Partyflock

Forumonderwerp · 984493

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Extremisten eisen dood ‘teddybeer-juf’
AMSTERDAM - Islamitische fanatici eisen dat de Britse schooljuf Gillian Gibbons, die in de Sudanese gevangenis zit omdat ze een teddybeer Mohammed heeft genoemd, de doodstraf krijgt.

Vandaag moet Gibbons voor de rechtbank verschijnen. Ze kan een jaar gevangenisstraf en veertig zeepslagen krijgen wegens belediging van de profeet Mohammed. Bij oproep tot rebellie kan de celstraf zelfs oplopen tot tien jaar.

Londen en de Sudanese hoofdstad Khartoum zijn intussen verwikkeld in een diplomatieke rel. In het Afrikaanse land zijn de moslimfundamentalisten furieus. Een van de grootste kranten in Sudan roept autoriteiten op om de keiharde islamitische leider Hassan Al Turabi, die connecties heeft met Osama Bin laden, aan het woord te laten om aan te geven hoe beledigend deze zaak is voor moslims. “De juf moet sterven”, zeggen de extremisten. Ook roepen ze op tot straatprotesten. De Britse minister van Buitenlandse Zaken David Miliband heeft de ambassadeur van Sudan op het matje geroepen. Premier Gordon Brown zegt “erg teleurgesteld te zijn dat de lerares terechtstaat ". Ook de Britse moslimraad is “ontzet”.

Een van de advocaten van Gibbons zegt dat als ze schuld bekent en haar verontschuldigingen aanbiedt, ze er vanaf zou kunnen komen met een “relatief lage straf”, zoals een fikse boete of een korte gevangenisstraf. Hij waarschuwde ook voor de groeiende boosheid onder de bevolking, waar rechters gevoelig voor kunnen zijn. Woensdag zijn portretten van Gibbons door een woedende menigte verbrand.

Het gaat om drie aanklachten tegen de juf. Het beledigen van de islam, aanzetten tot religieuze haat en minachting voor het geloof. Elk van die klachten zijn goed voor een maximumstraf van 40 zweepslagen en een jaar gevangenisstraf.

Ex-man Peter en kinderen Jessica (27) en John (25) hebben de aanklachten vanuit Engeland met afschuw aangehoord. John wacht het advies van de ambassade af of hij zijn moeder kan bezoeken.

De kinderen en ouders uit de klas van Gibbons hebben allemaal verklaringen afgelegd dat de vrouw onschuldig is en niet met opzet de profeet Mohammed wilde beledigen.

De Britse moslima Saira Khan roept alle gelovige moslims op om te protesteren bij de Sudanese ambassade in Londen. “We moeten laten zien dat de islam geen haat predikt. De extremisten mogen niet de ideologische toon zetten.”

bron
:/ Wat een zwaar criminele daad zeg.. pff..
Wat dan te doen met al die mensen die hun zoon Mohammed hebben genoemd?
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op maandag 3 december 2007 om 13:11:
ik volg deze discussie al een tijdje maar mijn opinie is dat juist jij overloopt van frustratie en je grenst volgens mij aan het depressieve

Yep. A man on a mission. Dan krijg je dat.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op maandag 3 december 2007 om 13:17:
A man on a mission

:lol: what kinda mission? Bore ya neighbour to death :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van .org op maandag 3 december 2007 om 13:30:
what kinda mission? Bore ya neighbour to death

No, transforming to a female :rot:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Sommige Moslims zijn écht helemaal knettergek.. :nee:

Religeuze fanatiekelingen (N)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 3 december 2007 om 10:55:
Denk dat dit voor jou geldt schatje
Lees wat er staat en ga niet alles wat gelieerd is aan een geloof op een hoop gooien.

