ik heb zelf ook valriaan gekocht maar heb ook oxapam gekregen van dokter maar oxapam is wel verslaad kan het zijn maar hoef niet maar ze kunnen helpen en als ik twijfel neem ik wel valriaan werk het zelfde en kan je kopen bij kruitvat maar ik loop al langer dan 4 maanden met spanning en is eerste keer dus is echt niet fijn maar ik probeer nooit wat in te nemen echt alleen als het nodig is en ik werk wel gewoon en doe gewoon wel alles nog maar jaa nog iemand spanning gekregen of gehad





















![[img width=620 height=465]http://www.elgervanderwel.nl/weblog/images/290604.jpg[/img]](http://www.elgervanderwel.nl/weblog/images/290604.jpg)


![[SF] da Burp](/images/user/63_1047222.jpg)

![[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/26490022.jpg[/img]](https://album.partyflock.nl/26490022.jpg)

