Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ligt er maar net aan wat voor vakantie je wil hebben he... Denk dus dat jij een andere vakantie viert dan wij
als je op zoek bent naar een duur dorpje waar niet heel leuk is uit te gaan, waar je nog gewoon frikadellen en patat kunt kopen en waar veel andere Nederlanders zitten.... ja dan kun je in Portugal het beste naar Albufeira gaan.
Als je naar mooie stranden wil, met veel leukere barretjes, leukere feesten en minder Nederlanders, kun je naar 1000 andere plekken in de Algarve
Ik kan er natuurlijk niks van zeggen wat je zegt, het is je eigen mening. Maar ik denk dat jij Lloret de Mar, Kreta enzovoorts dus ook niks aan vind? Patat en frikandellen vind ik ideaal op vakantie. In ieder geval IETS wat ik lust
excursie's of musea?
daar ga ik niet voor op vakantie
Albufeira Portugal
vertel, wie is er al eens geweest en kan er wat over vertellen,
Wij gaan er ook heen met 10 lui, ben benieuwd.
Weer wat anders na 2 jaar kreta!
Mense!! Wie kan mij wat vertellen over wat ik daar kwijt ben in het land zelf, ik kan alle info vinden over de albufeira..behalve wat ik bijvoorbeeld voor een biertje betaal, of wat ik kwijt ben om uit eten te gaan
Wij gaan er ook heen met 10 lui, ben benieuwd.
Weer wat anders na 2 jaar kreta!
Exact. Welke periode zitten jullie daar?
1 augustus tot 13 ofzo, best laat eigelijk
Jullie dan