En waar staat dan precies dat ik alles op 1 hoop gooi?
Ik vond dit verhaal over een teddybeer gewoon weer 1 van de vele voorbeelden hoe achterlijk sommige moslims kunnen doen als in hun ogen de zgn. profeet beledigd word...En je schreef eerder dat niet alle moslims het erg vinden als de naam van de profeet gebruikt/misbruikt word, maar sorry dat geloof ik niet.Er is alleen wel een verschil in de reactie van de ene of andere moslim.De 1 haalt zn schouders op en denkt, ach wat weet hij/zij nou, hij/zij zal zn straf wel krijgen als het zover is en de ander gaat de straat op om dingen te slopen, te rellen of de doodstraf te eisen...Die laatsten mogen ze van mij op de brandstapel gooien...
En zoals ik al schreef, ik snap niet dat in een land als bv. Sudan het wel is toegestaan om je kind te vernoemen naar de zgn. profeet en dat een onschuldige teddybeer, die nooit iets oneerbiedigs zou kunnen gaan doen, niet is toegestaan.

Maar ik val in herhaling.. je snapt me punt wel of niet.. Jij blijkbaar niet Rafa en dat huppelkutje van 15 ook niet :lol:
Over oppervlakkigheid gesproken....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 29 november 2007 om 12:57:
Sudan

Uitspraak van verwijderd op zondag 2 december 2007 om 06:43:
godsamme wat een kattegejank hiero

groeten,

Uitspraak van rOxXy :[ op donderdag 29 november 2007 om 12:57:
Mohammed

Kut geloven :gaap:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
godsamme wat een kattegejank hiero

Jah, en dan gaat het over een teddybeer :rot:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 december 2007 om 17:02:
Jah, en dan gaat het over een teddybeer

Die je geen Mohammed mag noemen, wat een vreselijke kutnaam trouwens :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2007 om 15:40:
Religeuze fanatiekelingen

maar ik vind het toch fascinerend,
en vraag me echt af waar die haat bij die fanatici vandaan komt.....
om zoiets kleins helemaal los gaan net als bij die cartoonrellen, echt, ik snap er de ballen van, maar ok misschien wordt er hier en daar wel wat geregisseerd door die regeringen ofzo net als bij die cartoonrellen,

de meerderheid van de bevolking staat volgens mij echt niet achter dit soort fucking mafketels.....

maar dit soort beelden zorgen ervoor dat mensen bang worden voor moslims, hoe onterecht misschien ook aangezien dat in sudan is en niet in nl, maar onbewust voedt het denk ik toch de angst bij veel mensen.....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 3 december 2007 om 16:24:
En zoals ik al schreef, ik snap niet dat in een land als bv. Sudan het wel is toegestaan om je kind te vernoemen naar de zgn. profeet en dat een onschuldige teddybeer, die nooit iets oneerbiedigs zou kunnen gaan doen, niet is toegestaan.

Dit schreef je niet eerder ;)

Daar ja...
En hier dan?

Hier lopen genoeg Mohammeds op straat de boel te verzieken maar doet iemand vanuit de moslim gemeenschap daar wat aan?
Nee dusss!!

Probeer de context te houden en niet iemand verantwoordelijk te houden puur en alleen omdat er een geloof wordt gedeeld en al helemaal niet als de stroming niet dezelfde is.

Thats all en voor de rest geef ik je gelijk want het is achterlijk en al helemaal omdat mensen over de dood willen oordelen terwijl ze zlef vinden dat god alleen daar over mag gaan
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 3 december 2007 om 17:11:
Probeer de context te houden en niet iemand verantwoordelijk te houden puur en alleen omdat er een geloof wordt gedeeld en al helemaal niet als de stroming niet dezelfde is.

Zeg vriend... enkelen van de Mohammeds hier, komen daar vandaan..
Dus wat is de context dan?

Snap je me punt nou al of is het kwartje nog nie gevallen?:rot:

Ik ga het in elk geval niet meer herhalen....
Waarschuw beheerder
Zo iemand verdient ook de doodstraf.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 3 december 2007 om 17:23:

Snap je me punt nou al of is het kwartje nog nie gevallen?

