk niet,maar dan word het wel uitgezonden of je wil of niet, op internet zal je het moeten opzoeken,dus als je dan als moslim gaat kijken zoek je het moedwillig op.zeik dan ook niet dat je je dan aangesproken voelt (y)
Waarschuw beheerder
als dat gebeurt toont het maar weer is wat voor agressief volk het is, en nogmaals n moslim hoeft er niet naar te kijken, daarom is het ook positief dat het op internet verschijnt,en niet op de tv.

iq van een poffertje? moslims zijn geen volk....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 13:05:
Met name in wijken waar veel moslims wonen is de politie nu al extra aanwezig.

Mooizo.

Laatste nieuws:
De terrorist die opgepakt was in Rotterdam zit al in EBI Vught.

Nu is echt 100% duidelijk dat we zijn ontsnapt aan een aanslag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 14:11:
natuurlijk niet,maar dan word het wel uitgezonden of je wil of niet, op internet zal je het moeten opzoeken,dus als je dan als moslim gaat kijken zoek je het moedwillig op.zeik dan ook niet dat je je dan aangesproken voelt

Dus iets is alleen beledigend als je het zelf ziet? Wat een onzin, als ik die film wel kijkt kan het wel beledigend voor die groep zijn!!!

:looser:

Uitspraak van Disobedience op zaterdag 5 januari 2008 om 14:15:
Laatste nieuws:
De terrorist die opgepakt was in Rotterdam zit al in EBI Vught.

Nu is echt 100% duidelijk dat we zijn ontsnapt aan een aanslag.

Trek jij je eigen conclusies maar ff , haha!

Uitspraak van FC Lacoste op zaterdag 5 januari 2008 om 14:10:
inderdaad, doet die aangifte die kakkerlak

:jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 januari 2008 om 14:21:
Dus iets is alleen beledigend als je het zelf ziet? Wat een onzin, als ik die film wel kijkt kan het wel beledigend voor die groep zijn!!!

je begrijpt me voor geen meter man :looser:

nu het op internet word uitgezonden kies je er zelf voor om het te zien,dus als je het nu gaat bekijken kies je er zelf voor, moslim of niet :looser:
persoonlijk mag ik die mensen al niet dus in mijn ogen is het niet beledigend,hij laat de ware aard van de koran zien en die is niet echt rooskleurig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 14:26:
hij laat de ware aard van de koran zien

Nee hij laat ZIJN visie op de koran zien.

Waarschuw beheerder
Zoals hans teeuwen zijn visie op het bijbelverhaal heeft verteld in 1 van zijn shows.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 14:31:

hij is niet de enige die er zo over denkt hoor, menig ander weet dat er haat in verspreid word, net zoals in de bijbel enz. maar de koran is nog n tikkeltje erger,het is al erg zat dat mensen hier die extremisten tolereren, en ik ben helemaal niet tegen buitenlanders,ik werk er zelf mee, maar het meeste geweld word wel door hun gepleegd (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 14:26:
je begrijpt me voor geen meter man

nu het op internet word uitgezonden kies je er zelf voor om het te zien,dus als je het nu gaat bekijken kies je er zelf voor, moslim of niet
persoonlijk mag ik die mensen al niet dus in mijn ogen is het niet beledigend,hij laat de ware aard van de koran zien en die is niet echt rooskleurig.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 14:31:

Indd je haalt de woorden uit mijn mond, zijn genoeg mensen die heel fijn volgens de koran leven. Alleen omdat het niet in Wilders zijn visie past is het niet goed, over VRIJHEID gesproken...

En je blijft weer zeggen dat je er niet naar hoeft te kijken, dat is ook zo, maar daardoor wordt het niet minder beledigend toch of wel?

