Ik wil heeel graag 'n tongpiercing , al 'n jaar fzo. Maar 'k mag nie van myn ouders. Zou ik het stiekem doen of best maar nie ??
laatste aanpassing
Zou ik het stiekem doen of best maar nie ??laatste aanpassing 30 december 2007 00:10
weet niet hoe het in belgie is maar hier kan je ook op zat plaatsen eerder tattoo of pircing laten zetten, desnoods ander ouder iemand meenemen die toestemming geeft
oh ja is nieuw sinds kort ja, moest ik ook hele verklaring, dankzij ggd, ze mogen niet eens meer ontsmettingsspul meegeven
maar er zijn toch altijd wel plekken waar ze niet volgens de regels werken
Uitspraak van Marii!! op zondag 30 december 2007 om 00:21:
Want dan kan je het schudden
weet niet hoe het in belgie is maar hier kan je ook op zat plaatsen eerder tattoo of pircing laten zetten, desnoods ander ouder iemand meenemen die toestemming geeft
ja, maar is het anders dan. is toch met alles zo er is altijd wel ergens aan te komen omdat sommige gewoon lak hebben aan regels
Uitspraak van |[gbbr]| Kimpie |[gbbr]| op zondag 30 december 2007 om 00:29:
ik ken genoeg piercers die zelfs geen toestemming vragen van een volwassene
Ik snap dat niet hoor Maargoed!
Waar ik hem ga late steke , moet ge geen toestemming hebbe ze moete gwn wete of je't zekr wil .
Regels zijn er niets voor niets
Ik heb toen ik 18 werd ook tongpiercing laten zetten en moest me zelfs legitimeren
Hmm nee 'n piercing is nie iet da ge op 1 2 3 wilt he !
Daar denkte tg wel wa ovr naa he . Tis nie zoemer iet.
& pech ?
mja , ge moet er wel rekening me houwe
da zo'n metale geval uw tandsteen zou kunne kapotmake
een vriendin van mij heeft derdoor nu ne half afgebrokkelde tand
dus draagt ze da ding al ni meer
Nja van alle mense da ik ken die 'n tongpiercing hebbe zijn dr miss. één of 2 die zoiets meemake, ik dnk da alz ge zoiet voorhebt da ge
gwn ongeluk hebt ..
stiekem doen of best maar nie ??
wa ovr naa he
in belgië moet ge onder de 18 "normaal gezien" schriftelijke of telefonische toestemming hebben van een volwassene om een piercing te mogen laten zetten.. maar er zijn er veel die daar niet naar vragen
ik heb het alleen met mn eerste piercing gehad verder nooit
Uitspraak van |[gbbr]| Kimpie |[gbbr]| op zondag 30 december 2007 om 00:55:
ik zou zwere da da er ook eentje van Antwerpe is
zegget assek fout zit e
Jaja just ,
Iets mis me myn taalgebruik dan ,
'k ga hier egt geen algemeen ned gebruike ze
de 2de liet k ook bij dezelfde piercer zetten en hij herkende me ook dus..
Uitspraak van |[gbbr]| Kimpie |[gbbr]| op zondag 30 december 2007 om 00:58:
aaaah een streekgenoot
Erges in de buurt van turnhout, gy ?
Uitspraak van |[gbbr]| Kimpie |[gbbr]| op zondag 30 december 2007 om 01:04:
och der wassek vandaag nog (naar den Toff)
nja van Merksem.. waar Sportpaleis en de Metropolis ligge
mor dan erges dertusselaatste aanpassing 30 december 2007 01:04
Njaa da weet'k wol zen dnk ,
den toff ? DA ken'k niee ze
met eerste piercing was ik 16 geloof ik. en mn tattoos en piercings daarna al 18 geloof ik, maar er is nooit wat gevraagd verder
1e tattoo trouwens ook niet toen ik 17 was
Uitspraak van |[gbbr]| Kimpie |[gbbr]| op zondag 30 december 2007 om 01:18:
reken dan maar op zo'n 2-3 uurtjes afstand
geeft niet, als je morgen voor de ochtend spits vertrekt ben je hier nog voor de middag, neem je wel die oranje bikini mee?
Zou ik het stiekem doen of best maar nie ??
Ik wil heeel graag 'n tongpiercing , al 'n jaar fzo. Maar 'k mag nie van myn ouders. Zou ik het stiekem doen of best maar nie ??laatste aanpassing 30 december 2007 00:10
Ik heb 'm vandaag late zette duzz ,
Hier thuis hebbe ze NOG nx gemerkt . duz 'k hoop dat da zoo blijft ..
Ik wil heeel graag 'n tongpiercing , al 'n jaar fzo. Maar 'k mag nie van myn ouders. Zou ik het stiekem doen of best maar nie ??laatste aanpassing 30 december 2007 00:10
maar nie ??laatste aanpassing 30 december 2007 00:10
ik heb nergens last van
Ook nie by 't ete
Ik wil heeel graag 'n tongpiercing , al 'n jaar fzo. Maar 'k mag nie van myn ouders. Zou ik het stiekem doen of best maar nie ??
Anders bespreek je je probleem op www.tina.nl
je kan beter een clit piercing nemen.
mijn eerste piercing heb k gezet op me 14e..zonder toestemming van me ouders.. niks mee gebeurd verder
oftewel, schijt hebben gewoon doen
Waarop ik antwoorde "Oh dus vanaf deze maand krijg ik ook loon?! Aangezien er geen onderscheid gemaakt word tussen werknemers en stagiaires?!"
Nja van alle mense da ik ken die 'n tongpiercing hebbe zijn dr miss. één of 2 die zoiets meemake, ik dnk da alz ge zoiet voorhebt da ge
gwn ongeluk hebt ..
Wa boejt da nuu hoe oud je bent.
ah nja da weet'k zyn
Ze hebben et idd gemerkt , mer pas na juist 3 weke
dur da ons ma het gemerkt heeft.
Wa boejt da nuu hoe oud je bent.