Je snapt me wel en het enige wat jij nu doet is damage control :lol:

Blijf volhouden (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 3 december 2007 om 17:31:
Je snapt me wel en het enige wat jij nu doet is damage control

Wat ben je toch een triest en vervelend mannetje...
Ik vraag of je me punt snapt en dan is dit je antwoord... tsjonge man, grow up!
En ik snap jou punt gewoon niet hoor, leg eens uit.. wat is het verschil tussen een Mohammed die daar woont en een Mohammed die daar vandaan komt en hier is gaan wonen..?

Blijf volhouden

Jij ook....

http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/system/video/html/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2007/week49/ma_1000_teacher.avi_plain.xml
Ik zag net op het nieuws de reacties van extremistische moslims... Ze eisen nog steeds executie voor deze "afgrijselijke daad" Helaas is dat commentaar in bovenstaand filmpje niet terug te vinden...
Spoor je echt niet hoor, als je zoiets onbenulligs een afgrijselijke daad noemt....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op maandag 3 december 2007 om 17:10:
maar dit soort beelden zorgen ervoor dat mensen bang worden voor moslims,

of juist een hekel aan ze krijgen! dat denk ik nl eerder!

2 Rafa: ik begin jou steeds meer een naar mannetje te vinden. Weet je waarom? Je doet als of je heel begaan bent en zo en het echt goed voor hebt met minderheden etc. Maar eigenlijk denk ik dat je niets anders bent dan een goedkoop ruziezoekertje. Die waarschijnlijk op straat niet een sdurft en het dan maar veilig op internet doet?

Want ik zie je bv helemaal niet antwoorden op deze legitieme vraag
om zoiets kleins helemaal los gaan net als bij die cartoonrellen, echt, ik snap er de ballen van, maar ok misschien wordt er hier en daar wel wat geregisseerd door die regeringen ofzo net als bij die cartoonrellen,

de meerderheid van de bevolking staat volgens mij echt niet achter dit soort fucking mafketels.....

en alleen maar ruzie maken (met een meisje nota bene :lol:) over iets wat nergens over gaat.

Nee. Ik denk dat je geen prettig mens bent.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het enige wat jij nu doet is damage control

Dat was het bij jouw geboorte ook (sorry, maar dat was een inkoppertje) :roflol:
Waarschuw beheerder
pfff sorry maar dit gaat wel iets te ver :(

straks krijgen we nog een celstraf aan de kont als we GVD zeggen :(

een teddybeer is toch geen wezen dus je vergelijkt hem toch niet iets met wat echt bestaat snap

Als iets van jou is wat in jou bezit is mag je het noemen wat je wil vind ik
als ik ergens iets voor betaal dan bepaal ik toch wat ik er mee doe of wat voor een naam geef niemand kan daar de wet voor schrijven .......
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op maandag 3 december 2007 om 10:55:
Uitspraak van Hardcore2TheBone op maandag 3 december 2007 om 03:26:
Tijdmaschine

Wasdat?laatste aanpassing 3 december 2007 10:57

Doe 's een gokje :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van .org op zondag 2 december 2007 om 01:29:
Rafa je kunt alles goed praten met ontwijkende antwoorden maar deze lui zijn krankzinnig, ziek, gestoord! Wie wil nu iemand vermoorden om een fucking teddybeer?

Uitspraak van Rafa op maandag 3 december 2007 om 17:11:
Thats all en voor de rest geef ik je gelijk want het is achterlijk en al helemaal omdat mensen over de dood willen oordelen terwijl ze zlef vinden dat god alleen daar over mag gaan

Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 december 2007 om 20:46:
Het is achterlijk wat daar gebeurt maar niet zeiken op gelovigen als je zelf niet gelooft

Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 december 2007 om 16:14:
True, heel achterlijk maar daar gaat de topic indd over en niet de excuus voor een mohammed hier

Maar jij ziet mij het dus goedpraten wat daar gebeurt? Beetje selectief lezen?