Als ik zeg dat jou moeder een stinkkut heeft, kan je dat beledigend vinden. En als ik het tegen iemand anders zeg over jou moeder hoor jij het wel niet, maar blijft het toch even beledigend??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 januari 2008 om 14:38:
Als ik zeg dat jou moeder een stinkkut heeft, kan je dat beledigend vinden

als je dat tegen mij zegt,zal ik je ten eerste niet serieus nemen, en ten tweede zal ik er nog wel om lachen, maar zeg het nu is tegen n moslim, gehijt dat ie met ze hele familie het liefst jou tussen 6 plankjes wil hebben :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 14:41:
als je dat tegen mij zegt,zal ik je ten eerste niet serieus nemen, en ten tweede zal ik er nog wel om lachen, maar zeg het nu is tegen n moslim, gehijt dat ie met ze hele familie het liefst jou tussen 6 plankjes wil hebben

Ja miss omdat jij je moer niet respecteerd. Maar nu ga je weer ergens anders over lopen lullen. Blijft feit dat die droeftoeter van een Wilders alleen maar weer onrust wilt stoken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 14:37:
hij is niet de enige die er zo over denkt hoor, menig ander weet dat er haat in verspreid word, net zoals in de bijbel enz. maar de koran is nog n tikkeltje erger

Waar baseer je dat laatste op?

Ik ken zat mensen die hem wel hebben gelezen en waar jij niet eens van zou weten dat het moslims zijn die volgens de Koran leven, tenzij ze je dat zouden vertellen. Net zoals dat bij de meeste christenen het geval is.

Er wordt geen haat gezaaid door de Koran, de Bijbel of weet ik welk boek. Het wordt gezaaid door de mensen die hun eigen interpretatie aan die boeken en de verhalen geven.
En Wilders doet nu dus precies hetzelfde als waar hij die extrmisten van beschuldigd (waarmee hij zelf dus ook een extremist is).
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 14:37:
en ik ben helemaal niet tegen buitenlanders

zou er nog eens bij moeten komen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 14:45:
Waar baseer je dat laatste op?

De Koran is een veroveraarsboek. In het boek wordt de gelovige opgeroepen zich te onderwerpen aan Allah, Mohammed, de leer. Het geredetwist met Jahwe, zoals dat in de joodse Bijbel voorkomt, ontbreekt in de Koran. De liefdevolle menselijkheid van Jezus, vermoedelijk de meest ontroerende figuur van de hele monotheïstische mythologie, ontbreekt eveneens. Mohammed is een bikkelharde man,een vaak haatdragende, tot geweld oproepende man die nogal wat onhebbelijke trekjes vertoont. Hij laat mensen doden, neemt buit in bezit, droomt dat Allah zijn wensen legitimeert. Het is ondoenlijk om hier een lijst te geven met alle opruiende passages in de Koran, het zijn er te veel.(y)

Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 januari 2008 om 14:48:
zou er nog eens bij moeten komen

en wat dan nog? voel je je aangesproken dan? :s ik heb n afkeer tegen het uitschot wat hier zit en wat maar profiteert van onze centen,en er daarnaast dergelijke criminiele praktijken op nahoud, die zie ik het liefst allemaal gedeporteerd worden ja.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 14:53:
en wat dan nog? voel je je aangesproken dan?

Heb een hekel aan mensen die een hekel aanbuitenlanders hebben.

ik heb n afkeer tegen het uitschot wat hier zit en wat maar profiteert van onze centen,en er daarnaast dergelijke criminiele praktijken op nahoud, die zie ik het liefst allemaal gedeporteerd afgevoerd worden ja.

:gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 januari 2008 om 14:55:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Johan says: op zaterdag 5 januari 2008 om 14:55:

Ik heb een hekel aan linkse nichten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 14:45:
Er wordt geen haat gezaaid door de Koran,

heb jij m al gelezen dan? :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 10:50:
Duidelijk is al wel dat de PVV'er taferelen uit de Koran gaat verfilmen en dat deze beelden kwetsend zullen zijn voor moslims.

een schande dat ze dit toelaten de samenleving is naar de klote en dan gaan vervolgens de zogenaamde nederlanders klagen waarom de jeugd de boel terroriseert die man heeft een doodwens hij vraagt er zelf om ....... ik heb geen medelijden met hem als ie geslacht word

Waarschuw beheerder
en wat dan nog? voel je je aangesproken dan? ik heb n afkeer tegen het uitschot wat hier zit en wat maar profiteert van onze centen,en er daarnaast dergelijke criminiele praktijken op nahoud, die zie ik het liefst allemaal gedeporteerd worden ja

ik kan al lezen dat je ongelooflijk dom bent met je extreem rechtse gedachte
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:19:
taferelen uit de Koran gaat verfilmen en dat deze beelden kwetsend zullen zijn voor moslims.

