Partyflock

Forumonderwerp · 990114
Poll, geopend op donderdag 3 januari 2008, looptijd van 6161.1 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

rijden met alcohol op

4154%
15 of meer
2634%
5-10
912%
10-15

Hoeveel vind jij dat moet kunnen, nu mag je maar 1 of 2 drinken maar ik merk zelf dat ik met 10 of zelfs nog wat meer nog wel de weg terug kan vinden. Slaap hebben in de auto vind ik veel gevaarlijker en daar doen ze dan helemaal niets aan.
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op vrijdag 4 januari 2008 om 16:09:
haha wist je nog toen ik bij het station stond wat blikken te drinken kwam jij langs. kilometertje of 30, raampie open. snoeihard 'noema noema jeej, noema noema noema jeej' dat nummer flink lam jij

whehe kan me vaag wel iets van herinneren dat nummertje draai ik wel altijd als ik lam ben is het nummer waar mn vader en moeder voor het eerst samen op hebben gedanst altijd wel emotioneel dan
ik en gerben waren een keer onderweg naar een feest, maar hij was zo skaffa dat hij dacht met een flinke snelheid over de linker baan te rijden. hoorde we ineens op het nieuws dat er een file was precies daar wara wij reden. maar we zagen helemaal niks jwt. bleek het dat we 40 reden over de linker baan. we waren best geschrokken en voerde vrijwel meteen het tempo op. uiteindelijk kwamen we rond 05:00 ana op het feest maar we bleven lekker voor de deur staan met wat blikken en bap.
laatste aanpassing

wacht maar tot je een ongeluk krijgt of veroorzaakt:looser:
of je verliest iemand door toedoen van een dronken debiel
die dacht dat ie nog kon rijden met 10 glazen op.......

echt ik vind je zo dom.......
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 januari 2008 om 18:58:
wacht maar tot je een ongeluk krijgt of veroorzaakt
of je verliest iemand door toedoen van een dronken debiel
die dacht dat ie nog kon rijden met 10 glazen op.......

echt ik vind je zo dom.......

ben net gewoon veilig thuis gekomen hoor na wat bliks in mijns auto dus weet niet waar je het over hebt jwt
hey meneer heeft u gedronken ???

eeuh is dat verplicht dan ? :o

1 baco moet kunnen.... soms wel jammer dat mensen die inschattings fout vaak maken dat ze denken dat ze na 6 drankjes nog kunnen rijden....:(:(
gewoon nixs drinken, zonder alcohol is het ook gezellig!(Y)
Ik ben aangereden door iemand die gezopen had..die kerel heeft heel me toekomst naar de klote geholpen!!:[

Ohhhhh wat heeft ie gedaan dan meis? :O

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 11:05:
Ohhhhh wat heeft ie gedaan dan meis?

Uitspraak van SHARONA* op zaterdag 5 januari 2008 om 10:46:
me toekomst naar de klote geholpen!!

Uitspraak van chillybilly op vrijdag 4 januari 2008 om 15:45:
ja grote bek totdat ze je van een boom moeten schrapen..Boomklevers

volgens zn profiel woont de TO dichtbij.. als het gebeurd laten we hem mooi kleven wat zeg jij..
Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 5 januari 2008 om 11:05:
Ohhhhh wat heeft ie gedaan dan meis?

Ben geschept met mn scooter toen, omdat hij als een mongool een straat inreedt zonder knipperlicht.
hij had 4x de maximale alcohol promillage overschreden, en hij zat aan medicijnen waarmee hij eigenlijk al helemaal geen alcohol mocht drinken..
owja, ik heb er een verbrijzelde knieschijf en een gebroken onderbeen aan overgehouden
met medicijnen rijden is ook gevaarlijk jwt

ooooh wat een klote mongool zeg hij heeft niet eens een verantwoordelijks gevoel ik neem aan dat ie jou veel moet betalen mag ik hopen maar daar koop je niks voor he.... gezondheid is belangrijker dan geld vind ik maar kom je er wel weer bovenop of hou je er een letsel aan over"? :(
het is afgelopen kerst 3jaar geleden dus..
maar dubbele probleem is, hij is een belg en ze kunnen hem nergens vinden..hij had nixs bij wat geldig was van rijbewijs/ID/verzekering en die k*t politie heeft 'm gewoon laten gaan..Dus voordat ik geld ga krijgen:S, mar die bedragen zijn hier toch dramatisch, in de VS kan je hier gewoon miljoenen voor eisen, hier moet ik blij zijn met paar duizend €, als ik het al ooooit ga krijgen
medisch gaat het best goed, ze dachten dat ik nooit goed zou kunnen lopen maar ik loop aardig rond..het is gewoon een constante pijn, maar pijn went :[
laatste aanpassing

Uitspraak van Topboy Bram op zaterdag 5 januari 2008 om 13:46:
met medicijnen rijden is ook gevaarlijk jwt