Uitspraak van .org op maandag 3 december 2007 om 18:54:
2 Rafa: ik begin jou steeds meer een naar mannetje te vinden. Weet je waarom? Je doet als of je heel begaan bent en zo en het echt goed voor hebt met minderheden etc. Maar eigenlijk denk ik dat je niets anders bent dan een goedkoop ruziezoekertje. Die waarschijnlijk op straat niet een sdurft en het dan maar veilig op internet doet?

Nee ik doe niet alsof en nee ik ben niet begaan met andere mensen.
Beetje nuance aanbrengen in je eigen leven en wat minder zeiken in een wereld waar in je zowat alles hebt wat je kan hebben en wat je nodig hebt zou wonderen doen.

Het zou fijn zijn om mensen niet constant te belagen of te aanvallen voor wat anderen doen 4000 km verderop.

Geloven doe je voor jezelf en jij als christelijke zou dat moeten weten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op dinsdag 4 december 2007 om 09:44:
Het zou fijn zijn om mensen niet constant te belagen of te aanvallen voor wat anderen doen 4000 km verderop

Duss.... er mogen geen onderwerpen meer geopend worden als er iets achterlijks gebeurt in het buitenland en het met de islam te maken heeft, volgens jou dan?
Rot lkkr op van deze site dan mannetje...
En er word niemand belaagd of aangevallen, dit is een punt van discussie en die moet gevoerd worden...
Als we het over belagen of aanvallen hebben, dan moet je meestal bij de moslims zelf zijn, die zijn daar best heel goed in.. Niet allemaal, dat weet ik ook wel.En er zijn ook heus wel andere extremisten, maar net als rechts extremisten, maar daar gaat het tenminste nog ergens over, die ouwehoeren erover dat allochtonen het land verzieken.Niet over een focking teddybeer...

Geloven doe je voor jezelf en jij als christelijke zou dat moeten weten

Als dat zo is, dan zouden ze van mij die domme hoofddoeken ook eens af moeten doen.Als je voor jezelf gelooft dan hoeft niemand anders dat te zien.. dan toch..en t staat ook nergens in de koran dat het verplicht is, is dus gewoon provoceren... of:
Me tante heeft een buurvrouw, Marokaanse... met lieve man, goed gezin, lieve kinderen, heel goeie buren.Zij draagt het liefste geen hoofddoek.Maar ze zal wel moeten omdat ze zonder hoofddoek al meermalen is aangevallen en betast.De hoofddoek laat zien dat zij getrouwd is enz en dat iedereen dus met zn poten van dr af moet blijven.Te erg als dat de enige manier is waarop zo'n vrouw met rust word gelaten.
Weer een voorbeeldje van de achterlijke cultuur waar sommigen van hen in leven en dat is zelfs die Marokkaanse vrouw met me eens...
Waarschuw beheerder
in je eigen leven en wat minder zeiken in een wereld waar in je zowat alles hebt wat je kan hebben en wat je nodig hebt

precies man, en dat zou ik ook zo verschrikkelijk graag zo houden. Mijn antipathie als je dat zo kan noemen tegen de Islam is dat ze structureel met het zaaien van angst onze "democratie aan het ondermijnen zijn" we kunnen steeds minder zeggen en doen zonder die lui te beledigen.

Ik vind dat dus niet zeiken maar staan op de rechten die wij hier verworven hebben en dat heeft helemaal niets met mijn geloof te maken!
Waarschuw beheerder
Het zou fijn zijn om mensen niet constant te belagen of te aanvallen voor wat anderen doen 4000 km verderop.

