Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 2 december 2007 om 16:08:De boodschap zal echt negatief zijn he
wat dacht je van ingewikkeld
Uitspraak van FUGEDABODIT op zondag 2 december 2007 om 16:36:of op de plek waar je ze neer zet
Voorbeeld?
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 16:36:wat dacht je van ingewikkeld
Zo ingewikkeld is voetbal niet hoor
Meer doelpunten maken dan je tegenstander, dat is het
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:19:Er wordt dan ook met recht gesproken over een nieuwe 'poule des doods', evanals op het WK toen Oranje Argentinië, Servië en Ivoorkust trof
alsof servie en ivoorkust zich kunnen meten met italie en frankrijk
je moet van italie winnen of van frankrijk anders lig je er gewoon uit
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 2 december 2007 om 16:46:Uitspraak van FUGEDABODIT op zondag 2 december 2007 om 16:36:
of op de plek waar je ze neer zet
Voorbeeld?
wat dacht je van v.d. vaart op rechts buiten? van persie links buiten? seedorf links midden? geen van allen speelt op die positie bij hun club. van basten is na 2 jaar nog steeds aan het experimenteren (wat hij zo mooi 'progressie boeken' noemt).
achja na de uitschakeling van het WK had hij aangegeven dat het EK2008 voor hem prioriteit 1 zou zijn(hoe kun je een europees kampioenschap belangrijker vinden dan een wereld kampioenschap?
ik ben benieuwd of hij er iets van gaat bakken. als het er echt om gaat heeft hij in ieder geval geen backup smoesje
Uitspraak van "Lucky Luciano" op zondag 2 december 2007 om 13:06:Niet te negatief hoor... In de kwalificatie hebben we tegen puur verdedigende teams gespeeld, nu krijgen aanvallend ingestelde ploegen. Dat kan dus mooie wedstrijden opleveren...
Je vergeet dat Italië alleen aanvallend voetbal speelt als de tegenstander er naar is. Tegen Nederland gaan ze verdedigen en scoren ze 4 keer uit een counter.
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 17:52:je moet van italie winnen of van frankrijk anders lig je er gewoon uit
als je alleen van 1 van die 2 wint lig je er gewoon uit, en iedereen praat wel over italie en frankrijk maar roemenie is wel gewoon voor hun geeindigd in dezelfde poule dus daar winnen ze echt nie zomaar 1,2,3 van
Uitspraak van "Lucky Luciano" op zondag 2 december 2007 om 21:38:Iedereen is altijd zo negatief... Ik weet ook wel dat het niet altijd om aan te zien is, maar misschien staan ze er straks wel gewoon!
Lekker boeien...Mij zal je nog steeds nie zien juichen. Kut Oranje, kut spelers, kut coach, kut land, kut josti fans bij die wedstrijden.
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:22:08/06 20:45 Groep B Duitsland - Polen
Gezellig
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 15:51:ik schat NL ook beter dan Schotland...
Ook beter dan Italie? En Frankrijk?
Uitspraak van "Lucky Luciano" op zondag 2 december 2007 om 21:38:Iedereen is altijd zo negatief... Ik weet ook wel dat het niet altijd om aan te zien is, maar misschien staan ze er straks wel gewoon!
Ik zie het meer als realistisch.
In 1998 met F. de Boer, R. de Boer, Bergkamp, Cocu, Stam, Davids, Kluivert, etc hoopte ik gewoon dat NL wereldkampioen zou worden; Euro 2000 geloofde ik er helemaal in,
Nu zie ik het gewoon niet gebeuren dat NL het EK wint
k zie het meer als realistisch.
In 1998 met F. de Boer, R. de Boer, Bergkamp, Cocu, Stam, Davids, Kluivert, etc hoopte ik gewoon dat NL wereldkampioen zou worden; Euro 2000 geloofde ik er helemaal in,
Nu zie ik het gewoon niet gebeuren dat NL het EK wint
en dan juist gebeurt het als niemand het meer verwacht LOL
Uitspraak van DJ Electric Samurai op maandag 3 december 2007 om 00:16:en dan juist gebeurt het als niemand het meer verwacht LOL
Zou het wel super vinden, daar niet van. Maar ik zie het niet gebeuren
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:22:6. 09/06 20:45 Groep C Nederland - Italië Bern
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:22:14. 13/06 20:45 Grop C Nederland - Frankrijk Bern
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:22:21. 17/06 20:45 Groep C Nederland - Roemenië Bern
Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 14:22:25. 19/06 20:45 KF Winnaar Groep A - Runner-up Groep B Basel
26. 20/06 20:45 KF Winnaar Groep B - Runner-up Groep A Vienna
27. 21/06 20:45 KF Winnaarr Groep - Runner-up Groep D Basel
28. 22/06 20:45 KF Winnaar Groep D - Runner-up Groep C Vienna
29. 25/06 20:45 HF Winnaar #25 - Winnaar #26 Basel
30. 26/06 20:45 HF Winnaar #27 - Winnaar #28 Vienna
31. 29/06 20:45 F Winnaar #29 - Winnaar #30 Vienna
Programma is perfect! Eerste 2 wedstrijden kan ik nog kijken. Dan 8 dagen New York. En als ze er nog in zitten bij de kwartfinale (denk 22-06 runner up) weer lekker hier in NL voor de buis.
