Mijn vriendin (16) gaat tegenwoordig weleens mee naar een feestje. Ze gebruikt dan nooit wat. Nare bijkomstigheid is dat ik steeds vroeg naar huis toe moet omdat ze moe is. Ik heb voorgesteld dat ze het volgende keer maar is moet proberen maar ze durft niet zo goed. Zie altijd veel strakke stelletjes, hoe pakken jullie dat aan?
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 01:29:pillengboeren de gekste

Bitch im a soldier
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 18:07:als ze niet druft dan niet....durft ze wel dan een kwartje van een pil,niet meer geven!!!! blijft ze lekker wakker en gaan jullie niet vroeg naar huis
ze heeft het nog nooit gedaan maar ze is geen mietje moet wel meteen hele of meer als ze doet jwt
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 17:56:ze heeft het nog nooit gedaan maar ze is geen mietje moet wel meteen hele of meer als ze doet jwt
je kan beter met lage doseringen beginnen, want het went zo snel
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 17:56:Uitspraak van ellepel op donderdag 20 december 2007 om 18:07:
als ze niet druft dan niet....durft ze wel dan een kwartje van een pil,niet meer geven!!!! blijft ze lekker wakker en gaan jullie niet vroeg naar huis
ze heeft het nog nooit gedaan maar ze is geen mietje moet wel meteen hele of meer als ze doet jwtlaatste aanpassing 21 december 2007 17:56
ALS ze al een kwart pakt, dan heb je toch wat je wilt?? hoezo pushen.. bahbah..
Mijn eerste avond met pillen was bij mensen thuis.. was kei vet.. heel de avond kei van de kaart..
En die mensen; "ben jaloers dat zij nog zo weid kan gaan op een halve"
Dus niet lopen pushen.. als ze niet wil, dan wil ze niet..
In principe is dat hetzelfde als verkrachting.. T meisje wil geen sex maar jongen wel..
T meisje wil geen pillen, maar de jongen wil wel dat zij pillen pakt..
nee = nee....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 december 2007 om 20:14:Ga lekker op je 16e aan de xtc, heel goed voor je
jaa up heb dr op 14e al leren blowen alles!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 19 december 2007 om 13:04:Mijn vriendin (16) gaat tegenwoordig weleens mee naar een feestje. Ze gebruikt dan nooit wat. Nare bijkomstigheid is dat ik steeds vroeg naar huis toe moet omdat ze moe is. Ik heb voorgesteld dat ze het volgende keer maar is moet proberen maar ze durft niet zo goed. Zie altijd veel strakke stelletjes, hoe pakken jullie dat aan?
misschien moet ze zelf maar met dat idee komen, anders heb jij het straks weer allemaal gedaan als het fout loopt.
in dr drinken gegooit
dat is ook wel een goed idee ja!
pfff, wat een stelletje hypocrieten zijn jullie allemaal zeg... Alsof je zelf niet ook door iemand ooit aan je eerste pilletje bent begonnen...
Ok, 16 is aan de jonge kant, al weet ik niet hoe oud de jongen zelf is. Ik was ook 16 toen ik begon.
Ik heb zelf ook 3 (ex)vriendinnetjes hun eerste pilletje gegeven... Nooit spijt van gehad! Altijd mooi om samen naar de klote te gaan!
Je behandeld je vriendin alsof ze een stuk stront is. Je vriendin is je niet eens waard. Als ze niet wil en er zelfs bang voor is om 't te nemen, heb je een grote kans dat 't fout gaat.
Zoek lekker iemand die ook gebruikt of 't wél de hele nacht vol kan houden om mee te feesten of maak gewoon een afspraak met je vriendin dat ze zelf naar huis gaat als ze er geen zin meer in heeft.
Waar zit jou verstand?
Nee, ik niet. Je kunt er ook zélf voor kiezen om eens een pilletje te pakken.
Zoek lekker iemand die ook gebruikt of 't wél de hele nacht vol kan houden om mee te feesten of maak gewoon een afspraak met je vriendin dat ze zelf naar huis gaat als ze er geen zin meer in heeft.
Waar zit jou verstand?
Uitspraak van Schaapherder op woensdag 26 december 2007 om 15:03:Alsof je zelf niet ook door iemand ooit aan je eerste pilletje bent begonnen...
Nee, ik niet. Je kunt er ook zélf voor kiezen om eens een pilletje te pakken.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 december 2007 om 21:17:Die beste jongen probeert ons toch wel voor de gek te houden, of meent die alles wat die hier zegt serieus
Ken me niet voorstellen dat ie het meent
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 18:01:eerst je vriendin aan de pillen helpen en nu nog doodsbedreigingen?????