4000 km? Ik zie het iedere week in het weekend gebeuren? Provocaties van moslim jongeren (ook andere uitereaard maar daar gaat de discussie hier nu niet over)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 4 december 2007 om 13:19:
Als dat zo is, dan zouden ze van mij die domme hoofddoeken ook eens af moeten doen.Als je voor jezelf gelooft dan hoeft niemand anders dat te zien.. dan toch..en t staat ook nergens in de koran dat het verplicht is, is dus gewoon provoceren... of:
Me tante heeft een buurvrouw, Marokaanse... met lieve man, goed gezin, lieve kinderen, heel goeie buren.Zij draagt het liefste geen hoofddoek.Maar ze zal wel moeten omdat ze zonder hoofddoek al meermalen is aangevallen en betast.De hoofddoek laat zien dat zij getrouwd is enz en dat iedereen dus met zn poten van dr af moet blijven.Te erg als dat de enige manier is waarop zo'n vrouw met rust word gelaten.
Weer een voorbeeldje van de achterlijke cultuur waar sommigen van hen in leven en dat is zelfs die Marokkaanse vrouw met me eens...

Wat kan jij blaten zeg :S

Ken meisjes die graag met een hoofddoek willen lopen omdat zij dat willen.
Die hoofddoek komt op hun hoofd en niet op die van jou.. en als jij nog steeds wat te klagen hebt daarover dan verhuis je maar naar Duitsland. Voor zulke gefrustreerde mensen zoals jij die nutteloze reply's toevoegen en op het juiste moment te denken dat ze een reply vn een ander kunnen quoten om daarna onder te kalken dat dat jouw punt is?

Nee je bent niet dom maar je weet gewoon niet een punt te maken omdat je frustratie ervan af spat!
Waarschuw beheerder
Dit is toch helemaal van de POT gerukt!!
Waarschuw beheerder
Is alweer vrij, slotje (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rOxXy :[ op dinsdag 4 december 2007 om 19:01:
Maar ik moet er wel tegenaan kijken

kijk je de andere kant toch op.. als jij iets belachelijks draagt waar in niet tegenaan wil kijken hoef je het land toch ook niet uit?? stukje vrijheid van meningsuiting/religie (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar ik moet er wel tegenaan kijken..En als ze dat zo graag willen, moeten ze lekker naar Afghanistan gaan, mogen ze de hele dag in Burka gaan lopen..

Eerst was het hoofddoek en nu is het opeens Burqa?

Wat wil je nou?

PLeur jij ff lekker gauw op.. ik zou uit mn eigen land moeten verhuizen voor een stel mensen wat zich niet weet aan te passen?Nee jongetje, dat is effe een hele foute gedachtengang van je..
Als ik naar Iran of Afghanistan op vakantie wil, zal ik me ook aan moeten passen aan hun normen en waarden en ja, dan zou ik uit respect zelf zo'n domme doek om me hoofd heen doen...
Het gaat om aanpassing...
Maar ja, eigenlijk ging dit topic daar niet over...

Nee lieverd , aanpassen en assimilatie zijn 2 verschillende dingen ;)

:lol: en dat durf jij tegen mij te zeggen, dat ik nutteloze reply's toevoeg :roflol:
Kijk ff naar jezelf en de reactie van mensen op jouw reply's :)

Daar heb ik dus schijt aan :D

Om daarop terug te komen, ik vroeg een aantal reply's geleden al of jij het punt snapt waar dit topic over gaat.
Namelijk dat het niet is toegestaan een onschuldige teddybeer Mohammed te noemen, maar dat het wel is toegestaan om je zoon zo te noemen, terwijl de kans bestaat dat hij die naam later oneerzaam gaat dragen..
Valt tie al???:rot:

Uitspraak van Rafa op zaterdag 1 december 2007 om 19:28:
Ben jij nadat Theo van Gogh vermoord werd door Mohammed B naar Sudan gegaan om hun te vragen wat zij er van vonden??

Of wacht.. Zeggen de moslims hier in NL dat indd een teddybeer geen Mohammed mag heten?

je hebt geen punt aangezien Moslims hier geen enkele fuck te maken met een achterlijke regering daar ergens in Afrika, maar zwart wit bekijken is jouw ding dus begrijpelijk lieverd :aai:

Misschien moet je ff beter lezen voortaan want hier is je punt stomp geworden. maar blijven volhouden (y)

Nee ik ben zeker niet dom, dat heb je goed gezien...
En wat betreft dat punt wat ik wil maken, jij wilt hem niet snappen...