hij zal er niet voor jan lul n film over maken lijkt me (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:21:
ik kan al lezen dat je ongelooflijk dom bent met je extreem rechtse gedachte

ik ben rechts,maar niet extreem rechts, en dat is Wilders ook niet, als je extreem rechts wil hebben moet je bij ben mysterieus zijn,en de club waar hij bij zit, en zelfs dat keurt Wilders af (y)

Waarschuw beheerder
hij maakt een film om een groep te kwetsen pijn te doen... als ik hier nu op straat iemand kwets kan ik een klap voor me bek verwachten mijn vriend dat is de realiteit maar onze vriend wilders denkt dat hij dr meewegkomt en met alle terrostichse dreigingen in de wereld moet je vooral zoiets maken...... dan vraag je dr zelf om .........

je kan een mening hebben over iets maar als je mense express wilt kwetsen dan ben je verkeerd bezig

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 15:19:
heb jij m al gelezen dan?

heb jij het gelezen flapdrol met je nep account neem het maar aan van een amsterdamse marokkaan de islam elke geloof dan ook is niet om haat te zaaien

het is wat de mensen dr zelf mee doen zij misbruiken het voor hun eigen doeleinde ........

ps: ik ben trouwens niet gelovig maar je hebt hier echt een aantal domme mensen vooral gasten met een rechts gedachte die geen eigen mening hebben schapen dat zijn jullie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:25:
hij maakt een film om een groep te kwetsen pijn te doen...

daar hebben ze het toch zelf naar gemaakt, kijk je uberhaupt wel eens naar opsporing verzocht en dat soort progamma's? hoe vaak komt het niet voor dat 9 van de 10 keer de dader n kleurtje heeft????? leg dat dan s uit? geweld is alles voor die lui,keer op keer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 15:24:
ik ben rechts

schande hoor ik neem aan dat je volbloed nederlander bent je zou wat moeten leren van de 2wereld oorlog

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 15:29:
daar hebben ze het toch zelf naar gemaakt, kijk je uberhaupt wel eens naar opsporing verzocht en dat soort progamma's? hoe vaak komt het niet voor dat 9 van de 10 keer de dader n kleurtje heeft????? leg dat dan s uit? geweld is alles voor die lui,keer op keer

holleeder hells angels gast waar heb jij het over je bent een schaap media hoer en trouwens je lekker wijfie heeft ook een kleurtje .......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 15:29:
daar hebben ze het toch zelf naar gemaakt

??? ????? wtf?!!!!! gasten met een kleurtje zullen jou graag hardhandig aanpakken en je zou je moeten schamen zelfs jullie grootouders kunnen dr om huilen net als de meeste ouderen hier in nederland die dit al hebben meegemaakt kijk maar naar youtube naar rechtse gedachte goed dan zie je een paar opa en oma's huilen

ik heb echt medelijden met je

Waarschuw beheerder
wilders zet aan tot haat

en wat hij doet mag niet ARTIKEL 1 van de wetboek kijk maar na zo zeg dat deze nederlandse marokkaan met een kleurtje jou zogenaamde nederlander weer de feiten moet vertellen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:30:
ik neem aan dat je volbloed nederlander bent

gelukkig wel zeg, en ik ben trots op MIJN land,marokanen hebben hier in mijn ogen geen recht van spreken,zouden niet eens aan de verkiezingen mee mogen doen,en laat staan in het kabinet mee regeren :looser:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:30:
je zou wat moeten leren van de 2wereld oorlog

vertel is wat nieuws :looser:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:35:
holleeder hells angels gast waar heb jij het over je bent een schaap media hoer en trouwens je lekker wijfie heeft ook een kleurtje .......

en dat ze n kleurtje heeft is zonnebank,die bestaan ook nog tegenwoordig he? :)
maar gelijk weer zo praten kerel kerel, je praat nu al agressiviteit uit alleen al in je woorden,en dat bedoel ik precies te zeggen.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:28:
maar aan van een amsterdamse marokkaan

je woont in amsterdam, voor de rest ben je gewoon n marrokaan nix meer nix minder (y)

