Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:43:denk dat ie eerder voor mij zal kiezen
wat denk jij heel FOUT
Uitspraak van Gaveramon.NL op dinsdag 1 januari 2008 om 23:40:emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO is echt vet joh!
emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO Is gwn TE GEK !!!!
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:45:wat denk jij heel FOUT
Originele opmerking
Zelf verzonnen?
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:46:Moet ik hem dan fansoenlijk kunnen lezen ?
Nee wel fatsoenlijk!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:46:emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO emo EMO Is gwn TE GEK !!!!
JEEEJ!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:45:nee .. kben vrijgezel.. maar ik ga altijd winkelen in de kalvestraat
Oude wijve straatjee
je vriendinnetjes zijn ckr boven de 60
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:47:Nee wel fatsoenlijk!
*BOEM* Die zat
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:46:Moet ik hem dan fansoenlijk kunnen lezen ?
Lijkt me wel handing op een stuk software waar je alleen maar teksten voor je krijgt.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:47:Oude wijve straatjee
Zolang ze maar emo zijn he!!!!
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:48:Leuk u
Uitspraak van Gaveramon.NL op dinsdag 1 januari 2008 om 23:47:JEEEJ! zegt het voort!!!!
EMO EMO EMO EMO EMO EMO EMO
WORD ALEE MAAAL EMO EMO EMO
e
m
o
voor de wat minder inteligenten onder ons...(huKyoT_*)
laatste aanpassing
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:45:wat denk jij heel FOUT
Ik denk dat Bill liever een meisje was en dat ie op jongetjes valt, een andere reden kan ik niet bedenken dat een gozer make-up zou dragen.
Echte mannen dragen geen make-up namelijk...
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:49:Ik denk dat Bill liever een meisje was en dat ie op jongetjes valt, een andere reden kan ik niet bedenken dat een gozer make-up zou dragen.
Da's de eerste fase. Daarna laten ze zich opereren, gaan ze meedoen aan Big Brother, worden BNer en worden genoemd in de oudjaarsconference van Guido Weijers.
ich bin nicht ich wenn du nicht bei mir bist bin ich allein und das was jetz noch von mir uber ich will ich nicht sein drausen hengt der himmel schief und an der wand dein abschiedsbrief ich bin nicht ich wenn du nich bei mir bist will ich nicht mehr sein ....
En we zingen allemaal gelijk ich bin nicht ich
En van wie is dit nummer??
Ow van de beste groep ter wereld
TOKIO HOTEL
En we zingen allemaal gelijk ich bin nicht ich
En van wie is dit nummer??
Ow van de beste groep ter wereld
TOKIO HOTEL
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:49:Echte mannen dragen geen make-up namelijk...
ik heb die mooie wimpers van mezelf hoor, niet dat je denkt dat ik make up draag
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:51:Ow van de beste groep ter wereld
TOKIO HOTEL
Je bent zeker ook lid van de Tina?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:47:Oude wijve straatjee
Daarom ga ik ook altijd voor hun dochters..
Alleen als je bij dat soort mensen over de vloer wil komen moet je dr eerst voor zorgen dat je goed kunt ouwehoeren met je schoonmoeder.. maar dat begrijp jij waarschijnlijk nog niet helemaal
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:49:EMO EMO EMO EMO EMO EMO EMO
WORD ALEE MAAAL EMO EMO EMO
e
m
o
Ja zo gaat ie goed!!!
Hier nog een goede tip:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:51:Je bent zeker ook lid van de Tina?
Neej Van de Bravo
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 januari 2008 om 23:51:ik heb die mooie wimpers van mezelf hoor, niet dat je denkt dat ik make up draag
Ik ben gewoon jaloers!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:51:Alleen als je bij dat soort mensen over de vloer wil komen moet je dr eerst voor zorgen dat je goed kunt ouwehoeren met je schoonmoeder.. maar dat begrijp jij waarschijnlijk nog niet helemaal
Snap ik. Als je naar haar hoofd kijkt zal het ook wel even duren voor ze een schoonmoeder krijgt.
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:52:Neej Van de Bravo
En je kijkt zeker ook Beugelbekkie en totally spies?
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 januari 2008 om 23:53:ENG!
Ik durf tenminste zonder make up op de foto!
En die foto is goud waard
Trouwens, leuk dat je de moeite heb genomen om op mijn profiel te kijken om me aandacht te geven
laatste aanpassing
Uitspraak van Gaveramon.NL op dinsdag 1 januari 2008 om 23:52:Ja zo gaat ie goed!!!
EN WE GAAN VERDER!!!!
EMO EMO EMO!!!
KOM OP EMO'S
DOE ALLEMAAL MEE!!!
ZEGT HET VOORT
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:56:TE ENG
Ontiegelijk eng.
Zo scheelt weer een post van jullie
Uitspraak van Gaveramon.NL op dinsdag 1 januari 2008 om 23:55:LííS.aa [Liebt*] Bill wanneer gaan we een keer eten bij de
Zo snel mogelijk!
Uitspraak van xLikeMeOrMovex op dinsdag 1 januari 2008 om 23:56:TE ENG
da's wel lekker emo he...dus eigenlijk een hele goede foto