Dat je niet dom was bedoelde ik meer sarcastisch, maar dat kon je niet weten aangezien je dom bent (y)

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sachin..B) op zondag 2 december 2007 om 18:36:
ben jij mocro of spaans

hier in groningen maakt het niks uit, alles wat van buiten groningen komt : turk :) 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik volg deze discussie al een tijdje maar mijn opinie is dat juist jij overloopt van frustratie en je grenst volgens mij aan het depressieve.

Je lijkt me een zéér onprettig mens en ik twijfel ook nog eens erg aan het waarheidsgehalte van jou. Je lijkt me nogal een springerig en leugenachtig type. Een draaikont die de waarheid naar zijn eigen straatje probeert te manipuleren.

Ik zie dat niemand met jou op kan schieten bijna en dat er veel mensen een hekel aan je hebben. Nu vraag ik me af aan wie dat zou kunnen liggen?

Als je het over frustratie hebt: jij schermt nogal eens dat mensen niet (begrijpend) kunnen lezen. Als je dat tegen zoveel verschillende mensenm moet zeggen zou ik haast denken dat het meer aan jouw manier van schrijven ligt dan aan de manier van lezen van al die mensen.

:yes:

zonder dat ik je ken Rafa, zet ook ik mijn vraagtekens dus bij jou!

Geloof me, je wil hem ook niet kennen:S

Trouwens een pluim voor die laatste reactie :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verre neef op maandag 3 december 2007 om 13:17:
Yep. A man on a mission. Dan krijg je dat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 3 december 2007 om 15:07:
No, transforming to a female

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
En waar staat dan precies dat ik alles op 1 hoop gooi?
Ik vond dit verhaal over een teddybeer gewoon weer 1 van de vele voorbeelden hoe achterlijk sommige moslims kunnen doen als in hun ogen de zgn. profeet beledigd word...En je schreef eerder dat niet alle moslims het erg vinden als de naam van de profeet gebruikt/misbruikt word, maar sorry dat geloof ik niet.Er is alleen wel een verschil in de reactie van de ene of andere moslim.De 1 haalt zn schouders op en denkt, ach wat weet hij/zij nou, hij/zij zal zn straf wel krijgen als het zover is en de ander gaat de straat op om dingen te slopen, te rellen of de doodstraf te eisen...Die laatsten mogen ze van mij op de brandstapel gooien...

Maar ik val in herhaling.. je snapt me punt wel of niet.. Jij blijkbaar niet Rafa en dat huppelkutje van 15 ook niet
Over oppervlakkigheid gesproken.

Amen :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

maar dit soort beelden zorgen ervoor dat mensen bang worden voor moslims, hoe onterecht misschien ook aangezien dat in sudan is en niet in nl, maar onbewust voedt het denk ik toch de angst bij veel mensen.....

Die fanatiekelingen sporen gewoon voor geen meter:S
De enige toffe moslims spelen mee in Sjoefsjoef Habibi:D

(geintje man)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 3 december 2007 om 17:23:

Snap je me punt nou al of is het kwartje nog nie gevallen?

Ik ben het gewoon helemaal fokking 100% met je eens RoxXy :respect:

Ik heb er zelf gewoon helemaal niets meer aan toe te voegen(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van rOxXy :[ op maandag 3 december 2007 om 18:22:
Wat ben je toch een triest en vervelend mannetje...

I rest my case:respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Bullseye:cheer:
en alleen maar ruzie maken (met een meisje nota bene :lol over iets wat nergens over gaat.

Nee. Ik denk dat je geen prettig mens bent.

Hij is ook ontzettend eenzaam, want enkele weken geleden probeerde hij via Partyflock aan een vrouw te komen:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Rot lkkr op van deze site dan mannetje...