Dit is wel een beetje jammer weer
Je behandeld je vriendin alsof ze een stuk stront is. Je vriendin is je niet eens waard. Als ze niet wil en er zelfs bang voor is om 't te nemen, heb je een grote kans dat 't fout gaat.
Waar zit jou verstand?
Uitspraak van Schaapherder op woensdag 26 december 2007 om 15:03:
Alsof je zelf niet ook door iemand ooit aan je eerste pilletje bent begonnen...
Nee, ik niet. Je kunt er ook zélf voor kiezen om eens een pilletje te pakken
Helemaal mee eens . , echt zielig is het .
Voor je het weet kan je nog vroeger naar huis .
Probeer mss gewoon eens met wat caffeine . kola nut ofzo . Daar blijft ze heus wel wakker van .
Uitspraak van Demolisher op donderdag 27 december 2007 om 10:56:Probeer mss gewoon eens met wat caffeine . kola nut ofzo . Daar blijft ze heus wel wakker van .
hahahaha dat werkt dus echt niet
als je wakker wilt blijven: coke of amfetamines
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 december 2007 om 11:00:hahahaha dat werkt dus echt niet
als je wakker wilt blijven: coke of amfetamines
Ja natuurlijk dat bij ons niet meer werkt , we zijn wel wat anders gewoon . Maar dat meisje weet niet hoe xtc speed en alle andere rotzooi voelt . En ik vind het gewoon triestig dat iemand er toe verplicht word om drugs te gaan gebruiken . Nee is nee .
Dus ik vind caffeine een goed alternatief .
Of nog veel beter ga alleen uit . Dan doe je waar je zelf zin in hebt .
OKE...als mijn vriend me had 'gedwongen' een pil te nemen had ik m een knal voor de kop verkocht!
als zei niet wil, wil ze NIET, KLAAR!! dan neemt ze een taxi eerder of whatever...zijn vast wel meerdere oplossingen dan haar een pil te geven.
mijn vrienden deden al elf maand voordat ik mijn 1e deed. mijn vriend volgde 2 maandjes later ofzo, allemaal eigen keus,
zal in goed overleg, je bent toch tenslotte een STEL??, vast wel wat anders uitkomen, zij gaat naar de lange feestjes niet mee, of ze gaat ergens zitten ofzo
als zei niet wil, wil ze NIET, KLAAR!! dan neemt ze een taxi eerder of whatever...zijn vast wel meerdere oplossingen dan haar een pil te geven.
mijn vrienden deden al elf maand voordat ik mijn 1e deed. mijn vriend volgde 2 maandjes later ofzo, allemaal eigen keus,
zal in goed overleg, je bent toch tenslotte een STEL??, vast wel wat anders uitkomen, zij gaat naar de lange feestjes niet mee, of ze gaat ergens zitten ofzo
bimbo's allemaal hier, kom zeg die vriendin heeft gewoon een autoriteitsprobleem, moeite met gezag enzo, nou snap ik wel dat je niet helemaal moet overrulen, maar een ebetje laten voelen wie het voor het zeggen heeft is niet verkeerd.
Gewoon voor de keuze stellen denk ik, of slikken of kappen met de relatie en daarbij gewoon wat pressiemiddelen gebruiken,
Gewoon voor de keuze stellen denk ik, of slikken of kappen met de relatie en daarbij gewoon wat pressiemiddelen gebruiken,
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2007 om 17:19:zoek een andere chick anders die gewoon elk weekend doorgaat
heb je ook geen gezeik meer
kun je wedstrijdje houden wie het het langs volhoud
haHAhaHAhaHAha , echt wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 december 2007 om 01:02:neem je een andere vriendin.. drugs gaat jullie relatie toch kapot maken.
jaaaman
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 18:56:jaaaman
als je namelijk pech hebt gaat ze zich ook nog tegen drugs verzetten en komt er alleen maar meer ruzie..
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 december 2007 om 19:02:als je namelijk pech hebt gaat ze zich ook nog tegen drugs verzetten en komt er alleen maar meer ruzie..
welnee gewoon zorgen dat ze geen ruzie durft te maken en besides na 1 keer wil ze veel vaker
fijne jaarwisseling
Uitspraak van GekkeHenkie op dinsdag 1 januari 2008 om 12:05:speed snuiveng!
ik probeer wakker te blijven tot 2009 alles