Waarschuw beheerder
wilders is een hypocriet lees maar de feiten na

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:39:
gasten met een kleurtje zullen jou graag hardhandig aanpakken

weer n punt (y) hardhandig aanpakken, en wederom n kleurtje, gast je maakt jezelf belachelijk, en Wilders heeft gelijk dat ie jullie hier het land uit wil hebben :looser:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:41:
wilders is een hypocriet lees maar de feiten na

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 11:25:
Prima alternatief,Geen enkele moslim hoeft dan de film te bekijken en als hij/zij dat wel doet neemt ie zelf bewust het risico gekwetst te worden. Dan moet je ook niet piepen dat je gekwetst bent.

:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:39:
met een kleurtje zullen jou graag hardhandig aanpakken

islam is vrede toch? zoals jullie het altijd intepreteren? :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:25:
hij maakt een film om een groep te kwetsen pijn te doen... als ik hier nu op straat iemand kwets kan ik een klap voor me bek verwachten mijn vriend dat is de realiteit maar onze vriend wilders denkt dat hij dr meewegkomt en met alle terrostichse dreigingen in de wereld moet je vooral zoiets maken...... dan vraag je dr zelf om .........

je kan een mening hebben over iets maar als je mense express wilt kwetsen dan ben je verkeerd bezig

Jij hebt de film al gezien dus? Denk niet dat je nu al kunt zeggen dat deze film gemaakt is om moslims te kwetsen hoor... als dat wel zo is hoeven ze hem van mij niet uit te zenden. Als het gewoon een normale op waarheid gebaseerde film is hebben moslims het maar te accepteren :) De waarheid kan nou eenmaal hard aankomen. Het is kinderlijk gedrag om gelijk geweld te gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 15:42:
Wilders heeft gelijk dat ie jullie hier het land uit wil hebben

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 15:40:
gelukkig wel zeg, en ik ben trots op MIJN land,marokanen hebben hier in mijn ogen geen recht van spreken,zouden niet eens aan de verkiezingen mee mogen doen,en laat staan in het kabinet mee regeren

wie is hier de loser?? dat ben jij vriend en ga vooral maar zo stoer en rascistic praten ! want we weten allemaal dat achter je pc denkt de bikkel te zijn !! grote praatjes maar op straat stel je niks voor

ik ben hier geboren en getogen denk je dat ze in marokko gaan zeggen kom maar jullie zijn welkom weet je wat zei zullen zeggen is dat is jullie nederlandse rotzooi lekker makkelijk het probleem verplaatsen !! je zult zeker vaak gepest zijn door gasten met een kleurtje ik kan je nu zeggen zei gaan nergens naar toe ik blijf lekker hier en heb je een probleem dan rot je maar lekker op!! of geweld maar daar zijn wij heel erg goed in .............. volgens jou gedeeltelijk waar!
Waarschuw beheerder
holleeder hells angels gast waar heb jij het over

En maar blijven ontkennen :)... Bewijst alleen maar weer dat marokkanen laffe honden zijn. Zich weer achter hun slachtofferrol verschuilen... oww, ik wordt niet aangenomen.....oww ik mag de disco niet in... ow ik wordt bevooroordeeld... owww ik zit tussen 2 culturen in... pfft slap geouwehoer allemaal! Meeste is gewoon ordinair tuig dat het verziekt voor de welwillende marokkaan :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:50:
Als het gewoon een normale op waarheid gebaseerde film is hebben moslims het maar te accepteren De waarheid kan nou eenmaal hard aankomen. Het is kinderlijk gedrag om gelijk geweld te gebruiken.

:respect:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 15:51:
wie is hier de loser??

jij (y)

dat ben jij vriend

ik ben je vriend niet en zal dat ook nooit worden gelukkig (y)

grote praatjes maar op straat stel je niks voor

dan rot je maar lekker op!!

waarom zou ik weggaan uit me eigen land?? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 15:40:
je woont in amsterdam, voor de rest ben je gewoon n marrokaan nix meer nix minder

en jij bent mijn teef!

kerel je lult gewoon slap, hij is meer nederlander dan jij ooit zult worden!!

ga je geschiedenis boeken er nog is op nakijken..

wat een IQ loos pauper ventje ben jij..