Ik zal hem missen als kiespijn:p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
PLeur jij ff lekker gauw op

:bye:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van .org op dinsdag 4 december 2007 om 13:27:
vind dat dus niet zeiken maar staan op de rechten die wij hier verworven hebben en dat heeft helemaal niets met mijn geloof te maken!

Uitspraak van .org op dinsdag 4 december 2007 om 13:29:
4000 km? Ik zie het iedere week in het weekend gebeuren? Provocaties van moslim jongeren (ook andere uitereaard maar daar gaat de discussie hier nu niet over)

Hee waar blijf je nou eenzame?????

:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Juist en nu graag een weerwoord van de tegenpartij:p

Uitspraak van Rafa op dinsdag 4 december 2007 om 13:38:
Wat kan jij blaten zeg

Ken meisjes die graag met een hoofddoek willen lopen omdat zij dat willen.
Die hoofddoek komt op hun hoofd en niet op die van jou.. en als jij nog steeds wat te klagen hebt daarover dan verhuis je maar naar Duitsland. Voor zulke gefrustreerde mensen zoals jij die nutteloze reply's toevoegen en op het juiste moment te denken dat ze een reply vn een ander kunnen quoten om daarna onder te kalken dat dat jouw punt is?

Nee je bent niet dom maar je weet gewoon niet een punt te maken omdat je frustratie ervan af spat!

:S :S

Zoals we hem kennen ja:no:
Nooit willen toegeven en koppig blijven volhouden dat in zijn geloof geen onderdrukking voorkomt:aai:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Rafa op dinsdag 4 december 2007 om 13:38:
Die hoofddoek komt op hun hoofd en niet op die van jou.. en als jij nog steeds wat te klagen hebt daarover dan verhuis je maar naar Duitsland

Jij bent lekker:looser:
Je beangstigd mij een beetje:S

Je doet mij denken aan die fanatiekelingen die schreeuwen dat over 50 jaar de moslims zowat ons landje hebben overgenomen:S

Doe niet zo eng man...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Als ik naar Iran of Afghanistan op vakantie wil, zal ik me ook aan moeten passen aan hun normen en waarden en ja, dan zou ik uit respect zelf zo'n domme doek om me hoofd heen doen...
Het gaat om aanpassing...

Klopt RoxXy, maar sommige figuren in ons soms verpeste wereldje denken maar dat zij hun gebruiken en gewoonten misschien ook aan een ander kunnen opdwingen:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 4 december 2007 om 20:34:
Hee waar blijf je nou eenzame?????

Heb je al een vriendin of zit je nog altijd home alone tot 03:00 uur in de ochtend op Partyflock andere members lastig te vallen met je vage spelletjes???

:S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Om daarop terug te komen, ik vroeg een aantal reply's geleden al of jij het punt snapt waar dit topic over gaat.
Namelijk dat het niet is toegestaan een onschuldige teddybeer Mohammed te noemen, maar dat het wel is toegestaan om je zoon zo te noemen, terwijl de kans bestaat dat hij die naam later oneerzaam gaat dragen..
Valt tie al???

Nee want hij is gewoon koppig en blijft graag op die roze wolk zitten:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 4 december 2007 om 19:49:
hier in groningen maakt het niks uit, alles wat van buiten groningen komt : turk

Hij is geen Mocro en ook geen Spaans (zou die wel willen de loosert ), voor mij is het gewoon een vreslijk en irritant Marsmannetje, en dat is zelfs een zware belediging voor de mensen van Mars:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van .org op zondag 2 december 2007 om 01:29:
Rafa je kunt alles goed praten met ontwijkende antwoorden maar deze lui zijn krankzinnig, ziek, gestoord! Wie wil nu iemand vermoorden om een fucking teddybeer? Heb jij ook een Christen een medemens zien doden omdat hij zijn brommer Jezus noemt?

Wel in zijn waarheid:D