laatste aanpassing
Uitspraak vanIk zag het ook niet gebeuren dat Griekenland in 2004 won, maar het gebeurde tochAudiowaste
op maandag 3 december 2007 om 08:32:
Klopt, en ook toen was ik blij dat zij t wonnen en niet portugal
Maare dan nog, ik ben graag realistisch en zie het nogmaals niet gebeuren. Ben benieuwd; eerste wedstrijd is wel direct tegen Italie
Uitspraak van FUGEDABODIT op maandag 3 december 2007 om 17:30:gelijk hoeken
Meteen een pofferd op der oog
ze hebben kans tegen frankrijk , maar tegen italie zie ik ze niet winnen en dan ook nog roemenie....
pff ik denk niet dat ze het gaan redden
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 3 december 2007 om 23:01:ik denk niet dat ze het gaan redden
Uitspraak van Ouwehoeren op zondag 2 december 2007 om 16:46:Zo ingewikkeld is voetbal niet hoor
Meer doelpunten maken dan je tegenstander, dat is het
en jij bent voor jodeng.....?
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op maandag 3 december 2007 om 23:01:ze hebben kans tegen frankrijk , maar tegen italie zie ik ze niet winnen en dan ook nog roemenie....
waar baseer je dat op?
Italie groeit meestal in het tournooi, dus denk dat we die best kunnen verrassen, als marco iedereen maar op de goede plek zet en niet alle lichtgewichten samen opstelt.
Frankrijk hebben we het meestal ook moeilijk mee. Roemenie ook lastig.
Al met al denk ik toch dat we aan 4 punten genoeg hebben.
laatste aanpassing
Ach ik denk dat de Fransen en Italien ook iets hebben van, we kunnen er naar de poulfase uitliggen. Wordt erg lastig maar wel een goede testcase! V. persie wordt de man van het EK
Zolang hij maar Seedorf opstelt vind ik t prima geen vd vaart en sneijder samen...plus bronkhorst en, ik wil van BOMMEL.
Mathijsen en bouma eruit, durven niet op te bouwne niet en in te spelen alleen riscoloos tikkie breed,
daar is ie weer de opstelling!
Sar
Boularouz Ooyer Bronkhorst de cler
De Zeeuw
V Bommel Seedorf
Sneijder
v Persie Nistelrooy
Zolang hij maar Seedorf opstelt vind ik t prima geen vd vaart en sneijder samen...plus bronkhorst en, ik wil van BOMMEL.
Mathijsen en bouma eruit, durven niet op te bouwne niet en in te spelen alleen riscoloos tikkie breed,
daar is ie weer de opstelling!
Sar
Boularouz Ooyer Bronkhorst de cler
De Zeeuw
V Bommel Seedorf
Sneijder
v Persie Nistelrooy
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 09:54:waar baseer je dat op?
omdat nederland al ontzettend slecht is tegen kleintjes die verdedigen
frankrijk heeft hetzelfde symdroom als nederland
roemenie , wonderbaarlijk maar waar hebben we er zelfs niet tegen kennen scoren
ik zie ze ook liever doorgaan , omdat het altijd wel een leuke zomer word in het cafe , maar verder
laatste aanpassing
Uitspraak van (N.O.D.)Tytanius-VLD(N.O.D.) *FB* [+1] op dinsdag 4 december 2007 om 14:39:ik zie ze ook liever doorgaan , omdat het altijd wel een leuke zomer word in het cafe , maar verderwat ze de laatste tijd hebben laten zien
ik heb er een hard hoofd in
je hebt wel gelijk, maar dit Nederland kan van iedereen winnen en ook verliezen
Behoudend en minder aanvallend spelen
Uitspraak van "Lucky Luciano" op zondag 2 december 2007 om 12:58:De loting voor het EK 2008!
Nederland
Italië
Roemenië
Frankrijk
word erg moeilijk
Uitspraak van partygirl123 op woensdag 5 december 2007 om 08:43:ja dat denk ik ook mooie tegens standers
Idd

![S ][ Nickname ][](/images/user/276497_2160707.jpg)