Partyflock
 
Forumonderwerp · 988737
652x bekeken
 
Waarschuw beheerder
ik heb zelf ook valriaan gekocht maar heb ook oxapam gekregen van dokter maar oxapam is wel verslaad kan het zijn maar hoef niet maar ze kunnen helpen en als ik twijfel neem ik wel valriaan werk het zelfde en kan je kopen bij kruitvat maar ik loop al langer dan 4 maanden met spanning en is eerste keer dus is echt niet fijn maar ik probeer nooit wat in te nemen echt alleen als het nodig is en ik werk wel gewoon en doe gewoon wel alles nog maar jaa nog iemand spanning gekregen of gehad
Waarschuw beheerder
donateur
bandenspanning?
 
Waarschuw beheerder
donateur
zijn je leestekens kapot?
Waarschuw beheerder
oxazepam is voor bitches, je moet seroquel nemen.. neem ik ook, da's de shit.

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zwork B) op maandag 24 december 2007 om 18:03:
bandenspanning?


nee hoogspanningskabel(Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lucje_b op maandag 24 december 2007 om 18:04:
nee hoogspanningskabel


ok beter, ik snapte het al niet
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwork B) op maandag 24 december 2007 om 18:05:
ok beter, ik snapte het al niet


Lees het eens met een pools accent. (Y)
 
Artiest Storage
Waarschuw beheerder
donateur
trek die stekker van je dildo eens uit t stopcontact! :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Carnophage op maandag 24 december 2007 om 18:07:
Lees het eens met een pools accent.


ik zat zelf aan russisch te denken, maar ach oostblok is oostblok
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zwork B) op maandag 24 december 2007 om 18:09:
oostblok is oostblok


220v is 220v

trek die stekker uit t stopcontact!!! 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:03:
zijn je leestekens kapot?


Volgens mij is er wel meer kapot :lol:
 
Waarschuw beheerder
Over lange zinneng gesprokeng mang.
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:00:
nog iemand spanning gekregen of gehad


Krijg ik van jou
Waarschuw beheerder
gewoon geen spanning
Waarschuw beheerder
en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en en.
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:03:
zijn je leestekens kapot?


.
Waarschuw beheerder
:frusty: is dat hip tegenwoordig ofzo van die zwakzinnige mongolen :frusty:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:00:
spanning gekregen


Op mijn sluitspier nu :$ dus ik ga maar ff poepen :bye:
 
Waarschuw beheerder
Interpunctie bitte (Y)
 
Waarschuw beheerder
Ik kan dit verhaal niet volgen!!!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
iedereen doet zo dom lullig antwoorden geven terwijl ik normaal onderwerp zet en vraag of iemand ook spanning heb gehad meer niet hoef jullie niet zo achterlijke berichten te sturen gekkie mensen hiero zeg
 
Waarschuw beheerder
wat voor spanning????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:54:
iedereen doet zo dom lullig antwoorden geven terwijl ik normaal onderwerp zet en vraag of iemand ook spanning heb gehad meer niet hoef jullie niet zo achterlijke berichten te sturen gekkie mensen hiero zeg


gebruik eerst eens leestekens.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italo Ferrero op maandag 24 december 2007 om 18:59:
gebruik eerst eens leestekens.


true, true!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:54:
iedereen doet zo dom lullig antwoorden geven terwijl ik normaal onderwerp zet en vraag of iemand ook spanning heb gehad


ik heb genoeg spanning gehad maar ik heb die rotzooi niet nodig

alcohol is de oplossing :lol: :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®uffy :respect:© op maandag 24 december 2007 om 19:05:
alcohol is de oplossing :lol: :x


alcohol doet zeker wonderen...maar is zeker niet de oplossing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:54:
spanning heb gehad


Ja maar mijn spanning is er weer af hoor :cheer:
 
Waarschuw beheerder
ik neem niet eens oxapam omdat ik niet zomaar iets ineem want je kan beter zonder medicijnen eraf van af komen maar alleen als echt nodig is en alchol dat drink ik liever niet met die spanning wordt het erger maar als er nou iemand ff serieus is hiero maar is er weinig volgends mij maar jaa fijne dagen alvast allemaal
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 19:51:
ik neem niet eens oxapam omdat ik niet zomaar iets ineem want je kan beter zonder medicijnen eraf van af komen maar alleen als echt nodig is en alchol dat drink ik liever niet met die spanning wordt het erger maar als er nou iemand ff serieus is hiero maar is er weinig volgends mij maar jaa fijne dagen alvast allemaal


misschien is prozac een oplossing voor je (F) :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 19:51:
ik neem niet eens oxapam omdat ik niet zomaar iets ineem want je kan beter zonder medicijnen eraf van af komen maar alleen als echt nodig is en alchol dat drink ik liever niet met die spanning wordt het erger maar als er nou iemand ff serieus is hiero maar is er weinig volgends mij maar jaa fijne dagen alvast allemaal


Zou eens op zoek gaan naar een andere huisarts, iig een die niet zomaar die zooi voorschrijft
Waarschuw beheerder
donateur
De spanning is om te poepen...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 december 2007 om 18:00:
ik heb zelf ook valriaan gekocht maar heb ook oxapam gekregen van dokter maar oxapam is wel verslaad kan het zijn maar hoef niet maar ze kunnen helpen en als ik twijfel neem ik wel valriaan werk het zelfde en kan je kopen bij kruitvat maar ik loop al langer dan 4 maanden met spanning en is eerste keer dus is echt niet fijn maar ik probeer nooit wat in te nemen echt alleen als het nodig is en ik werk wel gewoon en doe gewoon wel alles nog maar jaa nog iemand spanning gekregen of gehad


25 jaar en nog geen leestekens kunnen gebruiken..
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 december 2007 om 01:55:
25 jaar en nog geen leestekens kunnen gebruiken..


Dat krijg je van die pillen, tasten alles aan
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 25 december 2007 om 01:55:
25 jaar en nog geen leestekens kunnen gebruiken..


ik zou bijna zeggen, doe geen moeite er wat van de te zeggen. Aan de vele voorgaande reacties zonder resultaat blijkt het toch tevergeefs. :lol:
Waarschuw beheerder
Wanneer ben je uitgerekent? half jaar geleden?

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/26490022.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Technomania op donderdag 27 december 2007 om 08:03:
Wanneer ben je uitgerekent? half jaar geleden?


:lol:
Waarschuw beheerder
lekker lullig

gewoon negeren hr meissie!! mensen op partyflock zijn vaak erg lomp.

huisartsen geven vaak snel van die kalmeringspillen. misschien dat je het meer in de hulpverlening kan zoeken. spanning heeft een oorzaak en met pillen kan je die spanning wel lekker dempen maar het lost uiteindelijk weinig op. je zal aan jezelf moeten gaan werken (Y)

succes :)
 
Waarschuw beheerder
Je kan beter eerst de oorzaak van de spanningen zoeken en dat aanpakken.:yes:
 
Waarschuw beheerder
het gaat wel ene keer beter dan andere keer maar ik moet ook rustig aan doen en aan mezelf gaan denken ik heb nu ook soms erger last van benauwdheid maar gister zei dokter dat ik opgezette klieren heb en rood van binnen is en daarom heb ik meer benauwd maar ik krijg nu alles tegelijk echt niet fijn meer en rustgevende pillen neem ik bijne niet ik doe het liever eerst gewoon zelf en als niet lukt neem ik eentje maar is zelde en jaa praten doe ik ook al maar jaa komt wel goed hoop ik fijne weekend allemaal