Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:57:Wat krijgt mijn topic veel aandacht
DUHH!!
tokio hotel!
altijd in de balangstelling
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:57:Wat krijgt mijn topic veel aandacht
fijn he
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:56:EMO EMO EMO!!!
ik zeg liever
Tokio hotel Tokio hotel Tokio hotel Tokio hotel
Komaan meid
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:56:Die kuiken!
ja die!!
geweldig is dat, zouden we eigelijk allemaal n keer moeten doen
Uitspraak van Gaveramon.NL op dinsdag 1 januari 2008 om 23:57:dus eigenlijk een hele goede foto
alle foto's zijn goed, een plaatje zegt immers meer dan 1000 woorden
Ik moet die 2500 posts halen.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:58:DUHH!!
tokio hotel!
altijd in de balangstelling
idd
Snap ik. Als je naar haar hoofd kijkt zal het ook wel even duren voor ze een schoonmoeder krijgt.
Ja, als je op mannen valt die er uit zien als meisjes zal dat ook nog wel ff duren.
Probeer maar eens een vent te vinden met make-up op die hetero is
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:56:TE ENG
weet je wat pas eng is..
Als je dit op iemands kamer ziet..

Ik zou me de tering schrikken en snel het huis uit rennen..
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:59:Probeer maar eens een vent te vinden met make-up op die hetero is
Bill
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op woensdag 2 januari 2008 om 00:00:Bill
En die niet in de ontkenningsfase zit
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:59:Als je dit op iemands kamer ziet..
Lekker Toch die lekker hoofjes van tokio hotel
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op woensdag 2 januari 2008 om 00:00:Uitspraak van Pablo Discobar op dinsdag 1 januari 2008 om 23:59:
Probeer maar eens een vent te vinden met make-up op die hetero is
BILLL!!!!!!!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:59:Ik zou me de tering schrikken en snel het huis uit rennen..laatste aanpassing 2 januari 2008 00:00
DAn krijg je een hartaanval als je in de mijne komt
alle foto's zijn goed, een plaatje zegt immers meer dan 1000 woorden
inderdaad
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:59:Emo's zijn ook wel lieve mensjes KIJK naar ONS
WIJ ZIJN gwn geweldig
je kan helemaal niet geweldig zijn, dat is niet emo!
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op woensdag 2 januari 2008 om 00:01:Lekker Toch die lekker hoofjes van tokio hotel
Wat is dat rode ding naast je bed? Gebruik je die als je weer aan dat manwijf moet denken?
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op woensdag 2 januari 2008 om 00:00:Probeer maar eens een vent te vinden met make-up op die hetero is

Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:02:DAn krijg je een hartaanval als je in de mijne komt
Hij wil helemaal niet in je komen
Wat is dat rode ding naast je bed? Gebruik je die als je weer aan dat manwijf moet denken?
je weet er wel HEEEL veel van
Uitspraak van Gaveramon.NL op woensdag 2 januari 2008 om 00:02:je kan helemaal niet geweldig zijn, dat is niet emo!
geweldig zijn hoeft niet geweldig te zijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:02:DAn krijg je een hartaanval als je in de mijne komt
idd jaa
Maar dan hebben ze de rest nog niet gezien van de kamer
haha willen ze vast niet
wat jammer is heeel mooi hoor
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op woensdag 2 januari 2008 om 00:04:Uitspraak van (F)LííS.aa [Liebt*] Billop woensdag 2 januari 2008 om 00:02:
DAn krijg je een hartaanval als je in de mijne komt
idd jaa
Maar dan hebben ze de rest nog niet gezien van de kamer
haha willen ze vast niet
wat jammer is heeel mooi hoor
Ach mijn kamer hangt ook vol hoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:02:Hij wil helemaal niet in je komen
Hij zou waarschijnlijk niet eens tot leven komen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:04:geweldig zijn hoeft niet geweldig te zijn
Precies....lekker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:02:Hij wil helemaal niet in je komen
ik wil hem ook niet in mij hebbe
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:05:Ach mijn kamer hangt ook vol hoor
Sexyyy
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:05:Hij zou waarschijnlijk niet eens tot leven komen
Hij zou spontaan afsterven?
Maar mensen, ik moet jullie "helaas" verlaten, ik moet morgen werken!
Ik kan helaas niet heel de dag weg dromen over gaymannetjes met make up op
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:06:ik wil hem ook niet in mij hebbe
gelijk heb je
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op woensdag 2 januari 2008 om 00:06:ja dat gebruik ik wel meerdere keren
waarvoor
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:07:waarvoor .. om de vliegen weg te jagen?
uhu
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op woensdag 2 januari 2008 om 00:06:Oh dat is een flesje Parfum lekker e ja dat gebruik ik wel meerdere keren
Spuit je altijd parfum op als je naar een poster kijkt van een vrouw dan?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:07:Maar mensen, ik moet jullie "helaas" verlaten, ik moet morgen werken!
Wat een bedroevend bericht. Hopelijk zult gij niet geteisterd worden door boze dromen over zwartharige hermafrodieten!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:07:Ik kan helaas niet heel de dag weg dromen over gaymannetjes met make up op
Wat jammer
ik zal in jou plaats erover dromen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2008 om 00:07:Maar mensen, ik moet jullie "helaas" verlaten, ik moet morgen werken!
Weltrusten