Uitspraak van permanent verbannen op zondag 2 december 2007 om 20:07:Ik ben haat dragend...
Nee joh... dan zou ik er overheen lopen toch?
Uitspraak van Loverofnails op zondag 2 december 2007 om 20:10:Nee joh... dan zou ik er overheen lopen toch?
je heb er gekken bij lopen hoor
ik loop altijd
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 20:04:aan de
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 2 december 2007 om 20:10:onderkant
Tena lady??
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 20:04:Het is mij opgevallen aan de stelletjes die in de stad lopen de meesten mannen aan de linker kant lopen. Is dat bij jullie ook zo? En waarom zou dat zijn, iemand een idee?
Komt omdat we hier gewend zijn om aan de rechterkant van de weg te lopen. Wat dan weer automatisch inhoudt dat vrouwen dichterbij de winkeltjes zijn dan de mannen die links van hen lopen.
In landen als Engeland zou dat dan weer andersom zijn (stel loopt aan linkerkant van weg, man loopt rechts, vrouw links, vrouw dichterbij winkel).
laatste aanpassing
Uitspraak van voortschrijdend gemiddelde op zondag 2 december 2007 om 20:12:Komt omdat we hier gewend zijn om aan de rechterkant van de weg te lopen. Wat dan weer automatisch inhoudt dat vrouwen dichterbij de winkeltjes zijn dan de mannen die links van hen lopen.
In landen als Engeland zou dat dan weer andersom zijn (stel loopt aan linkerkant van weg, man loopt rechts, vrouw links, vrouw dichterbij winkel).laatste aanpassing 2 december 2007 20:13
Goede theorie
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 20:16:zijn er ook bij die er achter lopen?
denk jij, anders kon je 't nie in de gaten houden he
Uitspraak van BABI PANGANG op zondag 2 december 2007 om 20:17:denk jij, anders kon je 't nie in de gaten houden he
wat niet? de billen?
Ik loop alleen 

Samen lopen Bona 
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 20:04:iemand een idee?
ik ben rechts en loop rechts
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 20:04:Het is mij opgevallen aan de stelletjes die in de stad lopen de meesten mannen aan de linker kant lopen. Is dat bij jullie ook zo? En waarom zou dat zijn, iemand een idee?
Dat hoort zo volgens de Etiquette. De man loopt links (als je aan de rechtkant van de straat loopt) om de vrouw te 'beschermen' tegen het verkeer e.d.
laatste aanpassing
Uitspraak van Darn Crazy op zondag 2 december 2007 om 20:47:anaalterreurbestrijder
Alleen met mooi weer hoor
Van de zomer dus
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 21:19:bijv met roken ofzo.. beetje irri als ik dan rechts loop
Op straat roken??
Loop links & met handjes vast wijst de buitekant van mn hand naar achter 
Uitspraak van Nom bikkitloop altijd rechts,... kan ik met mn andere hand sigaretje vasthouden, met links kan ik niet roken voelt onnatuurlijkop zondag 2 december 2007 om 23:32:
haha same here..