`dat vind je wel gevaarlijk.. maar met drank niet :S .. hoe is het trouwens met je hond... heeft ie al iemand flink gegrepen of heb je hem toch maar naar een asiel gedaan..
Ik durf te wedden dat er van alle ongelukken in nederland op de weg de meeste zijn veroorzaakt door mensen die niet hebben gedronken dus wat is nou eigenlijk gevaarlijker!!1!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2008 om 14:06:
`dat vind je wel gevaarlijk.. maar met drank niet .. hoe is het trouwens met je hond... heeft ie al iemand flink gegrepen of heb je hem toch maar naar een asiel gedaan..

jaa paar bliks bier (5 a 6) kan wel medicijnen word je veel waziger van jwt

en me hond staat gewoon buiten hoezo
ik drink niet als ik moet rijden... en stap ook niet bij mensen in de auto die hebben gedronken... het is ieders eigen verantwoordelijkheid...
als mensen willen drinken en dan rijden... is hun pakkie an maar vind het wel jammer dat er mensen zijn die drinken en dan nog gaan rijden...

maar ja mijn mening

Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op zaterdag 5 januari 2008 om 14:49:
Ik durf te wedden dat er van alle ongelukken in nederland op de weg de meeste zijn veroorzaakt door mensen die niet hebben gedronken dus wat is nou eigenlijk gevaarlijker!!1!!

wedden dat je het op percentages gaat verliezen.. jij bent echt dom ofniet..
sowieso drank met minder dan 8% alcohol daar kan je nog wel mee de auto in hoor. Meeste ongeluks gebeuren door sterke drank jwt
jah honderd x ga t goed, en dan nie meer, afgelopen september dacht ook een vriend van ons, k kan wel rijden, dus niet op slag dood!
maar ga vooral door met wat je niet laten kunt, fouten komen nog wel :S

Uitspraak van Evalinda !! op zaterdag 5 januari 2008 om 16:47:
fouten komen nog wel

dat soort mensen hebben vaak altijd geluk
Uitspraak van SHARONA* op zaterdag 5 januari 2008 om 13:27:
ik heb er een verbrijzelde knieschijf en een gebroken onderbeen aan overgehouden

eigen schuld, je moet er ook niet vanuit gaan dat mensen hun knipperlicht gebruiken. Je had zelf dus ook even kunnen remmen! en niet roekeloos door moeten rijden.
Heel stoer, met drank op rijden.......

:loser:

:)
wrom staat er niet NIETS bij ?

Ik drink gewoon geen druppel als ik denk of weet dat ik moet rijden....

:)
19% van de ongelukken zijn voor gekomen met Alcohol in het spel
dat wil zeggen dat 81% van de ongelukken gebeurt met mensen die nuchter zijn ..... kan je beter een paar bier op hebben :roflol:

Uitspraak van raycko op zaterdag 5 januari 2008 om 20:53:
19% van de ongelukken zijn voor gekomen met Alcohol in het spel
dat wil zeggen dat 81% van de ongelukken gebeurt met mensen die nuchter zijn ..... kan je beter een paar bier op hebben

als je dr bij vanuit gaat dat 85% niet met alcohol achter het stuur gaat zitten.. telt dat percentage natuurlijk niet..

Uitspraak van Blauw-Groen '54 Casual op donderdag 3 januari 2008 om 13:58:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "5-10"

maar beter geen alcohol! (Y)
Niet kunnen stemmen.

Maximaal 2 bier beter helemaal niks
laatste aanpassing

helemaal geen alcohol

Ik rijd zelf niet, maar ik zit vaak genoeg bij vrienden in de auto die er een paar op hebben... sowieso kan je voor alle pilsjes die je gezopen hebt er 1 per uur af tellen.

Als we ergens heen gaan en we gaan bijv. 6 uur lang feesten, dan drinkt de 'bob' gewoon een pilsje of 5 over de hele avond verspreid en dat lukt altijd, al 2x blaastest mee gemaakt.
Ik mis de optie "Niet drinken als je moet rijden"

Je moet niet rijden als je heb gezopen, staat niet stoer
pfff kom net thuis haha geen idee hoe ik naar huis ben gereden, maar ben wel mooi weer veilig thuis jwt

Uitspraak van [SF] daphie op zondag 6 januari 2008 om 10:01:

de maker van de poll kan niet rijden zonder te drinken.. omdat het een schijterd eerste klas is..
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2008 om 14:53:
de maker van de poll kan niet rijden zonder te drinken.. omdat het een schijterd eerste klas is..

Of hij probeerd hier de boel lekker op te naaien(wat hem dan goed lukt;) )

en anders is die best wel triest en komt die zichzelf vast nog wel is tegen.

Maargoed hij is al 20 dus heeft rijervaring zat:S
laatste aanpassing
moet nie iedereen over een kam schere, nie iedereen die rijd met alochol rijd mense overhoop :harry:

Uitspraak van BOTSSIEE op zondag 6 januari 2008 om 16:48:
nie iedereen die rijd met alochol rijd mense overhoop

zegt iemand van 13 :roflol:

Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zondag 6 januari 2008 om 19:30:
ben idd ook een BN'er ja

tja iedereen is tegenwoordig bner als die ook maar 1x op tv geweest..

maar heb je meegedaan aan de playbackshow..